اسمس عاشقی:عشق يعني چي

smsbede

to sms...@googlegroups.com

گروه اس ام اس بده

بزرگترین گروه جوک و اس ام اس در ایران

keywords: # keywords:اس ام اس عید نوروز اس ام اس عید سعید قربان سال اس ام اس شب یلدا اس ام اس عید غدیر نو جدید اس ام اس sms اسمس مسیج جوک جک طنز لطیفه جوکستان خنده شادی بهترین باحال ترین زیباترین قشنگ ترین تازه ترین به روزترین joke sms message سرگرمی اس ام اس بده smsbede جکستان پیامک فارسی انگلسیس farsi english englisi فنگلیش fenglish offline
آسمون به ماه ميگه :عشق يعني چي ماه ميگه يعني بودن درآغوش تو ماه ميگه: توبگو عشق يعني چي آسمون ميگه انتظار ديدن تو.

توي زندگي قلبت اونقدر زندوني ها رو اذيت مي کنم تا مجبور بشي منو بندازي تو زندون انفراديت...
زانه پیام کوتاه مسج اساماس رشتی قزوینی ترکی اصفهانی مشهدی عاشقانه عاشقونه عشقی عاشقی دوستانه قزوینی غضنفری عارفانه ادبانه ادبی بی ادبی تبریک تولد مناسبتی لری زن شوهر دختر پسر مذهبی عکس تصویری عید نوروز asheghaneh sms jadid جملات زیبا اس ام اس ضد حال اس ام اس تولد اس ام اس عید torki rashti esfahani ghazvini sms bahal اس ام اس تازه مهر sms eshghi جوک بی تربیتی اس
سلام

از برج مراقبت مزاحمتون ميشم.... اگه قلبتون جاي خالي داره اجازه فرود ميخوام... اجازه هست؟
زه جک آبان ماه جوک آذر دی ماه جک و اس ام اس آبان و طنز اس ام اس آبان ماه جک + sms عکس ماه لطیفه و sms اردیبهشت ماه طنز و sms خنده دار ماه جک و sms تصویر ماه جک و sms احمدی نژاد ماه جک روزانه جوک روزانه جک و روزانه جوک و لطیفه و طنز روزانه جک و لطیفه و طنز ام اس رشتی جوک و اس ام اس bahalلطیفه jokeجوک و لطیفه رشتی طنز smsجوک و لطیفه و طنز rashtiجک و لطیفه و طنز
Goft mikham ru ghalbet ye yadegari benevisam goftam mage mituni?

Goft are sakht nist!Ye khanjar bardasht goftam in chiye?goft his!
khanjaro bardashto ba tiziye khanjar nevesh(duset daram divune)Un rafte kheyli vaghte nmidunam koja ama hanuz zakhme khanjaresh yadegari ru ghalbam munde(duset daram divune)

گفت میخوام رو قلبت یه یادگاری بنویسم گفتم مگه میتونی؟

گفت آره سخت نیست! یه خنجر برداشت گفتم این چیه؟ گفت حیث!

خنجرو بردشتو با تیزیه خنجر نوشت دوست دارم دیونه رفته خیلی وقت نمیدونم کجا اما هنوز زخم خنجرش یادگاری رو قلبم مونددوست دارم دیوونه)