çocuk hakları

merve cetinkaya

to sii...@googlegroups.com
merhaba arkadaşlar öncelikle ii tatiller 2-3 şubat çocuk hakları eğitimine katıldık ilk gün biraz sıkıcı geçmiş olmasına ragmen 2. gün gayet eğlenceli ve verimli geçti eğitimin gündem maddeleri çocuk gelişimi gelişim çocuk çocuk haklarıydı bu eğitimde çocuklarla çalışırken  yapmamız ve yapmamız gerekenleri öğrendik. bizim yaptığımız ama aslında yapmamamız gereken durumlarda varmış örneğin çocuklar bize öğretmenim yada hocam diye hitap ediyor bu olmaması gereken bir durummuş ve bu gibi şeyler var

haaa bu arada nesilden nesile ekibine bi müjde mertle nası başa çıkacağımıza dair bi kaç yöntem öğrendik aktarım yapacaz gelince
tekrar ii tatiller

      BERRİN ÇETİNKAYA

Yeni nesil Windows Live Servisleri’ne şimdi ulaşın! Buraya tıkla!

marti...@hotmail.com

to toplum gönüllüleri siirt
mrb arkadaslar berrin arkadasımızın dediği gibi ilk gun biraz
sıkıcıydı ama 2.gun gayet eglenceli ve guzeL gecti.(Bu güzeLLikLerin
başında da tabi ORHAN geLiyo :D )
Eğitim kendi açımdan çok faydalı gecti ; fakat Mert e bi çözüm buLmak
zor malesef.
Herkese ii tatiller ( ZEKi hariç :D )

Mehmet KARA

serkan yagmur

to sii...@googlegroups.com

bu bir fıkramıydı yoksa ciddimisin seminerden bunumu ögrendin:) güzel bence

From: deng...@hotmail.com
To: sii...@googlegroups.com
Subject: çocuk hakları
Date: Sun, 3 Feb 2008 18:00:05 +0200

hakan çelik

to sii...@googlegroups.com
EVET ARKADAŞLAR ÇOK GÜZEL GEÇTİ. ÇOCUK EĞİTİM PROGRAMI BİLDİĞİM GELİŞİM VE ÖĞRENMEDE BULUNAN ŞEYLERDİ TEK FARKLI OLAN ŞEY ÇOCUK HAKLARI İDİ ÇOCUUKLARIN DA HAKLARI OLDUĞUNU ÖĞRENDİK...EEE BENCE SÜPER BİR EĞİTİMDİ.ORDA OLMALIYDINIZ...!!!!!!

                                                                                        HAKAN ÇELİK

From: rock_...@hotmail.com
To: sii...@googlegroups.com
Subject: RE: çocuk hakları
Date: Tue, 5 Feb 2008 14:11:06 +0200

hakan çelik

to sii...@googlegroups.com

BU ARADA EĞİTİMDEN BİR FOTGRAF GÖNDERDİM BAKABİLİRSİNİZ...

From: celikha...@hotmail.com

To: sii...@googlegroups.com
Date: Tue, 5 Feb 2008 14:16:32 +0200
Eğitimden.JPG

serkan yagmur

to sii...@googlegroups.com

slm http://togsiirt.azbuz.com/index.jsp sitesine üye oldunuz mu?
tog ile ilgili herşeyi yayınlayabiliriz  üye lerin bilgilerine

From: celikha...@hotmail.com
To: sii...@googlegroups.com
Date: Tue, 5 Feb 2008 14:23:10 +0200

marti...@hotmail.com

to toplum gönüllüleri siirt
hakan o kadar foto vardı gittin bula bula bunu mu buldun :D

Bu arada evet SERKAN aynen dediğimiz gibi bunları ögrendik.
zaten hayatın kendisi saka deil mi ;)

merve cetinkaya

to sii...@googlegroups.com

serkan zekiyle görüştüm tanışmışsınız bayagı heycanlıymışsın çok hoşumuza gitti mail adresim görünüyo zaten 17sinde dönüyorum siirte siteye baktım ama bayağı eklememiz gereknler var benimle iletişime geçersen şimdiye kadar yaptıklarımızı fln ekleyelim bi de e-bülten hazırlayalım ortaklaşa bişeyler yaparsak çok daha harika olur diğer arkadaşlar da lütfen sizde elinizdeki fotografları ve yaptıklarımıza dair ve site ile ilgili önerilerinizi yazın gruba ya da serkana onları da tartışalım ekleyelim
bu arada 1. yıl kutlaması ile ilgili de fikir belirtirseniz sevinirim
biz öğretmenler evinde yemekli bi eğlence düşündük ibrahim bey de geliyo (ibrahim betil tog yönetim kurulu başkanı ) fikirleriniz ibekliyorum

Subject: tog siirt sitemizde yayın ile ilgilii verileri paylaşın
Date: Tue, 5 Feb 2008 15:00:33 +0200

serkan yagmur

to sii...@googlegroups.com
arkdaşlar fotoları nızı yayınlayalım yazılaarınızı falan yeterki sizde paylaşacak bir şeyler olsun ok

> Date: Tue, 5 Feb 2008 06:46:04 -0800
> Subject: Re: tog siirt sitemizde yayın ile ilgilii verileri paylaşın
> From: marti...@hotmail.com
> To: sii...@googlegroups.com

hakan çelik

to sii...@googlegroups.com
YA SERKAN KARDEŞ EĞİTİMLE İLGİLİ BİR ANIMI SENİNLE PAYLAŞAYIM BELKİ EKLERSİN.
            BEN BİR GÜN DERS ANLATIRKEN ---FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ,  --KONUMUZ:MADELERİ AYRIŞTIRMA YÖNTEMLERİ,
BEN SORUYORUM SINIFA SİZCE AYRIMSAL DAMITMADA HANGİ YÖNTEM KULLANILIR VEYA HANGİ MALZEMEYLE AYRIŞTIRIZ DEDİM BİR KIZ ÇOK GAYRETLİ BİR ŞEKİLDE HOCAM HOCAM DEYİNCE BENDE ONA SÖZ HAKKI VERDİM BAKTIM KIZ KAFASINI KAŞIDI AYYYYYYY UNUTTUM DEDİ BENDE O ZAMAN BAŞKASI SÖYLESİN DEDİM HAYIR DUR DEDİ BEN SÖYLEYECEM OK DEDİM SÖYLE O ZAMAN SENİ BEKLİYORUM DEDİM BAKTIM KIZ BİRDEN BULDUM DEDİ. KIZ NE DESE İYİ HOCAM "HUNUSİ" ÖYLE SÖYLEYİNCE ŞAŞTIM.TABİ SINIFIN HEPSİ GÜLMEYE BAŞLADI BEN   ONA  "HUNİSİ" DEĞİL "HUNİ"DEDİM VE DÜZELTİK YANLIŞI.
BAKTIM KIZ DOĞRU AMA BEN ONA "HUNUSİ" DİYORUM DEYİNCE BENDE TAMAM O ZAMAN DEDİM VE DERSİMİZE DEVAM ETTİK.............

                              HAKAN ÇELİK
                      SİİRTTOG GÖNÜLLÜSÜ

Date: Thu, 7 Feb 2008 15:41:08 +0200

serkan yagmur

to sii...@googlegroups.com

hakan çelik ilgin için tşk güzel bir anı ama kelimeler tam okunmadıgı için ekleyemedim düzeltip tekrar gönderirsen olur . daha fazla katılım beklentilerimle
bitmeyen umutların tükenmez kalemi serkan

From: celikha...@hotmail.com

To: sii...@googlegroups.com
Date: Sat, 9 Feb 2008 15:04:32 +0200

hakan çelik

to sii...@googlegroups.com

YA SERKAN KARDEŞ EĞİTİMLE İLGİLİ BİR ANIMI SENİNLE PAYLAŞAYIM BELKİ EKLERSİN.
            BEN BİR GÜN DERS ANLATIRKEN

---DERS:::FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ,
[...]

TAMAM MI SERKANCIĞIM KİB İİİ TATİLLER.............

Tamamıyla yeni Windows Live Messenger ailesine katıl Buraya tıkla!

serkan yagmur

to sii...@googlegroups.com
ok siteye üye olursan direk istedigin yazıyı yayınlma hakkına sahip olursun (onay alındıktan sonra)
üye olmanı bekliyorum ok iyi günler

From: celikha...@hotmail.com
To: sii...@googlegroups.com
Date: Sun, 10 Feb 2008 12:46:59 +0200

serkan yagmur

To: sii...@googlegroups.com
Date: Sun, 10 Feb 2008 18:29:04 +0200

marti...@hotmail.com

to toplum gönüllüleri siirt
Serkan her sey guzel de abi zaten burda herseyi yayınlayabiliyoruz.
Site üzerinde fazla duruyosun ya reklam falan mı yapıyosun ;) Yoksa
amaç TOG a hizmet mi halen anlamış değilim :s
Sadece belirtmek istedim.(Yanlış anlaşılma olmasın.)

Herkese iyi tatiller

serkan yagmur

to sii...@googlegroups.com
önemli olan olandan faydalanmaksa reklem falan yalann tog il ilgili paylaşım sitesi kurmaktaki amacımız tog üyelerini bir bakış açısına yogunlaştırmak ve derlenen düşüncelerle faydalı olmak
bitmeyen umutların tükenmez kalemi
sevgi karşılıksız saygı karşılıklı oldukça sırtımız yere gelmes tşk

> Date: Mon, 11 Feb 2008 00:10:32 -0800
> Subject: Re: togsiirt.azbuz.com sitesine akın ....
> From: marti...@hotmail.com
> To: sii...@googlegroups.com

marti...@hotmail.com

to toplum gönüllüleri siirt

Reklam yani sonucta ok cevabımı aldım saoL

merve cetinkaya

to sii...@googlegroups.com

mehmet ben açıklıyım sana sanırım bi yanlış anlaşılma var şimdi zaten burada paylaşılıyor demişsin ok burdan bi çok şey paylaşabiliyoruz ama bu sadece biz üyeler arasında oluyo üyemiz olmayan ve bizi tanımak isteyen insanlar olabilir işte bu durumda dervreye site giriyor ve oradan tabi bizler de siteye bi şeyler ekleyerek kendimizi oradan da tanıtabiliyoruz umarım açıklayıcı olmuştur
hepinize ii tatiller görüşürük

                                                                                    BERRİN ÇETİNKAYA

> Date: Mon, 11 Feb 2008 03:54:32 -0800
> Subject: Re: togsiirt.azbuz.com sitesine akın ....devam
> From: marti...@hotmail.com
> To: sii...@googlegroups.com

marti...@hotmail.com

to toplum gönüllüleri siirt
Berrin üye olmayanlar göremiyo demişsin burda yazılanları
görebiliyolar.
Ayrıca eger Siirt TOG adına bir site kurulacaksa neden baska siteler
üzerinde oluyor bu anlamıs deilim:S
Eğer öyle bişey olacaksa direkt Siirt TOG adına olmalı. Burda şunu da
belirtmek istiyorum Serkan veya bir başkası için demiyorum
bunları.Yani şahsa yönelik deiL.

iyi tatiLLer...

Mehmet KARA

merve cetinkaya

to sii...@googlegroups.com
mehmet bu gruba atılan maillleri gruba üye olmayan biri nasıl görecek sence sadece grup üyeleri alıyor mailleri yani üye olmayan biri atılan mailleri okuyamaz neden siirt tog değil demişsin onu da açıklamaya çalışayım şimdi www..siirttog.com yada www.siirttog.net yada www.siirttog.org.tr adresini alabilmemiz için para ödememiz gerekiyo bu nedenle azbuz.com un ücretsiz site açma sanşından yararlanıyoruz ve doğal olarak sitenin adı geçiyo umarım açıklayabilmişimdir

> Date: Tue, 12 Feb 2008 02:05:55 -0800

> Subject: Re: togsiirt.azbuz.com sitesine akın ....devam
> From: marti...@hotmail.com
> To: sii...@googlegroups.com

marti...@hotmail.com

to toplum gönüllüleri siirt
berrin öle diyosun ama oturum acmadan rahatlıkla mailleri
okuyabiliyorum her zaman .
Ayrıca site adı alımı yanılmıyosam 15 ytl.Bir zamanlar adminlik
yapmıstım ordan biliyorum ama bıraktım .
neyse nasıl biliyosanız öyle yapın sadece fikrimi belirttim.
Acıklayıcı olmusumdur heralde.

aybüke döven

to sii...@googlegroups.com
arkadaşlar merhaba
su anda o kadar çok düşünmemiz gereken konu var ki anlatamam.
zekinin attığı eğitim mailleri,ibrahim betil geldiği zaman neler yapabileceğimiz,2. dönem yapılacak veye devam edilecek projeler... ve dahası.
eğitimlerle ve 1.yıl dönümü kutlamasıyla ilgili okudugum kadarıyla çok az paylaşım oldu.
site meselesine de gelince fikir belirten arkadaşlarımızın kendilerine gore haklı yanları var.
ama arkadaşlar bu site kurulum olayı uzun zamandır akılda ve dildeydi.ama icraata geçilmiyordu.
bu görevi serkan arkadaşımız üstlenmek istedi,üstlendi ve elinden geldiğince bişeyler yapmaya çalıştı.
bence bu durumdan sonra yapmamız gereken siteye yayınlatmamız gereken seyleri paylaşmak başkalarının bizi tanıyabilmesini sağlamak.
eger siteyle ilgili aklınızda ki sorulara cevap bulunduysa lutfen rica ediyorum artık ikinci dönem yapacagımız projelerle ilgili paylaşımlara yer verelim.
çünkü bu dönem gerçekten çok şey yapacağız,başarmaya calışacağız ve başaracağız
                                                  herkese ii tatiller kib
                                                      cici gönüllüler

serkan yagmur

to sii...@googlegroups.com
bence burda önemli olan amaç para verip site kurdurtmak vb şeyler  degil , sadece var olandan faydalanmak .açtıgım site http://togsiirt.azbuz.com/index.jsp hem pratik hem hzılı bu bizim için yeterli ilerde gerek duyulursa profesyönel bir site kurulur. bu da aşama aşama olacak bir şey .....

bitmeyen umutların tükenmez kalemi
> [...]

marti...@hotmail.com

to toplum gönüllüleri siirt

mrb arkadaslar Van daki atak ertelendi yanılmıyosam mart ayında
yapılacakmış.
aybuke super acıklama ama bi dövmediğin kalmıs korkulur senden ;)

aybüke döven

to sii...@googlegroups.com
yanlış anlaşılmak istemedim kırıcı olmuşsam özür dilerim

marti...@hotmail.com

On 13 Şubat, 22:04, aybüke döven <aybuke_be...@hotmail.com> wrote:
> yanlış anlaşılmak istemedim kırıcı olmuşsam özür dilerim> Date: Wed, 13 Feb 2008 12:02:42 -0800> Subject: Re: togsiirt.azbuz.com sitesine akın ....devam> From: martin-m...@hotmail.com> To: sii...@googlegroups.com> > > > mrb arkadaslar Van daki atak ertelendi yanılmıyosam mart ayında> yapılacakmış.> aybuke super acıklama ama bi dövmediğin kalmıs korkulur senden ;)> > > _________________________________________________________________
>
> Windows Live Messenger'ın için ücretsiz güncelleştirme!http://get.live.com
özür dilemeni gerektirecek bişey yok.