نحوه خلاص شدن از شر پیام های تبلیغاتی ایرانسل وهمراه اول

rira.2012

آیا شما هم جز آن دسته از افراد هستید که اس ام اس های تبلیغاتی ایرانسل
کلافتون کرده؟

تا امروز مجبور بودید ناخواسته این تبلیغات را دریافت کنید. و بیش از نصف
صندوق ورودی تان را هم اشغال می کرد. و همچنین پیامک های ایرانسل نه تنها
تبلیغاتی بلکه ضد حال هم بود. به گونه ای که شما اکثر مواقع منتظر اس ام
اسی از طرف دوستتون یا ... بودید که وفتی اس ام اسی می اومد با کله سمت
گوشی شیرجه میرفتید که ببینید کیه؟

و در یک حرکت حالگیرانه متوجه می شدید که این ایرانسل است که دست از سر
کچلتون برنمی داره:
با این که او به یادتون بود اما شما حسابی از این اتفاق حالتون گرفته
میشد. بشکنه این دست که نمک نداره

از امروز شاید به خاطر شکایت مردم از ایرانسل امکان لغو دریافت اس ام اس
های تبلیغاتی ایرانسل هم اضافه شد. و می توانید با ارسال عدد 2 به شماره
پیامک 5005 از شر این تبلیغات برای همیشه رها شوید

به خاطر شکایت مردم از همراه اول امکان لغو دریافت اس ام اس های
تبلیغاتی همراه اول هم اضافه شد.

می توانید با ارسال عدد ۱ به شماره پیامک ۸۹۹۹ از شر این تبلیغات برای
همیشه رها شوید.

halizeh

to rira.2012, sibzarin
آقا من امتحان کردم و شد !
دوست عزیز!
بر هفت پشت قبل از شما و هفت نسل آینده ات رحمت و درود خداوندی بادا!

‫در ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش.، ساعت ۷:۱۷‏، rira.2012‏ <rira...@gmail.com> نوشت:‏

--
دریافت این پیام بدلیل ثبت نام شما در گروه "سیب زرین" است
جهت ارسال به این گروه، ایمیل را به آدرس روبرو ارسال کنید:  sibz...@googlegroups.com

--
امروز اولین روز از باقیمانده ی عمرشماست، قدرش رو بدونید...

pahn peykar

to halizeh, rira.2012, sibzarin
دوست عزیز!! آیا مطمئنی این کار باعث نمی شه دریافت همه پیامک هایی که به صورت گروهی میاد متوقف بشه. منظورم اینه که  شما مطمئنی  وقتی پیام های تبلیغاتی رو  قطع می کنی  در عین حال  پیامک های خلافی ماشین، یا پیامک های یارانه و . . . قطع نمی شه؟؟؟

Hosna

to pahn peykar, halizeh, rira.2012, sibzarin
همگروهی گرامی pahn peykar
دقیقا همینطوره که گفتید.کلا همه پیام های گروهی به گوشی مسدود میشه.

2013/11/20 pahn peykar <vaz...@gmail.com>

--
best regards
hosna

halizeh

to Hosna, pahn peykar, rira.2012, sibzarin
حسنا خانوم !
فکر نکنم این طور باشه ها ؟!؟!؟

‫در ۲۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش.، ساعت ۲۲:۰۶‏، Hosna‏ <hosna...@gmail.com> نوشت:‏

rira.2012

to sibzarin
من فکر میکنم ربطی به اون پیام ها نداره
فقط پیام هایی حذف میشه که از طرف ایرانسل فرستاده میشه
نه از بانک یا جاهای دیگه
به هرحال ما خواستیم یه کمکی به اعصاب بشریت کنیم
چون واقعا دیگه شورش رو درآورده بودن
ومن خودم مدام درحال حذف پیام های ایرانسلی بودم
که دوریال هم ارزش نداشت

Mansour Rezaei

to rira.2012, sibzarin
سلام ..
چند ماه قبل میخواستم از شر این پیامها راحت بشم با خدمات همراه اول تماس گرفتم و خانم اپراتور گفت اینکار امکان پذیر است ولی تمام پیامهای بانکی شما نیز قطع میشه منم فعلا" کارم شده حذف فیزیکی این پیامهای نه طلبیده . جالبه که برای من از اصفهان و مشهد و شمال هم پیام میدن .

behzad jiki

to rira.2012, sibzarin
لطف بزرگی کردی ممنون اگه بتونی یه کاریم بکنی این دهکده ابی پارس هم حذف بشه از رو زمین خیلی خوبه.!!!!!!

Hosna

to halizeh, sibzarin
چرا من تجربش رو دارم.دقیقا همینطوری هست که جناب منصور فرمودن.

Sa Eid

to Hosna, halizeh, sibzarin
من برای ایرانسل انجام دادم جالب اینکه جواب اومد که درخواست شما برای عدم ارسال پیامک تبلیغاتی ثبت شد ولی چند بار بعد از اون برام پیامک ایرانسل که با عنوان "مسابقه" هست برام اومد!

‫در ۱ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش.، ساعت ۱۱:۲۰‏، Hosna‏ <hosna...@gmail.com> نوشت:‏

--

نيك اقبال و كامياب باشيد

33D.gif

rira.2012

to sibzarin
درسته
واسه منم همینجوری شد
یعنی درواقع ایرانسل میخواسته ثابت کنه
که اولا خیلی مارو دوست داره و اصلا طاقت یک لحظه دوری مون رو نداره
دوما ثابت کرده که اصلا نظرات و حق ما براش مهم نیست
و راه خودش رو ادامه میده
و به خودش اجازه میده که هرجور دلش خواست
و هروقت دلش خواست مزاحم بشه
و اصلا کسی حق نداره بهش بگه چرا؟
درواقع من شرمنده شدم
چون باید اول خودم چند روزی صبر میکردم
بعد میفرستادم
یعنی تصورش نمیکردم
که ایرانسل اینقدر....خلاصه شرمنده دوستان