فیلتر شکن سایفون 3 تقدیم به شما (برای کامپیوتر و سیستم عامل اندروید)

پوریا علیپور

با درود خدمت دوستان ارجمند.
به دنبال مسائل پیش آمده در مورد استفاده از vpn که همگی در جریان
هستید، امروز هم تصمیم گرفتم فیلتر شکن دیگری را تقدیم حضورتان کنم.
لطفا پس از دانلود فایل پیوست، پسوند آن را از .123 به .exe تغییر داده و
آن را اجرا نمائید.
همچنین فایل پیوست شده دوم، نسخه مورد استفاده در گوشیها و تَبلِت هاییست
که سیستم عامل آنها اندروید میباشدو فرمت آن هم .apk است که نیاز به
تغییر نام ندارد.
این نرم افزار نصبی نیست و با هر بار کلیک کردن بر روی آن پس از حدود 25
ثانیه سایت شبکه bbc فارسی باز میشود که شما میتوانید از آن خارج شده و
هر سایتی که مَد نظرتان است در نوار آدرس یا همان address bar مُرور
گَرِتان تایپ کنید و بی دغدغه وارد سایتها شوید.
لازم به ذکر است که بر خلاف فیلتر شکن قبلی یعنی freegate این نرم افزار
با کلیه مرور گرها سازگاری دارد و فقط مختص یک مُرور گر خاص نیست.
هر چند که سرعت این نرم افزار به سرعت freegate نمیرسد اما از هیچ بهتر است.
امیدوارم از این برنامه لذت ببرید.
کار با این نرم افزار بسیار راحت میباشد.
از دوستان خواهش میکنم از طریق همین ایمیل فایل را دانلود کنند و دوباره
به من تقاضای ارسال فیلتر شکن را نفرستند زیرا با این اوضاع افتضاح سرعت
اینترنت به قول اینها ADSL مخابرات امکان این کار به صورت جداگانه برای
هر فرد برایم مقدور نیست.
پیروز و سربلند باشید.
به امید رفع هر گونه فیلتر در کشورمان
بِدرود
psiphon 3.123
PsiphonAndroid.apk

مجتبي قهرماني

to *سیب زرین*, alipoor...@gmail.com

در چهارشنبه 13 مارس 2013، ساعت 16:42:18 (UTC+4:30)، پوریا علیپور نوشته:

عبدالله خادمی

to *سیب زرین*

Raza Farzi

to *سیب زرین*