Thai hierontaa tampereella

B-wisertaja

Onkos kellaan kokemusta mita pitaa sisallaan nama thaihieronnat?
Ilmoitus oli tyyliin...
Thai-hieronta, sauna ja poreallas, uudet tytot
Myos naisille, tervetuloa.
Hinta 150mk tunti.

Pelkkaa hierontaa vai intiimimpaa?

Hiski Haapoja

B-wisertaja <hepp...@hotmail.com> wrote:
: Onkos kellaan kokemusta mita pitaa sisallaan nama thaihieronnat?

On on on on on. Monestiko sitä pitää kysyä?

: Thai-hieronta, sauna ja poreallas, uudet tytot
: Myos naisille, tervetuloa.

"Uudet tytöt" lienee huumoria. Naisasiakkaita en ole vielä nähnyt.

: Hinta 150mk tunti.

Tuolla saat pelkän hieronnan, saunan kanssa 180 mk (madame uimapuvussa
hieroo selkääsi) ja porealtaan kanssa vielä lisää. Siis Hatanpään
valtatiellä. Itse pidän kyllä enemmän Hämeenkadun paikasta, jossa
nytkin olisin jos olisin rikas.

: Pelkkaa hierontaa vai intiimimpaa?

Se maksaa monta sataa, tarkempi hinta vaihtelee henkilöittäin. :(

--
# Kokoomus on munattomien ihmisten puolue, jolla ei ole edes omaa
presidenttiehdokasta. #

B-wisertaja

Hiski Haapoja wrote:

> On on on on on. Monestiko sitä pitää kysyä?

kukaan ei ole viela vastannut asiantuntevasti tahan asti. :)

> [...]
> hieroo selkääsi) ja porealtaan kanssa vielä lisää. Siis Hatanpään
> valtatiellä. Itse pidän kyllä enemmän Hämeenkadun paikasta, jossa

Onkos palvelu privaattia vai voiko samaan aikaan altaassa/saunassa olla
muitakin hierottavia?
Onkos madamet katseen kestavia?

> Se maksaa monta sataa, tarkempi hinta vaihtelee henkilöittäin. :(

Aisee...halvimmillaan "intiimi"hieronta on siis sexshopeissa...
jannityksen"laukaisu" alle 200mk.

sanovat isot tuhmat pojat

Hiski Haapoja

B-wisertaja <hepp...@hotmail.com> wrote:
: kukaan ei ole viela vastannut asiantuntevasti tahan asti. :)

Mihinkähän ne kaikki vastaukset ovat menneet? Luulin postanneeni ne
tähän ryhmään.

: Onkos palvelu privaattia vai voiko samaan aikaan altaassa/saunassa olla
: muitakin hierottavia?

Ei niihin mahdu muita. Hierojalla on uimapuku.

: Onkos madamet katseen kestavia?

Osa on, mutta jotenkin minulle aina osuvat ne vanhat ja läskit. :(

: Aisee...halvimmillaan "intiimi"hieronta on siis sexshopeissa...
: jannityksen"laukaisu" alle 200mk.

Tuolla hinnalla sen kyllä joutuu hoitamaan itse, vai mistä shopista
puhutaan?

Hiski
--
# Nyt kokonaisia lauseita: <http://www.saunalahti.fi/~kisu/>. #

MR Omppu

On kokemusta tosin Kouvolasta käydessäni siellä.
Hinta 120mk puoli tuntia.
Tyttö ohjasi verholla eristettyyn huoneeseen ja sanoi
käy siihen, kaikki pois, ja häipyi joksikin aikaa pois.
otin vaatteet pois ja asetuin selälleni superloonipatjalle jossa oli
lakana ja pyyhe.
tyttö saapui ja alkoi hieroa öljyn kanssa jalkojani, tuntui mukavalle.
Hän jatkoi jalkojeni hierontaa jonkin aikaa saapuen lähemmäs
lantiotani ja hieroi kaluni alta, jolloin kaluni alkoi osoittaa
heräämisen merkkejä. Tiesin että täältä oli mahdollista saada
lisäpalvelua joten en hämmästynyt.
Tyttö kysyi tarvitseeko hieroa, ja tönäisi kaluani.
Sanoin että kyllä, jolloin tyttö sanoi , maksaa lisää 300mk.
Oho,, no vastasin 200mk jolloin tyttö sanoi yhy.
Hän laittoi kaluni päälle öljyä ja alkoi vedellä edestakaisin
tasaista vauhtia aika nopeasti.
Kaluani koski hieman moinen kiire ja yritin saada hänet hidastamaan
vauhtia, mutta hän sanoi yhy ja puristi lujemmin.
parin minuutin (korkeintaan) jälkeen sain orgasmin ja tyttö sanoi
yhy.
Hän pyyhkäisi spermat pois kalustani ja vatsani päältä ja häipyi.
Vartuin hetken mutta hän ei saapunut takaisin.
Puin päälleni ja odotustilassa tyttö poltteli tupakkaa ja sanoi
hei hei toinen kerta yhy.

Siis rahalla saa, mutta vain rahan arvosta.
En pitänyt toimituksesta enkä aio kokeilla uudestaan.
Ainoa positiivinen asia oli se miten hän hieroi jalkojani, olisipa hieronut muualtakin ja enemmän.
Koko toimitus oli kestänyt kai jotain 20 min.

B-wisertaja <hepp...@hotmail.com> kirjoitti viestissä:37F10D9D...@hotmail.com...

Pekka de Groot

On Thu, 30 Sep 1999 15:42:09 +0300, "MR Omppu" <on...@artic.net>
wrote:

>On kokemusta tosin Kouvolasta käydessäni siellä.
>Hinta 120mk puoli tuntia.

[snip]

> [...]
>Vartuin hetken mutta hän ei saapunut takaisin.
>Puin päälleni ja odotustilassa tyttö poltteli tupakkaa ja sanoi

Ooh, romantiikkaa... ;)

Cheers,

Pekka de G.

B-wisertaja

Hiski Haapoja wrote:

> Ei niihin mahdu muita. Hierojalla on uimapuku.

ahaa...aidossa thai hieronnassa alaston tytto hieroo vartalollaan hierottavaa
(ainakin bangokissa)
ei valttamatta seksuaalisesti mutta kuitenkin.
nama pelkastaan kasillaan?

> Osa on, mutta jotenkin minulle aina osuvat ne vanhat ja läskit. :(

niin aina kay..

> Tuolla hinnalla sen kyllä joutuu hoitamaan itse, vai mistä shopista
> puhutaan?

prvita 150 privat hieronnalla 180 supershow 230
en muista paikan nimea....hmmm

ZeiZei

B-wisertaja wrote:

> ahaa...aidossa thai hieronnassa alaston tytto hieroo vartalollaan hierottavaa
> (ainakin bangokissa)
> ei valttamatta seksuaalisesti mutta kuitenkin.
> nama pelkastaan kasillaan?

No aito Thaihieronta ei kyllä ole erityisen eroottista, vaikka varsin tehokasta
ja miellyttävää onkin. Käsillä ja jaloilla hierotaan, välillä käytetään kropan
painoa apuna venytyksissä ja sitä rataa.

Niin sanottu "complete Thai massage" on sitten näiden punaisten lyhtyjen alueilla
esiintyvä termi eroottiselle Thaihieronnalle.

( Ref. Phuket, 11/98 )

--
Z.

Zimppa

> [...]

hierottavaa
> (ainakin bangokissa)
> ei valttamatta seksuaalisesti mutta kuitenkin.

Aito Thai hieronta on tuhansia vuosia vanha perinne. Traditional
Thai Massage, Physical Massage sekä Ancient Massage tarkoittavat
'turvallista' fysikaalista hierontaa (Thaimaassa alk. 30mk / 2tuntia).

Populistinen journalismi on hämärtänyt ulkomaalaisten kuvan siitä,
ja usein se sotketaan Body Massageen (Thaimaassa alk. 150mk),
jossa ideana onkin 'täyshoito': alux mimmi pesee sut kylpyammeessa,
sitten vaahto vartalohieronta ilmapatjalla ja jos energiaa tämän jälkeen
riittää niin loppusilaus pyöreässä sängyssä... Ei tosin välttämättä tässä
järjestyksessä, kaverini nimittäin meni suoraan lentokentältä ko.
hierontaan ja aloitti hoidon sängyn kautta kylpyyn.

Muutama kuva http://come.to/zimppa Albumi 19. Nightlife in Thailand.

--
-Zimppa- [ http://come.to/zimppa ]
#A man who never makes the same mistake once#

Zimppa

(ZeiZei)

> [...]
kropan
> painoa apuna venytyksissä ja sitä rataa.

Juuri näin!
Tehokasta!!! :-)
EI eroottista. :-(((

Itse en ole käynyt moneen vuoteen tässä 'complete' body
hieronnassa, mutta aidossa Thai hieronnasta sitäkin enemmän...

<!-- one story alk.
Phuketissa kaverini törmäili mopollaan siihen malliin, että eivät antaneet
hänelle passia takaisin ennen kuin homma oli selvä (tarkoitus oli käydä
vielä Pattayalla ym.) joten jäimme Phukettiin odottelemaan toisen
hurjastelijan hammas- ja mopolaskua. Eipä ollut muutakaan tehtävissä
mutta onneks paikallinen poliisipäällikkö pyysi pelaamaan fudista heidän
jengin mukaan. No minä tietysti lähdin, mutta kuten parin viikon juhlimisen
jälkeen voi arvata... ekan treenin jälkeen niiden kanssa oli paikat jo
puuduksissa, puhumattakaan matsista toisen 'piirikunnan' kyttiä vastaan!
one story lop. -->

... kävin päivittäin Phuketin eri Thai hierontapaikoissa, vaikka aluksi
tuntu
että menee S/(m):n puolelle kun pienikin kosketus sai aikaan melkoisen
kivun, mutta... _homma pelas_.

Kukaan ko. hierojista ei ehdottanut intiimimpää. Mutta Bangkok on asia
erikseen... mutta siellä olen käynyt ainoastaan parissa paikassa ja toisessa
tuli intiimimpi ehdotus, mutta se on kuulemma sattumaa ja erittäin
epätodennäköistä???

Phuket:
(kävimme myös tutustumassa paikalliseen Body-Massage paikkaan, ja
yllätys yllätys... samainen poliisipäällikkö oli siellä alaisiensa kanssa
siviilit päällä muutaman virkapukuisen poliisin kanssa valitsemassa
itselleen
hierojaa).

Alunperin tässähän oli kyse Tampereesta, pakko todeta että en oo ikinä
Suomessa käynyt missään hieronnassa - Thai hieronnasta puhumattakaan,
ja Tampereellakin vain muutaman kerran, joista puolet on ollu vahinkoja,
koska kukaan ei oo herättäny Hyvinkään kohdalla (ja lippuja on kysytään
vasta Riihimäen jälkeen...).

> Niin sanottu "complete Thai massage" on sitten näiden punaisten
> lyhtyjen alueilla
> esiintyvä termi eroottiselle Thaihieronnalle.
>
> ( Ref. Phuket, 11/98 )

Tosin Thaimaassa ei ole varsinaisia punaisia lyhtyjä eikä myöskään tälläisiä
alueita (ellei lasketa mukaan _paikallisten_ temmellyskenttiä, jotka ovat
mun mielestä lähinnä mustia lyhtyjä).
Mutta turistit eivät niihin eksy vahingossakaan - eihän?

Thaimaan paras tulonlähde on turismi, jonka jo tiesitkin, joten Thaimaa
kunnioittaa turisteja. Siellä voidaan myös sikailla, kuten ME teemme!!!
Mutta mun mielestä he vain etsivät 'helppoa' nakkia - sekä mimmit baareissa
että miehet kadulla.

Heidän periaate on: jokainen huolehtikoon itsestään, jos ei siihen pysty
niin vedetään välistä....

Mutta, jos joku nainen on lukenut tänne asti niin...
... ei Thaimaa ole _vain_ miehiä varten...
Lueppas Nancyn (Texas-USA) tarina(t) sivultani (Thai page):
http://come.to/zimppa

T: ZyesZyes

Petrus Pennanen

ZeiZei <zei...@iki.fi.this.space.for.rent> wrote:
> [...]

Roskaa, perinteisessa (=aidossa) Thai-hieronnassa on a) vaatteet paalla
ja b) hierotaan paljon muullakin kuin vartalolla.

>No aito Thaihieronta ei kyllä ole erityisen eroottista, vaikka varsin tehokasta
>ja miellyttävää onkin. Käsillä ja jaloilla hierotaan, välillä käytetään kropan
>painoa apuna venytyksissä ja sitä rataa.

Olen kaynyt Thaihieronnassa kerran, maksoi 28 mk tunnista, ja oli aivan
sairaan eroottista. En tiennyt miten pain olisi kun tuntui uskomattoman
hyvalta ja jatkuvasti stondasi. Flirttasin ja hihitin tauotta hierovan ihanan
suloisen minihameisen tyton kanssa. Elaman huippuhetkia. Ja kyseessa oli
siis todellakin perinteinen thaihieronta vaatteet paalla ja ilman seksia.
Apua mika maa..

>Niin sanottu "complete Thai massage" on sitten näiden punaisten lyhtyjen
> alueilla esiintyvä termi eroottiselle Thaihieronnalle.

Ei siella mitaan punaisia lyhtyja ole. Kopiksessa ja Amsterdamissa on.
--
Petrus....@helsinki.fi * Everything is perfect forever

ZeiZei

Petrus Pennanen wrote:

> Roskaa, perinteisessa (=aidossa) Thai-hieronnassa on a) vaatteet paalla
> ja b) hierotaan paljon muullakin kuin vartalolla.

Juuri näin.

> Olen kaynyt Thaihieronnassa kerran, maksoi 28 mk tunnista, ja oli aivan
> sairaan eroottista. En tiennyt miten pain olisi kun tuntui uskomattoman
> hyvalta ja jatkuvasti stondasi.

:-D Guudfoorjuu. Ehkäpä koemme eri asiat eroottisiksi. Itselläni ei stondannut,
vaikka hieronta olikin varsin tehokasta, mukavalta tuntuvaa ja rentouttavaa. Minä
muistaakseni maksoin noin 70mk, mutta tämä olikin sitten koko iltapäivän
ohjelmanumero yrttihöyrysaunoineen, kylpyineen, yrttiöljyhoitoineen, hieromisineen,
teekupposineen. Kaikki tämä palmumetsän siimeksessä vuoren rinteeseen rakennetuilla
bambuterasseilla. Mukavaa oli.

> Ei siella mitaan punaisia lyhtyja ole. Kopiksessa ja Amsterdamissa on.

Ilmaisu oli tarkoitettu kuvainnollisesti otettavaksi, mutta hyvä että tuli
korjattua, ettei tule väärinkäsityksiä. Ilmaisusta kaikki varmaan kuitenkin
ymmärsivät, millaista aluetta tarkoitin.

--
Z.

Pasi Partanen

"Zimppa" <zim...@tande.com> wrote:

> [...]
>järjestyksessä, kaverini nimittäin meni suoraan lentokentältä ko.
>hierontaan ja aloitti hoidon sängyn kautta kylpyyn.

Jos tällaista saa Suomesta niin tarkempi sijainti kiinnostaisi
varmasti monia. Tuollaiselle olisi varmasti kysyntää..

Mikä muuten tässä maassa on yleensäkin tilanne?
Aina puhutaan katuhuorista ja "parista-sadasta", mutta entä
jos joku haluaisi käyttää tonnin tai pari? Saako sille
vastinetta oikeasti? Ja mistä sellaista löytää..

--
-=- E-Mail paj...@sicom.fi Homepage http://www.sicom.fi/~pajupa -=-

Hiski Haapoja

Pasi Partanen <paj...@sicom.fi> wrote:
: Aina puhutaan katuhuorista ja "parista-sadasta", mutta entä

: jos joku haluaisi käyttää tonnin tai pari? Saako sille
: vastinetta oikeasti? Ja mistä sellaista löytää..

Tonnin puolelta tunnilta veloittavia löytää helposti kun lukee
pikkuilmoituksia ja soittelee niille. Vastikkeesta en tiedä kun
en maksaisi noin paljon vaikka olisin Bill Gates. Jotain rajaa
ylihinnoillekin.

H.

ms...@kolumbus.fi

ZeiZei wrote:

> :-D Guudfoorjuu. Ehkäpä koemme eri asiat eroottisiksi. Itselläni ei stondannut,
> vaikka hieronta olikin varsin tehokasta, mukavalta tuntuvaa ja rentouttavaa.

Hah! Minä muuten olin paljon enemmän thaityttöjen mieleen
ko hieronmalaitoksessa. Tykkääköhän thaitytyöt siis enempi
tytöistä kuin pojista...