Naisten imemiminen

MIKA SIREN

Minusta on "kivaa" ottaa suihin naisilta,varsinkin kun edessa kiiltelee
karvaton pillu ja mikassen parempaa kuin kun tyontya sisaan naiseen joka on
jo kerran "saanut".
Naiset tuntuvat pitavan suihin otosta vahintaan yhta paljon kuin
minakin(mies?)?

M.S

Petteri Heikkinen

MIKA SIREN (t...@tampere.fi) wrote:
: Minusta on "kivaa" ottaa suihin naisilta,varsinkin kun edessa kiiltelee

: M.S

Ei taida patea ihan kaikkiin kuitenkaan?

Due to *very* kind suggestion, I made this new .signature =)
pehe...@koivu.oulu.fi ... http://koivu.oulu.fi/~peheikki/
------------------- This line is for sale ------------------

Janne I. Turunen

Petteri Heikkinen wrote:

> [...]
> : minakin(mies?)?
>
> : M.S
>
> Ei taida patea ihan kaikkiin kuitenkaan?

Miehiin vai naisiin? En itse ainakaan ole törmännyt vielä naiseen, joka
ei olisi pitänyt. Miehistä en sitten tiedä.

+janne

Janne I. Turunen E-Mail: janne....@tukkk.fi
Turku School of Economics Fax: +358 (9)21 338 3267
Business Research Centre Tel: +358 (9)21 338 3585
P.O.Box 110 GSM: +358 (9)50 558 6898
20521 TURKU
FINLAND - EUROPE

Petteri Heikkinen

Janne I. Turunen (janne....@tukkk.fi) wrote:

: Petteri Heikkinen wrote:
: >
[...]

Naisiin...ts. olen tormannyt *yhteen*, jonka mielesta se ei ollut kivaa.
Toisaalta myos miehelta suihin ottaminen oli hanen mielestaan yokottavaa,
joten kyse taisi olla pikemminkin mielikuvasta (, mutta sitahan tuo
onnistunut ja miellyttava seksi suurimmaksi osaksi on).

Pia Kiuttu

t...@tampere.fi ( MIKA SIREN) wrote:
> [...]
>jo kerran "saanut".
>Naiset tuntuvat pitavan suihin otosta vahintaan yhta paljon kuin

Suuseksi on ihanaa.
Posliinipimppana oleminen ei, silloin kun karvat taas alkavat kasvaa.

Ja kaikki naiset eivät kykene saamaan kuin yhden orgasmin rakastelun
aikana. Minusta on paljon nautinnollisempaa, kun mies osaa ja jaksaa
kiusata ja kiihottaa ilman että päästää minua laukeamaan. Miehen
sisääntulo on suorastaan sietämättömän nautinnollista, kun on ensin
kiusattu sinne äärirajoille asti.

Tämä siis IMHO. Toiset tytöt tykkää toisista asioista...

PK

Petteri Heikkinen

Anukaisa Alanen (tra...@uta.fi) wrote:
: In article <4rt6tm$s...@ousrvr3.oulu.fi>,
: Petteri Heikkinen <phei...@haapa.oulu.fi> wrote:
:
: > Ei taida patea ihan kaikkiin kuitenkaan?
:
: Ikävä kyllä monet miehet eivät halua ottaa naiselta suihin,
: vaikka ovat mielissään tullessaan suihin otetuksi.

Hmmh Mikseivat? Onko sita perusteltu?

: Anukaisa, joskus tilanteeseen hyytynyt
: --
: tra...@uta.fi -miksi ei?

Jussi Kantola

In article <4rtslp$3...@ousrvr3.oulu.fi> phei...@haapa.oulu.fi (Petteri Heikkinen) writes:
> anukaisa:
> : Ik{v{ kyll{ monet miehet eiv{t halua ottaa naiselta suihin,
> : vaikka ovat mieliss{{n tullessaan suihin otetuksi.

> Hmmh Mikseivat? Onko sita perusteltu?

"Perustele vihreä pallo"?

Eniwei, jotkut ei vain halua. Joidenkin ensimmäinen maistiainen oli
kitkerä ja pahanhajuinen. Joku psykologi, pelkään pahoin että freud
kaikenkattavassa viisaudessaan, on sanonut että mies kokee pimpsan
pelottavana ja hallitsevana. Jotkut luulevat etteivät oikein osaa (ja
ovat ilmeisesti usein oikeassa) eivätkä siksi halua. Jotkut ovat
kasvissyöjiä.

--
email: Jussi....@Oulu.Fi (Jussi Kantola) http://raita.oulu.fi/~jkantola/
Nobody passes the test of time

Marcus E Engdahl

In article <4rtqlp$7...@vuokko.uta.fi>, Anukaisa Alanen <tra...@uta.fi> wrote:
>In article <4rt6tm$s...@ousrvr3.oulu.fi>,

>Ikävä kyllä monet miehet eivät halua ottaa naiselta suihin,

Näin väitetään...

Marcus
---
Marcus E Engdahl meng...@beta.hut.fi
http://www.hut.fi/~mengdahl/index.html

Pia Kiuttu

phei...@haapa.oulu.fi (Petteri Heikkinen) wrote:
> [...]

>: Ikävä kyllä monet miehet eivät halua ottaa naiselta suihin,
>: vaikka ovat mielissään tullessaan suihin otetuksi.

'Minähän en pillua nuole.'
Toiset pitänevät touhua likaisena, toiset ehkä tuntevat joutuvansa
tavallaan vaihtamaan roolia ja 'palvelemaan' naista. En tiedä, huonoja
selityksiä kaikki.

Olisi ihan kiva lukea jonkun sellaisen miehen mielipide, joka ei tykkää
ottaa naiselta suihin.

PK

Jakke Lehtonen

Pia Kiuttu <pia.k...@pp.kolumbus.fi> wrote:

>Olisi ihan kiva lukea jonkun sellaisen miehen mielipide, joka ei tykkää
>ottaa naiselta suihin.

Tykkään ja en tykkää, riippuu naisesta.
Toiset ovat sen verran "vahvan makuisia", että kokemus ei ole
mitenkään mieltä (saatika muuta) ylentävää. Enkä nyt tarkoita
henkilökohtaista hygieniaa, vaan jokaisen ominaismakua.
Ilmeisesti sillä on jotain tekemistä limakalvojen ph:n kanssa.
Tai sitten ei.

>PK

Jakke Lehtonen * jag...@scoop.pp.fi * Use PGP * KeyID: C5D7D8B1
http://personal.eunet.fi/pp/scoop/
kennel Jagster Scoop and Ruosteposki
Superb Beaucerons and Racing Greyhounds

Korhonen Tommi

Pia Kiuttu <pia.k...@pp.kolumbus.fi> writes:

>Toiset pitänevät touhua likaisena, toiset ehkä tuntevat joutuvansa
>tavallaan vaihtamaan roolia ja 'palvelemaan' naista. En tiedä, huonoja
>selityksiä kaikki.

Voi herranen aika.
Minkalaisia miehia sita oikein liikkuu maailmalla?
Ja ainakin minkalaisiin miehiin te oikein sekaannutte?

Sanottakoon nyt etta mina ainakin olen kylla ollut joka kerta se
"antava" osapuoli. Ja vielapa sita mielta etta olisi ollut naisilla
parantamisen varaa taidoissaan ja mentaliteetissaan.

Ja nyt sitten kuulee tuollaista. Voih oih!
Paahan sattuu.

TKorho - huhhuhhuh, tasta voi tulla liekkia. Tai piikkaria.

Pia Kiuttu

k13...@ampeeri.ee.tut.fi (Korhonen Tommi) wrote:

>Voi herranen aika.
>Minkalaisia miehia sita oikein liikkuu maailmalla?
>Ja ainakin minkalaisiin miehiin te oikein sekaannutte?

Voi kuule... nuina hulluina nuoruusvuosina sitä tuli sekaannuttua vähän
mimmoisiin sattuu. Mutta kokemuksista oppii, onneksi.

> [...]
>parantamisen varaa taidoissaan ja mentaliteetissaan.
>

>TKorho - huhhuhhuh, tasta voi tulla liekkia. Tai piikkaria.

Mitä tuota fleimaamaan. Olen kuullut samaa aiemminkin. Suomalainen nainen
on ilmeisesti aika usein melko estynyt sukupuolikäyttäytymisensä suhteen.
Mulla on kyllä sellainen epäilys, että me 'nyysseissä' liikkuvat tytöt
(naiset) ollaan keskimääräistä vapautuneempia. Tai, siis, ainakin me
'nyysseissä' kirjoittelevat tytöt (naiset).

Älkää pyytäkö perustelemaan. Kyse on vain perstuntumasta.

PK

http://koti.kolumbus.fi/~piakiu/

Korhonen Tommi

tra...@uta.fi (Anukaisa Alanen) writes:

>Ikävä kyllä monet miehet eivät halua ottaa naiselta suihin,
>vaikka ovat mielissään tullessaan suihin otetuksi.

>Anukaisa, joskus tilanteeseen hyytynyt

Ikava kylla monet naiset aivat halua ottaa miehelta suihin,
vaikka ovat mielissaan tullessaan suihin otetuksi.

Suihinottoa ei ilmeisesti viela pideta kovin luonnollisena
kayttaytymisena. Kylla minakin muista kouluskidina kun luki _niita_
lehtia ja siella kerrottiin etteivat kaikki halua sellaista.

Kylla se maailma, ainakin subjektiivinen, muuttuu, Eskoseni.

TKorho - Juu, naein on.

Anukaisa Alanen

Jussi Kantola

In article <4rudhh$s...@cc.tut.fi> k13...@ampeeri.ee.tut.fi (Korhonen Tommi) writes:
> Pia kiuttu:

> Voi herranen aika.
> Minkalaisia miehia sita oikein liikkuu maailmalla?
> Ja ainakin minkalaisiin miehiin te oikein sekaannutte?

No olisiko se nyt sitten pakko joka jannun riemusta kiljuen, vastoin
tahtoaan ja mieltymyksiään imuttaa ihan vain että maailman naisilla
olisi hyvä olla? Jos naisilta vaadittaisiin pakkosuihinottoa niin
älämölöä tulisi ...

Henk.koht. olen sitä mieltä että suuseksistä kieltäytyjät jää niin
antajana kuin saajana paitsi niii-in paljosta. Ei kenenkään
kuitenkaan ole pakko.

Jussi Kantola

In article <4ruhc9$3...@pinta.kolumbus.fi> Pia Kiuttu <pia.k...@pp.kolumbus.fi> writes:
> Mulla on kyll{ sellainen ep{ilys, ett{ me 'nyysseiss{' liikkuvat tyt|t
> (naiset) ollaan keskim{{r{ist{ vapautuneempia.

Aivan totta, vaikkakin "vapautunut" alkaa asiaa kuvaavana ilmaisuna
lähennellä jo yökötysrajaa, kiitos kaikenmaailmanlehtien jossa
"seksuaalivallankumousta" jms. on hehkutettu.

> [lk{{ pyyt{k| perustelemaan. Kyse on vain perstuntumasta.

Sopii hyvin tässä ryhmässä :-).

Pia Kiuttu

jkan...@paju.oulu.fi (Jussi Kantola) wrote:

>No olisiko se nyt sitten pakko joka jannun riemusta kiljuen, vastoin
>tahtoaan ja mieltymyksiään imuttaa ihan vain että maailman naisilla
>olisi hyvä olla?

<SARKASMI>
Jos minä haluan, että minua nuollaan, niin siinä ei perkele pullikoiminen
auta! Istun vaikka kaverin naaman päälle ja hinkkaan, jos ei muuten
onnistu.
</SARKASMI>

Siis ei tietenkään ole pakko... toivottavasti kaikki suuseksistä tykkäävät
löytävät toisensa, ja myös ne jotka eivät siitä tykkää. Tykkäämättömyyteen
vaan on niin monia eri selityksiä...

Mä esim. en voi sietää seksivaatteita. Jos mun täytyy pukeutua
sukkanauhaliiveihin ja piikkareihin seksiä varten, mä en pysty koko
hommaan. Miksi, en tiedä, se vaan on niin. Tulee kiusaantunut ja jotenkin
naurettava olo, vaikka partneri kuinka kiihottuisi moisesta. Tämän
fiiliksen taustalla ei tunnu olevan mitään 'traumoja' tms., kysymys on
vain mieltymyksestä. Onneksi mulla on mies, joka kokee tämän asian samalla
lailla.

Yritin muutaman kerran ex-miehen kanssa innostua asiasta, kun hän piti
kovasti näistä eroottisista vaatteista. En oppinut pitämään touhusta,
mutta kokeiltu on. Osittain tuosta syystä meidän seksielämä sitten
väljähtyi: mies kaipasi jotain, jota mä en kertakaikkiaan kyennyt hänelle
antamaan.

Samoin jos mies ei vaan yksinkertaisesti pysty pitämään pimpin
nuolemisesta, niin mikä ihmeen pakko siitä sitten on pitää. Ikävä vaan on,
jos tyttöystävä sitä kuitenkin kaipaisi. Siis kerran vielä: saman
mieltymyksen omaavat löytäkööt toisensa.

Mutta aina kannattaa kokeilla, että josko siitä kuitenkin oppisi
tykkäämään. Mä aikoinaan luulin, että anaaliseksi ei mua miellytä, vaan
voi mokomaa. Olin väärässä. Sama ohje kuin lasten ruokailussa: et voi
tietää pidätkö siitä, ennen kuin olet maistanut (pätee hyvin myös
pimppiin). Ennakkoluuloton mieli auttaa kovasti.

PK

Jonne Henrikki Kolima

In article <xe5raqk...@paju.oulu.fi>,

Jussi Kantola <jkan...@paju.oulu.fi> wrote:

>No olisiko se nyt sitten pakko joka jannun riemusta kiljuen, vastoin
>tahtoaan ja mieltymyksiään imuttaa ihan vain että maailman naisilla
>olisi hyvä olla?

Totta kai. Ootko sa joku vajaa vai miten sa et tollaista ymmarra?

>email: Jussi....@Oulu.Fi (Jussi Kantola) http://raita.oulu.fi/~jkantola/
>Nobody passes the test of time

--
-jhk-

Tuomas Eerola

<pia.k...@pp.kolumbus.fi> wrote:

> Mitä tuota fleimaamaan. Olen kuullut samaa aiemminkin. Suomalainen nainen
> on ilmeisesti aika usein melko estynyt sukupuolikäyttäytymisensä suhteen.

Joskus pidin itseäni pahasti estyneenä, sitten tapasin naisia vähän
toisenlaisista piireistä ja estyneisyys sai aivan uusia ulottuvuuksia..
Toisaalta turha yleistää, monet suomalaiset naiset ovat (ainakin Suomessa?)
varsin estyneitä, monet ovat (myös Suomessa?) varsin 'vapautuneita'.
Kaikki on suhteellista..

Tuomas

Paavo Lambropoulos

Jonne Henrikki Kolima wrote:

> Totta kai. Ootko sa joku vajaa vai miten sa et tollaista ymmarra?

Tottakai, jos rakastaa ja on hulluna johonkuhun, tahtoo ottaa tästä
ihmisestä kiinni ja antaa tälle _ihanalle_ niin ihana seksuaalinen
mielihyvän tunne kuin mitä ikinä ihmiselle pystyy toista ihmistä
imemällä/hieromalla/silittämällä antamaan ja on aivan luonnollista,
että tällöin imeskellään kumppanin kaikka mahdollisia ja "mahdottomia"
paikkoja. Tämä ei todellakaan tapahdu vasten tahtoaan, vaan suorastaan
jopa omasta halusta!

Kyll|nen Juha

Pia Kiuttu <pia.k...@pp.kolumbus.fi> writes:
>Mitä tuota fleimaamaan. Olen kuullut samaa aiemminkin. Suomalainen nainen
>on ilmeisesti aika usein melko estynyt sukupuolikäyttäytymisensä suhteen.

Sieltahan se totuus, lasten ja imevaisten suusta ... Itsekin kallistuisin
tahan johtopaatokseen kokemani kautta.

=)

--
'nuff said
Juha Kyll|nen The more I know, the less I understand,

Pia Kiuttu

to k14...@ampeeri.ee.tut.fi

k14...@ampeeri.ee.tut.fi (Kyll|nen Juha) wrote:

>Sieltahan se totuus, lasten ja imevaisten suusta ... Itsekin kallistuisin
>tahan johtopaatokseen kokemani kautta.

Jaa, mä en ole lapsi, olen siis imeväinen...

Nimim. 'suuseksi kunniaan'

PK

Jouni Kahkonen

Pia Kiuttu (pia.k...@pp.kolumbus.fi) wrote:

: 'Minähän en pillua nuole.'

Hoitakaa hiivasienet kuntoon tytot niin kylla lahtee.

Anukaisa Alanen

In article <xe5wx0d...@paju.oulu.fi>,

Ja Petteri Heikkinen kysyi:

Lyhyemmissä suhteissa ei edes viitsi kysellä, vastentahtoisuuden
huomaa helposti muutenkin. Monet miehet ovat yksinkertaisesti sitä
mieltä, että yhdynnän pitää riittää seksiksi (ehkä peeniksen imuttelun
ja pienen kourimisen lisäksi), kun monilla miehillä on melko ankeita
seksipinttymiä yläpäässään. Jotkut pelkäävät naisen vulvaa ja emätintä
tai pitävät sitä likaisena.

Ja Jussi Kantola jatkoi:

>Jotkut ovat
>kasvissyöjiä.

Hmm, tämä perustelu estäisi kyllä suudelmatkin. Enpä kerro, missä
kohtaa minun ruokavalioni kohtaa eläväisen poikkeuksen.

Vege-Alanen
--
tra...@uta.fi -miksi ei?

Petteri Heikkinen

Anukaisa Alanen (tra...@uta.fi) wrote:
: Ja Petteri Heikkinen kysyi:

:
[...]

Myonnetaan kylla, etta maku on yleensa parempi kun kumppani pitaa puhtau-
destaan huolta. Sitapaitsi yhteisen suihkun tai kylvyn jalkeen rakastelussa
on tiettya "hohtoa" =). Tuosta yleisesta mielipiteesta, etta yhdynnan tulisi
riittaa, voisin sanoa sen verran ettei kaikille ole suinkaan selvaa, etta
toinen voisi kaivata jotain muutakin. Sattuipa itselleni sellainen tilanne
vahan pienempana (olen pieni vielakin), etta olin jokseenkin pettynyt kun
kumppanini ei halunnut mitenkaan selvasti muuta kuin pelkkaa yhdyntaa enka
ujona uskaltanut esittaa "perverssia" =).

Paavo Lambropoulos

In article <4sbqjl$5...@ousrvr3.oulu.fi>, phei...@haapa.oulu.fi (Petteri Heikkinen) wrote:
>: Jos todellakaan et voi sängyssä keskustella naiskentelukumppanisi kanssa
>: ja jos todellakin olet niin jäykkä, ettet pysty puhumaan tunteistasi, niin
>: tällaisen kaverin kai kannattaisi mielummin harrastaa masturbaatiota tai
>: sitten hommata Barbie-Nukke.
><Suprised on>
> ??? Oliko tuo minulle???

Ei sinulle, vaan aivan yleisesti kaikille.

> Jos oli niin kehoitan lukemaan tuon aikaisemmin
> lahettamani tekstin (talla kertaa ajatuksen kanssa). Viittasin juuri, etta
> avoin keskustelu sopii minulle, mutta ei valttamatta ole helppoa kaikille.

Minusta, jos ollaan edetty jo sänkyyn asti, luulisi, että myös tunteista
voisi puhua ? Onhan se jo melko intiimiä harrastaa seksiä niin miksi siinä
samassa ei voisi kertoa, miltä tuntuu ?

> tarpeellisuuden. En siis usko etteivatko nama "aremmat" kohtaamani ihmiset
> oppisi kasittelemaan tunteitaan ja avautumaan. Toivon vain, etta pystyin itse
> auttamaan heita paasemaan siihen edes jotenkin.

Arkuudesta rohkeuteen on vain yksi tie; sopiva ympäristö, jossa tunteiden
ilmaisuun kannustetaan ja jossa sitä pidetään suotavana.

>: Akat jännittää, että "onkohan minulla riittävän isot tissit
>: tai nyt nuo mun läskit näkyy ja kumppanilta menee halut" kun taas miehet
>: "onkohan minulla liian pieni kalu tuolle ?"
> *heh* =) Oletko ihan tosissasi? Eikohan nuo syyt ole suurimmalla osalla jo
> kasitelty murrosian jalkeen.

Suurimmalla osalla kyllä, totta. On kuitenkin selvää, että niillä, joilla on
"pieni" kalu tai "olemattomat rinnat", voivat kärsiä _poikkeavaisuusongelmista
myöhemminkin. Miksi muuten tehtäisiin peniksen ja rintojen
suurennusleikkauksia ?

> Rentoutukaamme ja kayttakaamme kaikki tilaisuudet avata sisimpamme
> satiinilakanoiden valissa =).

Naidaan kuin minkit, tehdään kersoja ja eletään elämä onnellisena loppuun
asti !

Pia Kiuttu

pave...@cs.tut.fi (Paavo Lambropoulos) wrote:

> Minusta, jos ollaan edetty jo sänkyyn asti, luulisi, että myös tunteista
>voisi puhua ? Onhan se jo melko intiimiä harrastaa seksiä niin miksi siinä
>samassa ei voisi kertoa, miltä tuntuu ?

Petteri on kyllä oikeassa, läheskään kaikki ei pysty puhumaan tunteistaan,
ei edes vaikka oltaisiin eletty yhdessä vuosia. On hienoa, että Paavo
kokee tunteista puhumisen niin luonnollisena, että puhumattomuus tuntuu
kummalliselta.

Kuitenkin sellaiselle ihmiselle, jolle on esim. kotikasvatuksen kautta
iskostettu mieleen, että näistä asioista ei ole sopivaa puhua, tuo
puhumattomuus on se luontainen olotila. Ja puhumaan oppiminen vaatii
ponnistuksia, aikaa ja ennen kaikkea kärsivällistä ja ymmärtäväistä
kumppania! Ei silloin voi mennä sanomaan että 'mä en ymmärrä mitä vaikeeta
tässä puhumisessa on', kun toinen ihan tosissaan yrittää, tuntuu
vaikeelta, haluaisi puhua mutta kun ei tiedä miten. Ja vielä kasvatuksen
kahleetkin ahdistaa.

Yksi puhumattomuuden muoto on muuten naiset, jotka mukamas tykkää kaikesta
mitä mies tekee, koska he pelkää niin kovasti että jos miehelle sanoo,
että toi ei tunnu hyvältä, tee näin... niin mies loukkaantuu. Eli
älyttömässsä miellyttämisen tarpeessa ja torjutuksi tulemisen pelossa ei
uskalla sanoa mistä pitää ja mistä ei. Nimimerkillä ko. vaivasta onneksi
parantunut.

Puhumattomuuden syitä on monia. Yhtä kaikki puhuminen on tarpeellista ja
hyvä asia, joten suhtautukaamme kunnioittaen puhumisen estoihin, ja
auttakaamme kumppania siinä hommassa!!! Puhuminen ei ole itsestäänselvää
kaikille. Taustalla voi olla tosi tuskallisiakin asioita.

PK

Petteri Heikkinen

Pia Kiuttu (pia.k...@pp.kolumbus.fi) wrote:
: Siis. Sukuelimillä on oma tuoksunsa. Jos elimet on pesemättä, ne haisee
: pahalle. Toisaalta ei niiten kyllä hajuttomiakaan tarvitse olla,
: kukkaistuoksusta puhumattakaan. Pätee muuten kumpaankin sukupuoleen. -Jos
: ei yksinkertaisesti tykkää siitä, miltä pimppi haisee, vaikka se on
: pestykin, ei pidä sinne sitten päätänsä työntää.

Hmmh Taysin mauton ja *tuoksuton* pimppi...yak! Sehan tuntuisi samalta kuin
nuolisi kosteaa lamminta muovia. Olet taysin oikeassa, etta siina pitaa
kuitenkin jotain makua ja tuoksua olla jaljella tai muuten suuseksin antajan
kiihotus jaa aika vahaiseksi. (Aivan oikein, kiihotun kun saan nuolla, purra,
huohottaa, naykkia, sivella ... =)
Tuosta miesten sukuelimien tuoksusta ja mausta voisi joku ystavallinen
tytto/nainen kertoa mielipiteitaan?

: PK
: PS. Muutin tuon threadin nimen. Tämä imeskely saa nyt riittää. Siellä
: jalkojen välissä kun voi tehdä paljon muutakin.

Kuten mita ;)? Jotenkin nain puolenyonjalkeen en enaa hoksaa naita
perusasioita.

Due to *very* kind suggestion, I made this new .signature =)

petteri....@oulu.fi ... http://sun3.oulu.fi/~peheikki/

Pia Kiuttu

joh...@tukki.jyu.fi (Jonne Henrikki Kolima) wrote:

>In point of fact, vagina on bakteerien + muun skeidan
>pahimpia keraajia ja se vaatii huolellista pesua, _usein_.
>Penis (varsinkin ymparileikattu) ei keraa likaa laheskaan niin
>tehokkaasti. Mutta tuo vagina-homma on sinallaan harmittava, varsinkin
>kun Suomi taitaa kuulua siihen vyohykkeeseen, missa intiimiosien
>pesua ei liiemmalti harrasteta. Eli ei tartte ihmetella miksi
>miehelle ei cunnilingus maita, jos fjoosa on viimeksi pesty
>15 tuntia sitten aamusuihkussa.

Apua! Kuolun sukupuoliopetus heti uusiksi! Meille opetettiin, että
tytöille riittää vesipesu aamuin illoin, mutta poikien pitää käyttää
saippuaa! Ilmankos cunnilingus ei maistu...

En muuten tiennytkään istuvani paskaimurin päällä (pesen sen kyllä
tarpeeksi usein, niin että mies ei valita). -Ootkos itse muuten
ympärileikattu?

Vakavasti ottaen, tietenkin suuseksi on puhtailla vehkeillä
miellyttävämpää kummallekin sukupuolelle. Kannattaa kuitenkin muistaa,
että naisten sukuelimille liika peseminen, eritysesti pesuaineilla, ei
olekaan hyväksi. Jos pimpistä pestään kaikki sinne _kuuluvat_ bakteerit
pois, tulee valkovuotoa, kirvelyä, kutinaa... (liika peseminen=lukuisia
kertoja päivässä)

Katja Hietikko

In article <4sg7l3$e...@tukki.jyu.fi> joh...@tukki.jyu.fi (Jonne Henrikki Kolima) writes:

> [...]
>pesua ei liiemmalti harrasteta. Eli ei tartte ihmetella miksi
>miehelle ei cunnilingus maita, jos fjoosa on viimeksi pesty

Koh...tuotatuota, vaittaisinpa toista...nimittain tuosta
pesutiheydesta... Itsellani ainakin on epamiellyttava olo, jollen
paase _vahintaan_ kaksi kertaa paivassa paikkojani pesemaan,
yleensa tulee pestya useamminkin ja _taatusti_ jos joku on
tulossa tekemaan lahempaa tuttavuutta!! Luulisinpa, etta
verrattuna moneen muuhun maahan Suomessa pimpsaa pestaan
tiheammin, ainakin jos katselee ulkomailla alapesusuihkujen tai
bideiden (taivutus...?) maaraa verrattuna kotoisiin oloihin.

Katja, joka ei kylla tosiaankaan tieda muiden naisten
pesutiheyksista tai mauista tunnin tai 15 kuluttua.....

Jussi Kantola

In article <4sgtbh$1...@pinta.kolumbus.fi> Pia Kiuttu <pia.k...@pp.kolumbus.fi> writes:
> kukkaistuoksusta puhumattakaan. Pätee muuten kumpaankin sukupuoleen. -Jos
> ei yksinkertaisesti tykkää siitä, miltä pimppi haisee, vaikka se on
> pestykin, ei pidä sinne sitten päätänsä työntää.

Tai työntää toiseen jalkoväliin, hajuissa=tuoksuissa, mutta myös
mauissa, on melkoisia eroja niin miehillä kuin naisilla.

Pia Kiuttu

pave...@cs.tut.fi (Paavo Lambropoulos) wrote:
>In article <4sgtbh$1...@pinta.kolumbus.fi>, Pia Kiuttu
>
> Jos maku ei tyydytä, voi ottaa vaikkapa hunajaa ja voidella sukuelimen sillä
>ennen imemistä :)

Aivan oikein. Luovuutta peliin. Alas
'työntovetoravistuspieraisujaselänkääntö' -seksi.

PK

Janne I. Turunen

Petteri Heikkinen wrote:

> [...]

> : ei yksinkertaisesti tykkää siitä, miltä pimppi haisee, vaikka se on
> : pestykin, ei pidä sinne sitten päätänsä työntää.

Ja jos jollakin on huonoja kokemuksia puhtaanakin pahanmakuisesta
pimpistä, ei hätää - eivät ne kaikki samalta maistu.

> [...]

> : jalkojen välissä kun voi tehdä paljon muutakin.
>

> Kuten mita ;)? Jotenkin nain puolenyonjalkeen en enaa hoksaa naita

Kyseessä varmaankin on vain sukupolvien välinen ero
terminologiassa...imemistä voi hyvin käyttää suuseksin synonyymina.

Pia Kiuttu

phei...@haapa.oulu.fi (Petteri Heikkinen) wrote:

> Tuosta miesten sukuelimien tuoksusta ja mausta voisi joku ystavallinen
> tytto/nainen kertoa mielipiteitaan?

Kas kun niitäkään vehkeitä ei hajuttomiksi ja mauttomiksi saa...

Tiedän tyttöjä joitten mielestä haju on paha. Minusta ei, se kuuluu
intiimien seksileikkien aromeihin, ja maku myös. -Luulisin, että
seksuaalisesti astyneemmät, seksiä 'likaisena' pitävät tytöt mieltävät
miehen elinten maun pahana ihan vain mielikuvan vuoksi.

Ei muuten ole toista samanlaista tuoksua, en ole ainakaan törmännyt.

Nam.

PK

Satu Nahkuri

Jonne Henrikki Kolima (joh...@tukki.jyu.fi) wrote:

: In point of fact, vagina on bakteerien + muun skeidan
: pahimpia keraajia ja se vaatii huolellista pesua, _usein_.

Vaginahuuhtelu (joka on aivan eri asia kuin alapesu) useammin
kuin kerran viikossa kasvattaa naisen kohdunkaulasyöpäriskin
moninkertaiseksi. Vaginan normaali bakteerikanta ei ole
sen sairaampi tai luonnottomampi asia kuin vatsan normaali
bakteerikanta.

: Penis (varsinkin ymparileikattu) ei keraa likaa laheskaan niin
: tehokkaasti.

Silti myös yhdyntä penistään pesemättömän miehen kanssa
kasvattaa naisen kohdunkaulasyöpäriskiä huomattavasti.

Satu Nahkuri --. . - - .-. ..- -. -.- nah...@cc.helsinki.fi

Jukka Salo

sami.n...@ntc.nokia.com (Sami Nurmisto) writes:

>Saippua kikkelissä aiheuttaa minulle kyllä melkoisen punotuksen, kovan kivun
>ja parin päivän selibaatin.

> Poika

Vettäkin saa käyttää
-----
ukkeli

Petteri Heikkinen

Sami Nurmisto (sami.n...@ntc.nokia.com) wrote:
[...]

Kipaisepa apteekkiin ja hae sellaista PH-arvoltaan ihoa hyvin lahella
olevaa pesuainetta. Sellaisella voi pesta itsensa ja kikkelinsa saannollisesti
ilman ihon kuivumista ja punoitusta esinahan alla. (Kayttamani oli kai joku
ShebaMed ...vai oliko tuo kissanruoan nimi ;)-

Toinen poika

Jonne Henrikki Kolima

> [...]

>tytöille riittää vesipesu aamuin illoin, mutta poikien pitää käyttää
>saippuaa! Ilmankos cunnilingus ei maistu...

Err... tuota noin, kun naisilla alkaa kuukautiset kaikkine oheis-
riemuineen, niin fjoosa muuttuu ns. tikittavaksi pommiksi, joka
rajahtaa kasiin (hee hee) ilman asianmukaista huoltoa. Minka
takia luulet, etta tulehdukset/infektiot sukupuolielimissa ja
virtsatiehyeissa ovat naisille monin verroin yleisempia kuin
miehilla? Yleensa nama kai johtuvat puutteellisesta hygieniasta.
Ja joo, onhan mut ymparileikattu.

>En muuten tiennytkään istuvani paskaimurin päällä (pesen sen kyllä
>tarpeeksi usein, niin että mies ei valita). -Ootkos itse muuten
>ympärileikattu?

En nyt tieda paskaimurista, mutta kyllahan vagina 'muhii' penista
huomattavasti tehokkaammin. Siita en muuten tiennyt, etta liiallinen
pesu voisi vahingoittaa naisten sukupuolielimia.

>ei yksinkertaisesti tykkää siitä, miltä pimppi haisee, vaikka se on
>pestykin, ei pidä sinne sitten päätänsä työntää.

No nain on, eika kenenkaan ole pakko ottaa suihinkaa jos ei silta
tunnu. Muuten vaan syntyy elinikainen kammo suuseksia kohtaan.

--
-jhk-

Arto Ihalainen

In article <4snhui$2...@axl02it.ntc.nokia.com>, sami.n...@ntc.nokia.com (Sami Nurmisto) wrote:
> [...]

No mulla kumin kaytto aiheuttaa sen etta hommat jaa yhteen kertaan silta
kerralta. Jotenkin se kortsu arsyttaa kalua niin ettei oikein toinen kerta
enaa tunnu kivalta kun heppi on artynyt. Onko muilla samanlaisia kokemuksia ?

Rajoittaa aika lailla yhden illan juttuja, kun ei huvita hommat kumin kanssa.
Onko tuosta sitten haittaa, en osaa sanoa.

Arto Ihalainen

Petteri Heikkinen

Arto Ihalainen (htk...@htk.fi) wrote:
[...]

Kuullostaa allergiaoireelta... Itsellani ei todellakaan ole tuollaisia
ongelmia. Muistaakseni tehdaan myos sellaisia kondomeja, joiden ei pitaisi
aiheuttaa artymysta normaalisti raaka-aineena kaytetylle kumille allergisis-
sa. Apteekista saa tietoa lisaa ja kannattaa hakea... ts. auttavat mielel-
laan. Toivottavasti tuo oli nyt tuosta kiinni ja loydat sopivan merkin =)

: Onko tuosta sitten haittaa, en osaa sanoa.

En minakaan sinun puolestasi ;) ... Kunhan ehdotin.

: Arto Ihalainen

pazi

pia.k...@pp.kolumbus.fi wrote:

>Minun muistaakseni taas näitä kumittomia kondomeja on kyselty jo jonkin
>aikaa, mutta että Suomesta sellaisia ei vielä olisi saatavilla. Jossain
>Jenkkilässä on kuulemma kehitetty lateksikondomi,

Höö? Ja minä kun muistelin, että kondomit ovat nimeomaan
lateksikondomeja normaalisti, ja kyse olisi lateksiallergiasta.
Ja parannuskeinona tietenkin luonnonkumi/muovikondomi.

Joku varmaan vielä kerran oikaisee, pliiis...

-zi

Pia Kiuttu

>Joo, käytä hymiöitä sopivissa paikoissa varmistaaksesi, että kaikki
>ottavat asian oikein, kun kerran osaat niitä käyttää.

^ ^
* *

x x
x x
x x
xxx

Anteeksi.

PK

Korhonen Tommi

Pia Kiuttu <pia.k...@pp.kolumbus.fi> writes:

>Apuva! Jommin kummin päin se oli. Kun en noita kondomeja käytä... lukeeko
>kondomipaketin kyljessä että mitä ne sisältää? Tsekatkaa pliis... ettei
>tässä nyt tule taas munattua oikein radikaalisti.

>Jokatapauksessa joko lateksi tai luonnonkumi on se vakiomateriaali, ja
>toista on sitten tosi vaikea saada. :-}

:-)
Ajattelin kuivasti tarkistaa asian ja kuitata vain etta "Ei. Lateksi
se on."
MUTTA:
Durex-paketti sanoo: "Valmistettu _luonnonlateksista_" !!!
Eli molempiparempi. Kaikki olivat oikeassa, no?
Onneksi paketti lisaa: "Jos olet allerginen, kysy neuvoa laakarilta
ennen kayttoa."

Kuitenkin on minun mielestani (ei, en ole kysynyt/tarvinnut)
Suomessakin niita vaihtoehtotuotteita.

Tkorho - kunhan ei sukkaa...

Pia Kiuttu

to sami.n...@ntc.nokia.com

>Aivan, mutta kysehän ei silloin enää olekaan SAIPPUASTA (josta oli puhe).
>Kyllä minä sen alapesuni olen kuitenkin ihan hygienisesti suorittanut.

Älä nyt kypsy, tää on nyt tällaista sanailua. Tuskin kukaan kuvittelee,
että sä olisit jotenkin likainen. Pesuaineitten sietokyky on ihmisillä
erilaista, yksilöllistä.

..muutenkin nyysseissä tartutaan välillä turhan herkästi yhteen sanaan
eikä malteta lukea ja ymmärtää koko viestiä. IMHO, tietysti.

:s)

PK

Petteri Heikkinen

[...]

En kylla epaillytkaan. Miten muuten olisit tiennyt saippuan aiheuttavan
kirvelya. ;)

Pia Kiuttu

> [...]

Minun muistaakseni taas näitä kumittomia kondomeja on kyselty jo jonkin
aikaa, mutta että Suomesta sellaisia ei vielä olisi saatavilla. Jossain

Jenkkilässä on kuulemma kehitetty lateksikondomi, miksi sitä ei Suomesta
saa, en tiedä. (Tieto saattaa olla vanhentunut, henk.koht. en ole
kortonkeja tarvinnut muutamaan vuoteen, että en ole oikein ajan
hermolla...)

-Luonnonkumiallergia kondomiasiassa on naisellekin hankala asia. On
naisia, jotka eivät voi oikein ehkäistä mitenkään: pillerit ei sovi,
kapseli ei sovi, kierukka poistuu omia aikojaan, ja sitten vielä
kumiallergia estää kondomin ja pessaarin käytön. On se nyt hitto, jos ei
yhtä lateksikortonkia saada maahan!!!! (Mieluiten useampikin kuin yksi
:-))

PK

Petteri Heikkinen

[...]

Hmmh...Luin tuosta muistaakseni jostain siskolleni tulevasta terveysleh-
desta (sairaanhoitaja), mutta en itsekaan ole varma saatavuudesta kun en
ole itse tarvinnut. Kannattaa kuitenkin kysya apteekista, silla kylla tuo
ongelma on ihan suomalaistenkin apteekkareiden ja laakareiden tiedossa, joten
luulisi niita tarvittaessa saatavan. (Jos ei muuten niin tilaamalla)

[...]

Hui! Tuo ei tullutkaan mieleeni, vaikka olisi pitanyt tietaakin. Voisiko
joku ko. ongelmasta karsiva nainen kommentoida asiaa?

: PK

Petteri Heikkinen

pazi (pa...@to.icl.fi) wrote:
: Höö? Ja minä kun muistelin, että kondomit ovat nimeomaan
: lateksikondomeja normaalisti, ja kyse olisi lateksiallergiasta.
: Ja parannuskeinona tietenkin luonnonkumi/muovikondomi.

Joo saattoipa hyvin ollakin. Jotenkin tuo nyt kirjoitettuna tuntuu
kovin tutulta =).

: Joku varmaan vielä kerran oikaisee, pliiis...

En kuitenkaan mina ;)

: -zi

Pekka Makinen

pia.k...@pp.kolumbus.fi (Pia Kiuttu) writes:
>Tietääkö joku vielä, mikä se materiaali on, jolla luonnonkumi voitaisiin
>korvata kondomeissa?

Mikä tahansa muovi, joka saadaan käyttäytymään samalla lailla
kuin lateksi. Polyeteenistä on minun käsittääkseni kehitteillä
kondomeja.

Toinen vaihtoehto on sitten tietysti perinteiset eläinten suolet.

--
__________________________________ Nil sub sole stabile
http://delilah.tky.hut.fi/~pekka/ Fiat lux

Pia Kiuttu

pe...@delilah.tky.hut.fi (Pekka Makinen) wrote:

> [...]
> kondomeja.
>
> Toinen vaihtoehto on sitten tietysti perinteiset eläinten suolet.

Eläinten suolet, hih... ryhmässä käydään toisaalla keskustelua eläimiin
sekaantumisesta... :-)

..mutta siis, kiitos tiedosta. Myönnän omien tietojeni puutteellisuuden
(aih...). Tiivistäen: luonnonkumiallergikot eivät voi käyttää kondomeja
tai pessaareita, ellei niitä ole valmistettu muovista tai eläimen
suolesta. Ja näitä vaihtoehtokondomeja on siis ainakin ollut hankala
saada.

PK

Kimmo K Tanhuanpaa

ui$2...@axl02it.ntc.nokia.com> <4snqst$g...@idefix.eunet.fi> <4snrlh$n...@ousrvr3.oulu.fi> <4sntm8$n...@pinta.kolumbus.fi> <4so4po$3...@newsfeed.icl.fi> <4sogo1$6...@ousrvr3.oulu.fi> <4sok4k$2...@pinta.kolumbus.fi> <kegd91s...@stekt.oulu.fi> <4sot53$21@pinta.

kolumbus.fi>

Pia Kiuttu (pia.k...@pp.kolumbus.fi) wrote:

: Eli siis kondomin ja pessaarin käytön estää luonnonkumiallergia, sen
: muistin oikein (jotain sentään, helpotus; ei ihan vielä dementiaa...)
: Tietääkö joku vielä, mikä se materiaali on, jolla luonnonkumi voitaisiin
: korvata kondomeissa?

Polyuretaani. (IIRC)

: PK

KT

Jussi Kantola

In article <4sok4k$2...@pinta.kolumbus.fi> Pia Kiuttu <pia.k...@pp.kolumbus.fi> writes:

> Apuva! Jommin kummin päin se oli. Kun en noita kondomeja käytä... lukeeko
> kondomipaketin kyljessä että mitä ne sisältää? Tsekatkaa pliis... ettei
> tässä nyt tule taas munattua oikein radikaalisti.

"[Sultan] on valmistettu korkealaatuisesta luonnonkumilateksista."

Minua ainakin huvittaa :-).

bi...@cc.hut.fi

In article <4sid9m$5...@vuokko.uta.fi> tra...@uta.fi (Anukaisa Alanen) writes:

tavallinen pesutiheys. Liialline peseminen on muistaakseni
hiivatulehduksen tavallisin syy Suomessa, liian vähäinen
peseminen ymmärtääkseni tulee kaukana perässä kakkosena (lähteiden

Laillistetun gynen neuvo lievaan hiivatulehdukseen: ala peseydy kuin
korkeintaan kerran parissa paivassa, viilealla vedella. Liiallinen pesu
tappaa normaalin bakteerikannan ja hiiva iskee.

Peseekö muuten joku emätintään?

Joskus on tehnyt mieli pulloharjalla vedella, kun on tullut humalpaissaan
naitua jonkun kaamean niljaskan kanssa:-) mutta eipa kai muuten?

Jhk-artikkeli haiskahti juuri pahemman kerran pimppikauhuisen ihmisen
jutustelulta. Ainakin itelleni koulussa opetettiin aivan toisia
faktoja.

Pimppa on puhdas. Suu sitavastoin ei ole. Suu on ihmisruumiin likaisin
paikka (laakarisedan lausahdus). Siella pesii bakteerit yms. jotka on
erittain haitallisia jopa pimpalle. Etta jos joku pitaisi desinfioida,
niin se on kylla Johekon suu eika naisen pimppa;-) mikali pimppaa on
pesty silleen normaalisti eika taudit rehota.

Sitapaitsi pimpan tuoksu ja maku vaihtelee kuukautiskierronkin mukaan.
Ja parhaimmillaan se tuoksu on makea, kaunis ja kiihottavanihana. Vaikkei
olisi vartti sitten pestykaan.

Pimppakauhu on vakava asia,

B.

Marcus E Engdahl

In article <ut120i4...@lk-hp-13.hut.fi>, <bi...@cc.hut.fi> wrote:

>Pimppakauhu on vakava asia,

Totta, ja varsinkin mikäli sitä esiintyy ns. heteroilla :-)

Marcus
---

Pia Kiuttu

jkan...@paju.oulu.fi (Jussi Kantola) wrote:

>Muistelen kyllä ainakin entisen tyttökaverin sanoneen
>että se "reunus" saattaa tuntua välillä ikävältä. Muut?

Minusta kondomi tuntuu... hm, no, siltä että tuolla alapäässä ei olisikaan
lihaa vaan... no, jotain keinotekoista. Kumi tuntuu pimpissä erilaiselta
kuin iho/limakalvo, ja mä en siitä tunnusta kauheasti pidä, ainakaan
silloin kun olettamus on että siellä sisällä on aitoa tavaraa. -Mutta
tietty mieluummin kumintuntu kuin hivintuntu :-) eli jos extemporesuhteita
on niin sitten kyllä kumin kanssa.

PK

bi...@cc.hut.fi

: In article <4sapeh$1...@ousrvr3.oulu.fi>,
: Petteri Heikkinen <phei...@haapa.oulu.fi> wrote:
: > Tuosta yleisesta mielipiteesta, etta yhdynnan tulisi
: > riittaa,
: En tiedä, miten yleinen se mielipide nykyään on parikymppisten
: keskuudessa. Toivottavasti ei niin yleinen kuin noin kymmenen vuotta
: sitten.

Olisko gallupin paikka? =)

Yhdynta ei riita. Pelkka yhdynta riittaa joskus, mutta useimmiten ei.
Pelkka nuolenta tai kasillahyvaily riittaa jonkun aikaa, mutta ei pysyvasti,
silloin tulee ikava yhdyntaa/panoa tms.

Valitan, penis ei ole ainoa autuuden lahde naiselle. IMHO.

B:

bi...@cc.hut.fi

In article <4sanp1$1...@vuokko.uta.fi> tra...@uta.fi (Anukaisa Alanen) writes:

[...]

Joo, juuri niita, jotka yha uskoo, etta ainoa nautinto annetaan peniksella
jyystamalla. Oi jee:)

Jotkut pelkäävät naisen vulvaa ja emätintä
tai pitävät sitä likaisena.

Syyhan voi olla sama niilla naisilla, jotka ei diggaa ottaa suihin. Ei
se miehen peniskaan valttamatta maailman puhtain, sulotuoksuisin ja
hajuttomin ole. Ja se etoo, kun ei tieda, missa sekin kalu on ollut...:-)

Ominaismauissa kai on eroja, miehissa seka naisissa. Joskus tormaa tyyppiin,
joka tuoksuu ja maistuu nannalta. Jotkut taas sitten ei (jopa niiden siemen-
neste tuntuu haisevan omituiselta).

Hmm, tämä perustelu estäisi kyllä suudelmatkin. Enpä kerro, missä

Ja kaiken niskanaykinnan ja nuoleskelun navan seutuvilta.

B.

bi...@cc.hut.fi

In article <4sbqjl$5...@ousrvr3.oulu.fi> phei...@haapa.oulu.fi (Petteri Heikkinen) writes:

JOku muu kirjoitti:
[...]

Puppua. Olen tavannut _yhden_ miehen, (jota siis vahan oppi tuntemaankin) joka
_ei_ epaillyt/ajatellut/pelannyt peniksensa olevan hieman/todella liian pieni.

Ja itse tunnistan noi "hui kamala mita se nyt ajattelee mun pepusta ja
rinnoista, ja entas mun masumakkara...apua"-ajattelut. Niita on, kunnes
suhde kehittyy, ja tajuaa, etta voi olla toiselle kaunis, vaikka ei huip-
pumalliksi olisikaan asiaa;)

Niin ja joo, em. ihmisilta (mie mukaan lukien) on murrosika mennyt ohi jo
aikaa sitten. Ehka se on sitten joku muu kriisi, joka pistaa pelkaamaan...
vai olisiko se niin inhimillinen piirre kuin uudesta tilanteesta johtuva
epavarmuus ja halu olla kaunis toisen silmissa, kombinaationa?

B.

Jukka Poyry

[...]

Ei valttamatta ole kumi/lateksi-allergiaa. Joissakin merkeissa on
melkoisia myrkkyja, eli naita siittion tappoaineita, jotka voinevat
myos aiheuttaa oireita. Itsellani oli esim. jonkun Kilroyn kanssa
aikamoisia ongelmia, mutta tavallisen Sulttaanin kanssa ei.

Antti Autio

jkan...@paju.oulu.fi (Jussi Kantola) writes:

> "[Sultan] on valmistettu korkealaatuisesta luonnonkumilateksista."
> Minua ainakin huvittaa :-).

:) jeah.
t=E4m=E4 nyt ei t=E4h=E4n allergia-aiheeseen lainkaan liity, vaan ei kai ku=
kaan
oikeasti k=E4yt=E4 niita y=F6k=F6tt=E4v=E4n hajuisia kumihanskoja vaikka jo=
ssain
v=E4itettiinkin ett=E4 sultan olisi suomen suosituin merkki? jos asia
todellakin on n=E4in, se ei voi johtua mist=E4=E4n muusta kuin sinivalkoise=
sta
paketista ja siit=E4 ett=E4 ko. merkki=E4 on saatavilla jokaiselta nakkikop=
ilta
ja huoltoasemalta kiireen sattuessa. y=E4k silti.

pitk=E4llinen testailu osoitti omalla kohdallani pop-tuote durexin
(erityisesti form-version) juuri oikeaksi, mutta makunsa toki kullakin.

--
antti

Jonne Henrikki Kolima

In article <4ta80r$n...@mordred.cc.jyu.fi>,
A. K. Arsniva <akar...@tukki.jyu.fi> wrote:
>Jonne Henrikki Kolima (joh...@kanto.cc.jyu.fi) wrote:
>:
>: pesematon perse haisee silti pahalle. Eli peskaa nyt hyvat
>: naiset edes pintapuolisen varovaisesti niita emattimianne.
>
>Niilla asenteilla, johe, mita sulla on naisia kohtaan, ei ole valitonta
>vaaraa joutumisesta ko. elimen laheisyyteen. Joten relaa nyt vaan.

Yllattyisit muuten siita, miten usein sarmaa omaava mies skooraa
ravintolasta yms. Katsos kun valtaosa naisista ei ole niita
karvakainaloisia femakkoja, vaan ihan normaalit naiselliset
hormonit omaavia, well, naisia. Ja mita vikaa muuten
on siina asenteessa, etta odottaa partneriltaan kohtuullista
sukupuolielinhygieniaa?! Gosh, ei varmaan olis miellyttavaa
olla sun boyfriendinasi.

Ja kuten sanottua (ja edelleen anteeksi jos tama kuulostaa
macho-pullistelulta), tama huono hygienia Suomessa -kitina
perustuu ainakin mun osaltani kattavaan empiiriseen otokseen
johon sisaltyy myos vertailua eri kulttuurien valilla.
Mihin sina perustat tietosi?

--
-jhk-

A. K. Arsniva

[...]

<*><*><*><*><*> All we are monkies with car keys <*><*><*><*><*>
<*><*><*><*><*><* akar...@cc.jyu.fi *><*><*><*><*><*>

Pia Kiuttu

> [...]
>takia luulet, etta tulehdukset/infektiot sukupuolielimissa ja
>virtsatiehyeissa ovat naisille monin verroin yleisempia kuin

JHK, vaikka asenteeni alapesuihin lienee sinusta vähintäänkin arveluttava,
ja vaikka arvatenkin pidät minua melko likaisena ja haisevaisena, kun en
alapäätäni jynssää ja hajusta, niin tulehduksia minulla ei ole ollut ei
niin herran aikoihin.

Ja kyllä, liiallinen pesu ja varsinkin hajusteet ja muut vastaavat
ärsyttävät alapäätä ja saavat aikaan valkovuotoa ja hiivatulehduksia.
Emätin, yllätys yllätys, on ns. itsepuhdistuva elin, joka lykkää ulos ihan
itse kaiken ylimääräisen säilyttäen sisällä vain
_sinne_kuuluvat_bakteerit_. Näin siis jos emättimen toimintaa ei häiritä
liian tiuhoilla pesuilla ja kovilla kemikaaleilla. Tämän voit tarkistaa
vaikka alan lääkäreiltä.

Mistä muuten olet oppinut näin erinomaiseksi naisten vulviittien ja
muitten tulehdusten asiantuntijaksi?

PK

Sami Anttila

Ennen rakastelua on mukava käydä pesulla ja olla
>sitten 'nuoltavan raikas'... mutta aiemmissa kirjoituksissa sä olet
>kritisoinut suomalaisten naisten alapäähygieniaa siihen malliin, että on
>ymmärretty sinun vaativan pimpin vimmattua pesemistä...

On se vaan myönnettävä että naisilla tämä verbaalinen puoli on
paremmin hanskassa. Ja kun vielä aihe on kiintoisa, vot.
J. Antikaista ei vain ole näkynyt vähään aikaan, saatikka
suursuosikki M. Palomaata.

Sami Anttila sami.a...@pp.kolumbus.fi

Jukka Saksala

Antti Autio <a...@black-planet.netppl.fi> wrote:
> [...]
>ilta
>ja huoltoasemalta kiireen sattuessa. y=E4k silti.

Maaseudun kylakaupoissa ei sitten mitaan muuta olekaan tarjolla, kuin
Sultaneja. Lieko niin, etta kauppias vanhasta muistista tilaa sita
samaa mita on joskus hurjassa nuoruudessaan 50-luvulla oppinut
tilaamaan..

NamNameja yritti kaverini ostaa tuollaisesta Takahikian Valinnasta.
Kauppias kaivoi hyllysta Sultan-paketin ja karkkihyllysta tikkarin.
Sanoi etta eikohan noista tule sama vaikutus.

Pia Kiuttu

joh...@tukki.jyu.fi (Jonne Henrikki Kolima) wrote:

>...Ja mita vikaa muuten

>on siina asenteessa, etta odottaa partneriltaan kohtuullista
>sukupuolielinhygieniaa?!

Hold on. Tottakai kumppanilta saa odottaa kohtuullista
sukupuolielinhygieniaa! Ennen rakastelua on mukava käydä pesulla ja olla

sitten 'nuoltavan raikas'... mutta aiemmissa kirjoituksissa sä olet
kritisoinut suomalaisten naisten alapäähygieniaa siihen malliin, että on

ymmärretty sinun vaativan pimpin vimmattua pesemistä, intiimisuihkeitten
käyttöä ja saippuan kanssa pulaamista, ettei pimppi vaan haise pimpille
vaan esim. ruusulle.

Kehuit 'testanneesi' naisia myös muissa maissa. Jos nyt olisi niin, että
suurin osa näistä ulkomaisista otoksista on tehty mm. ilotaloissa tai
vastaavissa, niin toki nyt alan naiset vaikka maalaavat alapäänsä
kultamaalilla jos se asiakasta miellyttää. Mikseivät sitten hajusta ja
maustakin.

Jos taas ulkomaalaiset otokset on saatu ihan tavallisen kansan
keskuudesta, niin kertoisitko maan ja mimmin sosiaaliluokan. Tietääkseni
esim. monet Jenkkilän ylemmän keskiluokan tytöt ja naiset ovat
hygieniahysteerikkoja (ja sairastavat erittäin usein hiivaa). Että
tiedoksesi: ruususuihkeella hajustettu, seitsemääntoista kertaan
päivässä saippualla pesty pimppi saattaa hyvinkin kätkeä uumeniinsa
hiivan...

PK

Anukaisa Alanen

In article <4snpgd$9...@tukki.jyu.fi>,
Jonne Henrikki Kolima <joh...@tukki.jyu.fi> wrote:

>Jaa-a, voiko sukupuolielimiaan tosiaankin pesta liiaksi.

Kyllä. Ja se on Suomessa hyvin tavallista.

>Niinhan tama on. Jos kirjoittaa artikkelin, jossa naiset eivat
>olekaan jossain suhteessa taydellisia, onkin valittomasti vaahto-
>suinen foobikko.

Lähinnä kirjoitit artikkelin, jossa esität täysin paikkaansa
pitämättömiä "faktoja". Näin vahvana esitetyt epätodet väitteet (jotka
luultavasti jopa esität täysin hyvässä uskossa) _tuntuvat_ kielivän
jostain syvällä muhivasta pelosta. Sekä naiset että miehet ovat
tiettävästi ihmisiä, jotka määritelmänomaisesti pakenevat
täydellisyyttä.

>Puolustukseni voin kylla sanoa, etta olen
>luultavasti kolunnut lapi noin sata kertaa enemman pimppeja
>kuin neiti Alanen, joten tietanen mista puhun.

On melko ilmeistä, että et tiedä mistä puhut. Mistä voit tietää, että
olet tutustunut useampiin pimppeihin kuin minä? Kenties tämä
oletuksesi on yhtä pieleen osunut kuin näkemyksesi
siviilisäädystäni. Argumentti on joka tapauksessa melko surkea, kun
ottaa huomioon, että olen elänyt pimppini kanssa koko ikäni ja saanut
opastusta sen huoltamisessa selvästi sinua luotettavammilta
tahoilta. Soisin, että esittäisit jotain viitteitä radikaalien
väitteittesi tueksi, jos aiot niitä edelleen jääräpäisesti täällä
kailottaa.

>P.S. Olen myos kaynyt armeijan.

En pitäisi lainkaan pahana, että armeijassa pojille opetettaisiin
jotain perusasioita naisista ja heidän sukuelimistään ja eliminoitaisiin
esimerkiksi tämän tapauksen kaltaiset ikävät väärinkäsitykset. (On
muuten hiukan vaikea hahmottaa, miksi haluat jakaa kanssamme tämän
elämäkerrallisen tiedonmurun. Saitko intissä rutkasti
suuseksikokemuksia?)

ihmettelee Anukaisa
--
tra...@uta.fi -miksi ei?

Korhonen Tommi

tra...@uta.fi (Anukaisa Alanen) writes:
>En pitäisi lainkaan pahana, että armeijassa pojille opetettaisiin
>jotain perusasioita naisista ja heidän sukuelimistään ja eliminoitaisiin

Ehdottomasti!
Mutta valitettavasti se on viela miesten maailma, eika siella kukaan
ymmarra holkasen polaysta naisista, eika osaisin niin muodoin niista
mitaan opettaakaan... :-(
;-)

Mutta olen sita mielta etta ihmisten pitaisi jossain vaiheessa ihan
suunnitellusti oppia vastakkaisesta sukupuolesta. Vaitan etta hyvalla
ihmissuhteella on enemman merkitysta ihmisen onnellisuudelle kuin
vaikka hyvalla ranskan kielen taidolla...
Ehdottomasti opetusta naisista kouluun!

Tanaan 9-11 Naisten logiikan luennot. Luennoitsijana professori
Kekkonen.
Huomenna vierasluonnojina ....

TKorho - ittekkin voinee opiskella. Mutta mita iloa on naisten
kaatamisen kirjekurssista?

Janne I. Turunen

Anukaisa Alanen wrote:

> En pitäisi lainkaan pahana, että armeijassa pojille opetettaisiin
> jotain perusasioita naisista ja heidän sukuelimistään ja eliminoitaisiin

> esimerkiksi tämän tapauksen kaltaiset ikävät väärinkäsitykset.

Eiköhän tuo informaatiotulva tule hoidettua lukiossa. Niille, jotka
lukiota eivät käy, voisi armeija olla tietty hyvä paikka valistukseen.

Satu Nahkuri

[...]

Myöhään tulee mutta tulkoon: virtsatieinfektioiden yleisyys
naisilla miehiin verrattuna johtuu naisten virtsanjohtimen
selvästä lyhemmyydestä.

Satu Nahkuri --. . - - .-. ..- -. -.- nah...@cc.helsinki.fi

Jussi Kantola

In article <4snpgd$9...@tukki.jyu.fi> joh...@tukki.jyu.fi (Jonne Henrikki Kolima) writes:
> Jaa-a, voiko sukupuolielimiaan tosiaankin pesta liiaksi.

Voi. Luultavasti samalla löytyi selitys vastahankaiseen
käyttäytymiseesi.

bi...@cc.hut.fi

In article <4sldn2$3...@tukki.jyu.fi> joh...@tukki.jyu.fi (Jonne Henrikki Kolima) writes:

Err... tuota noin, kun naisilla alkaa kuukautiset kaikkine oheis-
riemuineen, niin fjoosa muuttuu ns. tikittavaksi pommiksi, joka
rajahtaa kasiin (hee hee) ilman asianmukaista huoltoa. Minka

Voi pyha jeesus...ja meilla on iloteltu lapsekkaan seksin parissa
pyyhe perseen alla kuukautistenkin aikana ilman syyllisyyden haivaa...
taytyy muistaa kertoa miehelle, etta "sa panet muuten tikittavaa
pommia" :-D Joheko, siehan olet huumormiehii!

[...]

KOska naisten sukuelimista suuri osa on herkkaa limakalvoa. Koska
siella infektio puhkeaa rajummin ja herkemmin. Koska jotkut miehet
luulee, etta ymparileikkaus=automaattisesti maailman puhtain penis
-> tuikkaavat lastin bakteereja herkille pinnoille. Sulla on BTW
aika kova fiksoituma tama "naisten pimppien epahygienia"...myota-
tuntoa ihan siksi, etta on kaynyt sata kertaa huono tsaga.

En nyt tieda paskaimurista, mutta kyllahan vagina 'muhii' penista
huomattavasti tehokkaammin. Siita en muuten tiennyt, etta liiallinen
pesu voisi vahingoittaa naisten sukupuolielimia.

Peipe, vagina ei "muhi" vaan on itsepuhdistuva elin. Peruskoulussa
lintsattu bilsan tunneilta?:)

B.

bi...@cc.hut.fi

In article <4tb1s8$k...@tukki.jyu.fi> joh...@tukki.jyu.fi (Jonne Henrikki Kolima) writes:

[...]

Huomatkaa loistava perusoletus elamasta: normaalit naiset on hulluna
Johekon sarmiin, ainoastaan karvakainalofemakot sanois sille ei. :-D

on siina asenteessa, etta odottaa partneriltaan kohtuullista

sukupuolielinhygieniaa?! Gosh, ei varmaan olis miellyttavaa
olla sun boyfriendinasi.

Mina odotan partneriltani _hyvaa_ sukupuolielinhygieniaa. Se ei
silti tarkoita sita, etta pitaisi harjata juuriharjalla ja suovalla
elimiaan tunnin neljasti paivassa. Usko tai ala: pimppaa ei saisi
pesta saippualla koskaan, ja huuhtelu haalealla vedella pari kertaa
paivassa pitaa terveen pimpan raikkaana ja hyvantuoksuisena.

Ei olis kiva olla sellaisen kundin alla, joka potee pimppakammoa.:)

B.

Anukaisa Alanen

In article <4ti7d6$s...@ousrvr3.oulu.fi>,
Petteri Heikkinen <phei...@haapa.oulu.fi> wrote:

> Tuota Birdy? ...Onko naisilla todellakin hampaat siella, kuten pojat
> tuolla nurkalla sanoivat? ;)

Vaikka Birdyltä kysyit, paha-Aku vastaa, että sano niille pojille,
että lakkaavat levittämästä tuommoisia perättömiä juttuja. Muuten mun
pimppa tulee ja PUREE!

Akukaisa
--
tra...@uta.fi -miksi ei?

Korhonen Tommi

bi...@cc.hut.fi () writes:

Mina itte:
> Ehdottomasti opetusta naisista kouluun!

>Tamahan se on se kaikkien naisten perusydin...mitas jos sita miehet

No, tuo jetzt oli vain sellainen heitto... olisin siihen voinut
heittaa muutakin, ja luultavasti roisimpaa, mutta ajattelin etta tuo
nyt on tuollainen vanha tuttu heitto josta kukaan ei ratkea
naureskentelemaan, jos nyt ehka vahan tottumuksesta toinen suupieli
nousisi ylospain.
Kylla, minua kiinnostaisi tietaa naisissa juuri se logiikka. Mina
nimittain ajattelen monesti niin selvasti eri tavalla, etta en voi
ymmartaa miten naiset ajattelevat niinkin toisella lailla. En siksi
etta moittisin naisia, vaan siksi etta minun on kertakaikkiaan vaikea
ymmartaa.
Ja ymmartaminenhan auttaisi eriasteisten paamaarien saavuttamisessa.
Seka minun etta 'hanen'.

Tasta seuraa viela tassa paivana myohempana hauska anekdootti:
Tkorhon "Jokamiehen kahmintakurssi"...

En tarkoita sita "Miksi naisten mielesta autossa on puskurit?"
juttua, vaan ihan sita etta JOS siina on jotain YHTEISTA tekijaa, niin
voiko naisten ajattelumaailman ja miesten ajattelumaailman erojen
valilla olla jotain saannonmukaisuuksia.
Onhan se vaan kiva antaa palaa ja elaa sita hetkea naisen kanssa,
jokaisen erilaisen yksilollisen sellaisen. Mutta joskus pieni
vaarinkasitys jossa toinen on toisella kannalla ja toinen toisella,
eika oikeastaan kummallakaan ole mitaan pahaa mielessaan, saattaa
aiheuttaa jopa lupaavan suhteen lopun.

Ja molempien mielesta "Niin yksinkertaisessa asiassa!".

>juttelisivat enemman naispuolisten ihmisten kanssa, niin voisi se
>oppi tulla aidoimpana?

Tuota...
Mihinkas sina luulet etta suuri osa "meista _nynneroista_
netti.miehista" pyrkii?

Voisitko kuvitella sellaista tilannetta etta jostain syysta se
tallaisistakin asioista puhuminen on vaikeampaa kuin voisi akkiseltaa
arvata?
Itse en ole hiljaisimpia enka norteimpia, mutta silti minua vaivaavat
useasti yhteisten puheenaiheiden puute, ennakkokasitysten painolasti,
ujous (!), pelko huonon vaikutuksen tekemisesta, silkka hakellys
ihailemani tyton lasnaolosta, omat norttijuttuni, tyton hamarat jutut,
nopeat vaarinkasitykset, toisen ujous, moraalinormien kainous, ns. hyvat
tavat, sopivien naistuttavien harvalukuisuus, teekkari-humanisti
ennakkoluulot, sovinisti-femisti ennakkoluulot =), liika
seksuaalisuus, jopa liian vahainen seksuaalisuus, jopa ylla mainittu
kahminta -niin etta mina olin vaarinymmartajana!... Onhan naita.

Siis hyvin moni asia, siihen pisteeseen asti ettei sita pysty
ihan kaikesta puhumaan.

Ja varsinkin jos on "valiaikaisesti suhteiden valilla", ei ole
sellaisista asioista keskustelijoitakaan. Painvastoin sitten suhteessa
ollessani on juttu kylla luistanut, puisevasta rasvaiseen...

Alku aina hankala, mutta lopussa seisoo?
%-J

Niinja: luulen etta koulun tunneilla -ja isukin ollessa gynekologi;-) -
opin riittavasti naisen biologiasta. Se psykologia olisi eri
kiinnostavaa!
Miettikaapa hetki: missa meille opetetaan sosiaalista kanssakaymista,
toisen huomioon ottamista ja ymmartamista? Kotona? ...sort of...
...Ehka...

Ja viela: jos joku ei arvannut, niin minullahan ei ole ollut
siskoja. Luulen etta siskojen olemassaolon ja varsinkin nuorella ialla
koettujen seurustelusuhteiden maaralla on selva korrelaatio!

TKorho - Noi nuoret (ja muutenkin) naiset kun vain on niin...
sopoja?
- Ja persiet sentaan. Tarttis vissiin lahtea sootteja,
viattomia, nuoria naisia vokottelemaan... ;-)

Anukaisa Alanen

In article <4tii4t$h...@tukki.jyu.fi>,

Jonne Henrikki Kolima <joh...@tukki.jyu.fi> wrote:

>Joku nainen mainitsi, etta kerran parissa kolmessa paivassa on
>riittava pesutiheys.

Kukas näin on maininnut? (Kiinnostaa puhtaasti uteliaisuussyistä.)

>Kyseessa on ollut ihan tavalliset mukavat tytot,
>jotka poikkeavat suomalaisista vastaavista siina, etta he haluavat
>miellyttaa miesta yhta paljon kun tama miellyttaa heita, eivatka
>ole liikenteessa asenteella 'No pankoon nyt mua, se saa riittaa.
>Ja pesulla en kylla kay.'

Sulla on tainnut Suomessa käydä naisten suhteen melko huono
tsäkä. Semmoista katkeruutta nyyssijutuistasi tuppaa huokumaan.

>En nyt tieda mita tahan enaa lisaisi. Olenko perverssi, kun pidan seksista
>hyvantuoksuisen naisen kanssa? Sitapaitsi, hajusteiden kaytto
>alaruumiissa on _taysin_ normaali, luonteva ja kohtelias tapa, varsinkin
>jos aikoo harrastaa seksia. Sina saat sen kuulostamaan joltain
>Sodoman perversiolta.

Ns. intiimihajusteet voivat olla epäterveellisiä. Vulvan ja vaginan
limakalvot ovat herkkiä... Häpykarvoja voi varmaankin aika
turvallisin mielin hajustaa miedoilla aineilla, mutta vulva ja vagina
kannattaa jättää rauhaan.

>Turha liioitella. Tassa kylla haiskahtaa pimpin lisaksi jonkinlainen
>defenssimekanismi. Kalahtiko kalikka, hm?

No luonnollisesti sinun kanssasi (aiheellisesti) eri mieltä olevat
ovat sitä defenssimekanismin liikkeellepanemina. Evri dei. Jospa
vaikka tutustuisit alan kirjallisuuteen jossakin välissä? Oppia ikä
kaikki :-)

toivoo Anukaisa
--
tra...@uta.fi -miksi ei?

Jonne Henrikki Kolima

In article <4ti79b$b...@mordred.cc.jyu.fi>,

> [...]

>intiimihygieniastani, koska emme ole koskaan tavanneet. Sinun asenteesi
>sen sijaan paistavat tasta monitorilta vallan nakyisasti.

Itse asiassa tiedan kylla, minkanakoinen immeinen olet (pelottavan).
Intiimihygieniastasi en tieda mitaan, myonnettakoon. Ja asenteista
ei nyt ainakaan one-night-standeissa ole suuremmalti valia, ulkonako
ratkaisee aika pitkalle. Enka ma muutenkaan suhtaudu siviilissa nain
kriittisesti vastakkaiseen sukupuoleen, koska valta-osa tuntemistani
naisista ovat hyvin miellyttavia ja rauhallisia tyttoja, jotka
(herrajjjumala) jopa pitavat miehista. Taalla netissa vaan riehuu
suhteettoman monta katkeroitunutta harpyiaa.

--
-jhk-

Jonne Henrikki Kolima

In article <4tdn2r$e...@pinta.kolumbus.fi>,

> [...]
>ymmärretty sinun vaativan pimpin vimmattua pesemistä, intiimisuihkeitten
>käyttöä ja saippuan kanssa pulaamista, ettei pimppi vaan haise pimpille

No jaa, ilmeisesti me sitten kasitetaan riittava hygienia eri tavalla.

Joku nainen mainitsi, etta kerran parissa kolmessa paivassa on

riittava pesutiheys. Itse haluaisin pesun tapahtuvat hieman
useammin. Eika sen pimpin tarvitse ruusuilta haista, mutta liian
'luonnollinen' asenne ei sytyta minua.

> [...]
>vastaavissa, niin toki nyt alan naiset vaikka maalaavat alapäänsä
>kultamaalilla jos se asiakasta miellyttää. Mikseivät sitten hajusta ja

En kehunut, totesin. Onhan se vahan moukkamaista, ja ymmarran jos
asian mainitseminen joitain arsyttaa (mistakohan syysta?). Totuus
kuitenkin on, etta ainakin minun kohdallani suomalaisten naisten
sukupuolielimet ovat yleensa tuoksahtaneet vahvemmalle kuin muiden
kulttuurien edustajien. Ja ei, tietoa ei ole saatu ilotaloista,
turha yrittaa. Kyseessa on ollut ihan tavalliset mukavat tytot,

--
-jhk-

Korhonen Tommi

> [...]

>(herrajjjumala) jopa pitavat miehista. Taalla netissa vaan riehuu
>suhteettoman monta katkeroitunutta harpyiaa.

Hyva JHK! Nayta niille!
Puolusta meidan miesten sukupuoli-identiteettia ja seksuaalista
itsetuntoamme!

TKorho - "Tapa se, Taavetti!"

Petteri Heikkinen

bi...@cc.hut.fi wrote:
: Ei olis kiva olla sellaisen kundin alla, joka potee pimppakammoa.:)
: B.

Tuota Birdy? ...Onko naisilla todellakin hampaat siella, kuten pojat
tuolla nurkalla sanoivat? ;)

Ps: Tama oli sitten taman paivan viimeinen teksti *lupaus* =)

Antti Kaariainen

Jonne Henrikki Kolima wrote:
> Yllattyisit muuten siita, miten usein sarmaa omaava mies skooraa
> ravintolasta yms.

Joskus päädyttiin kavereiden kanssa seuraavanlaiseen analyysiin:
Eniten irtoseksiä saavat helpot tapaukset, siis sellaiset, joiden
kaatamiseen ei tarvitse käyttää paljoa vaivaa, ja joita ei jää
ikävöimään seksisession päätyttyä. Ja tämä pätee molempiin
sukupuoliin.

X Rakkauden vastakohta ei ole viha vaan arkuus.
X - Markku Envall -
XX
XX antti kääriäinen X antti.ka...@helsinki.fi X a...@niksula.hut.fi X

Petteri Heikkinen

Edvard Majakari (e...@lodge.ton.tut.fi) wrote:
: >>>>> "AK" == Antti Kaariainen <akaa...@cc.Helsinki.FI> writes:
:
: AK> Joskus päädyttiin kavereiden kanssa seuraavanlaiseen
: AK> analyysiin: Eniten irtoseksiä saavat helpot tapaukset, siis
: AK> sellaiset, joiden kaatamiseen ei tarvitse käyttää paljoa vaivaa,
: AK> ja joita ei jää ikävöimään seksisession päätyttyä. Ja tämä pätee
: AK> molempiin sukupuoliin.
:
: Ei pidä paikkaansa. Sittenhän muutama olisi jo koettanut
: harrastaa/harrastanut kanssani irtoseksiä. :)

Hmmh...Majakari on oikeassa, jotain tuossa analyysissa mattaa, silla
luokittelisin kylla itseni tuohon helppoon ja ikavoimattomaan kastiin
ainakin ravintolaseuran ollessa kyseessa (Muu seura on sitten joskus
aivan eri asia). Hmmh...tai voihan se olla niinkin, etta tuo "helppous"
on vain oma vaaristynyt mielikuvani =).

Edvard Majakari

//Ed http://lodge.ton.tut.fi/~ed/

Vivikka Monto

[...]

Hih, ne naiset varmaan saavat fiboja ajatellessaan jotta 'K{rsik||n
nyt likaisesta pimpist{ni kun kerran tuli kinuamaan, kyll{h{n
min{ tyyppi{ voin naida mutta kiusaan sit{ sitten saastaisella
kahdeksan tuntia sitten pestyll{ pimpill{ni.' C'mon hei joheko!

: hyvantuoksuisen naisen kanssa? Sitapaitsi, hajusteiden kaytto

: alaruumiissa on _taysin_ normaali, luonteva ja kohtelias tapa, varsinkin
: jos aikoo harrastaa seksia. Sina saat sen kuulostamaan joltain

K{yt{tk| sin{ hajusteita alap{{ss{si? (toivottavasti et, sill{
suurella flaksitiheydell{si voisit hajusteilla aiheuttaa aikamoista
tuhoa naisten em{ttimiss{)

Sinun mielest{si hajusteet ovat t{ysin normaali ja luonnollinen
asia mutta kehon oma bakteerikanta on jotain likaista ja ep{nor-
maalia, josta t{ytyy p{{st{ eroon?

Hajusteita voi muuten suihkutella vaaratta muualle kroppaan, joten
kyll{ sit{ itsens{ saa hyv{ntuoksuiseksi muutenkin (ei, en ehdota
ett{ sitten voi j{tt{{ alapesun suorittamatta, ettei tarvitse
siit{ fleimata).

--
Vivi

- Oletko tullut ajatelleeksi? -
Juice Leskinen

Edvard Majakari

> [...]
PH> (Muu seura on sitten joskus aivan eri asia). Hmmh...tai voihan
PH> se olla niinkin, etta tuo "helppous" on vain oma vaaristynyt

Hehe, niin... viittasin lähinnä siihen, että kun Juoksuaika(tm) tulee,
niin silloin olen ihan iloinen (jälkikäteen, tarkemmin sanoen) että
kukaan ei tullut iskemään.. huomattavasti helpompaa. Kolmesti koko
elämäni ajan on tullut aivan selkeitä iskuyrityksiä vastaan, kahta
niistä pystyin vastustamaan.. kolmas ei ehtinyt mennä pitkälle, en
minä heti kuitenkaan olisi sänkyyn hyppäämässä. Onneksi uskallan jo
tosiaan sanoa tuonkin, koska aikaisemmin en ollut varma. Kyllä nainen
voi vaan olla niin haluttava... mutta on hormonitoiminnallakin
ilmeisesti oma osuutensa. Ehkä tosiaan liikunta auttaa siihen, ja
vastedes painan salille etten joudu kiusaukseen...

Jokos Heikkinen on aloittanut askelkyykyn =)

--

//Ed http://lodge.ton.tut.fi/~ed/

bi...@cc.hut.fi

In article <4tihdp$g...@tukki.jyu.fi> joh...@tukki.jyu.fi (Jonne Henrikki Kolima) writes:

Itse asiassa tiedan kylla, minkanakoinen immeinen olet (pelottavan).

Vaikka ma tasan tarkkaan tiedan, milta monet nettilaisista nayttaa, niin
ei mun tarvitse tulla tanne kritisoimaan kenenkaan ulkonakoa. Ei pitaisi
tarvita sinunkaan. Sellaiset henk.koht. kommentit voitaneen hoitaa mailitse
vai onko joku kitkeryys niin suuri, etta pitaa paasta huutelemaan nyysseihin
omia, subjektiivisia nakemyksiaan tyyliin "ma en tykkaa ton parstasta".
Minusta se on helvetin lapsellista, naurettavaa ja huonoa kaytosta. IMHO.
Se parsta kun ei vaikuta hiton tippaa siihen, mita taalla kirjoitellaan,
eikos?

naisista ovat hyvin miellyttavia ja rauhallisia tyttoja, jotka
(herrajjjumala) jopa pitavat miehista. Taalla netissa vaan riehuu
suhteettoman monta katkeroitunutta harpyiaa.

Miksikahan minulla on sellainen olo, etta taalla "riehuu" ainakin yksi
kaveri, jonka katkeroituneen vihamielinen suhtautuminen nayttaa muuntavan
kaikki nettinaiset harpyijoiksi?:-) Onko nettiin kirjoittaminen _ja_ sinun
kanssasi eri mielta oleminen takuu siita, etta nainen ei voi olla miel-
lyttava tai rauhallinen? En ole saanut teksteistasi useinkaan sita mieli-
kuvaa, etta miellyttavyys tai rauhallisuus olisi helmahyveitasi, etta
pata kattilaako taas soimaa?:)

B.

Perttu Raivio

Marcus>
Marcus> Pystyn koskettamaan kielellani nenaani, pystyttekos te ?-)

Miten voit edes kuvitella, että haluaisin koskettaa kielelläni
nenääsi?

--
Lepakko ja korppi tuli sieraimesta
Parta kasvaa sisään, korvia on neljä

Edvard Majakari

Birdy> (nyt tulee prototyyppiyleistyksia, yrittakaa tulkita ne
Birdy> paremminpain) Ma kutsun DI-ajatteluksi sellaista
Birdy> kuivannuivanloogista ajattelua, joka on valilla suhteettoman
Birdy> omituista, mun mielestani siis. Se on sita, etta jos
Birdy> TV-korjaaja sanoo, etta "maadotus on vahan pielessa" ja ma
Birdy> kysyn DI:lta, etta "taytyyko siita olla huolissaan?", niin
Birdy> DI-tyyppi selittaa, mika on maadoitus, esittelee mulle
Birdy> maadotusjohdon ja sen sisallyksen ja TV:n maadotusta koskevat
Birdy> piuhat (esimerkki taysin seinasta revaisty) MUTTEI vastaa mun
Birdy> kysymykseen! Eli pitaako vai eiko pida olla huolissaan. Ja
Birdy> sitten ma hermostun, DI-tyyppi hermostuu kun ma hermostun ja
Birdy> kumpikin pitaa toistaan idioottina.

Tuo oli aika hauska, ja valitettavasti pitää varmaan joskus
paikkansakin.

Nimim. toivottavastieitulevatuollainenDI

Jaa-a, naiset ovat usein käytännöllisempiä. Miehilläkin voi olla
joitain hyviä puolia mitä ajattelumalliin tulee, mutta ei tule juuri
nyt mitään mieleeni :)

Monesti ihmiset puhuvat eri kielillä vaikka molemmat puhuvat suomea.

Birdy> Niinpa. Mulla palaa tassa "DI-tyypissa" aina kiinni siihen,
Birdy> etta kun kysyy jotain, niin mun kysymykseen ei tule odotettua
Birdy> vastausta. Nyt olen jo oppinut muutaman ihmisen kohdalta sen,
Birdy> etta kun kysyy ja ne alkaa pu- hua puuta heinaa, se
Birdy> tarkoittaa "en tieda":-) Ihan tosi, noin on.

Voi olla :)

Birdy> Samat ongelmat ne on kuule jokaisella, naisella ja
Birdy> miehella. Ma en ole ujo, mutta herranen aika kun savayttava
Birdy> mies tulee kohdalle, menen ihan 13-vuo- tiaaksi ja alan
Birdy> jutella todella holmoja. Ja sitten pillitan vessassa, kun
Birdy> olen nolo ja hapean silmia paastani:) Ihmiskontakti on aina
Birdy> hakemista, sen yhteisen kanavan etsimista. Joskus se loytyy,
Birdy> joskus ei.

Samankaltaisia kokemuksia kun kohdalle tulee säväyttävä
neitonen. Mikään ei onnistu, jutut on enemmän tai vähemmän umpiluupäisiä...

--

//Ed http://lodge.ton.tut.fi/~ed/

Petteri Heikkinen

Hannu Kroger (kro...@cc.Helsinki.FI) wrote:
: Suhteessa olevat naiset keräävät mielessään jonkinlaista plus-miinus
: -tilastoa suhteesta ja sitten jossain vaiheessa kun negatiivisen
: kertymän summa on riittävän paljon positiivista saldoa suurempi
: he lopettavat, eivätkä juuri haikaile perään.

Havaittu ihan kaytannossakin, joskin kyseessa ovat aina olleet useammin
seurustelleet tytot/naiset, kuin mina. Jotenkin tuntuu, etta tuo korreloi
pikemminkin erilaisten suhteiden maaran kanssa kuin sukupuolen. Siis aina-
kin jos tulkitsen omien mielipiteiteni ja suhtautumiseni muuttumista koke-
muksien karttumisen perusteella. Mitenka muuten on? Tytot/Naiset? Miettikaa-
pa sita miten suhtautumisenne on muuttunut ajan myota?

: Hannu

Pia Kiuttu

bi...@cc.hut.fi () wrote:

>... Jos etsisi ensin naispuolisista ihmisista kavereita,
>tutustuisi ihmisena ja sita kautta tajuaisi, etta naispuolinenkin ihminen
>on todellakin _ihminen_ eika mikaan harvinainen kettulaji, johon pitaa
>suhtautua kummallisin elkein ja riitein;)

Jotenkin tämmöiseltä mustakin joskus tuntuu: että toiset kundit oikein
asennoituu kun seurassa on Nainen. Mitä asennoitumista siinä on, puhukaa
niikuin ihmisille, olkaa normaalisti.

PK

Perttu Raivio

Anton>
Anton> Minulle on nyt muutaman kerran sattunut ja vaihtelevista syistä
Anton> en ole perinpohjin selvittänyt miksi ei nuolenta kelpaa.

Oisko vaikka niin, ettei partneri halua, että nyhjäät "siellä"
koko ajan ja keskityt pimpin seutuun? Kysy.

--
Aurinko paistoi aikansa risukasaan. Mitään hyötyä siitä ei ollut;
kylliksi paistettuaan aurinko katsoi parhaaksi laskea.

Satu Nahkuri

Anton Puolakka (puol...@cc.helsinki.fi) wrote:
: jossa nainen kieltäytyy innokkaan miehen tarjoamasta suuseksistä.

Itsensä tilapäisesti tai pysyvästi happaman makuiseksi
tietävä tai kuvitteleva ei ehkä halua tuottaa partnerille
spurguassosiaatioita. Joillakuilla klisu on niin herkkä,
että aristaa suoraa hankaamista jopa kielellä. Toisilla
on vain periaatteellinen vastenmielisyys cunnilingukseen.

Hiski Haapoja

Pia Kiuttu :

>esim. monet Jenkkilän ylemmän keskiluokan tytöt ja naiset ovat
>hygieniahysteerikkoja (ja sairastavat erittäin usein hiivaa). Että

Tarttuuko se mieheen ja jos, niin miten sen tunnistaa?

nimim. Kauhea epäily valtasi mielen...
--
# Syntyi lapsi syksyllä, tuulet niin vinhasti vinkui.
Nähnyt ei kesää, ei kevättä, eli vain syksystä jouluun. #

Petteri Heikkinen

Pia Kiuttu (pia.k...@pp.kolumbus.fi) wrote:
: k13...@ampeeri.ee.tut.fi (Korhonen Tommi) wrote:
: Täytyy vain uskoa siihen, että jossain on naisihminen jonka kanssa
: oleminen on mutkatonta.

Totta ja uskokaa epauskoiset pois, niita todellakin loytyy.
*Purrh* ...soittaisiko vaiko kirjoittaisi ;)

Antti Kaariainen

Edvard Majakari wrote:

> Ei pidä paikkaansa. Sittenhän muutama olisi jo koettanut
> harrastaa/harrastanut kanssani irtoseksiä. :)

Höh. Justhan toiseen artikkeliin kirjoitit torjuneesi jo kolme
lähentely-yritystä. Mikä helppo tapaus se sellainen on?

Sitäpaitsi helppous on suhteellista. Vaikka olisitkin valmis
lähtemään naisen mukaan, kun nainen vain tulisi pyytämään, niin
naisen näkökulmasta tyyppi, joka tarjoaa itseään aktiivisesti, on
vielä helpompi tapaus kuin sinä...

X ilman häviäjiä ei ole voittajiakaan

It is loading more messages.