Nimien seksikkyys

Fanny Havela,Helsinki

>Minusta monet vanhahtavat nimet, esim. "Martta" ja "Elsa" kuulostavat
tympeille, paitsi "Annu", koska lukiossa oli yksi tosi söpö sen
niminen...

Joo. Paska juttu mullakin kun oon 23 ja äitee paiskas
nimellä Fanny...

http://www.havela.freehomepage.com

...pitäsköhän otta vaihtaa nimeksi Sari tai Niina,
niin sais jätkiä.

Timo Hirvi

Fanny Havela,Helsinki <faha...@mail.freenet.hut.fi> kirjoitti:

> Joo. Paska juttu mullakin kun oon 23 ja äitee paiskas
> nimellä Fanny...
>
> http://www.havela.freehomepage.com
>
> ...pitäsköhän otta vaihtaa nimeksi Sari tai Niina,
> niin sais jätkiä.

Voithan käyttää toista nimeäsi kutsumanimenäsi, jos tuo Fanny haittaa
elämääsi. Melian (löytyi tuolta sivultasi) kuulostaa ihan jännältä ja
eksoottiselta.

--
Timo Hirvi

Viki

"Fanny Havela,Helsinki" <faha...@mail.freenet.hut.fi> wrote in message

> tympeille, paitsi "Annu", koska lukiossa oli yksi tosi söpö sen
> niminen...
>
> Joo. Paska juttu mullakin kun oon 23 ja äitee paiskas
> nimellä Fanny...

Älä nyt! Mahdottoman nätti nimi sinulla, tulee heti positiivisia mielikuvia.
Ja seksikäs tietenkin (Fanny Hill, you know...)

Fanny Havela,Helsinki

>Voithan käyttää toista nimeäsi kutsumanimenäsi, jos tuo Fanny haittaa
elämääsi. Melian (löytyi tuolta sivultasi) kuulostaa ihan jännältä ja
eksoottiselta.

Mutta mikä on semmoinen nimi joka saa hemmot kuolaamaan?
Jasmiini? Päivi? Koetaanko erikoinen nimi uhkaavaksi
vai eksoottiseksi?

Voisko Erotiikan Maailmaan mennä taiteilijanimellä Hilkka?

Outlaw

Kaveri kysyi kerran työpaikkani ruokajonossa kovaan ääneen: "OLETKOS NYT
VETÄNYT PILVEE"
, pahus että päät kääntyili ! Pilvi on ihan hauska nimi vaikka joskus se
vähän koomisiakin tilannetta saakin aikaan.
--
val

Kasperi Matilainen

22 Mar 2001 10:53:15 GMT, faha...@mail.freenet.hut.fi (Fanny
Havela,Helsinki) erehtyi tokaisemaan:

>Joo. Paska juttu mullakin kun oon 23 ja äitee paiskas
>nimellä Fanny...
>
>http://www.havela.freehomepage.com

Luulen ettei nimesi ketään pois aja, pikemmin sen
tekee ne kotisivullasi näkyvät sympatiat uusnatsi-
järjestöön.

Miksi sievät blondit aina retkahtavat fanaatikkoihin?

Vesa Tikkanen

"Fanny Havela,Helsinki" wrote:

> tympeille, paitsi "Annu", koska lukiossa oli yksi tosi söpö sen
> niminen...
>
> Joo. Paska juttu mullakin kun oon 23 ja äitee paiskas
> nimellä Fanny...

Englantilainen ystäväni repesi ruokakaupassa kun olimme ostamassa
Fannyvanukasta. Fanny kun on synonyymi sanalle pussy. Jäi vanukkaat
ostamatta.

Fanny Havela,Helsinki

>Luulen ettei nimesi ketään pois aja, pikemmin sen
tekee ne kotisivullasi näkyvät sympatiat uusnatsi-
järjestöön.

Käy siellä sivuilla ja huomaat että mä olen
aina koittanut panna kampoihin kaikille natseille.

Pitäis tosiaan varmaan lisätä siihen ettei ne
edusta mun mielipiteitä, vaikka seuraankin sitä
keskustelua.

Mikko P Vuorinen

In <99clir$dmmp$1...@learnet.freenet.hut.fi> faha...@mail.freenet.hut.fi (Fanny Havela,Helsinki) writes:

>Joo. Paska juttu mullakin kun oon 23 ja äitee paiskas
>nimellä Fanny...

>http://www.havela.freehomepage.com

>...pitäsköhän otta vaihtaa nimeksi Sari tai Niina,
>niin sais jätkiä.

No hei haloo, räpsytä vaan silmiä, niin miehet lakoavat eteesi. Ei siinä
nimi paljon paina. Ja Fanny-nimistä tyttöystävää voisi kutsua vaikka
vanukkaaksi.

--
)))) (((( + Mikko Vuorinen + mvuo...@cc.helsinki.fi
)) OO `oo'((( + Dilbon@IRC&ifMUD + http://www.helsinki.fi/~mvuorine/

an...@iki.fi

On 22 Mar 2001 10:53:15 GMT, faha...@mail.freenet.hut.fi (Fanny
Havela,Helsinki) wrote:

>Joo. Paska juttu mullakin kun oon 23 ja äitee paiskas
>nimellä Fanny...
>
>http://www.havela.freehomepage.com
>
>...pitäsköhän otta vaihtaa nimeksi Sari tai Niina,
>niin sais jätkiä.

Ootko sä nyt ihan tosissas vai trollaatko vaan? Kuvan perusteella
luulisi olevan jonoa oven takana...

---A.

Kasperi Matilainen

22 Mar 2001 13:02:34 GMT, Fanny Havela,Helsinki
erehtyi tokaisemaan:

>Käy siellä sivuilla ja huomaat että mä olen
>aina koittanut panna kampoihin kaikille natseille.

Siis natseille. Entä rotukiihkoilijoille, kansallisia
arvoja epämääräisin perustein palvoville ääliöille,
suomenkieli-suomenmieli-fanaatikoille, pseudo-älyllisin
perustein rodunjalostusta kannattaville urpoille ...

Natsiaatetta ja keskistysleirejä ei olisi ollut, jollei
sille olisi ollut sosiaalista tilausta Saksan infra-
struktuurissa.

Hyväksymällä kiihkoilun lievät muodot totutamme itsemme
hyväksymään polttouunien piipuista leviävän kuoleman
hajun.

Joki syntyy pienistä puroista. Pienetkin paskapurot
kannattaa padota, niin se isomman likaviemärin tukkeena
oleva isompi valli ei vahingossa pääse murtumaan.

>Pitäis tosiaan varmaan lisätä siihen ettei ne
>edusta mun mielipiteitä, vaikka seuraankin sitä
>keskustelua.

Seuraat sitä keskustelua? Miksi?

Timo Hirvi

Kasperi Matilainen <kas...@sondi.financing> veti Hitler-kortin:

> 22 Mar 2001 13:02:34 GMT, Fanny Havela,Helsinki
> erehtyi tokaisemaan:

> Seuraat sitä keskustelua? Miksi?

Jotkut ihmiset haluavat tuntea vastustajansa. Toiset puolestaan eivät
halua olla missään tekemisissä vastustajiensa kanssa vaan arvaavat
heistä kaikenlaista. Näin syntyy vääriä ennakkoluuloja, jolloin
hyökkäykset osuvat harhaan eikä kukaan opi mitään.

Kasperi, kumpaan joukkoon sinä kuulut?

Ja viedäänpä tällaiset jutut pois .seksistä.

--
Timo Hirvi

Juha Turunen

In article <99cvsq$olt$1...@oravannahka.helsinki.fi>, Mikko P Vuorinen wrote:

>No hei haloo, räpsytä vaan silmiä, niin miehet lakoavat eteesi. Ei siinä
>nimi paljon paina. Ja Fanny-nimistä tyttöystävää voisi kutsua vaikka
>vanukkaaksi.

Tai tussukkaaksi.

--
Juha Turunen (turunen(at)iki.fi) elpuri@IRC | Roses are red
Korpimetsänkatu 6-8 A19, 53850 Lpr, Finland | Violets are blue

joke

Niin, ei kai se nimenvaihto...
Kivannäkönen, joten lienee jossakin muussa vika.

Aapo Laakkonen

> Joo. Paska juttu mullakin kun oon 23 ja äitee paiskas
> nimellä Fanny...

Ei nimi miestä pahenna... en kyllä usko, että naistakaan.

Matti Vuorio

"A.R" wrote:

> Entäpä Jalmari taikka Aapeli, ei mene heilläkään kovin hyvin....AR

Eikun Uuno ja Yrjö !!!!!!

T. Matti

göran

> ...pitäsköhän otta vaihtaa nimeksi Sari tai Niina,
> niin sais jätkiä.

EEIIIIIII !!!

Fanny on kiihottava erkoinen nimi. Fannylla on
pitkä hame mutta ei lainkaan pikkupöksyjä.
Fannyllä on pitkät punaiset hiukset ja se haluaa
harrastaa seksiä jännissä paikoissa. Fanny on kiihkeä
ja melko iätön..ehkä 20 tai 30.. ? Fanny on kuuma.
Itsesuojeluvaistoni huutaa, että siihen EI SAA rakastua....
paitsi, että mä rakastuin jo.

Sari. Pissaliisojen nimi on Sari. Sillä on likainen minihame
ja rupia polvissa. Sari näyttää pillua jos sille antaa tupakan.
Mutta ei se enää ketään kiinnosta. Parempi polttaa itse nekin
vähät röökit.

Niina. Sen äiti on yksinhuoltaja ja ne asuu kerrostaloilla.
Niina on aika kova mimmi ja se vetää jätkiäkin turpaan jos
se suuttuu. Ei kovin älykäs mutta aina mukana kun jotain
tapahtuu. Niinastakin tuli sitten yksinhuoltaja kun se täytti 19.
Tai onhan se kihloissa, mutta sen kundikaveri on kiven sisällä.
Niina ei sinänsä ole kovin nätti mutta eipä juuri kovin rumakaan.

-g

Aki Peltola

"Outlaw" <Out...@saunalahti.fi> wrote

> Kaveri kysyi kerran työpaikkani ruokajonossa kovaan
> ääneen: "OLETKOS NYT VETÄNYT PILVEE"
> , pahus että päät kääntyili ! Pilvi on ihan hauska nimi vaikka
> joskus se vähän koomisiakin tilannetta saakin aikaan.

Olihan se nyt sentään hyvä, että porukka luuli sinua
vain narkkariksi sen sijaan, että olisivat käsittäneet
sinun harrastaneen seksiä. Seksihän on hyi, ei siitä
saa puhua.

Nobody

On 23 Mar 2001 14:17:28 GMT, "göran" <a0ej...@hotmail.com(NOSPAM)>
wrote:

> [...]
>ja melko iätön..ehkä 20 tai 30.. ? Fanny on kuuma.
>Itsesuojeluvaistoni huutaa, että siihen EI SAA rakastua....

Ihan hyvä, mutta itselleni tulee mieleen seuraavaa:

Fanny: Nauraa kovaa ja räväkästi. Aina kännissä ja ronski . Joskus
muita järkyttääkseen nostaa hameensa korviin ja huutaa "pillua
tarjolla!". Joskus julkisella paikalla saattaa myös kaivella
tavaraansa, koska siellä haisee pahalle ja kutiaa. Ilmoittaa tästä
kaikille ja kyselee neuvoja, miten päästä kutinasta eroon. Hakkaa
miehet, jos eivät miellytä, ja hyvin harvoin kukaan häntä
miellyttääkään. Joutuu vankilaan, räkii lattialle ja korisee ja on
koko paikan "kingi". Yleisesti ottaen kaikki pelkäävät tätä
kuollakseen. Samanlainen murrosikäisestä vanhaksi mummoksi. Painaa
noin 150 kiloa.

> [...]
>ja rupia polvissa. Sari näyttää pillua jos sille antaa tupakan.
>Mutta ei se enää ketään kiinnosta. Parempi polttaa itse nekin

Sari: Nyrpeä tiukkapipo ja kylmä lahna. Antaa vain yhden miehen
panna, ja tämäkin vasta kahden vuoden seurustelun jälkeen.
Avioliitossa harrastaa seksiä korkeintaan kerran viikossa.
Kolmekymppisenä alkaa selibaatille. On yleensä hiljaa, paitsi silloin
kun valittaa asioista. Pettynyt omaan mieheensä ja on pessimistinen
muidenkin suhteen. Romantiikka on vain unelma ja unelmanakin liian
kaukainen. Tiuskii kaikille. Kuolee yksinäisenä ja pettyneenä.

> [...]
>Tai onhan se kihloissa, mutta sen kundikaveri on kiven sisällä.
>Niina ei sinänsä ole kovin nätti mutta eipä juuri kovin rumakaan.

Niina: Hiljainen hissukka. Menettää neitsyytensä 17-vuotiaana
ensimmäiselle poikakaverilleen, jonka kanssa tulee bänät parin vuoden
kuluttua (jos on onnekas). On aina tyttökaveriensa kanssa ja harvoin
irroittelee oikein kunnolla. Yleensä asioissa kokematon. Kun juo
viinaa, saattaa tottumattomuuttaan juoda liikaa. Niinasta tulee hyvä
aviovaimo merkonomimiehelle 26-vuotiaana. Harrastaa seksiä jopa kolme
kertaa viikossa. Lempiasento: lähetyssaarnaaja. Hankkii kaksi lasta ja
menee toimistosihteerin hommiin heti kun kakarat menee kouluun.
Yleensä tyhmä tai korkeintaan keskiverto älyllisiltä lahjoiltaan.
Lesbopareissa yleensä se naismainen (Fanny on sitten se butch).

göran

Nobody <nob...@nowhere.com> kirjoitti artikkelissa
<3abb9922...@uutiset.nic.fi>...

> miellyttääkään. Joutuu vankilaan, räkii lattialle ja korisee ja on
> koko paikan "kingi". Yleisesti ottaen kaikki pelkäävät tätä

Buhahahaha ! Ei jumalauta, "korisee". Tää oli hyvä.
Nauroin niin, että tuli hikka. :-)

siis _korisee_... hahaha

-g

Viki

"Nobody" <nob...@nowhere.com> wrote in message

> [...]
> koko paikan "kingi". Yleisesti ottaen kaikki pelkäävät tätä
> kuollakseen. Samanlainen murrosikäisestä vanhaksi mummoksi. Painaa

Voi ei kun sä syöt naisten nimiä kuin lenkkimakkaraa, ihra suupielestä
valuen... Ei ole kaunista!

Fanny on ehdottoman seksikäs ja hieno nimi. (pitääkö vielä muistuttaa siitä
klassikosta "Fanny Hill", ei neito taatusti painanut paljon päälle
viidenkympin, mutta riittävästi'!)

Jos Sinulle Itselle tulee moista mieleen, niin ei se ole muiden ongelma!

Fanny Havela,Helsinki

Sarilla on ässävika, Niina on muuten vaan keskitasoa
nuijempi, molemmat röökaa tarjottaessa, mutta pelkää
että jäävät kiinni.

Karseesti ennakkoluuloja teillä.

Miten äitini nimi, Katriina?

Matti Vuorio

"Fanny Havela,Helsinki" wrote:

Minun alakansakoulun opettajani Turussa oli nimeltään Fanny(i?) Suvanto.
Hänestä on vain hyvää jäänyt mieleen, paitsi että antoi jälki-istunnon,
kun olin käyttänyt kadulla kaveriseurassa juuri oppimaani termiä, jonka
tarkoituksesta minulla ei ollut mielikuvaa eikä jälki-istuntoa
istuessani edes selvää muistikuvaa. Näin jälkeenpäin asiaa pohdittuani
otaksun, että sana saattoi olla 'vittu' ja vuosi ilmeisesti 1938.

T. Matti

an...@iki.fi

Tässä olisi yksi kuvaus Fanny-nimestä:
http://www.kabalarians.com/female/fanny.htm

Samasta saitista löytyy tekstiä aika monelle muullekin nimelle..

---A.

Viki

<an...@iki.fi> wrote in message

Tässä toinen Fannylle...

http://www.eserver.org/fiction/fanny-hill/default.html

"My bosom was now bare, and rising in the warmest throbs, presented to his
sight and feeling the firm hard swell of a pair of young breasts, such as
may be imagin'd of a girl not sixteen, fresh out of the country, and never
before handled; but even their pride, whiteness, fashion, pleasing
resistance to the touch, could not bribe his restless hands from roving; but
giving them the loose, my petticoats and shift were soon taken up, and their
stronger center of attraction laid open to their tender invasion. My fears,
however, made me mechanically close my thighs; but the very touch of his
hand insinuated between them, disclosed them and opened a way for the main
attack"

Nobody

On 23 Mar 2001 21:08:56 GMT, faha...@mail.freenet.hut.fi (Fanny
Havela,Helsinki) wrote:

Katariina: Hiukset nutturalla tai maalaisemännän huivi päässä.
Hankkii ainakin kymmenen lasta ja on myös naapurin kakaroille äiti.
Töissään tunnollinen, ei kiroile. Juo korkeintaan lasillisen viiniä,
jos sitäkään. Nai saman henkisen miehen, joka on yleensä perheen
elättäjä. Koulussa vähintään 9:n keskiarvo. Äänestää keskustaa ja
kannattaa perinteisiä arvoja. Yleisesti ottaen yrittää aina olla
kunnon kansalainen ja tekee vapaaehtoistyötä leipäjonoissa. Tukee myös
Irti Huumeista ry:tä.

Nobody

On Fri, 23 Mar 2001 23:01:50 +0200, "Viki" <viik...@hotmail.com>
wrote:

>Jos Sinulle Itselle tulee moista mieleen, niin ei se ole muiden ongelma!

No joo, kyllähän tuo tämän uutisryhmän Fanny näytti kotisivunsa
perusteella olevan paaaaaljon kauniimpi ja haluttavampi kuin tuo minun
kuvailemani Fanny, joten leikki leikkinä....:-)

Little Shawn

> Joo. Paska juttu mullakin kun oon 23 ja äitee paiskas
> nimellä Fanny...

Cosmopolitan ja Stephen King ainakin käyttävät sanaa 'fanny' englannin
kielessä osoittamaan naisen sukupuolielimiä :)

- LS.

Little Shawn

> [...]
> Tai onhan se kihloissa, mutta sen kundikaveri on kiven sisällä.
> Niina ei sinänsä ole kovin nätti mutta eipä juuri kovin rumakaan.

Mulla tulee Niinasta mieleen Veronica alias Nina Lehmusvyöry.

- LS.

Tuomas Venhola

an...@iki.fi wrote:

> Ootko sä nyt ihan tosissas vai trollaatko vaan? Kuvan perusteella
> luulisi olevan jonoa oven takana...

Etkö tiedä, että mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän miehet pelkäävät ja
tarvitsevat rohkaisuryyppyjä. Kun ulkonäkö on tarpeeksi korkealla,
rohkaisuryyppyjen määrä kasvaa sellaisiin mittoihin, että kävely ei enää
luonnistu. Tietenkään tämä ei sitten päde toisessa ääripäässä, missä
tarvitaan alkoholin kaunistavaa voimaa, kaikkihan tietävät miten
nousuhumalassa ravintola on täynnä hyvännäköisiä ihmisiä ja Sinä olet
heistä kaunein / komein.

Eilisessä korisjoukkueen saunaillassa kuultua: "Sampo, voit sä juoda
tänään vähän hillitymmin että sitten kun mä oon iskemässä jotain rumaa
muijaa niin tulisit koputtamaan olkapäähän että kato ny vähän ittees.
Rupee olo oleen jo ku kylän polkupyörällä."

--
Tuomas "Tekisipä mieleni surffata tähteinvälissä
luomisen aaltoa pitkää kilvan Saatanaa vastaan" -CMX: Saatana

an...@iki.fi

On Sun, 25 Mar 2001 14:07:23 +0300, Tuomas Venhola
<tven...@cc.hut.fi> wrote:

>Etkö tiedä, että mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän miehet pelkäävät ja
>tarvitsevat rohkaisuryyppyjä.

Tavallaan tiedän, tavallaan olen hieman eri mieltä.. Epävarmoja miehiä
liian vetävä ulkonäkö varmasti karkottaa, mutta ne, joita se _ei_
karkota luultavasti ovatkin sitten itsevarmoja persoonallisuuksia..

Oikeastaan itse löin joskus tuon saman asian kanssa aika paljon "päätä
seinään". Kun lähdin paikkaan, jossa tiesin tapaavani potentiaalisen
kiinnostavia ihmisiä (joista suuri osa oli kuitenkin tavalla tai
toisella ujoja nörttejä), viihdyin liian pitkään peilin edessä (EI
tarkoittanut mitään mekko-, jakkupuku- tai iltapukulinjaa, vaan muuta
liian huolellista meikkaamista ja vaatteiden valintaa). Lopputuloksena
illan uskollisin seuralaiseni saattoi olla bileet järjestäneen
isäntäperheen koira. Toisaalta ympäristössä, jossa on ollut miehiä,
joihin en "siinä mielessä" pitkällä tikullakaan koskisi, olen
mielelläni pukeutunut epäseksikkäästi ja "hiirulaismaisesti"
viestittääkseni, ettei minulla ole kiinnostusta mihinkään
juttukaveruutta syvällisempään, mutta seurauksena on ollut joko
lähentely-yrityksiä tai halveksuntaa tai molempia vuorotellen.. Ehkä
olen jotain tuosta kuitenkin jo oppinut..

---A.

Fanny Havela,Helsinki

> [...]
lähentely-yrityksiä tai halveksuntaa tai molempia vuorotellen.. Ehkä
olen jotain tuosta kuitenkin jo oppinut..

Mjoo. Olen joskus istunut puutarhabileissä, ja jotain hemmoja
on tuijotellut mutta päättäneet sittenkin tutkia kaljapullon
etikettiä kun katon takasin. Nooh, sitten kun ne konttaa
loppuillasta sanomaat että "sa oon muuten hyvän näkönen",
niin ne muuttuu vihamielisiksi kun ei seura miellytä.

Kerran ajattelin estää tän linjan toteutumisen täydellisenä,
ja menin ite jutteleen siinä tuijotteluvaiheessa. Se jätkä kysyi:
"minkä takia sä tulit tähän?" sanoin että juttelemaan, se
sano "Jaa", oli vähän aikaa hiljaa ja rupes sitte sanomaant
että kyllä hänelläkin on likkakavereita, joo, paljonkin, mutta
ei hän niistä oikeestaan tykkää kenestäkään.
Sit se sano vielä että sä nyt saattaisit mennä, jos pitäsit
vähän lyhyempiä hameita, jätkät tykkää että muijat pitää
tosi lyhyitä hameita.

Jukka Aho

> [...]

> se sano vielä että sä nyt saattaisit mennä, jos pitäsit vähän
> lyhyempiä hameita, jätkät tykkää että muijat pitää tosi lyhyitä

Uh. En tiennytkään, että Korkeasaaren paviaanilinnassa järjestetään
puutarhabileitä.

-- znark

pazi

In article <3abc49cc...@uutiset.nic.fi>, nob...@nowhere.com wrote:
> Katariina: Hiukset nutturalla tai maalaisemännän huivi päässä.´

Lukihärö?

-zi

Jari Ihonen

Fanny Havela,Helsinki wrote in message
> [...]

>niminen...
>
>Joo. Paska juttu mullakin kun oon 23 ja äitee paiskas

Fannyhan on ihan ok :-?

Watkuli

"Tuomas Venhola" <tven...@cc.hut.fi> kirjoitti viestissä

> [...]
> tarvitsevat rohkaisuryyppyjä. Kun ulkonäkö on tarpeeksi korkealla,
> rohkaisuryyppyjen määrä kasvaa sellaisiin mittoihin, että kävely ei enää

Ja sitten on niitä miehiä joiden mielestä todella kaunis nainen on joko
varattu tai muuten tylsä tyyppi... (tyhmä, naiivi, tosikko, omaan napaan
tuijottaja jne. jne. jne.)

--
Watkuli

George Saraiste Jr.

Jari Ihonen kirjoitti viestissä ...

>Fannyhan on ihan ok :-?

Jep..!!
Niin onkin. Aivan Ou-Kei.
Mutta..!! Kukakohan, noin muuten, on "Dick Longinoff"..??
:-)
Kirjoittelee toisinaan nyysseihin.
:-/

- G.S. -

Tuomas Venhola

> [...]

> loppuillasta sanomaat että "sa oon muuten hyvän näkönen",
> niin ne muuttuu vihamielisiksi kun ei seura miellytä.

Mikä olikaan pointtini viestissä news:3ABDD16B.64A9636A%40cc.hut.fi ?
Miesten päässä liikkuu että "Liian hyvännäköinen, saa katsoa mutta ei
varmasti koskea tai puhua. Iik, se tulee lähelle. Nyt jotain tekemistä
etten näytä tyhmältä! Öö... Kaljapullon etiketti. Paljos tässä olikaan
prossia? Ai että ihan Torniosta asti tuodaan..."
Sitten pari tuntia pohditaan, että olikos tuo musta kiinnostunut vai
oliko mulla hiukset huonosti vai kattoko se mua sen takia että mä näytän
nörtiltä.
No jos kuitenkin nyt bileiden loppupuolella uskaltaisi yrittää iskeä
sitä. "Ai ei seura miellytä? Katsoi siis minua vain koska näytin
tyhmältä. No voi helvetti tuollaisten nirppanokkien kanssa!"

> [...]
> että kyllä hänelläkin on likkakavereita, joo, paljonkin, mutta
> ei hän niistä oikeestaan tykkää kenestäkään.

Käännös: "Yritän olla naistenmies, mutta sinua varten olisin kuitenkin
vapaa. Mutta et sinä kuitenkaan minusta ole kiinnostunut, kunhan
kiusaat."

np. Rammstein - Alter Mann

TTU

<tven...@cc.hut.fi> wrote:

>Etkö tiedä, että mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän miehet pelkäävät ja
>tarvitsevat rohkaisuryyppyjä.

Tätä on minullekin kerrottu! En olisi vielä zzzzz vuotta sitten
uskonut, mutta kai se on uskottava, kun ööö.... ihan tutuiltakin
moista kuulee?

> Kun ulkonäkö on tarpeeksi korkealla,
>rohkaisuryyppyjen määrä kasvaa sellaisiin mittoihin, että kävely ei enää
>luonnistu.

Juu... ja vaikka miten olisi äijä hyvän näköinen, mutta jos liikaa
känässä, niin.....

TTU

--
"Mutta toki jos ihmisen arvomaailmassa on ykkösenä
peiton alla piereskely ilman jäkätystä, niin ehdottomasti

- Sofia

TTU

On Sun, 25 Mar 2001 14:48:59 +0300, an...@iki.fi wrote:

> [...]
>mielelläni pukeutunut epäseksikkäästi ja "hiirulaismaisesti"
>viestittääkseni, ettei minulla ole kiinnostusta mihinkään

Ai TUOKIN on joku koodi?

/set Yleistys mode on

Siis KAIKKI hiirulaisnaiset, jotka ovat ööö... lähistöllä, ovat vain
juttuseuraa ym. hakemassa, mutteivat MISSÄÄN tapauksessa mitään
syvällisempää! No hyvä.... niille voi sitten jutella ihan
luontevasti, eikä tartte "pelätä" että net rupeaisivat haluamaan
mitään muuta....... Joo.... selevä.... nymmää ymmärrän????

/set Yleistys mode off

TTU

On Sat, 24 Mar 2001 15:46:40 GMT, "A.R" <jr....@pp.inet.fi> wrote:

>Matti Vuorio <matti....@ougf.fi> kirjoitti
>viestissä:3ABB1F08...@ougf.fi...

>Mutta noissahan on kuitenkin hohtoa! Uunossa kiitos Veskun ja Yrjöhän nyt on
>ihan kuninkaallinen nimi......AR

Miltäs kuulostaisi Jooseppi TTU!? :D

TTU

On Sun, 25 Mar 2001 21:45:44 +0300, "Watkuli" <wat...@loveable.com>
wrote:

> [...]
>

>Ja sitten on niitä miehiä joiden mielestä todella kaunis nainen on joko

>varattu tai muuten tylsä tyyppi... (tyhmä, naiivi, tosikko, omaan napaan

No tuohan on default - ilman muuta! Ja niihin ei kosketa metrisellä
seipäälläkään.

Tuomas Venhola

TTU wrote:

> Tätä on minullekin kerrottu! En olisi vielä zzzzz vuotta sitten
> uskonut, mutta kai se on uskottava, kun ööö.... ihan tutuiltakin
> moista kuulee?

Tämähän on se Yleinen Totuus. Tai ainakin vielä tuossa parinkympin
kieppeillä, jolla vielä itsekin olen. Tietenkin jos on kontaktipintaa jo
aikaisemmin, voi saada (voiko toista saada?) myös hyvännäköisen naisen ilman
yletöntä kasaa rohkaisuryyppyjä.
Näin esimerkiksi minulle kävi, kun kohtasin nykyisen tyttöystäväni ja pääsin
puheväleihin bussissa, koska hän oli kavereitteni kanssa samalla luokalla.
Seuraavan kerran kun näimme ravintolassa alkoi tapahtua.

> Juu... ja vaikka miten olisi äijä hyvän näköinen, mutta jos liikaa
> känässä, niin.....

Tietenkin. Eikö sama päde myös aikalailla muijiin niin kuin äijiinkin?
Mielestäni mikään ei ole kamalampaa kuin räkäkänninen naisihminen tarjoamassa
itseään.

Lauri Karpijoki

> [...]

FH> niminen...
FH> Joo. Paska juttu mullakin kun oon 23 ja äitee paiskas

Suomalaiset futisfannyt tais tulla apein mielin kotiin Englannista. ;-)

FH> ...pitäsköhän otta vaihtaa nimeksi Sari tai Niina,
FH> niin sais jätkiä.

Äh.

Lauri Karpijoki

> [...]

> hameita.
JA> Uh. En tiennytkään, että Korkeasaaren paviaanilinnassa järjestetään

Joo, kyllähän tollaisesta käytöksestä varmaankin jo vähän pystyy
arvailemaan koulutuksenkin tasoa, vaikkei se muuten mikään mitta-
ri olekaan.

Lauri Karpijoki

> [...]

>niminen...
>Joo. Paska juttu mullakin kun oon 23 ja äitee paiskas

Täytyy myöntää kun tullut vaan harhaanjohtavan myönteisiä kommentteja,
että itselle tulee mieleen sellainen päälle 60-vuotias vaaleanpunaiseen
mummomekkoon pukeutuva täti monen vuosikymmenen takaa.

watc...@no.more.spam.iki.fi

Fanny Havela,Helsinki <faha...@mail.freenet.hut.fi> laid it down with the following:

>Sit se sano vielä että sä nyt saattaisit mennä, jos pitäsit
>vähän lyhyempiä hameita, jätkät tykkää että muijat pitää
>tosi lyhyitä hameita.

...että mitäh? Missä helvetin järjen jättiläisten piireissä sä
oikein liikut, ja minkä ihmeen vuoksi?

- Mikki
- Mikko Rautalahti -- "It seems an emotional enema is next on the agenda. -
- watc...@iki.fi -- Flush out the excess humanity." - JTHM ------------
- WatchMan @ IRC ----------------------- http://www.iki.fi/~watchman/ -

Henrik

Ja täyttää paskaa koko saitti, sama selitys monelle nimelle, vaihdettu
muutama lause vaan.

Anne L.

Henrik <hen...@pp.org.fi> wrote in
<74ugct8adbcmu7se2...@4ax.com>:

>Ja täyttää paskaa koko saitti, sama selitys monelle nimelle, vaihdettu
>muutama lause vaan.

Juu, huumorisivut nuo ovat... En uskonut, että tätä ryhmää
lukemassa olisi niin suurta määrää idiootteja, että tuo
seikka erikseen kannattaisi mainita...

---A.

juselius pellari

Mutta miten noin kaunis nainen ei muka saa seuraa...

ei kai se nyt piru vie ole nimestä kiinni???

;-)))

Fanny Havela,Helsinki <faha...@mail.freenet.hut.fi> kirjoitti
viestissä:99ct5a$ds8g$1...@learnet.freenet.hut.fi...

Aki Peltola

"juselius pellari" <jpel...@pp.XXX.htv.fi> wrote

> Mutta miten noin kaunis nainen ei muka saa seuraa...
> ei kai se nyt piru vie ole nimestä kiinni???

Moni kaunis ihminen elää sinkkuna johtuen vain omasta
itsetunnon puutteesta. Kuten vaikkapa minä ;-)

Jukka I Seppänen

Kasperi Matilainen <kas...@sondi.financing> writes:

> 22 Mar 2001 10:53:15 GMT, faha...@mail.freenet.hut.fi (Fanny
> Havela,Helsinki) erehtyi tokaisemaan:

Mikä vikaa? Fannymelianhavelahan kuullostaa melkein rakkaushaikulta
(ok, siis joltain sellaiselta roskalta, you know) varsinkin lausuttuna
hitasti ja käheästi...

> Luulen ettei nimesi ketään pois aja, pikemmin sen
> tekee ne kotisivullasi näkyvät sympatiat uusnatsi-
> järjestöön.

Minusta tuo näyttää linkiltä. "(html)Linkit määrittelevät ihmisen"?

> Miksi sievät blondit aina retkahtavat fanaatikkoihin?

Onko tuo lupaus? :)

Jukka

Jukka I Seppänen

> [...]

> kannattaa padota, niin se isomman likaviemärin tukkeena
> oleva isompi valli ei vahingossa pääse murtumaan.

Sosiaalisia tilauksia on ollut ja tulee olemaan kaikenlaisille
leireille ja camping-retkille.

Hyväksymättä kiihkoilun mitkään muodot on pahimman sortin kiihkoilua
ja kuolemanhaju leviää jo ihan omasta kainalosta.

Kaikenlaiset patohankkeet aikaansaavat altaita jotka huonosti
toteutettuna vahingoittavat.

Jukka

Aki Peltola

"Jukka I Seppänen" <jsep...@kosh.hut.fi> wrote

> Mikä vikaa? Fannymelianhavelahan kuullostaa melkein rakkaushaikulta
> (ok, siis joltain sellaiselta roskalta, you know) varsinkin lausuttuna
> hitasti ja käheästi...

Minä ainakin pidän Fanny-suklaavanukkaista.

Lauri Karpijoki

> [...]

> hitasti ja käheästi...
AP> Minä ainakin pidän Fanny-suklaavanukkaista.

Yäk. Ne on tosi ällöttäviä.