Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

Pedofiili-kiduttajia opettajina Lieksan ala-asteen kouluissa!

404 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

lieksan.p...@hotmail.com

ongelezen,
17 sep 2007, 10:24:1117-09-2007
aan
Ollessani peruskoulun ala-aste -ikäinen monia vuosia sitten, kävin
koulua Lieksan keskuskoulussa. 4. - 6. luokalla tai luokilla ollessani
jouduin tuossa Lieksan kaupungin koulussa pedofiilisten rikosten
uhriksi. Toinen rikollisista oli opettaja, joka opetti historiaa,
yhteiskuntaoppia ja puukäsitöitä - ja ortodoksikirkkoon kuuluville
oppilaille uskontoa; toinen rikollinen opetti liikuntaa (opettivat
joillekin ryhmille myös muita aineita).

Historiaa opettanut teki pedofiiliset rikoksensa koulun
varastotilassa, jossa säilytettiin oppiaineistoa, kuten suuria
karttoja.

Kerran oppitunnin kuluessa (!) historiaa opettanut pyysi minut
mukaansa varastohuoneeseen. Pyynnössä sinänsä ei ollut mitään
epätavallista, koska historiaa opettanut oli ennenkin pyytänyt
oppilaita, myös minua, mukaansa varastohuoneeseen auttamaan
oppiaineiston, kuten karttojen, kantamisessa. Nyt kyse ei kuitenkaan
ollut oppiaineistosta. Varastohuoneessa vaati historiaa opettanut
väkivallalla uhaten minut nousemaan pöydälle, minkä jälkeen väkivaltaa
käyttäen ja enemmällä väkivallalla uhaten teki pedofiiliset
rikoksensa. Voimakkaalla väkivallalla uhaten kielsi kertomasta
tapauksesta kenellekään. Käyttäytymisensä oli erittäin vihamielistä,
uhkaavaa ja raakaa. Tekonsa jälkeen hullu, fasistinen, kirottu
pedofiili-raiskaaja-saasta, joka on leevi saatsi, kiiruhti luokkaan
jatkamaan tuntia ja käski tulemaan perässä. Jatkoi oppituntia viileän
rauhallisesti, kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Ensimmäisen kerran jälkeen sama toistui useita kertoja.
Varastohuoneessa kirottu pedofiili-saasta leevi saatsi uhkasi
voimakkaalla väkivallalla ja sanoi, että jos joku tulisi huoneeseen,
minun pitää (vastoin totuutta) sanoa, että olen tilanteessa omasta
halustani. Uhkasi väkivallalla avoimesti myös luokassa oppitunnilla,
kun en olisi enää halunnut lähteä varastohuoneeseen. Joillakin
rikoskerroilla saasteläjä leevi saatsi jäkätti varastotilassa, että
otetaan varastosta tavaraa luokkaan mukaan, ettei kukaan ihmettele,
miksi olimme poissa luokasta.

Kerran kesken pedofiili-saaste leevi saatsin rikoksen joku tuli
varastotilaan. Tulija oli leevi saatsin esimies, Lieksan keskuskoulun
rehtori ilkka pajamo. Hetken jo kuvittelin ja toivoin, että nyt tämä
rikollisuus loppuu, mutta nähdessään, mitä varastohuoneessa tapahtui,
tuo esimies-"vastuunkantaja" ilkka pajamo sanoi silmät ja suu
pyöreinä: "Tuosta minä en tiedä mitään!" Tämän jälkeen leevi saatsin
rikoskumppani, saasta ilkka pajamo säntäsi ulos varastotilasta. Tämän
kohtaamisen jälkeenkään mikään tai kukaan ei estänyt saasteläjä leevi
saatsia jatkamasta saastaista rikollista toimintaansa Lieksan
kaupungin keskuskoulussa, kunnes asiaan puuttuivat muut.

Oli sellainenkin tapaus, että jonkin oppitunnin alkaessa ja jonkun
naisopettajan tullessa luokkaan tämä naisopettaja (ikävä kyllä en
muista, kuka tämä huora oli) heti käski minua menemään leevi saatsin
juttusille. Menin, koputin ja avasin oven luokkaan, jossa saaste leevi
saatsi oli tekemässä opetustointansa. leevi saatsi keskeytti
opetuksen, tuli ulos luokasta ja sanoi, että nyt mennään
varastohuoneeseen. Kun en olisi halunnut lähteä, raahasi
lapsenraiskaaja- ja kiduttajasaasta leevi saatsi minut sinne
väkivalloin Lieksan kaupungin pedofiilikeskuskoulun käytävää pitkin!
Melun kuullessaan tuli muista luokista käytävälle (nais)opettajia,
joita tilanne tuntui vain naurattavan. Nuo kaksi huorainta katselivat
ivallinen ilme naamallaan ja kommentoivat ivallisesti. Valitettavasti
en muista, keitä nuo huoraimet olivat.

En ollut ainoa, jota saaste leevi saatsi käski mukaansa luokasta:
Ainakin kahta muuta (poika)oppilasta (yhtä kerrallaan) vei useita
kertoja jonnekin kesken oppituntien salaperäisyyden verhotessa,
poistumista selittämättä. Viipyivät poissa luokasta pitkät tovit,
ennenkuin palasivat. Yhteenlaskettuina kaikki saasteläjä leevi saatsin
luokastapoissaolot veivät oppitunneista aikaa valtavan määrän!

Lieksan kaupunki salli kirotun, fasistisen, pedofiili-kiduttaja-
saastetunkio leevi saatsin paljastumisensa jälkeenkin jatkaa
opettajana, ja rikoskumppaninsa saaste ilkka pajamon rehtorina tuossa
Lieksan pedofiilikeskuskoulussa. Huomionarvoista on myös se, että
pedofiili leevi saatsi toimi lasten jonkinlaisena partionohjaajana tai
-johtajana koulunopettajuutensa ulkopuolisina aikoina.

Nykyään lapsenraiskaaja-kiduttaja-saaste leevi saatsi näkyy
(lehtitietojen mukaan) lemuavan pappina Lieksan ortodoksikirkossa!

Liikunnanopettajana ollut pedofiili teki rikoksensa koulun
liikuntasalin pukuhuoneessa.
Kerran kesken liikuntatunnin (!), joka oli Lieksan keskuskoulun
liikuntasalissa, liikuntaa opettanut käski mukaansa liikuntasalin
pukuhuoneeseen. Siellä liikuntaa opettanut väkivallalla uhaten pakotti
minut nousemaan penkille. Tämän jälkeen tuo kirottu, fasistinen,
suurpöhöttynyt, paksujen paksusankaisten silmälinssiensä takana oleva
saasteläjä, joka on tapani tolvanen, teki väkivaltaa käyttäen ja
enemmällä väkivallalla uhaten pedofiilisen rikoksensa.

Lapsenraiskaaja, tyhmyyden ruumiillistuma tapani tolvasen rikos
toistui monen muunkin liikuntatunnin aikana. Liikuntatunnit
keskeytyivät, kun tuo saasteläjä käski minut Lieksan
pedofiilikeskuskoulun liikuntasalin pukuhuoneeseen, jossa tuo kirottu,
suurpöhöttynyt saasta tapani tolvanen teki pedofiiliset rikoksensa.

MUTTA KORKEIN KUNNIA KANSAN PYHÄLLE, VOITTOISALLE TAISTELULLE SORTOA
JA FASISMIA VASTAAN!!! HURAA!!!

A VÏSŠAJA SLAVA SVJAŠTŠENNOJ, POBEDONOSNOJ BOR'BE NARODA PROTIV
UGNETENIJA I FAŠIZMA!!! URA!!!

Heikki Heinonen

ongelezen,
17 sep 2007, 15:42:2817-09-2007
aan
On Mon, 17 Sep 2007 07:24:11 -0700, lieksan.p...@hotmail.com höpisi että:

> [...]
>pedofiilikeskuskoulun liikuntasalin pukuhuoneeseen, jossa tuo kirottu,
>suurpöhöttynyt saasta tapani tolvanen teki pedofiiliset rikoksensa.

Mitä jos tekisit rikosilmoituksen? Vai vieläkö pelkäät paskaläjä-Leevin
uhkauksia?

nikolas mäki

ongelezen,
17 sep 2007, 18:28:0917-09-2007
aan

Miten arvasinkin, että juuri Heikki Heinonen menee vastaamaan tähän
postaukseen...

Turo Juurakko

ongelezen,
17 sep 2007, 18:28:4817-09-2007
aan

"nikolas mäki" <nichol...@hotmail.com> kirjoitti
viestissä:fcmumc$9kn$1...@nyytiset.pp.htv.fi...

Se ei tiedä...

Heikki Heinonen

ongelezen,
18 sep 2007, 04:40:1618-09-2007
aan
On Tue, 18 Sep 2007 01:28:09 +0300, nikolas mäki <nichol...@hotmail.com>
höpisi että:

Arvasitko että vastaan tuohonkin? :O

nikolas mäki

ongelezen,
18 sep 2007, 10:27:0218-09-2007
aan

Kyllä. :-)

Heikki Heinonen

ongelezen,
18 sep 2007, 11:34:0718-09-2007
aan
On Tue, 18 Sep 2007 17:27:02 +0300, nikolas mäki <nichol...@hotmail.com>

Ihme miäs.

George Saraiste Jr.

ongelezen,
20 sep 2007, 04:01:2320-09-2007
aan
>Ollessani peruskoulun ala-aste -ikäinen...

Kappas kappas! Vanha kunnon sekopää on taas
päässyt hoitolan nettikoneeseen käsiksi.

Seuraavan kerran voisitkin sitten tehdä jonkinlaisen potpurin
kaikista tähän mennessä kirjoittamistasi "tositarinoista".
Olisi mielenkiintoista lukea, kuinka poliisit, konduktöörit,
asemanvartijat, palomiehet ja vaikkapa nuo koulunopettajat
vetäisivät sinua ihan porukassa kuivalla kakkoseen.

lieksan.p...@hotmail.com

ongelezen,
4 okt 2007, 10:12:5004-10-2007
aan
On 17 syys, 22:42, miisu.heino...@kolumbus.fi.i.eat.spam.4.breakfast
(Heikki Heinonen) wrote:

> Mitä jos tekisit rikosilmoituksen? Vai vieläkö pelkäät paskaläjä-Leevin
> uhkauksia?

Muistikuvani mukaan noista tapauksista oli oikeudenistunnot, mutta
näiden tarkkoja lopputuloksia en muista, mutta missään tapauksessa
lopputulokset eivät olleet hääppöiset.

Maailmassa on kahdenlaisia näytösoikeudenkäyntejä: On sellaisia,
joissa syytön tekaistuilla syytteillä tuomitaan syylliseksi ja mitä
ankarimpiin rangaistuksiin, sekä sellaisia, joissa rikollinen,
suurrikollinenkin, tuomitaan syyttömäksi tai vain nimellisiin,
mitättömän vähäisiin seuraamuksiin.

Spourv

ongelezen,
19 okt 2007, 14:38:5719-10-2007
aan
Vanha SEKOPÄÄtuttumme "George Saraiste Jr." se jälleen horisee ja
sekoilee!

0 nieuwe berichten