Avast Free Antivirus

IK

Asensin koneelleni Avast virustorjuntaohjelman versio
5.0.594. Virustunnisteiden ja ohjelman päivitys ei toimi. Tulee ilmoitus :
Palvelimeen ei saada yhteyttä. Olen ottanut palomuurin hetkeksi pois päältä,
olen asentanut ohjelman jo pari kertaa uusiksi, ei auta.
Käyttis Win XP

PW

Oletko rekisteröinyt ohjelman?
Minä en jostain syystä saanut rekisteröityä suomenkielistä 5.0.594:ää.
Kun asensin netistä imuroimani multilanguage ohjelman, sen rekisteröinti
onnistui. Ilmeisesti oli vanhempi versio, koska halusi päivittää itsensä
5.0.594:n.

Palasin kuitenkin takaisin MS:n Security Essentials ohjelmaan, kun
Avast:n kanssa TB:n aukeaminen kesti kohtuuttoman kauan.

IK

Yritin rekisteröintiä mutta sekään ei onnistunut. Tuli ilmoitus, ettei
kaikkiin kysymyksiin muka ole vastattu.
"PW" <_._@_._> kirjoitti viestissä:Uvg1o.2218$136...@uutiset.elisa.fi...

PW

21.7.2010 21:28, IK kirjoitti:
> Yritin rekisteröintiä mutta sekään ei onnistunut. Tuli ilmoitus, ettei
> kaikkiin kysymyksiin muka ole vastattu.
> "PW"<_._@_._> kirjoitti viestissä:Uvg1o.2218$136...@uutiset.elisa.fi...

Saman vastauksen sain minäkin suomenkieliseen versioon.

Harri Juntunen

"IK" <ilkka.ki...@lapuankro.net> kirjoitti:

> Yritin rekisteröintiä mutta sekään ei onnistunut. Tuli ilmoitus, ettei
> kaikkiin kysymyksiin muka ole vastattu.

Vaihda rekisteröinnin ajaksi avast! englanninkieliseksi.
Avaa käyttöliittymä ja Asetuksista vaihdat kieleksi englannin.
Avaa Ylläpito (Mainteance) ja alasvetovalikosta rekisteröinti.
Vastaa kysymyksiin (jotka ovat aika lailla erilaisia kuin
suomenkielisessä rekisteröitymisessä).

Pian huomaat, että rekisteröinti on voimassa vuodeksi eteenpäin.
Nyt voit palauttaa asetuksista (Settings) avastin taas suomenkieliseksi.

PW

24.7.2010 13:00, Harri Juntunen kirjoitti:

> Vaihda rekisteröinnin ajaksi avast! englanninkieliseksi.

Utelias kysymys, että miten se vaihdetaan englannin kieliseksi, jos on
imuroinut suomi version?
Multilanguage versio asentui suomen kielisänä ja rekisteröinti onnistui
suomen kielisenä.

> Pian huomaat, että rekisteröinti on voimassa vuodeksi eteenpäin.

4.8:ssa avain oli vuoden voimassa, mutta onko näin myös 5.0:n
rekisteröinnissä?

PW

Kävin katsomassa toisessa käyttiksessä. Näin todellakin on, mutta siitä
päässee eteenpäin uudelleen rekisteröitymällä.

Harri Juntunen

"PW" <_._@_._> kirjoitti:

> Kävin katsomassa toisessa käyttiksessä. Näin todellakin on, mutta
> siitä päässee eteenpäin uudelleen rekisteröitymällä.

avast! ilmoittaa pari viikkoa ennen rekisteröinnin voimassaolon
päättymistä tilanteen.
Siitä vaan uusi rekisteröinti ja taas tulee vuosi lisää - myös
viitosversiossa.

Ilmaisversiossa ei tarvita rekisteröintiavainta, pelkkä rekisteröinti
riittää.
avast! Pro Version ja/tai avast! Internet Security -ohjelmiston
hankkiminen edellyttää sähköpostitse saatua lisenssitiedostoa.

Harri Juntunen

"PW" <_._@_._> kirjoitti:

> Utelias kysymys, että miten se vaihdetaan englannin kieliseksi, jos on
> imuroinut suomi version?
> Multilanguage versio asentui suomen kielisänä ja rekisteröinti
> onnistui suomen kielisenä.

Monikielinen versio sisältää varmasti myös englannin.
Ensimmäinen rekisteröinti suomen kielellä onnistuu, mutta sitten vuoden
kuluttua ei näytä enää onnistuvankaan.

Jos suomenkielisenä asennettu ei englantia satu sisältämään, on se
helppoa imuroida lisäksi käyttöliittymän kohdasta Ylläpito -> kieli.

Harri Juntunen

"Harri Juntunen"

> Jos suomenkielisenä asennettu ei englantia satu sisältämään, on se
> helppoa imuroida lisäksi käyttöliittymän kohdasta Ylläpito -> kieli.

Tarkoitin tietysti: Asetukset -> kieli. (Asenna muita kieliä)

PW

24.7.2010 17:15, Harri Juntunen kirjoitti:

> avast! Pro Version ja/tai avast! Internet Security -ohjelmiston
> hankkiminen edellyttää sähköpostitse saatua lisenssitiedostoa.

Sitä ei varmaan saa ilmaiseksi?

Harri Juntunen

"PW" <_._@_._> kirjoitti:

No ei.