ضایع ترین پرفایل های فیسبوک

Hesam

to setareh...@googlegroups.com

می‌خواستم بنویسم بدون شرح دلم نیومد..این اولی‌ از سمت چپ جنسش خیلی‌ توپ بوده لامصب داشته آبرو هارو ور میداشته چرتش برده.جالب اینجاس که بدونید این عکس پرفایل اون عینکی مو خشکلس.من اگه بودم زیر این عکس مینوشتم اینجا تهران روز عاشورا ما دیشب همه پارتی ادیسون بودیمi love u pmc.....

**
من نمی فهمم این الان یعنی چــــــــــــــــــــی ؟؟

**

از اون بالا کفتر میایه یک دانه دختر میایه....مدیونید اگه فکر کنید این عکس تو ایران ادیت شده....ایشون طراح لباسه فشیونه پاریسه به مولا:D.........

**

از اون اوّلشم این خانوم با گذاشتن این ستون در این مکان موافق نبود من خودم شاهدم..آخی ببین چه زوری می‌زنه..نمیدونم چرا یکی‌ بهش نگفته این همه زور زدی عکست فولو افتاده دوباره زور بزن از اول بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

**

من می‌خوام بدونم دقیقا انگیزت از این کار چی‌ بوده ؟؟؟؟فکر کردی پیش خودت بستنی قیفی یا کیک روکش داری یا اینکه خواستی‌ عکسو سکسی‌ کنی‌ بیشرف.... اون کلاه شنا چی‌ میگه؟؟؟؟

**

من موندم اصلا چرا اونجا گذاشتی اون لنگ مبارکو؟
بیا بذار بالا کله من جون داداش !
. آخه عمو چیه این که گذاشتی رو پروفایلت ؟
می خوای بگی کانورسای جدیدم تو حلقتون
یا می خوای بگی من بلدم به مبلمان خونمون یه حرکت فیلیپینی بزنم و خلاص ؟

**

آخه من نمی فهمم اون پشت چیکار می کنی ؟؟ بابا این ژستای پشت درخت و گل و باغ و طویله و پهن مال دوران رضا شاه !! بکــــــــــــش از این ژستا بیرون سر جدت !!! آخه نمی گی مردم فک میکنن داری می شاشی یا می رینی ؟؟ ای بابا

**

ببین این فیسبوک چه کرده که ایشون ورداشتن کله ی مبارک و جای بدن مطهر گلزار گذاشته و چقدم حــــــــــــرفه اییه بیشرف :))) اون گلزاره این گه زار شونه

**

بابا دمت گرم بابا دمت گرم..خدایشم دیگه عکست هیچ مشکلی‌ نداره ولی‌ یه چیزی مگه داری مجسمه میدون گمرک نشون میدی.....???????????بگو کی‌ بر میگردی با گلدونو زولبیا بیایم ترمینال۲........

**

این چی می گه ؟؟؟؟؟

**

نیم کیلو تا بهشت !!!!!

**

اقا خواستی پات و بکن تو دهن دوربین

**

یعنی کلن ایشون اعتماد به نفسشونو عشقه ! همین !

**

من عاشقتم خوب با این عکس پروفایلت :-o

**

آقا پشمای سینتو عشقه یعنی :دی

**

عربده کشی یک شیر مرده سینه پشمی زیر شلنگ آب سرد در یک شب زمستانی
! موفق ترین عکس پرفایل :دی

**

جونم کت شلوار :ی جونم چشای لنگه به لنگه :ی

**

شترو بپــــــــــا ! داره مستقیم میره تو گوشت :ی

**

الان واقعن نمیدونم چی بگم :|

**
کمـــــــــــــــــــر باریک من :O یعنی من تو کف پهلوهاتم !!!! چه فــــری خورده واسه خودش :ی

**

اصلا فک نکنین این یه زمانی عکس پروفایل بوده نه.. تبلیغ موبایله !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

**

تو که چشمات خیلی قشنگه !!! رنگ چشمات خیـــــــــــــــــــــــــــــــــلی عجیبه !!!!

**

دهن فوتوشاپ و سرویس کـــرد !!! بگو کجاها رو ادیت نکردی به همونجا گیر بدیم !!!

**

این آقا به من میگه که تو خودت از همه ضایع تری..آخه مرد جوون من که با دیدن تو یاد اولین فیلم تارزان با حیوانات که ۱۰ساله پیش دیدم میفتم....آخه مگه منو دیدی که میگی‌ ضایعیی فلانو اینا باز من با مستندات ثابت می‌کنم که تو شبیه جوونیای جنتی هستی‌..من موندم چی‌ میکشه حاج خانوم ...........

**

باور کن من اگه خودم و جــــر می دادمم نمی تونستم با این مهارت ادیت کنم !!! چه شیطونم هس پدر سوخته :

**

من اگه جای تو بودم الان جا خالی‌ میدادم اون پرنده نخوره بهم ..می‌شه به ما طرفدارات بگی‌ هنر فتو شاپو از چه استادی یاد گرفتی....................

**

باور کن من با وجود تو بود که به زیبا بودن و هنر مند بودنه جوجه تیغی پی بردم..بنازم به این موووو بنازم به این ادیت....میشه یه عکس با هم بندازیم...........................

**

اخه دوسته خوبم یه وقتی صرف کن بند که می ندازی بعدش این پشم وپیلارم بزن که موضوع مشخص شه کودوم وری هستی.ما موندیم به چه چشمی نگاهت کنیم............

**

آخه ر**ی تو اون صورتت!
ببین چی کار کردی من باید واسه جامعه مردان تاسف بخورم!
تو که مادر و خواهر و همسر و خود سازنده فوتوشاپو به (بــــــوق) دادی آخه

**

دماغه که اصلا هیچ !!! محو و نابوده ... قضیه این دستتون چیه ؟ این دستت پشم و پیلی داشته نزده بودی محو کردی یا اصلا یه دس نداشتی این و نصب کردی یا کلا با این دستت حال نمی کردی گفتی محوش کنم نبینم و ...

**

کلا داغـــونیــــا !!! :O

**

ژست مچالت تو حلقـــــــــــــــم :))))

**

بگیر اون ور عمـــو !!! گیتاره داره می ره تو تخم چش سمت چپت !!!!

**

یعنی من شیفته ادیتشم !!! :O

**

لامصب این دماغه بدجور من و برده تو کف !!!
اون قــوس کوچولوی دماغو عشقــــــــه .. پسر کشیه واسه خودش !!!! ایول من که کلا طلبه مردمک توسی چشت شدم باور کن :)!!

**

ادیت این عکس من و درگیر کرد .ای جان

**

اینم پرویز دریایی شوهر پری دریایی

**

آخه عرق گیر و پاپیون !!!!! هرچند اون پاپیونش حکم بوگیر مستراح داره !!!!! این عرقگیرت کشته من و بده بپوشیم باش بریم سر قرار عرقمون و بگیره بو عرق ندیم ..

**

بعــــــــــــــــــــــــــله هدف از گرفتن عکس چیست ؟
1) به نمایش گذاشتن آل استار های همسایه روبه رویی
2) خوش تیپ بودن حتی با آل استار و شرتک گل منگولی
3) نمایش دادن پشمو پیلی پاها به صورت غیر مستقیم
4)همه موارد علاوه بر گذینه 6
5) هیچ کدام صحیح نمی باشد

**

دوستانی که علاقمند به در آغوش گرفتن شادمهر.آقاسی.ویگن.ممد اصفهانی.حبیب یا حتی آیسون باربی هستن عکسشون و به این آقا بدن برای ادیت!!یه نسخه هم بدین به ما واسه تبلیغ ..

**

این فوتوشاپ و قورت دادهــــــا

**

این علامت مامور مخصوص حاکم بزرگ میتی کمانه. احترام بگذارید.
.
.
.
.
تو نمی خواد احترام بذاری، تو از خودمونی زمبه! =)))))))

**

جونـــــــــــــــم گریه :)))) شما خودش و ناراحت نکن ریملات می ریزه

**

خشم گودزيليه

**

با عضويت در گروه اينترنتي  ستاره شمال  منتظر دريافت مطالبي ديدني ، جذاب و سودمند از جانب ما باشيد

شاد بودن هنر است و شاد کردن هنری والاتر"
hesam....@gmail.com
Facebook

image007.jpg
image023.jpg