شایعه مرگ مرتضی پاشایی

1 view

snowycottage

to sd-istgahesargarmi
خبر فوت مرتضی پاشایی خواننده مشهور و سرشناس پاپ ایرانی توسط محمد
علیزاده تکذیب شد و حال این خواننده جوان خوب است…

چندی پیش خبر بیماری صعب العلاج ” مرتضی پاشایی ” خواننده خوب و مشهور
کشورمان به گوش رسید. او ضمن تایید بیماری اش با حضور در برنامه های
تلویزیونی اعلام کرد
در حال درمان بیماری خود است و روند درمان به خوبی پیش میرود. از ساعتی
پیش خبر میرسید که این خواننده محبوب پاپ در اثر همین بیماری درگذشته است
اما محمدعلیزاده
، درباره ماجرای شایعه درگذشت “مرتضی پاشایی” خواننده و آهنگساز موسیقی
پاپ گفت: مرتضی پاشایی در حال حاضر در سلامت کامل به سر می‌برد و می‌دانم
که الان سالم
و سلامت در خانه خود استراحت می‌کند من از این موضوع آگاهی کامل دارم.

منبع:پرداد