Dovolená v Chorvatsku, kdo poradí

CHARVY

to scub...@googlegroups.com
Zdravím všechny potápky, jelikož se blíží čas, kdy musím naplánovat letní dovolenou, chci se zeptat na nějakou fajn lokalitu v Chorvatsku, kde by si užila jak nepotápějící rodina, tak i já  samozřejmě i pod vodou. Na Marině jsem byl,  mnoho let jezdím na Pag. je Nějaká zajímavá lokalita  ideálně kde je možnost platit za ponory obdobně jako na Marině?  nebo je vše ostatní už jen těžká a organizovaná komerce?   Pokud někdo o něčem ví budu rád, za každou radu, případně nějaký kontakt.  díky všem

s pozdravem Jan Charvát Děčín

Vojtech Travnicek

to scub...@googlegroups.com
Jeste si nebyl u Pavla na Murteru??? Chyba! Vyraz peknej poloostrov krasny vejlety kolem a potapeni na skvely bazi.

Vojtech

Written on iPhone. Sorry for typing error

--
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny „scuba-cz“ ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e-maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu scuba-cz+u...@googlegroups.com.

Grouper Mx

to scub...@googlegroups.com
...... a když slíbíš, že jim budeš dělat reklamu, tak možná dostaneš slevu. Aby sis mohl udělat pořádný ponor, tak se hezky projedeš, až 6 hodin lodí. Jeden náš kolega z klubu tam byl a už takovou blbinu nikdy neudělá.
LmX

sest...@seznam.cz

to scub...@googlegroups.com
Zažil jsem s Pavlem 2x dovolenou a vím že již nikdy více.

to scub...@googlegroups.com
Za sebe musim napsat, ze jsem byl s u Pavla na Murteru vzdy spokojen. Jezdime tam cela rodina s detmi, takze potapeni dam jen toliko, co rodina dovoli a tedy si spis vybiram a pridam se, kdyz je vyjezd na nejakou zajimavou lokalitu.

MP

Zdenek Rufer

to scub...@googlegroups.com

Paklenice kousek, na kolo hezký terény okolo jezera, jinak klasika chorvatská, ale centrum slušný / rakouskej pořádek, milej personál/. event. další kontakty předám. Z

Vojtech Travnicek

to scub...@googlegroups.com
Nikomu nedelam reklamu. Byl jsem tam dal si 4 ponory a byl jsem moc spokojenej. Jak s bazi tak sluzbama tak dopravou (hodina lodi) tak i s Kentem jako DM. A jako spokojenej zakaznik predavam pozitivni zkusenost dal. A nic z toho nemam ani nic neocekavam. A ani se tam nemam v planu v nejblizsi dobe vracet pac s rodinou se snazime nejezdit na stejny mista.

Ale ja nejsem zadnej technickej mistr. Ja si jen koupu prdel a koukam ve 20ti na rybky.

Stale zdravi

Vojtech

Odesláno z iPadu

Pepa Forums

to scub...@googlegroups.com
Zakladen je tam dost, volil jsem v posledni dobe variantu vybrat dovolenou podle preferenci rodiny, najit na netu zakladny v okoli a jejich lokality, na miste je obtelefonovat ci objet a domluvit aby dali vedet kdyz pojedou na vybranou lokalitu.
Jenom jednou jsem zaplatil dopredu a az na lodi se dovedel ze jedeme jinam, protoze je pul lodi novacku po kurzu :).

Dne 1. března 2015 21:02 CHARVY <charv...@gmail.com> napsal(a):
[...]

Grouper Mx

to scub...@googlegroups.com
Reklamní sdělení :-)
základna démonického PK na Pelješacu optimalizovala ceny za potápění tak, aby při nákupu týdenního paketu vyhovovaly i méně majetným jedincům. (obávám se, že je jedním z nejlevnějších v HR) Stránky má amadiving.com a právě společně zpracováváme slovník expresivních výrazů a jejich překlad do spisovné Češtiny.
Například:
"...lebo ti taků jebněm" - důrazně ti doporučuji
" až sa vrátim, tak toho zmrda zabijem" - na obchodu, který mi dotyčný zprostředkoval jsem prodělal
"keď si kokot, němožeš byť lastovička" - dvakrát do stejné řeky nevstoupíš
LmX
PS. a kdyby nic, tak na Boraku je hezky a mají tam moooc dobré víno

Vladimir Konrad

to scub...@googlegroups.com
Kde kupuješ takú dobru Ganju ?

Grouper Mx