KOMERCE Dovolená v Chorvatsku, kdo poradí

Jiří Lukeš

to scub...@googlegroups.com

http://letosnami.cz/

Dobré bydleni deset metrů od moře. Pro rodinku s dětmi ideální.

A na ponory jsme se domluvili v Biogradu s Katarinou Jelic: http://mxdiving-en.mobiexplore.com/3694

Na výlet lodí do Kornatů.

Jirka

to scub...@googlegroups.com
Dost jsi me vydesil...
70 EUR +cca 3EUR poplatky (2dospeli a dve deti) za bydleni v karavanu? V Biogradu?
To se ti zda jako dobra cena a hezka dovolena :-)) ?
Jak daleko je DC a jake jsou v nem ceny?
P.K.

Jiří Lukeš

to scub...@googlegroups.com

Petře, kemp není v Biogradu. Je naproti na ostrově Pašman .  O Biogradu jsem psal proto, že je tam nejbližší slušná báze se kterou je možné se jet potápět do Kornatů….

Jirka

KULAN Peter

to scub...@googlegroups.com
To je prave to, co jsem nepochopil....
Bydlet na ostrove v privesu za 73 EUR a jezdit na breh potapet, se mi zda trochu slozite i pro velikeho nadsence, pominu li moznou reakci manželky :-))
P.K.

Pepa Forums

to scub...@googlegroups.com
A co je Petre DC, jak je daleko a jake jsou v nem ceny?

Grouper Mx

to scub...@googlegroups.com
DC je zkratka Diving Centrum, místo abys napsal potápěčská základna, tak napíšeš DC a jsi světovej.
To je podobný jako když místo zpráv píšeš reporty a místo opatlání akvašůruješ.
LmX

Pepa Forums

to scub...@googlegroups.com
ty jo,
to jsem nepobral, jsem si myslel ze je to odkaz na nejakou konkretni :)
holt je videt ze s vama nejedu na stejny vlne
do sapy mam daleko ale zasobeny trznice jsou ledaskde, navic mam decko na stredni, neco s tim udelam ;)