Certified ScrumMaster курс в София - 17-18 януари 2012?

Ivaylo Stanev

to scrumb...@googlegroups.com
http://www.scrumalliance.org/courses/20113449-certified-scrummaster

Някой да знае нещо повече? Къде ще се проведе курса?
Къде може да се запише човек ако иска да се включи? Телефон, имейл, скайп?
Някой да е карал курса при същия coach и да сподели впечатления?

Курса в София vs. курс в чужбина? Мнения?

Nikola Bogdanov

to scrumb...@googlegroups.com
Мога да кажа, че съм присъствал на лекция на този Данко, говори доста добре и увлекателно, разказа полезни неща тогава. Но реално погледнато за 2 дни какъв мастър можеш да станеш. Мисля си, че по-скоро е продажба на тапия срещу 1200$

Vladislav Zdravkov

to scrumb...@googlegroups.com
Здравей,

+1 с Никола.
Тридневен workshop с Данко. Много добре го води, много добре модерира действието.
Но тези сертификати все повече ме дразнят, на "пълни гуши" намирисват. Ако се интересуваш по темата и с материали от интернет може да напреднеш доста.

gerganishteto

to ScrumBulgaria
Здравейте,

На страницата на курса пише 6-7 Feb 2012. Освен това не можах да се
ориентирам добре къде трябва да се регистрирам за този курс. Някой
знае ли кой е организаторът в България.

Поздрави,
Гергана.

On 12 Ян, 20:04, Vladislav Zdravkov <vladislav.zdrav...@gmail.com>
wrote:

> [...]
> се интересуваш по темата и с материали от интернет може да напреднеш доста.

gerganishteto

to ScrumBulgaria
Здравейте,

Свързах се с Данко. Регистрацията става през http://www.eventbrite.com/event/2785193589
Било желателно до 29 януари да се регистрират хората, за да видят дали
ще се събере бройка за курса.

Поздрави,
Гергана.

Ivaylo Stanev

to scrumb...@googlegroups.com
Здравейте,

Какво става ако платя и не се съберат достатъчно хора?

Поздрави,
Ивайло

Yasen Kiprov

to scrumb...@googlegroups.com
Привет,

Аз също се свързах с Данко, в последния си мейл твърди, че имат
проблеми с партньора си за България. Търсят си нов в момента и затова
е малко неясно кога и къде точно ще се проведе курсът. Иначе твърди,
че ако нещо стане, ще върнат парите:

"We commit to refund you immediately in case for some reason the
course doesn’t open."

Поздрави,
Ясен

Todor Marinov

to ScrumBulgaria
Здравейте,

Фирмата, за която работя е новият партньор на Данко, но за курса на
28-29 Февруари.

http://scrumalliance.com/courses/20120208-certified-scrummaster

Нямам информация за този курс на 5-6 какво би се случило.
Ако имате въпроси, пишете ми на мейл-а, с който съм се регистрирал.

Поздрави,
Тодор Маринов

On Jan 24, 10:23 pm, Yasen Kiprov <yasen.kip...@gmail.com> wrote:
> [...]
> че ако нещо стане, ще върнат парите:
>
> "We commit to refund you immediately in case for some reason the

Todor Marinov

to scrumb...@googlegroups.com
Здравейте,

Курсът е вече пълен, така че спираме да приемаме записвания. В преговори сме с Данко да се организира и една вечерна лекция, която ще бъде безплатна, но все пак със записвания.

Причината за това е, че трябва да се вмъкнем в ограниченията на залата.
Моля, който се интересува да ми пише.

Поздрави,
Тодор Маринов

evelin velev

to scrumb...@googlegroups.com
Аз бих посетил лекцията.

Благодаря,
лино

Vladislav Zdravkov

to scrumb...@googlegroups.com
Аз също съм заинтересован.
Има ли "официален" начин за записване, към който да препращам други заинтересовани или се пише на вас ?

Vladimir Vassilev

to scrumb...@googlegroups.com
Здравей, Тодоре,

Вероятно доста хора ще имат интерес от събитието. Би ли дал малко повечко инфо за темата на срещата, както и дата, час и място на провеждането й, когато се изяснят тези неща, за да разпространим сред потенциално-заинтересованите? На сайта на групата може да се направи формуляр за записване, ако не намерите по-добро решение за това, така че да няма препълване на залата.

По-здрави,

Владо

2012/2/11 Todor Marinov <todor....@strypes.eu>

--
* Simplicity
  More time for enjoying life, less for emailing.

Yavor Nikolov

to scrumb...@googlegroups.com
+1 (и аз бих посетил вечерното мероприятие)

Освен това, ако броят на желаещите надвишава капацитета на залата (който е?) - може би е възможно някой да успее да уреди подходяща по-голяма зала?

Поздрави,
Явор

Savka Todorova

to scrumb...@googlegroups.com
Здравейте,

Аз също искам да посетя вечерната лекция. Как става записването?

Поздрави,
Савка Вълева

2012/2/11 Vladimir Vassilev <vlood.v...@gmail.com>

--
Savka Valeva
Graphic & Web Designer

Todor Marinov

to ScrumBulgaria
Здравейте отново,

Направих на бързо един spreadsheet, където моля всеки да попълни
данните си, за да спред да пишем в тази тема по въпроса.

https://docs.google.com/a/strypes.eu/spreadsheet/ccc?key=0AlzmajcmqtrndC1PclEtZWptRXB0Vy02LUk3blZZS0E#gid=0

За сега ограничението е 50 човека. Добавил съм допълнителни бележки
там, за да не пишем повече в тази тема. Всяка нужна информация ще
намерите там.

Не съм се занимавал с сдопълнителни протекции - надявам се, че всички
са доброжелателни и няма да има изтриване, заместване и т.н.
Все пак е с добра кауза :)

П.С. Моля, всеки който ми е пратил мейл, все пак да се запише там.

Поздрави,
Тодор Маринов

On 11 фев, 15:39, Savka Todorova <savan...@gmail.com> wrote:
> Здравейте,
>
> Аз също искам да посетя вечерната лекция. Как става записването?
>
> Поздрави,
> Савка Вълева

Vladimir Vassilev

to scrumb...@googlegroups.com
Здрасти,

Ако не ти е безкрайно досадно да се занимаваш повече, можеш да направиш едно формулярче върху таблицата, съответно таблицата да не я пускаш публична, защото гугъл групата се вижда отвън и всеки непознат ще може да цъкне вътре.

По-здрави и хубав уикенд!

Владо

2012/2/11 Todor Marinov <todor....@strypes.eu>
Здравейте отново,

--
* Simplicity

Todor Marinov

to scrumb...@googlegroups.com
Здрасти,

Гугъл групата се вижда, но достъпа до документа не е публичен, а изисква логин.

Причината поради, която направих спредши(й)т е, че с формата няма как хората да разберат, че са попаднали в "бройката".
А ако някой иска да съботира - ще пише глупости и във формата.

Нека да приемем, че вярваме на доброжелателността на хората.

Лека вечер!
Тодор

Savka Todorova

to scrumb...@googlegroups.com
Здравейте,
Имам въпрос за безплатния курс на 28.02.2012.
Това ли е адресът на Хотел Фиеста - бул.България 83?

Лека вечер
Савка

Todor Marinov

to scrumb...@googlegroups.com