پلان ویلایی دو طبقه

183 visningar
Hoppa till det första olästa meddelandet

Mojtaba Roudaki

oläst,
8 dec. 2009 00:35:242009-12-08
till Saze 80
با سلام خدمت همکاران گرامی
اگر اشتباه نکنم چند روز گذشته یکی از دوستان درخواست پلان معماری از یک ویلا داشتند.من امروز در یکی از سایت ها با این مطلب برخورد کردم و لازم دونستم این پلان رو در اختیار این دوست عزیز قرار بدم.
امیدوارم مشکل شما حل بشه.
M.Roudaki

soroosh ahmadi

oläst,
9 dec. 2009 07:24:162009-12-09
till saz...@googlegroups.com
سلام آقاي رودكي عزيز
با سپاس فراوان از زحمات شما و ديگران براي گروه

طرح زيبايي است ولي
فايل پي دي اف باز نميشه و ارور ميده
لطفا بازنگري بفرماييد

با تقديم احترام