مقايسه نتايج پذيرفته شدگان آزمون کارشناسي ارشد سال 1388 دانشگاه آزاد اسلامی

Mojtaba Roudaki

to Saze 80

مقايسه نتايج پذيرفته شدگان آزمون کارشناسي ارشد سال 1388  دانشگاه آزاد اسلامی

 ( گروه مهندسي عمران )

سلام به همه دوستان کنکوري

امسال هم طبق روال سال گذشته تصميم گرفتم برای راحتی شما عزيزان در انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، مقايسه ای بين درصد ها ، رتبه و  تراز هاي قبولي سال 88 گرايش ها و واحد هاي مختلف دانشگاهی انجام بدم تا در انتخاب رشته راحت تر بتونيد تصميم گيری کنيد.

من به نوبه خودم وظيفه دونستم که براي تصمیم گیری بهتر شما عزيزان يکسري اطلاعات در اختيارتون بذارم تا در مرحله اول انتخاب رشته شما با ديد بهتري انجام بشه و در مرحله بعد ، کسايي هم که زودتر انتخاب رشته کردن ، بدونن که براي رسيدن به هدف خودشون چقدر بايد تلاش کنن.  همچنين ازمديريت سايت ايران سازه( که اين مطلب برداشتي ازآن سايت می باشد ) کمال تشکر رو دارم.

                          تراز آخرين نفر پذيرفته شده چند رشته گروه مهندسي عمران 88  (مرحله اول )

رديف

واحد دانشگاهي

رشته

تراز

رديف

واحد دانشگاهي

رشته

تراز

1

تهران مرکز و جنوب

سازه

6418

9

تهران جنوب و تحقيقات

راه و ترابري

6013

2

مراغه

سازه

6031

10

زنجان

راه و ترابري

5957

3

بوشهر

سازه

5729

11

تهران مرکز

خاک و پي

6259

4

نجف آباد

سازه

6234

12

اراک

خاک و پي

5971

5

دزفول

سازه

5953

13

زنجان

خاک و پي

5819

6

تهران علوم تحقيقات

م . ساخت

6551

14

تهران علوم تحقيقات

مهندسي آب

5920

7

شوشتر

م . ساخت

5904

15

تهران جنوب

سازه هيدروليکي

6254

8

تهران علوم تحقيقات

زلزله

6452

M.Roudaki
Sent from Tehran, 07, Iran

seyed mostafa soleimani

to saz...@googlegroups.com
بخاطر همه ايميل هاي خوبت ممنونم

--
شما این ایمیل را به واسطه اشتراک در شبکه خبری مهندسین ایرانی، خبرنامه سازه80
Iranian Engineers Network

Mojtaba Roudaki

to saz...@googlegroups.com
با سلام به دوستان و مهندسان گرامی
اگر کسی از بین شما اطلاعات دیگری در این زمینه دارد لطف کرده و در اختیار سایر دوستان قرار بدهد تا امکان رسیدن به یک جمع بندی کلی فراهم شود.
با تشکر و احترام