[VAZNO!!!] Finansiranje/afirmacija R zajednice

Aleksandar Blagotić

to sav...@googlegroups.com
Drugarice i drugovi R-ovci,

zdRavo! =)

Ovog puta vam se obracam u vezi sa jednom bitnom temom za R zajednicu. Na ovogodisnjoj useR! konferenciji nisam primetio Beograd na listi gradova domacina R zajednica koje finansira Revolution Analytics. Imao sam prilike da popricam sa Dzozefom Rikertom, covekom iz RevoAnalytics koji je zaduzen za popularizaciju R-a i razvoj/podrsku R zajednica. Objasnio mi je da se nismo obnovili sponzorstvo za ovu godinu. Da podsetim, obzirom da smo "mala" zajednica, podrska koju mozemo da ocekujemo je $100 i nekoliko "komada" promo-materijala od RevoAnalytics (majice, nalepnice itd. i sl.). Savet koji sam dobio od gospodina Rikerta je da registrujemo grupu na meetup.com ($12 na 6 meseci) kako bi ljudi iz RA preko Twitter/Facebook/G+ slali obavestenja o nasim okupljanjima i time promovisali rad nase zajednice.

Na prvom (konstitutivnom =D) sastanku, Kristina, Milan, Darko i ja smo odlucili da ustedimo novac i ne registrujemo nalog na meetup.com
Obzirom da smo neprofitabilna organizacija i da se u upravljanju resursima i finansijama ponasamo prilicno demokratski, drugarice & drugove clanovi, najljubaznije vas molim da se oglasite povodom registracije naloga na meetup.com i iznesete vase misljenje.

Za potrebe proslonedeljnog okupljanja potrosili smo samo 1200 dinara (zahvaljujuci Stefanu koji je posredstvom svog "hereditarnog opterecenja" uspeo da nam obezbedi prostor za "dz"), tako da sada raspolazemo fondom od 65 EUR.

Kako bih maksimalno olaksao stvari u vezi sa iznosenjem misljenja u vezi sa registracijom naloga na meetup.com, svim clanovima cu uskoro proslediti Google formu preko email-a.

I na samom kraju ove nesvakidasnje jadikovke, zelim samo da vam saopstim da cu ponovo poslati Revolution Analytics zahtev za pomoc u vidu finansija/promo materijala.

Hvala na strpljenju i replicate(1e3, "Izvinite na smaranju!")

PozdRav iz suncem isprzenog Nisa na +32°C u 20:45!

aL3xa

mr.stefi

to sav...@googlegroups.com
Znam da je to uvek njihova preporuka... Meni to iskreno u nasim uslovima ne deluje kao ne znam koliko dobra ideja. Jako mali broj ljudi koristi meetup kod nas, i nije nama problem sto ljudi hoce da se okupljaju, a ne znaju gde smo i kada, nego nam je problem sto nas je malo...

Ali ajde da vidimo sta i kako moze...

Aleksandar Blagotić

to sav...@googlegroups.com
Znam, na meni je da to predlozim ostalima... Sad samo ostaje da cekam da padne temperatura, te da srocim neki kasvetni mail ljudima iz RA i ponovo zatrazim podrsku. =)

aL3xa