Deskriptivna Statistika i Prediktivna Analitika u Sportu

Mladen Jovanović

to sav...@googlegroups.com
Pozdrav svima,

Ja sam kondicioni trener/sportski naucnik koji se interesuje za prediktivnu analitiku iz sportskih podataka (GPS, HRV, wellness, training loads, medical records, movement screening, injuries..) i voleo bih da se upoznam sa nasim korisnicima R-a. R koristim od oktobra prosle godine i polako ucim o vizualizaciji i mashinskom/statistickom ucenju. Imam i blog/websajt na kojem ponekad objavljujem postove koristeci R/knitr: http://complementarytraining.net/tag/r/

Puno pozdrava,

Mladen Jovanovic

Srdjan Santic

to sav...@googlegroups.com