Obuke ili kursevi - R

Milena Trifunovic

to sav...@googlegroups.com
Hello dragi ljudi iz R zajednice,

Imala bih jedno pitanje za sve clanove:

Da li biste mi mogli reci da li u Srbiji postoje obuke ili kursevi za R i ko ih drzi?
Obuke ili kursevi su potrebni od pocetnog uvodnog nivoa u R-u, statisticke obrade podataka, do prostornih analiza u GIS okruzenju, izrade raznih i zanimljivih izvestaja i sl.

Veliki PozdRav 😉,

Milena Trifunovic

Miljan Jeremic

to Sav taj R...
Dragi R-ovci,

da pomognem odgovorom nekima od vas, a neke i da informišem...

Ove godine sam na seminaru Društva matematičara Srbije držao temu koja se odnosila na osnove statističke i grafičke analize podataka, tačnije uglavnom smo pričali o R jeziku.

Ako nekome bude trebalo nešto od materijala, možete pogledati kod mene na blog-site-u

Inače se bavim R jezikom nešto više od 2 godine aktivno, to znači praktično svakodnevno, jer sam na studijama gde mi on puno pomaže.

Šta vam bude bilo potrebno pišite.

Svako dobro, i nadam se da ću sa svima vam uspešno saradjivati!!!

Miljan,