İş göremezlik Rapor Silme

Erkan Çelik

to sagli...@googlegroups.com
Arkadaşlar bir türlü silemiyorum yazdığım raporu rapor bulunamadı diye hata veriyor? nasıl yapacaz bu işi ?

Ferhat Kazanci

to sagli...@googlegroups.com
bulan varsa beri gelsin, deli olacağız.

cagdask

to sagli...@googlegroups.com
en son dün iş kazası raporu kaydedip silmeyi denemiştim sıkıntı yoktu.
analık raporu silmede bir problem vardı en son, onu uzun zamandır bende denemedim.
bide rapor silmeye adli vaka türü diye bir parametre daha eklendi. servisi güncelleyip o alanı set edip deneyin isterseniz

Sadık Erman İmzalı

to sagli...@googlegroups.com
rapor sgk başhekimlik onay sayfasında onaylandıysa, raporu silemiyorsunuz, rapor bulunamadı hatası veriyor. başhekim onayını geri de alamıyorsunuz. biz kurcalaya kurcalaya şöyle bir yöntem bulduk. rapor guncelle methodunu çalıştırdığınızda tekrar başhekimlik onayına düşüyor. onaylanmadan rapor silme metodunu çalıştırırsanız silebiliyorsunuz. bulmak için epey uğraştık ancak sonuca ulaşabildik. ayrıca gönderim tarihi 30 günü geçen raporları da silemiyorsunuz. bilgilerinize...

17 Ağustos 2012 Cuma 12:28:10 UTC+3 tarihinde Erkan Çelik yazdı:
Arkadaşlar bir türlü silemiyorum yazdığım raporu rapor bulunamadı diye hata veriyor? nasıl yapacaz bu işi ?

Sezer BALIK

to sagli...@googlegroups.com
Demokrasi budur:)