Oferta de munca programator ruby/rails in Berlin

Eugen

to rubyonr...@googlegroups.com
Salut colegi,

compania germana Mediapeers cauta programator senior Ruby/Rails. Postul este full time la sediul companiei.
Cateva cuvinte despre noi:

Compania este localizata in inima Berlinului
Limba de comunicare este Engleza, iar programarea este in Ruby
Se lucreaza pe Macuri sau PC dupa preferinta personala (cei pe stationar au de obicei doua displayuri).
Programul de baza este de la 10 la 16.

Ce se cere de la candidat:
experientza in Ruby, Rails (cu tot ecosistemul), MySql, Mercurial si evident cunoasterea limbii Engleze.

Incepand din 2012 cetatenii Romani nu au nevoie de permis de munca  pentru a lucra in Germana (in sfera Tehnologiilor Informationale).
Adica, daca ai pasaport roman si esti bun - poti incepe chiar de saptaman viitoare (evident, dupa ce te relaxezi bine si bei multa bere de 1 mai!)

Cateva cuvinte despre orasul Berlin:
 Berlinul este un oras international (30% din populatia sunt straini), tehnocrat, foarte ieftin, verde, cu transport public bine organizat.

Raspund cu cea mai mare placere la toate interbarile.
Cei interesati trimite-ti-mi CV pe privat.

PS:
eu lucrez la mediapeers incapand din ianuarie 2012. Am parasit cipru :)

Eugen

to rubyonr...@googlegroups.com
Intrebari frecvente:

1. Ce face firma?
  Firma furnizeaza o platforma pentru management de video: vizualizare video, vanzari online, copyright, statistici, recomandari si multe alte chestii legate de
  video furnizat prin web.
  Platforma este unica dar se customizeaza pentru fiecare client in dependentza de cerintele acestuia.

2. Ce fac programatorii?
 Discutii cu sefii despre cerinte, care se infiripa in forma de tickete ce trebuiesc rezolvate/implementate. Lucru esete pentru partea de back-end.
 Dar asa cum e firma mica delimitarea inte atributii este vaga. De exemplu daca persoana care se ocupa de front-end pleaca in vacantza in Thailanda
  pentru o luna - foarte probabil sa primesti un task sau sa fixezi niste buguri de font-end (sass, javascript)

Aurelian Oancea

to rubyonr...@googlegroups.com
Zoltán, un link catre profilul tau pe github te-ar ajuta mai mult
decat dubla cetatenie.

Toate cele bune,
--
Aurelian

2012/6/4 Zoltán Ördög <ord...@gmail.com>:
> [...]
>
> Cu respect, Ordog Zoltan
> --
> Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „Ruby (on Rails)
> - România” din Grupuri Google.
> Pentru a vizualiza această discuţie pe web, accesaţi
> https://groups.google.com/d/msg/rubyonrails-ro/-/xp1Ju2K6zn0J.
>
> Pentru a publica pe acest grup, trimiteţi e-mail la
> rubyonr...@googlegroups.com.
> Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi e-mail la
> rubyonrails-r...@googlegroups.com.
> Pentru opţiuni suplimentare, vizitaţi acest grup la adresa

Eugen

to rubyonr...@googlegroups.com
Salut Zoltan,

din pacate ca incepator sansele sunt mici, motivul este elipsa de timp pe care o pot acorda ceilalti colegi ca sa te ajute in procesul didactic, dat fiind prezenta a multa multa
info pe net despre ruby si tehno aditionale plus codul relativ sofisticat de aici.
Sfatul meu, este sa pui pe net niste cod scris de tine (proiect(e) personal(e)) + CV. El o sa vorbeasca de la sine. Iar cand codul tau o sa arate bine - o sa ai sanse mari de
angajare nu doar aici - oriunde.  E ca si in matematica, teoria fara probleme practice rezolvate nu cantareste mult.
Repet - experientza in alte firme nu conteaza asa de mult si nici ce facultate ai terminat. Cel mai important este prezenta proiectelor personale open source care sa arate competentza.

Aici in Berlin programatorii ruby sunt foarte cautati - dar nici incepatori nimeni nu este dornic sa angajeze.
Iti pot raspunde la toate intrebarile.

Inafara de acest grup, ma poti gasi si pe skype: eugen_pt.

Bafta!

Zoltán Ördög

to rubyonr...@googlegroups.com
Multumesc pentru sfaturi!