Gazduire

Claudiu Creanga

to rubyonr...@googlegroups.com
Stie cineva o companie romaneasca care ofera gazduire RoR (nu prin cPanel care e un cosmar)?

Cezar Halmagean

to rubyonr...@googlegroups.com
De ce trebuie sa fie romaneasca ? Slabe sanse sa ai vreun beneficiu... mai de graba batai de cap.

Eu iti recomand DigitalOcean. Am cateva servere in productie de la ei si sunt foarte ok.

--- Cezar
http://cezar.halmagean.ro/
@mixandgo on Twitter

29 Jul 2014 16:48
Stie cineva o companie romaneasca care ofera gazduire RoR (nu prin cPanel care e un cosmar)?
--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Ruby (on Rails) - România” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa rubyonrails-r...@googlegroups.com.

Mihai Ardeleanu

to rubyonr...@googlegroups.com
Incearca Amazon web services.

Raul Popadineti

to rubyonr...@googlegroups.com
De acord cu Cezar.

Decat sa te chinui cu shared hosting, chiar daca este mai ieftin, acum la DigitalOcean stau VPS-urile la $5 ca painile la brutarie si in maxim 1h ai serverul sus, up&running cu tot ce ai nevoie pt un app in Ruby on Rails.

Si eu am 2 servere in prod la ei si sunt super ok. Au si cateva guides super calumea facute de configurare:

Raul Popadineti
Timisoara, Romania

M: +40740 - 339 395
Email: raulpop...@gmail.com

Claudiu Creanga

to rubyonr...@googlegroups.com
nici nu stiti cat m-am chinuit cu shared hosting. mersi de digital ocean. momentan merge bine la costuri reduse.