Is Berlin the new home for tech start-up business?

Eugen

to rubyonr...@googlegroups.com
Salut,

Ca tot se posteaza anuntzuri legate de oferte de joburi (da, Vitalie, joburi in loc de 'loc de munca')
si ultimele doua care mi le reamintesc eu au din fost Paris si Berlin… da, si ca tot mi-am schimbat resedinta in aceasta capitala
va prezint niste linkuri interesante pe tema 'Orasul Berlin'

http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/click_online/9739525.stm

Eu o sa adaug numai patru chestiuni:
1. Oras ieftin in ce priveste locuintza, tzoale, haine, masinile, electronica si in general orice chestie materiala.
2. Oras foarte scump cand e vorba de servicii. Electricienii si mechanicii auto aici am impresia ca fac parale mai bune ca programatorii.
3. Grupul berlinez de ruby are limba oficiala engleza.
4. Fara limba germana supravietzuiesti o perioada, dar pentru ca sa simtzi adevarata germanie - deutsch is a must!

O zi buna va doresc!