Re: [ruby-ro] Aplicaţie vot propuneri democraţie lichidă

Cezar Halmagean

to rubyonr...@googlegroups.com
Buna Bogdan,

  E posibil ca @propunere sa fie invalid (si sa faca redirect in loc de render). Poti verifica punand binding.pry (sa ai gem-ul pry in Gemfile) imediat dupa @propunere = ... . Incerci din nou un create si in log, se va opri executia si vei fi in consola pry, unde vei putea inspecta obiectul: @propunere.valid? (vezi daca rezultatul e false) iar ca sa vezi de ce e false: @propunere.errors (dupa ce ai apelat .valid?).

--
Cezar
@chalmagean on Twitter

Invăţ momentan RoR şi încerc sa construiesc o aplicaţie pentru participarea activă, directă a cetăţenilor (sau a membrilor unei miscari politice-sociale) în procesul decizional local (sau naţional- aplicaţia poate evolua în multe feluri). Momentan doresc sa materializez conceptul de democraţie lichidă. Am nevoie de cineva mai experimentat pentru a reuşi să implementez funcţiile complexe pe care conceptul le presupune, ma refer aici în special la transferarea voturilor. Însă am dat peste nişte probleme mult mai simple, anume acţiunea Propuneres#create nu inserează în baza de date.

Aş dori să colaborez cu cineva căruia i se pare interesant sau e cel puţin sceptic despre meritele conceptului. Despre bani, ţinand cont ca monetizarea nu este o prioritate ( contribuitorii vor decide viitorul aplicaţiei - mai e mult până departe), nu am. Dacă chiar nu gasesc pe nimeni care să fie interesat pot plati pentru cateva ore, din fonduri personale, un developer experimentat.

Conceptul de democraţie lichida în cuvintele mele (descriere video în primul link de mai sus)

Pleaca de la premisa că cetăţenii sunt interesaţi să se implice în mod direct în deciziile care le afectează viaţa dacă această oportunitate le este oferită. Fiecare cetăţean imlicat are posibilitatea de a iniţia propuneri şi a vota altele privitoare la comunitatea în care trăiesc. Fiecare poate vota o propunere o singură dată sau de a îşi alege un reprezentant care să voteze şi pentru el o anumită propunere (ex. cazul în care consideră ca respectiva persoană e mai bine informată). Această înstrăinare a puterii de vot poate fi retrasă oricând. Conceptul îmbină sistemul democraţiei reprezentative, ierarhice cu cel al democraţiei directe, participative, orizontale.

Sper că nu am încălcat nici o regulă a grupului.

Mulţumesc pentru atenţie!

Bogdan Arsene
--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Ruby (on Rails) - România” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa rubyonrails-r...@googlegroups.com.

Bogdan Arsene

to rubyonr...@googlegroups.com
Ignora total #create. binding.pry nu functioneaza in ea. Am incercat in #new si merge. Multumesc pentru ca mi-ati adus la cunostinta existenta acestui gem.

Cezar Halmagean

to rubyonr...@googlegroups.com
Alta posibila cauza ar fi formu (daca nu ajunge la create), probabil nu are actionu/methodu cum trebuie. Dar ar fi mai util sa vedem un log ceva decat sa ghicim ce poate fi.

Cezar

Bogdan Arsene

to rubyonr...@googlegroups.com
Log-ul pentru accesarea fromularului si crearea propunerii: http://pastie.org/9762594

Merci! :)
--

This email and any attachments may contain confidential material and are solely for the use of the intended recipient(s). If you have received this email in error, please notify the sender immediately and delete this email. If you are not the intended recipient(s), you must not use, retain or disclose any information contained in this email