Muncă răsplătită în folosul comunității

Vitalie Lazu

to rubyonr...@googlegroups.com
Salutare colegi de breaslă,

Deschid un subiect nou, poate a fost ignorat mesajul care conținea ideea de mai jos:

Pentru a trezi activitatea grupului, după părerea mea trebuie de făcut la început câte un rezumat săptămânal cu evenimente și noutăți din lumea Ruby și Rails. Eu sunt de acord să sponsorizez asemenea muncă. Trebuie să discutăm cine este disponibil și cu ce preț va face acest lucru util comunității.

Mesajul rezumat pentru evenimente va fi revizuit de 2-3 persoane și apoi postat pentru consum la toți membrii grupului, evident că trebuie să fie în română, dacă vă sperie diacriticele de la început, eu sunt de acord să redactez personal textul pentru a le adăuga.

Deci cine se tocmește la această treabă?

--
Cele bune,
Vitalie

Alexandru Griciuc

to rubyonr...@googlegroups.com
Salutare!

O idee buna si care poate genera valoare pentru acest grup. Mi-ar placea sa primesc saptamanal un feed cu news-urile din comunitatea ror globala, mai ales daca sunt si filtrare de o mana de oameni, astfel incat sa fim siguri ca sunt news-uri cu adevarat importante.
Nu pot garanta ca voi fi disponibil in fiecare saptamana sa trimit subiecte spre validare sau sa scriu articole, dar cum aproape in fiecare seara petrec cateva ore informandu-ma, sigur gasesc timp intr-o saptamana sa fac un review asupra subiectelor adunate si articolelor redactate.

Cum propui sa abordam gasirea si redactarea articolelor, sa facem o adresa de e-mail catre care sa trimita fiecare ce news-uri interesante gaseste, din care sa se aleaga cateva si apoi sa se redacteze/traduca in romana?

Cheers!

2012/7/19 Vitalie Lazu <vitali...@gmail.com>

--
Cele bune,
Vitalie

--
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „Ruby (on Rails) - România” din Grupuri Google.
Pentru a vizualiza această discuţie pe web, accesaţi https://groups.google.com/d/msg/rubyonrails-ro/-/ylHSolFzMzAJ.

Vitalie Lazu

to rubyonr...@googlegroups.com
Noroc,

Mai întâi vom crea o discuție separată și vom colecta sursele de unde se
informează membrii acestei liste: conturi identica/twitter, bloguri,
etc.

Apoi vom crea un document google unde se va alcătui acest rezumat din
sursele selectate, în care se vor traduce rezumatele la articolele
selectate.

Rezumatul ce va fi transmis listei ar putea conține următoarele
secțiuni:

* Noutăți
* Selecția de articole de la membrii comunității ROR din România.
* Probleme de securitate la cele mai importante librării/gemuri, dacă
apar
* Evenimente locale și globale : conferințe, barcampuri, hackatoane,
etc. Rapoarte de la evenimentele trecute deja.

Ce secțiuni se mai pot include?

Dacă cineva a mai făcut așa ceva, poate vine cu niște sfaturi sau dacă
știe pe cineva ne-ar putea pune în contact să ne consulte cum de aranjat
mai bine acest proces.

În data de Jo, 19-07-2012 la 15:15 +0300, Alexandru Griciuc a scris:

--
Vitalie Lazu <vit...@webng.md>
Președinte AO „CMEP”

Marius Corici

to rubyonr...@googlegroups.com
Reinventati roata. Se paote folosi ori un grup pe FB ori faceti pe
www.joindiaspora.com care este facuta pe RoR.
--
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „Ruby (on
Rails) - România” din Grupuri Google.

Eugen

to rubyonr...@googlegroups.com
Nu sunt deacord ca reinventam roata. Orice gen de discutie la subiect este benefica pentru grup.
Astept tema cu sursele.
Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi e-mail la

Marius Corici

to rubyonr...@googlegroups.com
Ca nu esti tu de acord e una, ca asta-i adevarul este cu totul alta poveste.
Sa nu mai vorbesc de partea cu agregarea manuala a informatiei.

https://groups.google.com/d/msg/rubyonrails-ro/-/Qz-8jNJTi2kJ.
Pentru a publica pe acest grup, trimiteţi e-mail la
rubyonr...@googlegroups.com.
Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi e-mail la
rubyonrails-r...@googlegroups.com.

Vitalie Lazu

to rubyonr...@googlegroups.com
Dl Marius,

Orice muncă *conștientă* nu poate fi în zadar.

Și cum spune un proverb chinez: cei ce nu fac nimic, nu trebuie să încurce celora ce fac ceva.

Dacă aveți careva idei, veniți cu un plan constructiv.

--
Best regards,
Vitalie

Alexandru Griciuc

to rubyonr...@googlegroups.com
Salutare Marius!

Inteleg perfect ce vrei sa zici privind "reinventarea roatei" insa daca vreau ceva automatizat si nefiltrat folosesc www.gist.com sa aflu toate news-urile legate de ror. Sa primesc saptamanal un feed filtrat de tot junk-ul si redactat frumos mi se pare mult mai valoros.

Cheers!

----- Original Message ----- From: "Eugen" <ciur....@gmail.com>

Sent: Thursday, July 19, 2012 11:08 PM

----- Original Message ----- From: "Vitalie Lazu" <vitali...@gmail.com>

Pentru a vizualiza această discuţie pe web, accesaţi https://groups.google.com/d/msg/rubyonrails-ro/-/Qz-8jNJTi2kJ.
Pentru a publica pe acest grup, trimiteţi e-mail la rubyonrails-ro@googlegroups.com.

[...]

Web Developer / CEO

Adresa:
E-mail:
 Str. Lucacesti 19A, Sector 6, Bucuresti
 agri...@webwire.ro
Web:  www.webwire.ro
Tel:  +4-0742.667.455

E-mail Disclaimer:

Informatiile continute de acest mesaj sunt confidentiale si sunt protejate prin lege. Este trimis exclusiv in atentia persoanei  sau entitatii careia ii este adresat si altor persoane autorizate sa il primeasca. Daca nu sunteti destinatarul acestui mesaj sunteti informat prin prezenta ca orice dezvaluire, utilizare, copiere sau distribuire a continutului acestui mesaj este strict interzisa si este ilegala.  WebWire Design and Development nu isi asuma responsabilitatea pentru acuratetea sau integritatea transmiterii informatiilor continute de acest comunicat, nici pentru termenul primirii sale. Daca ati primit acest mesaj din eroare, va rugam sa ne informati prin mail la adresa: off...@webwire.ro

The information contained in this communication is confidential and is legally privileged. It is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed and others authorized to receive it. If you are not the intended recipient you are hereby notified that any disclosure, copying, distribution or taking action in reliance of the contents of this information is strictly prohibited and is unlawful.  WebWire Design and Development is neither liable for the proper, complete transmission of the information contained in this communication nor any delay in its receipt. If you have received this message in error, please notify us at once Mail to: off...@webwire.ro.

Mihai Anca

to rubyonr...@googlegroups.com
Surse:

--
Mihai Anca

Pentru a publica pe acest grup, trimiteţi e-mail la rubyonr...@googlegroups.com.
Pentru a vă dezabona de la acest grup, trimiteţi e-mail la rubyonrails-r...@googlegroups.com.

Marius Corici

to rubyonr...@googlegroups.com
Alexandru, vrei sa primesti un feed filtrat de tot junk-ul si redactat
frumos? Exista www.paper.ly. Alegeti echipa care sa caute/filtreze
informatia si gata.

--

agri...@webwire.ro <agri...@webwire.ro> Web:
www.webwire.ro<http://www.webwire.ro>

off...@webwire.ro<con...@tophoreca.ro>

Vlad Zloteanu

to rubyonr...@googlegroups.com
Salut,

Inca doua surse(exemple) interesante:

* un newsletter saptamanal, foarte bine facut (in engleza) http://rubyweekly.com/archive/102.html - subscriere:http://rubyweekly.com/

* un newsletter tot saptamanal, facut de francezi: http://us2.campaign-archive2.com/?u=54cb89bd030b393f6d734964d&id=23a1a223b7&e=9b70d7b406 - dupa site-ul participativ http://rubylive.fr/, care e o clona dupa http://www.rubyflow.com/

--
Vlad ZLOTEANU

On Thursday, July 19, 2012 at 10:50 PM, Mihai Anca wrote:

> Surse:
> http://www.rubyinside.com/
> http://ruby5.envylabs.com/
>
> --
> Mihai Anca

Vitalie Lazu

to rubyonr...@googlegroups.com
Salutare oameni buni,

Pentru dl Marius: Dacă și DHH urmă chestiunea cu invenția roții,
atunci noi probabil nu vedeam Rails niciodată, făcea el basecamp-ul
lui în java/jsp. Dar totuși eu cred că aici e alt aspect al roții și
anume, nu o roată de căruță sau bicicletă, dar o roată pentru
comunitatea românească ror.

Pentru Eugen: Dacă vei aștepta să facă alții inițiativă, mai puțin vei
învăța în urma celor întâmplate care au for pornite de alții. Îmi trag
putin jăratic și la turta mea și-ți recomand să citești niște cugetări
de ale mele dintr-o dimineață devreme:
http://vitalie.webng.md/2012/07/evolutia-si-involutia/ . Să nu-ți fie
teamă de inițiativă în acest grup, căci noi conaționalii tăi ne vom
purta corect și nu-ți vom aprinde paie-n cap, dar te vom îndruma cum
știm noi mai bine.

Ca alternativă la google docs, m-am gândit că ar fi bine de folosit
github: markdown și tichetele lor, oricum majoritatea celor ce
programează ruby/rails ai conturi pe amintitul site. Și unde mai pui
că poți lucra deconectat de la rețea cu git, pare a fi cel mai
potrivit după mine.

O zi bună colegi, păcat că la voi e scurtă ziua, fiindcă am observat
că mai mult lucrați noaptea și ziua dormiți, adică invers cum e în
natură. :P

În data de 20 iulie 2012, 00:02, Vlad Zloteanu
<vlad.z...@gmail.com> a scris: