Hack a Server

Marius Corici

to rubyonr...@googlegroups.com
In martie, timid si intr-un cerc restrans de administratori de sistem si
hackeri etici, lansam www.hackaserver.com. Acum, la 3 luni, inainte de a
trece in Beta, sunt peste 350 de useri inregistrati si 47 servere
construite.

Lansarea Beta si pe piata internationala speram sa o facem luna asta.
Proiectul este 100% RoR si 100% romanesc iar cei care sunteti mai vechi pe
acest grup stiti ca suntem pe leanstartup si bootstrap ceea ce se traduce
buget extrem de restrans si produs facut pe masura potentialilor clienti (ma
rog clienti dar inca nu am implementat sistemul de plata.

Cosmin ne-a ajutat cat a putut iar atat cat a facuto, a facuto bine. Ne-a
anuntat ca vrea sa inceapa un proiect personal. Multumim Cosmin (aka
mycutzu). Edy Martin si el a spus ca o sa ne ajute cu o prezentare la Berlin
Startups pentru a primi feedback international pe partea de startup.

Ca si acoperire in presa (repet, inca nu am facuto international) puteti sa
va faceti o idee pe la
http://www.transilvanialive.ro/article/hackerii-s-au-%C3%AEnt%C3%A2lnit-la-cluj
http://www.worldit.info/noutati/hack-a-server-crowdsourcing-penetration-platform-la-bucuresti/

Acum iar suntem descoperiti pe partea de frontend iar intrebarea mea revine.
:-)

Vrea careva sa dea o mana de ajutor pe partea de frontend? Se foloseste
Twitter Bootstrap si HAML :-)

Zi faina sa aveti,

Marius
admin.PNG