Un alt incepator

Dumitru Florin

to Ruby (on Rails) - România
Salutare, pe langa PHP in care am cunostiinte nivel mediu, m-am paucat de ruby. Imi place sa creez aplicatii web. In php am creat tot felul de aplicatii web (super functionale), dar as vrea sa fac asta si in ruby.
Am gasit tot felul de resurse care m-au ajutat mai mult sau mai putin.
Chiar doresc sa invat ruby si aici apelez la cei avansati care vor sa dea o mana de ajutor, am nevoie de unele raspunsuri.
Am inceput sa creez (asa in mod test) niste aplicatii, dar imi tot da cu virgula pe ici pe colo si nu prea am gasit raspunsuri care sa ma ajute.
Daca este cineva dispus sa ma ajute cu niste raspunsuri, ii multumesc foarte mult.
De exemplu acum am o problema care a aparut peste noapte, ieri functiona iar azi dimineata cat am deschis frontul de lucru si am vrut sa ma conectez pe browser (localhost:3000/nume_aplicatie) da eroarea:

ActiveRecord::ConnectionNotEstablished

No connection pool for ActiveRecord::Base

Extracted source (around line #570):
568
569
570
571
572
573

def retrieve_connection(klass) #:nodoc:
pool = retrieve_connection_pool(klass)
raise ConnectionNotEstablished, "No connection pool for #{klass}" unless pool
conn = pool.connection
raise ConnectionNotEstablished, "No connection for #{klass} in connection pool" unless conn
conn

Nu am gasit cale de rezolvare (si eram asa plin de elan...)
Va multumesc
Florin

Cezar Halmagean

to rubyonr...@googlegroups.com
Salut Florin,

  E ceva legat de conexiunea la baza de date. Incearca sa dai un restart (la rails app si la db) si vezi daca ai aceeasi problema.

  Mai e posibil sa fi dat de un bug in rails (gen https://github.com/rails/rails/issues/18359)

-- Cezar
http://mixandgo.com

16 Oct 2015 09:25
--
Ați primit acest mesaj deoarece sunteți abonat(ă) la grupul „Ruby (on Rails) - România” din Grupuri Google.
Pentru a vă dezabona de la acest grup și pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteți un e-mail la adresa rubyonrails-r...@googlegroups.com.

Dumitru Florin

to Ruby (on Rails) - România
Multumesc Cezar.
Am sa fac ce mi-ai scris.

Dumitru Florin

to Ruby (on Rails) - România
Am incercat si varianta ta Cezar, tot cu virgula da (aceasi eroare).
Ai nivoie sa-ti arat vreun fisier anume? Nu uita te rog ca sunt foarte novice in Ruby.
Multam tare.

vineri, 16 octombrie 2015, 10:31:10 UTC+3, Dumitru Florin a scris:

Cezar Halmagean

to rubyonr...@googlegroups.com
Salu Florin,

  Imi e greu sa imi dau seama asa, mai ales ca nu e o eroare care o vezi in ficare zi. Ai cumva codul pe un Github?

-- Cezar

16 Oct 2015 15:34