Ruby on rails și libertatea la informație

Andrei Petcu

to rubyonr...@googlegroups.com
Salutare!

Eu sunt Andrei și, împreună cu alți câțiva oameni din societatea civilă am pus pe picioare http://nuvasuparati.info primul sit Românesc care promovează libertatea la informație. Pe scurt intermediem interacțiunea cu instituțiile publice Românești.

Ăsta este unul din punctele importante promise de Guvernul României în Open Government Partnership National Action Plan. Guvernul promite noi implementăm. Nu e o situație ideală dar m-aș bucura mult să îl facem să meargă perfect și să fie popular. Nimeni nu ne plătește, nu avem reclame. Facem chestia asta pur și simplu că e mișto să te implici social și să schimbi lucrurile în jurul tău. Aplicația pe care o folosim se numește Alaveteli și e dezvoltată de mySocieti. E specializată pe promovarea informației publice și rulează pe foarte multe isntanțe Anglia, Spania, Kosovo, Bosnia, Brazilia, Noua Zeelandă, Uruguay, Germania și Uniunea Europeană.

Problema e că sunt singurul care a are cunoștințe tehnice și care dorește să învețe Ruby și Ruby on Rails. Am 6 ani de experiență cu Java și nu prea mă ajută cu Rails :)

E cineva dornic/dornică să se implice în proiectul ăsta? Eu am făcut mare parte din configurare/debugging/development și intenționez să continui așa dar tare mult m-ar ajuta cineva cu mai multă experiență cu RoR, chiar dacă mă ajută numai cu sfaturi și îndrumări.

Andrei Cristian Petcu

Viorel Vladu

to rubyonr...@googlegroups.com
Bună ziua! Felicitări pentru inițiativă, Aș fi fericit să te ajut, spune ce pot face.

2013/7/19 Andrei Petcu <andreicri...@gmail.com>

--
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „Ruby (on Rails) - România” din Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la grup şi pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteţi un e-mail la adresa rubyonrails-r...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/groups/opt_out.

Stefania Druga

to rubyonr...@googlegroups.com
Foarte faina initiativa, sunt sigura ca cei de la Open Knowledge Foundation ar dori sa va ajute. Te rog sa-mi trimiti un mesaj direct ca sa va pun in contact.

Adrian Badarau

to rubyonr...@googlegroups.com
Salut Andrei,

Nu stiu cat de actuala este invitatia ta de a contribuii la acest proiect dar daca inca mai doresti ajutor sunt mai mult decat dispus sa te ajut.

Momentan inca invat Ruby si ROR dar sunt sigur ca vor exista zone in care pot sa te ajut.