Traži se sistem adminka za organizaciju

Сајбер Вандерласт

to razmena...@googlegroups.com
Pozdrav svima!

Jedna feministička organizacija u Beogradu traži osobu ženskog roda za posao održavanje računara (softver i hardver) i male mreže u kancelariji organizacije. Mesečno plaćaju za taj posao. Da li postoji neka zainteresovana žena na listi? Ukoliko ste zainteresovane molim javite mi se na mail, da Vas spojim sa njima. Ja pitam za njih jer sam članica ove liste.

Hvala puno!

Sajber Vanderlast
Life just found.
Reality files in progress.
♫♪♥
Progress depends on the unreasonable
woman who persists in trying to adapt the
world to herself.
[Take that, George Bernard Shaw]

Nikola M

to razmena...@googlegroups.com
Ne dajte svoje lične podatke privatnim licima,
posebno kad rade nešto protivzakonito a vaše lične podatke prosleđuju
nepoznatoj trećoj strani.

Bojan Petrovic

On Thu, Apr 9, 2015, at 11:40 AM, Nikola M wrote:
> Ne dajte svoje lične podatke privatnim licima, posebno kad rade nešto
> protivzakonito a vaše lične podatke prosleđuju nepoznatoj trećoj strani.

Sajber je na ovoj listi duže od 4 godine, i poznajemo je lično još od pre
osnivanja haklaba. Šaljite joj mailove slobodno, ona je Sajber, a ne naprosto
"privatno lice". Mada je moguće da, kako si već napomenuo, po šerijatskom
zakonu ovde stvarno ima nečega protivzakonitog.

Pozdrav,
Bojan

Dela D

to razmena...@googlegroups.com

Ko je tražio lične podatke? Sajber je sajber aktivistkinja i sajber feministkinja. Imam različita privatna i sajber iskustva u razmeni sa njom. Devojke ako mislite da ste kandidatkinje za adminku pišite Sajber.

Сајбер Вандерласт

to razmena...@googlegroups.com
Hvala dragi Bojane,

smešan je ovaj Nikola M (inače više puta imala sukobe sa njim na jednoj drugoj listi, gde se pravio pametan, ili što bi sajber-feministkinje rekle: "mensplejnovao" bezveze!)

Naravno da ja ne prikupljam nikakve podatke o zainteresovanima.
Javile su se tri žene do sada, i svima sam dala info o organizaciji koja traži adminku i kontakt.
Preko mene će dobiti kontakt, samo zato što ja imam pristup ovoj listi (koju rado čitam ali ne učestvujem), a na listi mi ne pada na pamet da objavim mail adresu kontakta u toj org.
Hvala puno svima!

Sajber Vanderlast
Life just found.
Reality files in progress.
♫♪♥
Progress depends on the unreasonable
woman who persists in trying to adapt the
world to herself.
[Take that, George Bernard Shaw]

Nedeljko Stefanovic

to Размена вештина
Полна дискриминација? Можда и није јер се тражи особа "женског рода", а не пола, тако да може и мушкарац који се осећа као жена.

Nedeljko Stefanovic

to Размена вештина
Чек, чек... Зар та организација није јавна? Од чега се крије и зашто?

Сајбер Вандерласт

to razmena...@googlegroups.com
Od nepotrebnog spama "diskriminisanih muškaraca" - poput ovog tvog Nedeljko. I ne, Nedeljko ne verujem da će se javiti trans-žene. ;) Pitala sam se u kom momentu će biti prilike za ovaj strip <3

Sajber Vanderlast
Life just found.
Reality files in progress.
♫♪♥

Sanja Pavlovic

to razmena...@googlegroups.com
sajber je, kao i mnogi drugi na ovoj listi, prosto šerovala sa nama poziv za posao koji joj je delovao odgovarajući za ovu listu i uradila je to iz najbolje namere.

mislim da je suvišno ulaziti u to koji profil osobe odgovara kojoj organizaciji/firmi.

to što nije napisano ime organizacije ne znači da se ista krije, već se izbegavaju moguće spam poruke ili različite vrste napada, što je čest slučaj kada su u pitanju feminističke organizacije.

apelujem da zatvorimo ovu temu bez daljih ulazaka u detalje.

pozdrav,

sanja

On Thu, Apr 9, 2015 at 1:11 PM, Nedeljko Stefanovic <sten...@gmail.com> wrote:
Чек, чек... Зар та организација није јавна? Од чега се крије и зашто?

Filip Dulic

to razmena...@googlegroups.com

admini/moderatori radite svoj poso...

Petar

to razmena...@googlegroups.com
Ne osecam sa pozvanim da branim ikoga, ali mislim da je cela rasprava mogla da se izbegne ukoliko bi recimo femwiki imao sopstveni thread (listu) ne vezan za razmenu vestina, i na taj nacin clanovi hklbgd-a i ostali koji citaju poruke sa liste razmene vesina ne bi ulazili u nepotrebne rasprave i citali poruke koje su namenjene osobama samo sa femwiki radionica.
Nadam se da nikoga ne vredjam ovim predlogom. Stvar je jednostavna, ljudi koji su zaintresovani za feministicke radionice/aktivnosti bi bili prijavljeni na listu, oni koji nisu nebi i problem resen.

On 04/09/2015 01:18 PM, Sanja Pavlovic wrote:
> [...]
>
>     Чек, чек... Зар та организација није јавна? Од чега се крије и зашто?

This conversation is locked
You cannot reply and perform actions on locked conversations.