Potrebni mentori OWASP Seraphimdroid projectu za ucesce na GSoC

Nikola Milosevic

to owasp-...@lists.owasp.org, razmena...@googlegroups.com
Zdravo svima,

Juce je pocela prijava Open Source projekata za Google Summer of Code. Ove godine OWASP ne nastupa kao jedna organizacija, vec je ostavljeno na projektima da apliciraju zasebno, koji su pod okriljem OWASP-a. S obzirom da je projekat koji ja vodim (OWASP Seraphimdroid) pre dve godine ucestvovao, zeleo bih da projekat prijavim ponovo.

Za to bi mi trebala mala pomoc, jer je potrebno prijaviti nekoliko mentora i org admina. Ukoliko imate nekog iskustva sa Android sigurnoscu i ovo vam zvuci interesantno, javite mi se.

Za ucesce mentorima obicno Google posalje neki paket sa promotivnim materijalom (ukljucujuci majcu, stickere i slicno). Medjutim glavna ideja je ukljuciti studente u Open Source razvoj i iskoristiti sponzorstvo Google-a da se uradi sto veci posao na projektima.

Pozdrav/Best regards,

Nikola Milošević
OWASP Seraphimdroid project leader