cryptoparty hklbgd

fr1sk

to razmenaveština
Cryptoparty u nedelju od 13:00h do 17:00h u haklabu.

tehnologije:
gpg
pidgin (otr)
tor

Pozeljno je poneti svoje laptopove, usb stikove.
Key signing party.

vidimo se :)

petar93simovic

to razmenaveština
Svi su dobrodosli.
Dođite ukoliko želite nešto da naučite ili razmenite svoje znanje sa drugima.

petar93simovic

to razmenaveština
Danas je bilo odlicno.
U sredu ćemo potpisati ključeve jedni drugima (key signing party), nakon čega ćemo videti kako možemo šifrovati i video/audio komunikaciju u realnom vremenu kao i ''instant messaging''
Svi koji budu želeli da im potpišemo ključeve potrebno je da ponesu ključeve na računaru ili usb-u.
Za one koji su nešto propustili sa današnjeg kriptopartija i još malo naprednijih stvari : http://cryptoparty.weebly.com/email.html  (moj sajt).

petar93simovic

to razmenaveština
Kriptoparti je u sredu u 18h u labu.

petar93simovic

to razmenaveština
Danas smo potpisivali GPG ključeve i podesili i koristili Pidgin klijenta za šifrovano ćaskanje perko XMPP-a pomoću OTR (Off_The_Reccord) dodatka za šifrovanu komunikaciju. Ovo možete uraditi i sami do nedelje sa https://securityinabox.org/en/guide/pidgin/windows (za linuk je sve isto samo se instalira sa '' sudo apt-get install pidgin pidgin-otr " iz terminala), a za MAC može Audium umesto Pidgina, a za Android tu je Xabber.
Kriptoparti se nastavlja u nedelju od 13h.
Nastavićemo sa praktičnom upotrebom GPG-a na intrenetu, a ne samo za elektronsku poštu.
Zatim ćemo se upoznati sa TOR mrežom, pa Jitsi-jem (ili Tox softverom ) za šifrovanu videa/audio komunikaciju.
I dalje nije kasno da nam se priključite, a svi tutorijali i uputstva biće objavljeni u subotu.
Svi su dobrodošli.

petar93simovic

to razmenaveština
U sredu će se kriptoparti nastaviti od 18h.
Pošto nismo prešli prošli put kroz Jitsi/Tox, to će mo uraditi ove srede.
 U petak će biti bitbitcoin meetup u labu od 18h.
http://goo.gl/PNRKAB i http://goo.gl/zt72En

Vidimo se.

petar93simovic

to razmenaveština
Svraticu u lab sutra (sreda) od 18 i bicu tu do 20h.

petar93simovic

to razmenaveština
Sutra sam u labu od 16h.
U principu posto je openday možemo raditi bilo šta, tako da ako neko nešto ima da mu nije jasno ili da nije stigao a uradi neka dodje. Vidimo se.

petar93simovic

to razmenaveština

Tiksa

to razmena...@googlegroups.com