Dugme

Marko Obradovic

to razmena...@googlegroups.com
Cao drugari,

polomio mi se taster na Lenovo w520 laptopu i sada mi fali taster F (ali samo taster mehanika radi). Da li neko slucajno ima neku staru tastaturu ili zamenjenu neispravnu sa Lenova da se nesto dogovorimo za to jedno dugme?

Marko Obradović
BA Graphic design / Web developer

Contact:
artop...@gmail.com
tel:   +381 62 433 555
skype: obradovic_marko

blaeks biofor

to razmena...@googlegroups.com
E, nemam dugme ali imam pitanje. Mozda bi bilo zgodno da ga pitam tako da koristis sto manje "F" taster u odgovoru, medjutim lakse je da odgovoris samo u linkovima ili drugacije bez "F" kako ti odgovara:D

Na w510 sam stavio crunchbang i probao sam wheezy i mint pre njega i u svim varijantama koje sam probao do sada nisam mogao da nateram da radi sve kako valja. Nvidia pravi probleme... Uvek ostane neka zvrcka koja ne radi dobro.

Sada kada naterao sam nvidiu da radi povratak iz suspend-a ume da bude problematican i desava mi se da neke java skripte na random sajtu kada ga pregledam iz firefox-a zabaguju nesto od X-a.

Problem se manifestuje tako sto cpu trosi dodatnih 10-20% necega kada su uobicajeni programi ukljuceni a svaka akcija, scroll ili otvaranje dodatnog programa se razvlaci na nekoliko sekundi. Jako frustrirajuce. Problem se resi resetom ili bez reseta tako sto sto iskljucim gedit, firefox, thunderbird.. zapravo sve programe pa malo sacekam (znam koliko je vec sve smesno:D) pa onda cpu batali to na cemu je sedeo, opet bude idle 100% pa se vratim svojim poslovima i sve je opet sparky (samo sto je verovatnoca da se zakucavanje opet desi velika jer je sistem vec imao jedan suspend). Ako ne radim suspend nece zabagovati nista, ako radim suspend desi se u onoj situaciji sa java skriptama koju sam pomenuo. I da, desi se zakucavanje tj. usporavanje kada pustim neki .flv ili neki veliki .mkv. u mplayer-u na primer (vlc isto).

Koju distribuciju koristis? Reci da nemas probleme ovakvog tipa?

*kada sam video subject nadao sam se da je /r/thebutton thread, al neka:D

Mihajlo

to razmena...@googlegroups.com
Marko je na windowsu...
ali... ja bih ti preporucio da nvidiu skroz iskljucis iz BIOSa. Naravno to nije uvek moguce (npr t420 display port iskljucivo radi preko nvidie)

ako mora nvidia, ja sam ipak najbolje rezultate imao sa nvidia binaries... bas crounchbang i t420
sada na t540p display port radi bez nvidie pa i ne instaliram driver... a i presao sam na debian jessie...

---
Mihajlo

Marko Obradovic

to razmena...@googlegroups.com
Cao drustvo, hvala na odgovoru trudim se da manje koristim F ali mi slabo ide... ali ako neko mozda ima raspalu Lenovo tastaturu to bi bas bilo korisno...

pozz,
Marko

Marko Obradović
BA Graphic design / Web developer

Contact:
artop...@gmail.com
tel:   +381 62 433 555
skype: obradovic_marko

blaeks biofor

to razmena...@googlegroups.com
hvala za tip al probao sam vec sve. ovaj w510 je "za dizajnere" tako da ne moze da se iskljuci nvidia.
od sve frke poslednih par meseci nisam ga ni otvorio i zavrsio sam sa kompromisom kombinacija koje su nekako radile za mene. ako mi ni ova nova kombinacija ne radi, otvoricu ga da iscupam grafiku samo da moze:D (mada ako ovako nastavi da radi, zadovoljan sam za naredne dve godine)

bas si me asocirao da probam jessie kombinaciju i sada ga i vrtim. jessie plus nvidia binaries 340 verzija, koristio sam 334 koliko se secam i za sada shljaka sve. tek nas ceka realno testiranje...

mozda nekome bude koristan info - za "prelazak" sa crunchbang-a na debian jessie je dovoljno da se u /etc/apt/sources.list prepisu jessie izvori i uradi upgrade. desi se haos naravno, ali je sve resivo.

pozdrav!

blaeks biofor

to razmena...@googlegroups.com
jebote...
narativi, stil i gramatika su mi stvarno otisli u kurac od kako ne pisem svaki dan + brak + dete :D

Zeljko Stevanovic

to razmena...@googlegroups.com
Nije da je ovo od neke pomoci, ali ajde :)

Ja vec godinama zaobilazim sve shto ima bilo kakvu grafiku drugaciju
od intel. Pokazalo se da intel laptop (ploca, cpu, grafika) skoro bez
ikakvih problema radi sa najobicnijom instalacijom, bez mnogo
cachkanja. Tako da uglavnom sve probleme prevazidjem josh pre
kupovine.

Cak i za neke servere za male firme (obicni PCevi), ljudima preporucim
intel, neki se prave pametni pa uzmu AMD mashinu, ja ih lepo upozorim
da moze da bude problema. Onda posle 20-30 naplacenih sati naprosto
skontaju da su trebali da me poslushaju i da kupe ono shto sam
preporucio. Onda zamenimo mashinu i u roku od odmah sve radi. Pre toga
uglavnom dodje pokazno, poshto ljudi ne vole da slushaju i neveruju
nikome, da isto to na mom laptopu mnogo bolje :)

Cak neki osakaceni inteli (u odnosu na i3/i5/i7) se pokazali
fenomenalno (npr G3220).

pozzz