Re: [razmenavestina] Traži se sistem adminka za organizaciju

Сајбер Вандерласт

to razmena...@googlegroups.com
Koliko štetnih komentara! Žene na listi bilo da su feministkinje ili nisu, pripadaju zajedničkoj listi i neverovatno mi je da nekom pada na pamet da poziva na isključenje. I da spinuje ovako!

"Ne osecam sa pozvanim da branim ikoga, ali mislim da je cela rasprava mogla da se izbegne ukoliko bi recimo femwiki imao sopstveni thread (listu) ne vezan za razmenu vestina,"

A ovo je naprosto smešno: da li su muškarci sa ove liste uvređeni zato što se u mom pozivu traži osoba ženskog roda? :) Stvarno mislim da nisu niti imaju čime da budu. Niti je PORUKA bila upućena samo ženama niti je bila upućena FEMWIKI radionicama. Nigde to ne piše. Zašto? Možda neko od Vas muškaraca na listi zna neku ženu koja nije ovde da joj javi za ponudu za posao. Šta, to niste pomislili? Možda nijednom muškarcu to nije palo na pamet?

 "i na taj nacin clanovi hklbgd-a i ostali koji citaju poruke sa liste razmene vesina ne bi ulazili u nepotrebne rasprave i citali poruke koje su namenjene osobama samo sa femwiki radionica."

Naravno da vređaš Petre, jer doprinosiš svojim komentarima NERAZUMEVANJU i NEPRIJATELJSTVU spinujući ono što sam ja tražila na listi. Jeste, organizacija koja traži adminku je feministička, li se ne traži feministkinja nego sistem adminka.

"Nadam se da nikoga ne vredjam ovim predlogom. Stvar je jednostavna, ljudi koji su zaintresovani za feministicke radionice/aktivnosti bi bili prijavljeni na listu, oni koji nisu nebi i problem resen."

I stvarno, očajno kako muškarci imaju pravo da predlažu isključenje FEMWIKI članica i učesnica sa liste. To je razlog zašto se žene osećaju loše da govore učestvuju i slobodno izražavaju svoje mišljenje: uvek se nađe neki muškarac da zaspinuje celu stvar tako da sebe proglasi UGROŽENIM. Smešno, detinjasto i stvarno ... NEPRIJATELJSKI.

Sajber

Sajber Vanderlast
Life just found.
Reality files in progress.
♫♪♥
Progress depends on the unreasonable
woman who persists in trying to adapt the
world to herself.
[Take that, George Bernard Shaw]

Ne osecam sa pozvanim da branim ikoga, ali mislim da je cela rasprava mogla da se izbegne ukoliko bi recimo femwiki imao sopstveni thread (listu) ne vezan za razmenu vestina, i na taj nacin clanovi hklbgd-a i ostali koji citaju poruke sa liste razmene vesina ne bi ulazili u nepotrebne rasprave i citali poruke koje su namenjene osobama samo sa femwiki radionica.

On 04/09/2015 01:18 PM, Sanja Pavlovic wrote:
> [...]
>
> to što nije napisano ime organizacije ne znači da se ista krije, već se izbegavaju moguće spam poruke ili različite vrste napada, što je čest slučaj kada su u pitanju feminističke organizacije.
>
> apelujem da zatvorimo ovu temu bez daljih ulazaka u detalje.
>
> pozdrav,
>
> sanja
>
> On Thu, Apr 9, 2015 at 1:11 PM, Nedeljko Stefanovic <sten...@gmail.com <mailto:sten...@gmail.com>> wrote:
>
>     Чек, чек... Зар та организација није јавна? Од чега се крије и зашто?

Petar

to razmena...@googlegroups.com
Ok. NE!
Ja nisam nikoga zeleo da iskljucim sa bilo koje liste, samo mislim da neko ko ne zeli da cita poruke u kojima je za posao bitan pol ima tu mogucnost .
Ali ako je tako nesto ne moguce onda ok.

Pristalica sam femwiki radionica sto sam do sada ne samo recima vec i delom pokazao, i naravno da sam time za svaku ravnopravnost, Boze mili dokle cemo stim vise.
Shvatam potrebu za privatnosti poslodavca/organizacije i ukoliko je ppotrebno u tom pogledu sam i spreman da pomognem (kriptografija/privatnost).

Ne znam ko je poceo raspravu o feminizmu, i mislim da joj nije ni mesto ni vreme. Ukoliko ipak ima potrebe za time spreman sam da ponudim termin svoje radionice kriptografije.

Ono sto je mene zagolicalo da se po prvi put za nekoliko meseci oavko zustro ukljucim u raspravu je slika/strip koga smatram uvredljivim

Nedeljko Stefanovic

to Размена вештина
Сајберка,

По питању дискриминације жена у ИТ-у, мислим да си нажалост у праву. Међутим, ако је циљ побољшати живот једној жени, онда је оглас требао да гласи да се тражи особа женског пола, а не рода, барем у феминистичкој терминологији. Дакле, оглас треба поправити.

Но, ако је феминизам оно са стрипа, онда је то страшно јер пропагира неравноправност и непријатељство.

И на крају, отуд ти да се ико осећа увређеним? Зар не видиш да те људи зајебавају? И онда феминисткиње имају смисла за хумор.

Petar

to razmena...@googlegroups.com
Moj predlog nije bio protiv feministknja/feminizma nego cisto tehnicke prirode.
Na zalost, neki su to pogresno shvatili. Izvinjavam se sto sam (ako sam) bilo koga uvredio, ko se uvredjeno oseca, jer mi to nije bila namera.

I sada jos uvek ovolika rasprava i poruke zasipaju sanducice drugih ljudi kojih se ovo (mozda) ne tice ili ih ne interesuje, pa zar to nije spamovanje?

Predlazem da ukoliko postoji potreba za raspravom to bude u labu (ili negde drugde) ali da se sklonimo sa liste jer ne doprinosimo nicemu.

Ne znam koliko je pottrebna edukacija o feminizmu, ali ukoliko jeste:
https://sh.wikipedia.org/wiki/Feminizam

Ukoliko je firmi potrebna sys adminka neka je potrazi  i na (mom) fakultetu - PMF ili ETF-u siguransam da ce se mnoge otimati oko posla.

Сајбер Вандерласт

to razmena...@googlegroups.com
LOL Petre, strip ti je uvredljiv? Očekujem pretnje po život, budući da sam izazvala ovaj mali Šarli Hebdo incident! :)
Čitajte ponovo Marcella Marsa: https://cyberwanderlustblog.wordpress.com/2014/09/24/o-raspravama-na-internetu-diskaskam-by-marcellmars/

(u jbt Marcell dođe ko Badiou <3)

Sajber Vanderlast
Life just found.
Reality files in progress.
♫♪♥
Progress depends on the unreasonable
woman who persists in trying to adapt the
world to herself.
[Take that, George Bernard Shaw]

Uros

to razmena...@googlegroups.com
ja sam uvređen stripom, kao muškarac, tamo u stripu je muškarac glup i
poražen, šmrc,šmrc, mama! MAMA! šmrc

On 09.04.2015. 16:52, Сајбер Вандерласт wrote:
> [...]
>
> Ono sto je mene zagolicalo da se po prvi put za nekoliko meseci
> oavko zustro ukljucim u raspravu je slika/strip koga smatram uvredljivim

S` poštovanjem,

Ladislav Urošević

Official Ubuntu Member
Community manager of Ubuntu Local Community Serbia

ubuntu-rs

E-mail: uro...@ubuntu.com
Jabber: ur...@jabber.org
IRC: uros1 # freenode.net
www.ubuntu.com

Сајбер Вандерласт

to razmena...@googlegroups.com
Mушки шовиниста - tako se na srpskom piše mansplainer.
Dugo smo pokušavale ovaj izraz da lokalizujemo. <3

ps. Nedeljko - ne škodi malo edukacije o tome gde je feminizam danas stigao u teoriji roda (GENDER). Evo malo zabave za tebe, iskuliraj. https://www.youtube.com/watch?v=LFJK_qxmVRc

Sajber Vanderlast
Life just found.
Reality files in progress.
♫♪♥
Progress depends on the unreasonable
woman who persists in trying to adapt the
world to herself.
[Take that, George Bernard Shaw]

Petar

to razmena...@googlegroups.com
Poslednji komentar:

"" Strip ocito pokazuje sta feminizam nije. ""
Ne zelim vise da spamujem ostale ljude, ali sam slobodan za nastavak diskusije na ovu temu sa ljudima koje to interesuje javno u labu ako je to ok za lab.
Takodje zanm da nisam najkopetentniji da kazem sta feminizam jeste ali cu rado cuti one koji to znaju da LEPO objasne.

Сајбер Вандерласт

to razmena...@googlegroups.com
Jako mi je zanimljivo da niko do sada nije potražio autorku, guglao istoriju ovog stripa, niti bilo šta što se očekuje od informatički pismenih UVREĐENIH muškaraca. <3 Ja Vas volim.

ps. moje ime je rodno neutralno SAJBER a ne SAJBERKA <3

Sajber Vanderlast
Life just found.
Reality files in progress.
♫♪♥
Progress depends on the unreasonable
woman who persists in trying to adapt the
world to herself.
[Take that, George Bernard Shaw]

Nedeljko Stefanovic

to Размена вештина
Сајберка, колико знам лице се према оној ствари полно одређује и у феминизму, а род је нешто сасвим друго. Барем нам је тако Сања објаснила. Онако како си објаснила, тражи се особа која има баш ту ствар и зна систем администрацију. До сада ниси показала превише смисла за логику. Бај д веј, немам појма шта значи реч "едукација".

Veljko

to razmena...@googlegroups.com
Već neko vreme oklevam da se uključim u diskusiju ali ova količina nadmenosti, podsmevanja u pokušaju i rasprave o nepostojećim stvarima mi prosto golica živce...

[...]

Nedeljko Stefanovic

to Размена вештина
Не мораш више да показујеш своје интелектуалне (не)способности.

Сајбер Вандерласт

Сајбер Вандерласт

Filip Dulic

to razmena...@googlegroups.com
cyber, iskuliraj.. doxing se ovde ne podnosi...

Сајбер Вандерласт

to razmena...@googlegroups.com
Doxing je najmanji problem ove liste. Egzaktan problem liste je hostility prema drugačijima. :) Dokle god mene član ove liste zove "Сајберка" i govori o mojim "интелектуалним (не)способностима"- to je dovoljno Filipe da obratiš pažnju na to šta je pisano u porukama. :) Hvala svima puno, na ovom iskustvu.

Sajber Vanderlast
Life just found.
Reality files in progress.
♫♪♥
Progress depends on the unreasonable
woman who persists in trying to adapt the
world to herself.
[Take that, George Bernard Shaw]

Filip Dulic

to razmena...@googlegroups.com
problemi na listi postoje, i nisu zanemarljivi... Po meni najveci problem liste je sto je ljudi koriste za prosipanje svojih *izmova (ovde najmanje mislim na tebe CyberWanderlust). Bilo kako bilo, ovo je prvi primer doxing-a na sta sam alergican, shodno tome sam reagovao... dalje diskusije na ovu temu, po meni su besmislene...

Сајбер Вандерласт

to razmena...@googlegroups.com
Naravno da su besmislene. Ja te razumem. Isto tako ja sam alergična na pasivnu agresiju i nepotrebno trolovanje - koje se od početka dešava. :) Ali ja to mogu da igram. I opet, ko je tražio reakciju dežurnih šovinista na moj orginalni post? Koga se tiče to na šta smo ti Filipe, ja ili dežurni antifeministi alergični? :) Hej, i žene su ljudi. Krajnje je vreme da se to UOČI. Hvala još jednom, na razumevanju, pre svega.

Sajber Vanderlast
Life just found.
Reality files in progress.
♫♪♥
Progress depends on the unreasonable
woman who persists in trying to adapt the
world to herself.
[Take that, George Bernard Shaw]

Nedeljko Stefanovic

to Размена вештина
Дала си линк на тему о оптужбама на мој рачун на којој се види да не само да аутор оптужби није изнео никакве доказе, већ се оглушио на изричито инсистирање других учесника теме да наведе бар неке примере.

Nedeljko Stefanovic

to Размена вештина
Иначе нисам знао за ову тему о оптужбама. Администратори ми нису ништа рекли. Толико о њиховом мишљењу о основаности примедби.

Сајбер Вандерласт

to razmena...@googlegroups.com

To je to! Ti si tema. Uvek pali. ;) Over and out.

Nedeljko Stefanovic

to Размена вештина
Сва срећа да није дугачка, па да сви могу да прочитају мишљења других. Само настави са самобламажом. Од шовиниста никада нисам ништа друго ни очекивао. Само да знаш да се то коси са идеологијом хаклаба, па не знам зашто онда користиш његове дигиталне ресурсе.

Predrag Nikolic

to razmena...@googlegroups.com

Molim vas da o svemu ovome prodiskutujemo na primer u sredu u hacklabu. Open Day. Razmena vestina. Mozemo tu sresu proglasiti danom sveopste edukacije i razmeniti misljenja o raznim temama, pa i o ovoj. Da cujemo jedni druge i naucimo jedni od drugih. Mislim da sve nas mnogo vise stvari i stavova spaja nego sto nas razdvaja. Molim vas da stisamo glas na ovoj listi.