Drugo okupljanje BULKa

Nemanja Nedeljković

to razmena...@googlegroups.com
Pozdrav svima,

Prvo bih još jednom voleo da vam se još jednom zahvalim za neverovatno gostoprimstvo u toku prvog okupljanja.

Dugo se odlagalo drugo okupljanje što zbog mojih obaveza što zbog masovnog negodovanja studenata koji su imali ispitne rokove...
Nekako smo došli do toga da je sredina / kraj februara krajnji rok za organizaciju ovog sastanka...
Ono što sam hteo da vas pitam jeste da li ste vi kao hacklab (pitanje za nadležne) raspolozeni da budete domaćini i drugog okupljanja i ako jeste, u kom bi to bilo terminu.

Još jednom bih hteo da vam se izvinim za nesporazum i zabunu koju sam prošli put stvorio.
Ispali ste neverovatno korektni i oprostili mi to.
Nadam se da ću nekad moći da vam se oduzim za to!  :)

Srdačan pozdrav,
Nemanja Nedeljković

Nedeljko Stefanovic

to Размена вештина

Молио бих да се одговори човеку. Ако за среду није ништа било планирано, могло је тад. Не знам шта је са фемвикијем у петак и које време булковцима одговара радним даном. Недељом пре логике ваљда немамо ништа. Хајде, да чујемо и друге.

Sanja Pavlovic

to razmena...@googlegroups.com
dragi nemanja,

meni je ok ako zelis ovaj petak da organizujes okupljanje, jer do kraja meseca ima planova za petak.

lep pozdrav,
sanja

to Размена вештина
Које време булковцима одговара? У сваком случају мора неко да дође са кључем. Зависно од времена, можда то могу бити ја.

Nemanja Nedeljković

to razmena...@googlegroups.com
Petak je mnogo rano, nema šanse da sve organizujem do tad, počotovu što mi je u sendviču između dva ispita.... Ali hvala svakako...
Nedelja mi zvuči ok.. Koji je to termin?

Које време булковцима одговара? У сваком случају мора неко да дође са кључем. Зависно од времена, можда то могу бити ја.

Nemanja Nedeljković

neman...@gmail.com
neman...@gmail.com
neman...@hotmail.com

Skype: nemanjan00
GTalk: neman...@gmail.com
Windows Live Messanger: neman...@hotmail.com
Facebook: opasan.juzernejm
Twitter: nemanjan00

Nedeljko Stefanovic

to Размена вештина
А колико вам времена треба и када би вама одговарало?

Nemanja Nedeljković

to razmena...@googlegroups.com
Ja sam mislio sat-sat ipo...
A što se tiče toga kada nam odgovara... Pa ja sam mislio za najmanje 7 dana od danas pa kad se uklopi da je neki termin slobodan...

А колико вам времена треба и када би вама одговарало?

Nedeljko Stefanovic

to Размена вештина

Па, добро, а који термини радним даном односно викендом вама одговарају?

Nedeljko Stefanovic

to Размена вештина
Да ли неко има нешто против термина понедељак 22.2.2016 од 19:30?