Android magazini

Draško Sarić

to razmena...@googlegroups.com
Ćao,

Ne znam da li će ovo biti vidljivo ikome ili ne, ali odlučio sam prvo ovaj način komunikacije da isprobam. Elem, prošle godine sam se pretplatio na Android magazine (http://www.imagine-publishing.co.uk/portfolio/magazines/AndroidMagazine) i ove godine je ta pretplata istekla. Ja sam iščitao te časopise i pošto mi moja lepša i jača polovina već neko vreme s' pravom stoji nad glavom da treba da ih se rešim, postavljam ovde pitanje da li je OK da iste ostavim u Hacklabu za eventualno dalje korišćenje? Prosto mi je gre'ota da ih bacim u kontejner...

Pozdrav svima,

Draško Sarić

Jana

to razmena...@googlegroups.com
Itekako je vidljivo, ima dosta redovnih ljudi na listi.

Naravno, ti casopisi zvuce super, rado bismo ih uzeli. Hvala.

Draško Sarić

to razmena...@googlegroups.com

Ostavio sam magazine u labu upravo sada.

Pozdrav,
Draško

Predrag Nikolic

to razmena...@googlegroups.com

Hvala u ime Hacklaba na donaciji nasoj skromnoj biblioteci!

Jana

to razmena...@googlegroups.com
Hvala Drasko! :)

Draško Sarić