Poziv za skup ISOC Srbije: Pristup Internetu u Srbiji: Izazovi, problemi, rešenja

Sanja Pavlovic

to razmena...@googlegroups.com
Ćao svima,

Pozivam vas da u utorak (sutra), 6. oktobra sa početkom u 17h, u prostorijama Centra za kulturnu dekontaminaciju (CZKD), ul Birčaninova 21, prisustvujete jednodnevnom skupu Pristup Internetu u Srbiji: Izazovi, problemi, rešenja.

Skup koji organizujemo mi iz Internet društva Srbije, a u saradnji sa Registrom nacionalnog Internet domena Srbije (RNIDS), sadržaće dva glavna panela:

PRISTUP INTERNETU - INFRASTRUKTURA I DIGITALNA PISMENOST U REGIONU (17h)

Učesnici panela će se iz različitih uglova baviti pitanjem trenutnog stanja Internet pristupa u Srbiji, kao i strategijama za poboljšanje istog. Neka od pitanja koja će biti otvorena - mehanizmi za bolju penetraciju Interneta u domaćinstvima? Kakvo je stanje infrastrukture i kako je poboljšati, pogotovo kada je reč o ruralnim sredinama? Kakvi su zakoni koji se odnose na Internet pristup? Digitalna pismenost kao faktor za pristup Internetu - rodna, klasna i starosna perspektiva. Postoji li zajednička vizija Ministarstva i regulatornih tela za budućnost kada je u pitanju ova tema?

PRIVATIZACIJA TELEKOMA SRBIJA I RAZVOJ ELEKTRONSKIH KOMUNIKACIJA (19.30h)

Pristupićemo, nedavno reaktualizovanom, pitanju privatizacije Telekoma Srbija iz perspektive razvoja širokopojasnog pristupa Internetu i iz perspektive privatnosti kako bismo dali izvesni doprinos informisanijem i razložnijem pristupu ovoj temi. Pored toga, želimo da zadovoljimo i pravo javnosti da zna koji su argumenti u prilog privatizacije uopšte i da se proaktivno uključimo u javnu debatu.

Ovde su i linkovi ka Facebook eventu i našem sajtu gde možete videti celu agendu sa satnicom.

Vidimo se sutra :)

Sanja

Desiree Miloshevic

to razmena...@googlegroups.com
dolazim. :-)

Bojan Petrovic

On Mon, Oct 5, 2015, at 11:44 PM, Sanja Pavlovic wrote:
> [...]
>
> Pozivam vas da u utorak (sutra), *6. oktobra sa početkom u 17h*, u prostorijama *Centra za kulturnu dekontaminaciju* (CZKD), ul Birčaninova 21, prisustvujete jednodnevnom skupu *Pristup Internetu u Srbiji: Izazovi, problemi, rešenja*.

+1 u 19:30.

Petar

to razmena...@googlegroups.com
Tu sam.