Orijentiring

Maxa

to razmena...@googlegroups.com
Cao svima,
kako se kroz pricu tokom radionica i okupljanja u Labu ispostavilo da ima dosta zainteresovanih za orijentiring, pozvali smo Natasu (instruktorku pd Pobeda) da dodje do Laba i malo nam bolje i preciznije predstavi orijentiring kao sport i iznese kroz neke detalje u vezi predstojece Pobedine besplatne skole orijentacije.

U utorak imamo vremena izmedju francuskog koji se zavrsava u 19:30 i projekcije koja je od 20:30 te cemo iskoristiti to vreme da kroz pricu i druzenje sa Natasom saznamo nesto novo i mozda se prikljucimo skolici.

Ko do sada nije imao prilike da nesto cuje o orijentiringu, moze da se informise na ovom linku

Pozdrav

( ')>
01101101011000010111100001100001

Jana Ristić

to razmenaveština
Strava! :) (nadam se da ce sat vremena biti dovoljno)

Maxa

to razmena...@googlegroups.com
Podsetnik i dodatni info.
U subotu 20.02. u 10 sati ce se odrzati prvo (i jedino) predavanje u pd Pobeda, Macvanska 8​
Nakon toga se ide do parka ispred hrava sv Save gde ce biti prvi susret sa kartom i kompasom :)
Za naredne izlaske na teren cemo biti obavesteni na predavanju, mada je Natasa dosta toga ispricala kada je bila u Labu.

Vidimo se,
pozdrav

( ')>

On Sat, Feb 6, 2016 at 11:27 PM, Jana Ristić <risti...@gmail.com> wrote:
Strava! :) (nadam se da ce sat vremena biti dovoljno)

ANA VESOVSKI

to razmena...@googlegroups.com
Pitanje da li je potrebno da se prethodno uclanimo u Pobedu.....i da li ce sve biti odrzano...u Karadjordjevom parku ili na nekoj drugoj lokaciji?

Maxa

to razmena...@googlegroups.com
Nije potrebno uclanjivanje.
Samo prvi izlazak je Karadjordjev park, ostali su Kalemegdan, Topcider, Avala... Bice navedeni na predavanju, dobicemo i karte svakog i kompas na upotrebu.
a mozda nadjete jos nesto korisno ovde :)
http://www.pdpobeda.rs/orijentiring/

( ')>
01101101011000010111100001100001

Jana Ristić

to razmenaveština
Da napomenemo samo da je cena 500 dinara za ceo kurs (4 vikenda), da ne bude neke zabune.

Ugljesa I.

to razmena...@googlegroups.com
Istaknuto je da je 500 dinara za starije od 27 godina, a za ostale besplatno. Ne?

Inače, vrlo zanimljiv program!
Jedno pitanje. Jel potrebno da se prijavimo za školu prethodno ili samo da se pojavimo u Mačvanskoj 8 u subotu u 10h?
This email has been sent from a virus-free computer protected by Avast.

Maxa

to razmena...@googlegroups.com
Samo da se pojavimo u Macvanskoj.
Za sve mladje od 27 godina je besplatno.
Ne znam da li je napomenuto, ali je besplatno samo prvi put :)

( ')>
01101101011000010111100001100001

Ugljesa I.

to razmena...@googlegroups.com
Sjajno :)

Jana Ristić

to razmenaveština
jeste, besplatno za mladje od 27, zaboravila sam, posto se ne odnosi na mene, izvinjavam se :D

Smolenski Nikola

to razmena...@googlegroups.com, smol...@eunet.rs
Snimao sam danas kuda smo isli na Adi, moze se videti na
https://www.endomondo.com/users/5654126/workouts/675700563

Zakacio sam i .gpx fajl uz poruku. Inace, za snimanje sam koristio
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OSMtracker_%28Android%29

2016-02-21_11-21-45.rar

Smolenski Nikola

to razmena...@googlegroups.com, smol...@eunet.rs
Citiranje Smolenski Nikola <smol...@eunet.rs>:
A evo i markera :)

2016-02-21_11-21-45.png

Johnny Rocketfingers

to razmenaveština, smol...@eunet.rs
Strava! Izgleda da mi ovo prirasta za srce. Sad kako gledam rutu/markere, tacno mi se vraca cela tura :)

Smolenski Nikola

to razmena...@googlegroups.com, smol...@eunet.rs
2016-02-27_11-22-47.rar
2016-02-28_11-13-37.rar

Jana Ristić

to razmenaveština
Ko sve ide sutra? Prosle nedelje nas je bilo dosta manje.

Maxa

to razmena...@googlegroups.com
Ja cu doci ako mi bude bolje, nesto sam bolestan...

( ')>

On Fri, Mar 4, 2016 at 5:07 PM, Jana Ristić <risti...@gmail.com> wrote:
Ko sve ide sutra? Prosle nedelje nas je bilo dosta manje.

Petar

to razmena...@googlegroups.com
Dolazim

On 03/04/2016 05:32 PM, Maxa wrote:
> [...]
> <mailto:risti...@gmail.com>> wrote:
>
> Ko sve ide sutra? Prosle nedelje nas je bilo dosta manje.

Jana Ristić

to razmenaveština
super :)

Smolenski Nikola

Citiranje Jana Ristić <risti...@gmail.com>:
> Ko sve ide sutra? Prosle nedelje nas je bilo dosta manje.

Ja nisam mogao danas ali trebalo bi da dodjem na Avalu.

Arandjel Bojanovic

to razmena...@googlegroups.com

U dodatku je info za Avalu, kao i za predavanje iduce nedelje. To smo dobili danas.

20160305_134247-1.jpg

Jana Ristić

to razmenaveština
za sutra najavljuju kisu i blato tako da bi trebalo da bude maksimalno zabavno :D

Maxa

to razmena...@googlegroups.com
Pljusak pise na hidmetu.
Idemoooooooooo!!!

On March 5, 2016 2:39:20 PM CET, "Jana Ristić" <risti...@gmail.com> wrote:
za sutra najavljuju kisu i blato tako da bi trebalo da bude maksimalno zabavno :D

Jana Ristić

to razmenaveština
ako neko ima kabanicu viska, molim da mi ponese sutra :D

Maxa

to razmena...@googlegroups.com
Cini mi se da nisu svi bili juce u Pobedi na predavanju pa da prenesem:
Sutra se ide na Strazilovo (Fruska Gora), planinarski orijentiring, ko je zainteresovan neka se javi Jeleni Babic iz Pobede na 063 394 508 u vezi prijave i informacija oko prevoza.

Pozdrav

( ')>

Smolenski Nikola

to razmena...@googlegroups.com, smol...@eunet.rs
Zna li se gde tacno i kada tacno sutra treba doci u Sumice?

Maxa

to razmena...@googlegroups.com, Smolenski Nikola, smol...@eunet.rs
Ispred sportskog centra 'Sumice' u 11h

Pozdrav

On March 12, 2016 6:35:04 PM CET, Smolenski Nikola <smol...@EUnet.rs> wrote:
Zna li se gde tacno i kada tacno sutra treba doci u Sumice?

Maxa

to razmena...@googlegroups.com
Da zaokruzimo pricu sa orijentiringom :)
Kako je ovogodisnja skola orijentacije zavrsena, ostalo je samo da prenesemo onima koji juce nisu bili u Pobedi, da ce za sve dalje aktivnosti oko Orijentiringa moci da se informisu na blogu: http://o-treninzi.blogspot.rs/
Za one koji su ove godine propustili ostaje da sacekaju sledecu skolu rotijentacije 2017. :)

Pozdrav

( ')>
01101101011000010111100001100001