[razmenavestina][hklbgd]glavni racunar

chavi chavi

to razmena...@googlegroups.com
na glavnom racunaru bi trebalo instalirati nesto novo jer mint na njemu nije upgradeovan pa bi bilo dobro da ljudi prebace negde podatke koji im trebaju i naravno da daju predlog sta instalirati.ja predlazem debian sa nekim desktop okruzenjem(gnome,xfce...).petar i ja smo mislili u subotu to da odradimo,prebacicemo podatke kod njega na hard disk ali za svaki slucaj ako ima nesto jako bitno napomenite.

Драган Сатарић

to razmena...@googlegroups.com
Taman je u subotu pi dan pa bi mogla da se napravi neka install žurka.

[...]

d:3.141592653589793238462643383279502884197169399

uro...@gmail.com

to razmena...@googlegroups.com

može count me in

--

Sent from my Nokia N9 Linux phone powered by MeeGo Harmattan

petar93simovic

to razmena...@googlegroups.com
Ja cu danas oko 13h  svratiti do laba da ostavih hard disk (Western Digital 500GB) koji sam obecao za backub glavnog racunara, jer mozda ne budem danas stigao na vreme u lab,  jer idem na rodjendan. Najverovatnije da cu uspeti da dodjem na pricu o PI proju, a sto se tice bekapa i instalacije pocnite i bez mene.
HDD je skroz prazan, samo mi treba nazad kad se posao obavi, nije nuzno danas.
:))

Nedeljko Stefanovic

to razmena...@googlegroups.com

Pi ce zbog raznih kasnjenja i elektronike poceti u 19.

chavi chavi

to razmena...@googlegroups.com
nije problem,samo bi bilo dobro da neko ponese flash da bismo mogli da bootujemo os,sad sam skapirao da jedini flash koji imam nije kod mene.moze i prazan dvd ako radi citac na onom kompu kako treba.

Veljko

to razmena...@googlegroups.com
Poneću ja 16gb

to Smolenski Nikola, razmena...@googlegroups.com
pa repoi su pukli,a taman je mint 17.1 lts varijanta,a i iako nije windnows opet sveza instalacija lepse radi

c h a v i

to Smolenski Nikola, razmena...@googlegroups.com
mint je instaliran,svi podaci sa starog kompa su u folderu milos_old_data ili tako nesto ne secam se sad kako sam ga nazvao