Primer sa poslednjeg python okupljanja - tuple

Aleksandar Batin

to razmena...@googlegroups.com
Pozdrav pajtonovci evo primera resenja sa poslednjeg okupljanja.
Radi se o dodavanju elemenata u tuple i proveravanju da li se nalazi odredjeni element u njemu. Prvo resenje je odradio Ivan drugo sam ja preko liste samo sam dosta zakompliovao stvar. Ko ima neki predog ili drugaciji metod bilo bi super da podeli.

a = ()
for i in range(3):
    a = a + (input(),)
if input() in a:
    print('Broj je pronadjen')
else:
    print('Nije nadjeno')

----------------------------------

l=[]
for i in range(3):
    x=input('Napuni listu:')
    l.append(x)
    t=tuple(l)
if input('Nadji:') in t:
    print('Broje je pronadjen')
else:
    print('Broj nije pronadjen')

Pozdrav

Smolenski Nikola

to razmena...@googlegroups.com, smol...@eunet.rs
Citiranje Aleksandar Batin <aleksan...@gmail.com>:
> [...]
> liste samo sam dosta zakompliovao stvar. Ko ima neki predog ili drugaciji

Ovde ne bi trebalo da se tuple pravi u svakoj iteraciji petlje, vec bi bolje
bilo:

l=[]
for i in range(3):
x=input('Napuni listu:')
l.append(x)
t=tuple(l)

Naravno, nema potrebe ni da se uvodi nova promenljiva, vec moze i:

l=tuple(l)

Aleksandar Batin

to razmena...@googlegroups.com

Da da bolje je da bude izvan petlje

--
‏لقد تلقيت هذه الرسالة لأنك مشترك في المجموعة "razmenav" من مجموعات Google.
لإلغاء الاشتراك في هذه المجموعة وإيقاف تلقي رسائل الإلكترونية منها، أرسل رسالة إلكترونية إلى razmenavestin...@googlegroups.com.

Marcell Mars

to razmena...@googlegroups.com
l = set([input() for i in range(3)])

ako mora tuple kao output:

l = tuple(set([input() for i in range(3)]))

:)
> --
> ‏تلقيت هذه الرسالة لأنك مشترك في مجموعة "razmenav" في مجموعات Google.

Miloš Trifunović

to razmena...@googlegroups.com
Ako neko moze da sabije sve u jednu liniju, ja sam i pretragu kompresovao u jednu liniju, ukupno dve, ali ne znam da li moze dalje.

l = tuple(set([input() for i in range(3)]))
print('ima broj') if input() in l else print('nema broj')

ovo ne bi radilo:
print('ima') if input() in tuple(set([input() for i in range(3)])) else print('nema')

Predrag Radovic

to razmena...@googlegroups.com
print((input() in tuple(set([input() for _ in range(3)]))) and 'ima broj' or 'nema broj')

buahahahaha :)

Predrag Radovic

to razmena...@googlegroups.com
al bez zezanja preglednije je kad se razlozi u vise redova.