Co kupić z okazji obrony pracy doktorskiej?

Tomek Wilmowski

Witam wszystkich!

Pytanie jak w temacie. Co kupić koledze z okazji zdobycia doktoratu?
(Specjalizacja techniczna)
Kwiaty i alkohol niestety odpadają, a nie chcę iść tylko z samymi
gratulacjami.

Pozdrawiam

Tomek

Michwelt

Skoro alkohol i kwiaty - prezenty uniwersalne - odpadają, to zastanowiłbym
się nad innym uniwersalnym prezentem, czyli słodyczami. Ładna i dobra
bombonierka to zazwyczaj prezent zgodny z zasadami s/v. Z drugiej strony,
jeśli znasz dobrze kolegę i np. wiesz, że jakaś książka, film (w sensie
płyta DVD), muzyka (płyta CD) czy album sprawiłyby mu prawdziwą
przyjemność, to możesz zaryzykować taki prezent. Piszę "zaryzykować", bo
naprawdę trzeba znać gust drugiej osoby, aby dobrze trafić. Poza tym, jeśli
jesteście w zażyłych stosunkach, zaproszenie i wspólne wyjście do kina lub
do restauracji, również nie będzie złym pomysłem.

To, co napisałem, to prezenty zgodne z zasadmi savoir vivre. Oczywiście
jeśli znacie się wystarczająco dobrze i aż tak bardzo nie zależy wam na
przestrzeganiu zasad dobrego wychowania, wówczas można zastanowić się nad
bardziej kontrowersyjnymi prezentami. Nie będę jednak o tym tutaj pisał,
gdyż byłoby to niezgodne z tematyką grupy.

--
pozdrawiam,
Michwelt (adres e-mail w polu nadawcy, bez "-")

Tadeusz Łopatkiewicz

Użytkownik "Tomek Wilmowski" <n...@spam.com> napisał w wiadomości

Z okazji swojej obrony (historia sztuki) dostałem niewielki lichtarzyk z
Desy. Takie bibeloty drogie nie są, a dla kogoś kto je lubi stanowią
sympatyczną pamiątkę.

--
Tadeusz

Krzysztof Wołoszka

Tomek Wilmowski wrote:
> Pytanie jak w temacie. Co kupić koledze z okazji zdobycia doktoratu?
> (Specjalizacja techniczna)
> Kwiaty i alkohol niestety odpadają, a nie chcę iść tylko z samymi
> gratulacjami
zamów mu extra dupy :P

Pozdrawiam Krzysztof Woloszka
Email: KWol...@op.pl