Obrzydliwe oblicza "nauki".

kk

Witam,
http://www.stradowski.net/
Niejaki p. Jan Stradowski-Szef działu nauki czasopisma "Focus" (z
wykształcenia lekarz,a
z zamiłowania biolog) w swoim artykule;"Wszyscy będziemy chimerami" napisał:
w rozdziale;"Dziecko dwóch matek (albo dwóch ojców)" co następuje:"W wielu
krajach pary
homoseksualne mogą adoptować dzieci i z powodzeniem je wychowują (z badań
psychologów
wynika WRĘCZ,że lepiej sobie z tym radzą niż PRZECIĘTNI rodzice
heteroseksualni...".

Jak mam traktować tą wypowiedz? Mam ją uznać za wiarygodną, ponieważ tak
mówią psychologowie/
naukowcy? Nawet jeśli się założy,że teoria ewolucji jest prawdziwa, to
rozsądnie by było
przyjąć pogląd,że dobór naturalny tak ukształtował behawior dzieci,że chcą
one mieć normalnego
tatę i normalną mamę (przecież dzieci to dobrzy obserwatorzy,a tak się
dzieje powszechnie!).

Teraz zadam bardzo ważne pytanie; ze względu na kogo rządy niektórych krajów
dopuściły
możliwość adopcji dzieci przez homoseksualistów?
Ze wzgledu na dobro/wybór dzieci,czy samych "homoseksualnych rodziców"...?
No i teraz,jak się okazuje, homoseksualiści mają za sobą nie tylko wpływowych
polityków (często homoseksualistów czy pedofili),ale
też "naukowców"/psychologów
(jak mniemam też niejednokrotnie homoseksualistów i pedofili)!

W czasach,kiedy nauka stała się dla wielu ludzi świętą krową takie "naukowe"
przyzwolenie staje się dla wielu równoznaczne z prawdą objawioną. To jest
tak,
jak z tymi reklamami w TV. Pojawia się pan (czy pani) w białym kitlu lekarza
i zapewnia,że
ten,a nie inny, rodzaj proszku jest najlepszy nawet dla alergików. Czy jak z
tym słynnym
wyglądającym, jak okaz zdrowia komwbojem z reklamy papierosów (który z resztą
zmarł na raka płuc).

Jak już przy temacie "homoseksualnych rodzin", to zadam pytanie ewentualnym
fachowcom,
czy takim ludziom,którzy się w temacie orientują. Rozpatrując teorie innych
psychologów
czy seksuologów każdy zorientowany zdaje sobie sprawę,że podstawowa teoria
tłumacząca
pochodzenie zachowań homoseksualnych mówi o niewłaściwych wzorcach w
rodzinie.
Dużo się pisało o dominującej matce,braku męskiego (czy matczyniego-zależy
czy rozpatrujemy
homoseksualizm żeński czy męski) wzorca i tak dalej.

Na jakiego człowieka wyrośnie dziecko,jaką będzie mieć orientację seksualną,
poglady na płeć i zycie,płeć i zachowania seksualne, które od małego będzie
wychowywane
przez "homoseksualnych rodziców"?
Czy takiemu--bądz co bądz niewinnemu--dziecku nie odbiera się w ten sposób
wyboru, czy to
nie jest jawny GWAŁT na dzieciach,a co najważniejsze na naturalnym prawie?

Czy we właściwym kierunku dążdy współczesna,ateistyczna nauka? Czy świat ma
wyglądać tak,
jak opisano poniżej:
Księga Rodzaju:" Zanim zdążyli się położyć, mężczyźni z miasta, mężczyźni z
Sodomy, od CHŁOPCA aż do STARCA —
 wszyscy ludzie, jeden motłoch — obstąpili dom. I wołali na Lota, i mówili
do niego:
„Gdzie są mężczyźni, którzy weszli do ciebie tej nocy? Wyprowadź ich do nas,
żebyśmy mogli z nimi współżyć”.

A jak zapatruje się na to wszystko Stwórca, którego objawił Jezus Chrystus?
Bóg niejednokrotnie
ostrzegał ludzi,którzy dręczyli małe dzieci ("chłopca nie majacego ojca").
Lecz ustami Jezusa
kolejny raz potwierdził swoje stanowisko w tej sprawie:
Ewangelia Marka:"A ludzie zaczęli do niego przyprowadzać małe dzieci, żeby
ich dotknął; lecz uczniowie ich strofowali. Ujrzawszy to,
Jezus oburzyl sie i rzekl do nich: "Pozwolcie malym dzieciom przychodzic do
mnie; nie probujcie ich zatrzymywac, do
takich bowiem nalezy krolestwo Boze.".

pozdrawiam.
KK

glob

On 29 Paź, 19:02, " kk" <noveyy777.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> Witam,http://www.stradowski.net/

Jezus został sfałszowany przez faryzeuszy, na nikogo się nie oburzał,
przykŁad marii magdaleny, a kk obecny to faryzeusze, którzy byli
niedobrze widziani przez Jezusa. Co do badań były wklejane na grupy i
są prawdziwe nic za nimi nie stoi, lesbijki lepiej wychowują dzieci,
bo muszą się bardzo starać aby je mieć, tym samym są to decyzje
przemyślane, a nie jak u katoli zrobi dzieciaka i idzie na wódę.
Po następne kk tak uwstecznia polskę że nie masz pojęcia co to jest
płeć kulturowa, bo są dwie płcie, czyli bilologiczna i kulturowa, a
więc normy kultury ukształtowały to, że facet i kobieta wychowują
dzieci, a nie biologia...mamy mnóstwo samotnych pań i one z matkami
wychowują dzieci i te dzieci świetnie radzą sobie w społeczeństwie,
tak więc tylko norma kultury wymaga aby trzemać się stereotypu facet
kobieta i dzieci, a jeśli ta norma jest szkodliwa to się ją odrzuca.
Podziękuj kk że jesteś prymitywem, zachamowanym emocjonalnie, chorym
psychicznie ponieważ te twoje podejrzenia sponsorowania to Paranoja

hss

glob <robert.p...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

> wi=EAc normy kultury ukszta=B3towa=B3y to, =BFe facet i kobieta wychowuj=B1
> dzieci, a nie biologia...mamy mn=F3stwo samotnych pa=F1 i one z matkami
> wychowuj=B1 dzieci i te dzieci =B6wietnie radz=B1 sobie w spo=B3ecze=F1stwi=
> e,
> tak wi=EAc tylko norma kultury wymaga aby trzema=E6 si=EA stereotypu facet
> kobieta i dzieci, a je=B6li ta norma jest szkodliwa to si=EA j=B1 odrzuca.
> Podzi=EAkuj kk =BFe jeste=B6 prymitywem, zachamowanym emocjonalnie, chorym
> psychicznie poniewa=BF te twoje podejrzenia sponsorowania to Paranoja

W kwestii merytorycznej: ani dziewczynki ani chłopcy wychowani przez same
kobiety lub mężczyzn w dorosłości nie radzą sobie w społeczeństwie lepiej niż
ich odpowiednicy z rodzin, w których mieli kontakt z wychowawcami obojga płci.
Tak mężczyźni jak i kobiety potrzebują w procesie kształtowania ich dojrzałej
osobowości wzorców męskich i damskich -w pełni odpowiedzialnych- relacji. I
żadna religia nie ma tu nic do rzeczy, a im któraś tę kwestię dobitniej
podnosi, tym bardziej jest wiarygodna, w aspekcie realizowania prawa
naturalnego. Dodam tylko że w społeczeństwie docelowym rola wszelkich religii
i organizacji parareligijnych się wyczerpie, nie będą już po prostu potrzebne.

Nemezis

hss napisał(a):
> [...]

> ich odpowiednicy z rodzin, w kt�rych mieli kontakt z wychowawcami obojga p�ci.
> Tak m�czy�ni jak i kobiety potrzebuj� w procesie kszta�towania ich dojrza�ej
> osobowo�ci wzorc�w m�skich i damskich -w pe�ni odpowiedzialnych- relacji. I
> �adna religia nie ma tu nic do rzeczy, a im kt�ra� t� kwesti� dobitniej

> podnosi, tym bardziej jest wiarygodna, w aspekcie realizowania prawa

> naturalnego. Dodam tylko �e w spo�ecze�stwie docelowym rola wszelkich religii
> i organizacji parareligijnych si� wyczerpie, nie b�d� ju� po prostu potrzebne.

Po co baranie wypowiadasz się na temat rzeczy o których nie masz
zielonego pojęcia idź łapać Ufo durniu.

kk

> [...]

> kobieta i dzieci, a je=B6li ta norma jest szkodliwa to si=EA j=B1 odrzuca.

Nie ma w tym wszystkim żadnej analogii do tematu. Heteroseksualna matka przy
pomocy heteroseksualnej babki mogą same wychowywać dziecko i tak je
kształtować,że nie wyrośnie ono na geja czy lesbijke (zoofila czy
nekrofila).A co do twoich komentarzy o biologii,to się nawet nie będę
wypowiadał. Tutaj odbyła się szersza dyskusja na ten temat. Ja tam lubie
brawure,więc specjalnie wdepłem w to zmijowisko:)
http://www.racjonalista.pl/forum.php/s,371591/i,91#w371645

nara.

noveyy77...@gazeta.pl

hss <kiepsk...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
religii
> i organizacji parareligijnych się wyczerpie, nie będą już po prostu

Jestem pod wrażeniem,ponieważ-to wynika z mojego doświadczenia-ideologia
przewaznie zwycięża fakty. Aż zalinkowałem Twój tekst w pokrewnej dyskusji:

http://www.racjonalista.pl/forum.php/s,371591/i,50#w371666

Nemezis

kk napisał(a):

> .. bo s=B1 dwie p=B3cie, czyli bilologiczna i kulturowa, a
> spo=B3ecze=F1stwi=
>

> Nie ma w tym wszystkim �adnej analogii do tematu. Heteroseksualna matka przy
> pomocy heteroseksualnej babki mogďż˝ same wychowywaďż˝ dziecko i tak je
> kszta�towa�,�e nie wyro�nie ono na geja czy lesbijke (zoofila czy
> nekrofila).A co do twoich komentarzy o biologii,to si� nawet nie b�d�
> wypowiada�. Tutaj odby�a si� szersza dyskusja na ten temat. Ja tam lubie
> brawure,wi�c specjalnie wdep�em w to zmijowisko:)
> [...]

Masz kłopoty ze zrozumieniem tekstu, jeśli matka i babka wychowują
normalne dziecko, tak więc dwie lesbijki wychowują normalne dziecko.
Ponieważ homoseksualizm jest kształtowany od urodzenia i nie ma wpływu
kto wychowuje dziecko, natura go ukształtuje tak a nie inaczej.
Homoseksualizm nie jest zaraźliwy i nie tworzy więcej się homo przez
wychowanie. Nawkładano ci głupot w kościółku i teraz oskarżasz i
poniżasz niewinnych ludzi. Głupota chodzi i bez pojęcia próbuje
wpływać na rzeczy których nie rozumie, takich osobników pełnych pychy,
to nawet co mądrzejsi księża ganiają za grzech pychy...katoliku od
siedmiu boleści.

kk

Nemezis <strukt...@gmail.com> napisał(a):

> Po co baranie wypowiadasz si=EA na temat rzeczy o kt=F3rych nie masz
> zielonego poj=EAcia id=BC =B3apa=E6 Ufo durniu.

Muszę Ci przyznać,że jesteś bardzo,ale to bardzo "merytoryczny":)

Wycinajcie niepotrzebne cytowania.

kk

Nemezis <strukt...@gmail.com> napisał(a):

> kk napisa=B3(a):
> wychowuj=3DB1
> kami
> ypu facet
> odrzuca.

Heteroseksualna=
=

http://www.gazeta=
> ..pl/usenet/
>
> Masz k=B3opoty ze zrozumieniem tekstu, je=B6li matka i babka wychowuj=B1
> normalne dziecko, tak wi=EAc dwie lesbijki wychowuj=B1 normalne dziecko.
> Poniewa=BF homoseksualizm jest kszta=B3towany od urodzenia i nie ma
wp=B3yw=
> kto wychowuje dziecko, natura go ukszta=B3tuje tak a nie inaczej......

Poczytaj zalinkowaną przeze mnie dyskusje na racjonaliście.pl tam jest
wyjaśnione dlaczego bładzisz (dyskusja dotyczaca hipotetycznego genu 'H')

Nemezis

kk napisał(a):
> Nemezis <strukt...@gmail.com> napisaďż˝(a):

> Musz� Ci przyzna�,�e jeste� bardzo,ale to bardzo "merytoryczny":)

> [...]

Naprawdę, wrzuciłeś post obrażający ludzi nauki, swoimi prymitywnymi
urojeniami i ty jesteś merytoryczny?. Obrażasz ludzi, którzy kochają
swoje dzieci i je poprawnie wychowują, bo ci gŁupot do pustego łba
nawkładano i ty jesteś merytoryczny? I tak wyjaśniam, jak krowie na
granicy co jest co.

Nemezis

kk napisał(a):
> Nemezis <strukt...@gmail.com> napisaďż˝(a):
>

> Poczytaj zalinkowan� przeze mnie dyskusje na racjonali�cie.pl tam jest
> wyja�nione dlaczego b�adzisz (dyskusja dotyczaca hipotetycznego genu 'H')
>
> --
> Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Ja piszę zgodnie z faktami naukowymi a jak zabłądziłeś i działasz na
szkodę normalnych ludzi...to proszę bardzo zakład psychiatryczny i
ciebie z fobi wyleczą.

Nemezis

napisał(a):
> hss <kiepsk...@gazeta.pl> napisaďż˝(a):

> niďż˝

> p�ci.
> dojrza�ej

> religii
> potrzebne.
> >

> Jestem pod wra�eniem,poniewa�-to wynika z mojego do�wiadczenia-ideologia
> przewaznie zwyci�a fakty. A� zalinkowa�em Tw�j tekst w pokrewnej dyskusji:
>
> http://www.racjonalista.pl/forum.php/s,371591/i,50#w371666
>
> --
> Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

A ten pisze sam do siebie.

Aicha

W dniu 2010-10-29 23:50, Nemezis pisze:

> Naprawdę, wrzuciłeś post obrażający ludzi nauki, swoimi prymitywnymi
> urojeniami i ty jesteś merytoryczny?.

Dyskutujesz z k...k...kreacjonistą, wiesz o tym?

--
Pozdrawiam - Aicha

Nemezis

Aicha napisał(a):

> Dyskutujesz z k...k...kreacjonistďż˝, wiesz o tym?
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Czyli debilem, dzięki za uświadomienie

Nemezis

Re: Obrzydliwe oblicza
Wiadomość:

Nemezis napisał(a):

Ale są dwa rodzaje kreacjonizmu i z tego co widzę ten jest z kk,
ciekawe po co używa techniki i medycyny jak mu się te dokonania wydają
niewiarygodne...co za cymbał.
Znowż jest kreacjonizm, który opiera się na wiedzy, ale nie tej
naukowej, która zwraca się w kierunku świata pomijając to, żeby ten
świat przyjął odpowiednią formę jest potrzebny obserwator, który
wyłania rzeczywistość i świat jest taki jakim go wyłoni obserwator.
Nawet ciężko jest mówić, że cokolwiek istnieje ponieważ wystarczy
zmienić interpretację parę faktów...które są dowolne, a obraz świata
natychmiast zmieni się dla ludzkości i tak naprawdę cały czas
stwarzamy świat , on powstaje naokrągło a za każdym razem gdy
przetwarzamy informacje i umieszamy ją w swojej kreacji świata. Ale tu
to człowiek jest Bogiem i świat będzie takim jaki sobie stwarzymy,
jeśli będziemy doszukiwali się we wszystkim tragedii On stanie się
tragiczny, bo takim go będziemy chcieli.

zażółcony

Użytkownik " kk" <noveyy77...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]

> seksualną,
> poglady na płeć i zycie,płeć i zachowania seksualne, które od małego

Ja też mam bardzo istotne pytanie: jak myślisz, czy są jakieś granice
wielkiej
satysfakcji, jaką niewątpliwie będę czerpał z twórczej dyskusji z
ideologicznie
ograniczonym, żeby nie powiedzieć 'uszkodzonym', popapranym i niezwykle
zapalonym piewcą kreacjonizmu itp. bzdur, będącym mistrzem w technice
pseudofachowości i bardzo sprawnie zaśmiecajacym grupy dyskusyjne
typu pl.sci.biologia ?
Aby jeszcze poprawić klimat wzajemnego zrozumienia i partnerstwa,
podparł bym się jeszcze może jakimś cytatem z biblii, ale mi
się chwilowo gdzieś zapodziała ...
O, jest:
Błogosławieni cisi, albowiem oni na własność posiądą ziemię (Mt 5,5).

> A jak zapatruje się na to wszystko Stwórca ... ?
A to już NTG ...

kk

Nemezis <strukt...@gmail.com> napisaďż˝(a):

> Ja pisz=EA zgodnie z faktami naukowymi a jak zab=B3=B1dzi=B3e=B6 i
dzia=B3a=
> sz na
> szkod=EA normalnych ludzi...to prosz=EA bardzo zak=B3ad psychiatryczny i
> ciebie z fobi wylecz=B1.

Ka�da koncepcja naukowa mo�e zaistnie� na rynku ideii tylko tymczasowo,do
p�ki nie pojawi si� lepsza konstrukcja my�lowa. W wielu przypadkach ten
wym�g metodologiczny jest pomijany. Zw�aszcza,gdy chodzi o podparcie nauk�
przekona� ideologicznych. �eby nie szuka� daleko nalezy przypomnie� ZSRR z
czas�w "biologa" �ysenski,czy now� rewelacj� "naukow�" tamtejszych doktor�w
psychiatrii. Dla ideologicznych przeciwnik�w pobudowali oni specjalne
zak�ady psychiatryczne i na u�ytek systemu wymy�lili now� nazw�:schzofrenia
bezobjawowa.

p.

vonBraun

kk wrote:

Jeśli to co napisałeś, to wszystko na co Cię stać, to może warto żebyś
wiedział, że pisano tu znacznie lepsze rzeczy zarówno "za" jak i
"przeciw". Więc póki co spróbuj nadrobić zaległości i trochę doczytaj.

pozdrawiam
vonBraun

kk

zażółcony <r...@xop.pl> napisał(a):

.będącym mistrzem w technice

> pseudofachowości i bardzo sprawnie zaśmiecajacym grupy dyskusyjne

> typu pl.sci.biologia....

He,he--kiedyś jakiś dłuższy czas tam nie pisałem. No i co się stało? Ano
robaczki z pl.sci.biologia zamną zatęsknili. No i co miałem zrobić.Wróciłem:)

http://groups.google.com/group/pl.sci.biologia/browse_thread/thread/654bac4be
9025607/fc2f8a38500d0dbd?lnk=gst&q=gdzie+jest+kk#fc2f8a38500d0dbd

nara.

kk

Nemezis <strukt...@gmail.com> napisał(a):

> Naprawd=EA, wrzuci=B3e=B6 post obra=BFaj=B1cy ludzi nauki, swoimi
prymitywn=
> ymi
> urojeniami i ty jeste=B6 merytoryczny?. Obra=BFasz ludzi, kt=F3rzy kochaj=
> =B1
> swoje dzieci i je poprawnie wychowuj=B1, bo ci g=A3upot do pustego =B3ba
> nawk=B3adano i ty jeste=B6 merytoryczny? I tak wyja=B6niam, jak krowie na
> granicy co jest co.

To nie są ich dzieci,ponieważ oni nie mogą mieć dzieci. Zabrania im tego
naturalne prawo,a przzwolenie maja od takich pryptopedałów ,jak ty.

vonBraun

kk wrote:

> Nemezis <strukt...@gmail.com> napisaďż˝(a):

> prymitywn=

> To nie sďż˝ ich dzieci,poniewaďż˝ oni nie mogďż˝ mieďż˝ dzieci. Zabrania im tego
> naturalne prawo,a przzwolenie maja od takich pryptopeda��w ,jak ty.

A to jest interesuj�ce:

"pryptopeda��w"

Ciekawy b��d. Nie da si� wyja�ni� zwyk�ym nietrafieniem w klawisz.

vB

glob

kk napisał(a):

Oni tylko zaczerpneli metody robienia z ludzi wariatów od kościoła
katolickiego. Kościół w polsce założył obóz koncentracyjny w Branicach
w latach dwudziestych i tam kościelni leczyli torturami ludzi inaczej
myślących i to następnie przemianowano na zakład psychiatryczny, a
następnie komuniści potraktowali to jako wzór do naśladowania,
wszystkie systemy ucisku wzorowały się na kościółku, tak samo do tej
pory ta chora ideaologia atakuje naukę i próbuje fałszować, jeszcze
nie tak dawno zabraniał kk operować bo ciało jest siedzibą ducha
św....Nauka była wykorzystywana przez komunistów, kościół i dlatego
takie coś trzeba trzymać zdala od nauki . Tak jak teraz odpady
społeczne trzęsą się w polsce do in..vitro, bo nauka podważa kolejny
dogmat kretynów.

glob

kk napisał(a):
> [...]

> naturalne prawo,a przzwolenie maja od takich pryptopeda��w ,jak ty.

To normalni ludzie i mają prawo mieć dzieci, a takich kryminalistów
jak ty, którzy nie pozwalają żyć normalnym ludziom powinno się w końcu
zamykać w więzieniach..bo bandziora tam jest miejsce, zdala od
normalnego społeczeństwa.

glob to ciota ;)

glob <robert.p...@gmail.com> napisaďż˝(a):

> To normalni ludzie i maj=B1 prawo mie=E6 dzieci, a takich kryminalist=F3w
> jak ty, kt=F3rzy nie pozwalaj=B1 =BFy=E6 normalnym ludziom powinno si=EA w =
> ko=F1cu
> zamyka=E6 w wi=EAzieniach..bo bandziora tam jest miejsce, zdala od
> normalnego spo=B3ecze=F1stwa.

Cioty twojego pokroju s� marginesem spo�ecznym a nie norm� :P

kie...@gazeta.skasuj-to.pl

cioty chca stanowic normy spoleczne bo czuja się marginalizowane, i slusznie,
bo sa marginesem, zawsze nim beda :P

kiepsk...@gazeta.pl

Nemezis <strukt...@gmail.com> napisaďż˝(a):

> napisa=B3(a):

> przez same
> =BD sobie w spo=EF=BF=BDecze=EF=BF=BDstwie lepiej
> mi obojga
> e kszta=EF=BF=BDtowania ich
> =BF=BDni odpowiedzialnych- relacji. I
> =BD t=EF=BF=BD kwesti=EF=BF=BD dobitniej

> celowym rola wszelkich
> =BF=BD ju=EF=BF=BD po prostu

> =BDwiadczenia-ideologia
> =BF=BDj tekst w pokrewnej dyskusji:

> A ten pisze sam do siebie.

He he ciota Nemo ma zwidy i mu sie koce w oczach! ;)

kiepsk...@gazeta.pl

> [...]

> wszystkie systemy ucisku wzorowa=B3y si=EA na ko=B6ci=F3=B3ku, tak samo do =
> tej
> pory ta chora ideaologia atakuje nauk=EA i pr=F3buje fa=B3szowa=E6, jeszcze
> nie tak dawno zabrania=B3 kk operowa=E6 bo cia=B3o jest siedzib=B1 ducha
> =B6w....Nauka by=B3a wykorzystywana przez komunist=F3w, ko=B6ci=F3=B3 i dla=
> tego
> takie co=B6 trzeba trzyma=E6 zdala od nauki . Tak jak teraz odpady
> spo=B3eczne trz=EAs=B1 si=EA w polsce do in..vitro, bo nauka podwa=BFa kole=

O ile masz cioto racje ze wiele technik manipulacji rozne antyhumanistyczne w
dzialaniu organizacje przejely od kleru religijnego, nie tylko zreszta
katolickiego, to w kwestii in-vitro jest jeden powazny problem, ktorego
zreszta religianci co ciekawe nie podnosza: nauka z jej mozliwosciami idzie
swoja droga ale ludzie zawsze pozostana mentalnie tacy sami i inaczej beda
traktowac dziecko ktore posiedli w sposob naturalny a inaczej takie, ktore
sobie wyhodowali w szkle, zreszta jak zboczonym mentalnie trzeba byc zeby
potomka hodowac sobie w probowce (w dodatku najczesciej z komorek conajmniej w
50% obcych sobie genetycznie) zamiast chocby zaadoptowac jedno z wielu dzieci
porzuconych przez naturalnych rodzicow lub "los"... Hanba nam jako ludzkosci
ze porzucamy jednych by sobie wychodowac-wyprodukowac innych jak zabawki w
fabryce. Hanba ze zabijamy dla wlasnej wygody to co nieodpowiedzialnie,
przypadkiem powolalismy juz do istnienia. Hanba nam. Zaplacimy za to jako
cywilizacja bardzo wysoka cene, juz placimy, mozliwe ze zaplacimy cene ostateczna.

glob

kie...@gazeta.skasuj-to.pl napisał(a):
> cioty chca stanowic normy spoleczne bo czuja siďż˝ marginalizowane, i slusznie,

> [...]

Od 1973r. homoseksualizm jest normą społeczną
,jedynymi zboczeńcami w pl są pedofile, czyli katolicy.

Amerykańskiego Towarzystwa Psychologicznego czytamy, że decyzja o
usunięciu homoseksualności z listy chorób nie była wynikiem
działalności tzw. lobby homoseksualnego , lecz bazowała na wielu
obiektywnych i dobrze zaplanowanych badaniach naukowych , a
przekonanie o patologicznym charakterze homoseksualności jest
przejawem antyspołecznych

Polskie Towarzystwo Seksuologiczne, zaniepokojone poziomem postaw
homofobicznych w Polsce, wydało oświadczenie,w którym dementuje
fałszywe mniemania na temat homoseksualności i homoseksualistów.
Stwierdza,że fałszywy jest stereotyp geja jako osoby zainteresowanej
wyłącznie seksem i szczególnie skłonnej do seksualnego wykorzystywania
dzieci. Podkreślając różnicę między
homoseksualnością a pedofilią , głosi, że homoseksualność, w
przeciwieństwie do pedofilii, nie jest uznawana obecnie za zaburzenie
psychiczne. Według autorów oświadczenia wszelkie próby utrwalania
powyższych stereotypów i fałszywych mniemań są domeną ludzi
nieświadomych i niekompetentnych bądź też uprzedzonych do ludzi
homoseksualnych . Jednocześnie autorzy zaznaczają, że tego typu
postawy są krzywdzące dla homoseksualnej części społeczeństwa i
utrudniają społeczne funkcjonowanie tych osób.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualizm

glob

napisał(a):
> glob <robert.p...@gmail.com> napisaďż˝(a):
>

> Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Tak jak kiedyś prześladowano ludzi, za głoszenie iż ziemia jest
okrągła. Tak teraz postępuje kk tak samo, gdyż in..vitro podważa
kolejny dogmat kościoła, czyli Bóg daje życie. Nauka poraz kolejny
pokazała, że teraz człowiek potrafi dać życie.

kie...@gazeta.skasuj-to.pl

glob <robert.p...@gmail.com> napisał(a):

> kie...@gazeta.skasuj-to.pl napisa=B3(a):

> i slusznie,

> ..pl/usenet/
>
> homoseksualizm jest norm=B1 spo=B3eczn=B1

Norma to zjawisko statystycznie przewazajace w populacji a w tej dziedzinie
jest nim od zawsze heteroseksualizm. Reszta zjawisk to margines poza norma
populacyjna. Homoseksualizm zawsze byl jest i bedzie takim marginesem, jeslby
sie upowszechnil ponad ten margines, stalby sie patologia spoleczna,
zagrazajaca przetrwaniu gatunku, a poniewaz juz teraz mozna medycznie
zapobiegac wystepowaniu osobnikow o hormonalnym ukierunkowaniu homoseksualnym,
bardzo prawdopodobne ze heteroseksualna normatywna wiekszosc zadba by swoje
potomstwo nie wykazywalo anormalnych-odmiennych sklonnosci, a co za tym idzie
homoseksualizm jako zjawisko wyginie w ciagu obecnego pokolenia. ;)
Cioty -jestescie na wyginieciu,nie dziwi ze walczycie wiec o przetrwanie a
pomagaja wam jedynie jednostki aspoleczne, nieprzychylne norma-lnemu rozwojowi
populacji, rzec by mozna: dehumanizatorzy. :P

Vilar

Użytkownik <kie...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> rozwojowi
> populacji, rzec by mozna: dehumanizatorzy. :P

Jak mawiał Ktoś: są kłamstwa, straszne kłamstwa i... statystyka.

Dokładnie w tej kolejności.

MK

Vilar

Użytkownik "Vilar" <vi...@usun.to.op.pl> napisał w wiadomości

A dokładnie: Matematyk Hugo Steinhaus mawiał, że "są kłamstwa, wielkie
kłamstwa, a dalej już tylko statystyka".

glob

napisał(a):
> glob <robert.p...@gmail.com> napisaďż˝(a):
>

> Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Tak masz racje tylko aksjomat normy jest gdzie indziej, większość
specjalistów na świecie uważa homo za normę czyli zdrowych, więc ty i
ten kościółek jesteście poza normami, czyli coś co jest poza normą
statystyczną jest nienormalne.

glob

Vilar napisał(a):
> U�ytkownik "Vilar" <vi...@usun.to.op.pl> napisa� w wiadomo�ci

> A dok�adnie: Matematyk Hugo Steinhaus mawia�, �e "s� k�amstwa, wielkie
> k�amstwa, a dalej ju� tylko statystyka".

E dobrze, tylko to jest głupek. W tym wypadku, norma statystyczna to
jest to co
przyjmuje większość, a większość przyjeła, że homo jest normalne, więc
jeśli trzymamy się jedynie statystyki w powyższym wypadku by odróżnić
normalność od nienormalności....to on sam napisał że jest wariat.

zażółcony

> [...]

> jest nim od zawsze heteroseksualizm. Reszta zjawisk to margines poza norma
> populacyjna. Homoseksualizm zawsze byl jest i bedzie takim marginesem,

Te, normalny mądralo, a ludzie z grupą AB rh- to rozumiem też margines i
może też
należałoby ich pozbawić niektórych praw ?
O kur, zonbacz na tętabelkę !!!:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grupy_krwi#Cz.C4.99stotliwo.C5.9B.C4.87_wyst.C4.99powania_grup_krwi_w_uk.C5.82adach_AB_0_oraz_Rh_w_Polsce_i_na_.C5.9Bwiecie

Ludzi AB rh- jest mniej niż 1% !!!! To jakaś patologia społeczna, jeszcze
gorsza niż homoseksualizm !!!

Message has been deleted

zażółcony

Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net> napisał w wiadomości

> Czy moglbys taka sofistyka nie legitymizowac marginalnej i wyjatkowej
> szajby i tempoty globa?

Przepraszam Pana, wybaczy Pan moją słabą pamięć, ale wydaje mi się, że nie
mieliśmy
jeszcze przyjemności ...
Z kim mam do czynienia ?

Druch

" kk" <noveyy77...@gazeta.pl> wrote in message
> [...]

hmmm, ciekawy temat, bylo tutaj o tym.
Krotko:
do niedawna psychologia mowiła wyraznie -
dziecko posiada 2 najwazniejsze obiekty:
ojca i matke.

I teraz nagle okazuje sie wedlug "badan",
ze lepiej mu u homoseksualistow.

Patrzac na "badania" promujące teze globalnego
ocieplenia, czy ptasiej grypy, albo swinskiej grypy,
podejrzewam ze powyzsze badania moga byc
sfalszowane. W socjalistycznie ksztaltowanej europie,
odmiennosci seksualne maja byc "sola tej ziemi".
I pod to robi sie badania aby wyniki byly zgodne
ze z gory założoną tezą.

Pozdrawiam,
Druch

Message has been deleted

Przemysław Debski

Użytkownik "Vilar" <vi...@usun.to.op.pl> napisał w wiadomości

To mi nie pasi. Kłamstwo to złe słowo w odniesieniu do statystyki. Jakiś tam
polityk w tv swojego czasu rzucił tekstem (raczej nie swoim, ale od niego po
raz pierwszy to usłyszałem). Statystyka bardzo dużo pokazuje i jeszcze
więcej ukrywa.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

zażółcony

U�ytkownik "Druch" <em...@net.com> napisa� w wiadomo�ci

> [...]

> odmiennosci seksualne maja byc "sola tej ziemi".
> I pod to robi sie badania aby wyniki byly zgodne

Cytuj�c Szymona Majewskiego: "na co to komu ... ?"

Druch

"zażółcony" <r...@xop.pl> wrote in message news:iaouds$bta$1...@news.onet.pl...

> Cytując Szymona Majewskiego: "na co to komu ... ?"

Ale co?

Druch

Vilar

Użytkownik "Przemysław Debski" <po_z...@go2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tam polityk w tv swojego czasu rzucił tekstem (raczej nie swoim, ale od
> niego po raz pierwszy to usłyszałem). Statystyka bardzo dużo pokazuje i

Zależy od kontekstu.
Do tamtych pasowało idealnie (kiedy ktoś stawia karkołomne tezy podpierając
się wyłącznie statystyką).

MK

Przemysław Debski

> Użytkownik "Przemysław Debski" <po_z...@go2.pl> napisał w wiadomości

> Zależy od kontekstu.
> Do tamtych pasowało idealnie (kiedy ktoś stawia karkołomne tezy
> podpierając się wyłącznie statystyką).

Ale to wtedy ktoś kłamie, a nie stastystyka. Załózmy, że jest w kraju 1 pan
i milion niewolników pracujących na niego nie otrzymując wynagrodzenia.
Jakiś tam średni dochód przypadający na mieszkańca da się wyliczyć. I jeśli
mówimy o tym jako o średnim dochodzie przypadającym na, będzie to prawda.
Kłamstwem będzie przerobienie tego na: średnio mieszkaniec otrzymuje ... bo
warunkiem koniecznym jest tu otrzymywanie, które jest czymś innym niż
przypadanie ;) Statystyka nie kłamie - to ludzie są źli !! ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

P.S.
Ile statystycznie kobiet przypada na jednego faceta i gdzie je można
otrzymać ? ;)

Vilar

U�ytkownik "Przemys�aw Debski" <po_z...@go2.pl> napisa� w wiadomo�ci

> [...]
> wynagrodzenia. Jaki� tam �redni doch�d przypadaj�cy na mieszka�ca da si�
> wyliczy�. I je�li m�wimy o tym jako o �rednim dochodzie przypadaj�cym na,
> b�dzie to prawda. K�amstwem b�dzie przerobienie tego na: �rednio
> mieszkaniec otrzymuje ... bo warunkiem koniecznym jest tu otrzymywanie,
> kt�re jest czym� innym ni� przypadanie ;) Statystyka nie k�amie - to
> ludzie s� �li !! ;)
>
> Na post po zb�ju zaprosi�
> P.D.
>
> P.S.
> Ile statystycznie kobiet przypada na jednego faceta i gdzie je mo�na

Hah, okre�l jeszcze grup� wiekow�, bo mo�esz si� srogo naci�� :-))))
MK

PS. Ale powiedzonko samo w sobie �adne jest, prawda?
Albo np. takie (z Pratchetta i jako� mi si� kojarzy z powy�szym):
"�atwowierno��: posiadanie pogl�d�w na �wiat, wszech�wiat i miejsce w nim
cz�owieka, jakie podzielaj� tylko ludzie pro�ci oraz najwybitniejsi
matematycy i fizycy."

vonBraun

Kolega powyżej świadomie upraszcza pojęcie normy aby pasowało mu do
argumentacji.

O sposobach rozumienia normy w psychologii i nie tylko pisałem tu:

http://tinyurl.com/37oz6te

W tekście jest to raczej implicite, ale chodzi o 3 sposoby rozumienia normy:

(1)Statystyczne - pozostawanie wyniku pomiaru cechy/właściwosci w
pobliżu średniej statystycznej w danej populacji (czyli jak wyżej) z
uwagi na którą "normalność" szacujemy (testy psychologiczne, nauki medyczne)

(2)Norma jako nieobecność znanej patologii lub w szczególnosci
psychopatologii (nauki medyczne, w tym klasyczna psychiatria, cz
ęściowo psychoanaliza). Niekiedy próbuje się tu też wyliczać pozytywne
cechy normy: np Freud norma= zdolnośc do pracy i miłości.

(3)Norma jako pożądany i docelowy stan 'samorealizacji' - pełnego
wykorzystania możliwości jednostki w konkretnych uwarunkowaniach
społeczno/historycznych (Maslow i niektóre odłamy tzw. "Psychologii
Humanistycznej", także w Polsce w tzw. "Teorii Dezintegracji Pozytywnej"
Dabrowskiego.

pozdrawiam
vonBraun

vonBraun

Druch wrote:

> [...]

> odmiennosci seksualne maja byc "sola tej ziemi".
> I pod to robi sie badania aby wyniki byly zgodne

Bo to panie dzieju wszystko przez te miastowe co cudactwa nawymy�la�y.
Uny ino piszom te swoje ksiun�ki, a w nich same bezece�stwa Panie. Ja
bych tam im kazaďż˝ wszyskim do tej no Holandii pojechaďż˝. Tam Panie pono
som takie co z temi, no, debilami chcom wsp�y�. Niech se �yjom i do
��k�w chodzom z temi pokrakami, jak tak ich lubiom!!! Ja tam wolem z
mojom Geniom. Mnie do czytania wystarczy to co ksionc rozdaje po mszy.
Radyja Maryja tylko czasem s�ucham, jak akurat pront jest.

pozdrawiam
vonBraun

Nemezis

Re: Obrzydliwe oblicza "nauki".
Wiadomość:

vonBraun napisał(a):

Trzeba parobków znowu nauczyć w pyska brać, tak było od wieków i to
trzeba przywrócić. Jak taki jeden z drugim od ''panoczka w pyska
wziął'' szacunku się uczył, zaraz tylko buraczek się rozkulbaczył w
pyska brał i chwali...''O panoczek cientom rękę maa, panoczek potrafi
w puska dawać''. Świeczki im w oczach stawały , ale do tych co ich po
pyskach prali najlepiej nawiększy szacunek mieli i najskrupulatniej
usługiwali i po kontach baby chwaliły...''A Tyć to prawdziwy pan, w
pyska jak żaden potrafi dać.''
Ps.globik konserwatysta.

Chiron

Użytkownik "vonBraun" napisał w wiadomości grup

Druch wrote:

> [...]

> odmiennosci seksualne maja byc "sola tej ziemi".
> I pod to robi sie badania aby wyniki byly zgodne

Bo to panie dzieju wszystko przez te miastowe co cudactwa nawymyślały.
Uny ino piszom te swoje ksiunżki, a w nich same bezeceństwa Panie. Ja
bych tam im kazał wszyskim do tej no Holandii pojechać. Tam Panie pono
som takie co z temi, no, debilami chcom współżyć. Niech se żyjom i do
łóżków chodzom z temi pokrakami, jak tak ich lubiom!!! Ja tam wolem z

mojom Geniom. Mnie do czytania wystarczy to co ksionc rozdaje po mszy.

Radyja Maryja tylko czasem słucham, jak akurat pront jest.
Jeśli nie potrafisz lub nie chcesz odpowiedzieć- to po co udajesz, że
jesteś intelektualistą odpowiadającym ciołkowi? Na mnie wywarło to wręcz
ponure wrażenie.

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Chiron

Użytkownik "vonBraun" napisał w wiadomości grup

http://tinyurl.com/37oz6te

ze względu na tematykę grupy- proponuję punkt 1- po prostu nie brać pod
uwagę. Wydaje mi się, że z psychologicznego punktu widzenia 2 i 3 za bardzo
dalekie od siebie nie są.

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

kie...@gazeta.skasuj-to.pl

zażółcony <r...@xop.pl> napisał(a):

Grupy krwi determinuja zapadalnosc na pewne choroby -szczegolnie dla osobnikow
i grup krewniaczych o predyspozycjach genetycznych. Juz gdzieniegdzie slychac
o technologicznych mozliwosciach zmiany grupy krwi w celu uzyskania obnizenia
stopnia ryzyka wystapienia takiego schorzenia. Dlaczego wiec gdy jest medyczna
mozliwosc wykluczenia u potomstwa hormonalnie uwarunkowanej sklonnosci
homoseksualnej nie skozystac z tego? Rodzice heteroseksualni zapewne nie
omieszkaja. Oto moc natury wspomozona technologia medyczną, co tam in-vitro! ;)
Z natura -rowniez ta obserwowana w osiagnieciach czlowieka-sie nie wygra.
Cioty do muzeum ;P

kie...@gazeta.skasuj-to.pl

za��cony <r...@xop.pl> napisa�(a):

> U�ytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net> napisa� w wiadomo�ci

Popieram kolege w calej rozciaglosci. ;)

> Przepraszam Pana, wybaczy Pan moj� s�ab� pami��, ale wydaje mi si�, �e nie
> mieli�my
> jeszcze przyjemno�ci ...

> Z kim mam do czynienia ?

Z wybitnie inteligentnďż˝ i przenikliwďż˝ jednostkďż˝ ;)

--
Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

kie...@gazeta.skasuj-to.pl

Vilar <vi...@usun.to.op.pl> napisał(a):

Są wyjątki. Od kazdej reguly. Ktore ja obalaja.
Jednym z nich w tym wypadku jest statystyczne
zestawienie hetreoseksow z homosiami ;)
Natura gora! Cioty do muzeum! :D

Chiron

Użytkownik napisał w wiadomości grup

Vilar <vi...@usun.to.op.pl> napisał(a):

Zauważ, że w ramach tej natury- rodzą się osoby homoseksualne, ludzie z
zespołem Downa,etc. Mam głębokie przekonanie, że czemuś to służy. Nie wiem,
jak to dokładnie działa- wiem, że jak ludzie próbują poprawiać naturę
tworząc coś, co nazywają "idealnym społeczeństwem"- tworzą koszmar
totalitaryzmu- zawsze i wszędzie. Chodzi więc o to, żeby utrzymywać margines
na marginesie- aby nigdy nie zdominował społeczeństwa, bo wtedy ono upadnie

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Aicha

W dniu 2010-11-02 21:00, kie...@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

> Są wyjątki. Od kazdej reguly. Ktore ja obalaja.
> Jednym z nich w tym wypadku jest statystyczne
> zestawienie hetreoseksow z homosiami ;)
> Natura gora! Cioty do muzeum! :D

To teraz rzuć sobie to zestawienie na oś czasu i zastanów się, czemu
samoistnie i _naturalnie_ homo nie wymarli wieki temu.

--
Pozdrawiam - Aicha

heteryk

> [...]

> www.gazeta=3D

> ie

> slby

> lnym,
> je

> dzie

> ojowi

> ..pl/usenet/
>

> Tak masz racje tylko aksjomat normy jest gdzie indziej, wi=EAkszo=B6=E6
> specjalist=F3w na =B6wiecie uwa=BFa homo za norm=EA czyli zdrowych, wi=EAc =
> ty i
> ten ko=B6ci=F3=B3ek jeste=B6cie poza normami, czyli co=B6 co jest poza norm=

Co bede dyskutowal z jakas ciota o tym kogo statystycznie od zawsze faworyzuje
natura. ;) Wiesz gdzie ona ma twoje interpretacje aksjomatu normy i opinie
tych wszystkich twoich "wiekszosciowych" specjalistow od siedmiu bolesci? Tam
gdzie decyduje o stosunku ilosciowym wystepowania ciot do nie-ciot. ;P
Medycznie mozna juz dzis te proporcje jeszce bardziej poprawic.
In-vitro niech sie schowa. :)
A z kosciolkiem powinno ci byc baaardzo po drodze -wiesz ilu oni cholubia
homosiow na cieplych posadkach!?! Idz wiec lepiej na homo-pielgrzymke, juz
takie sa i sie nawroc na boska milosc poki nie wyginie w tym pokoleniu ostatni
z was z przyczyn naturalnych wspomaganych hormonalnie. :)

Z natura nie wygrasz -ani ty cioto jedna (z sobie podobnymi)
ani kosciolek z calym swoim nienaturalnym celibatem. :P

"Świat pędzi do przodu. Zmieniają się obyczaje, poglądy i stopień tolerancji
na pewne zjawiska, które jeszcze kilkadziesiąt lat temu były uważane za
wynaturzenie. Do tej kategorii z całą pewnością można zaliczyć homoseksualizm.

Jednak wielu uczonych nadal uważa, że poped do osoby tej samej płci to
choroba, którą powinno się leczyć. Albo zapobiegać. Jak donosi &#8222;Los Angeles
Times&#8221;, naukowcy są bliscy stworzenia leku chroniącego potomstwo przed
homoseksualizmem.

Przełomowego odkrycia dokonał zespół specjalistów pod kierownictwem dr Marii
New (endokrynologa i pediatry) z Mount Sinai School of Medicin. Podczas badań
nad działaniem deksametazonu - prenatalnych pigułek zapobiegających
zaburzeniom rozwoju genitaliów u żeńskich płodów - okazało się, że córki matek
leczonych tym preparatem nigdy nie zostaną lesbijkami."

kie...@gazeta.skasuj-to.pl

Chiron <chi...@onet.eu> napisał(a):

Oczywiscie ze sluzy: procesowi poznawczemu calej populacji i rozrozniania
pomiedzy tym co jest (dobre -bo jest) a tym co moze byc/bedzie dla niej
lepsze. W tym wypaku wiadomo co sluzy lepiej prze-trwaniu populacji:
heteroseksualizm. Koniec kropka. Czesc piesni! ;)

> [...]
> na marginesie- aby nigdy nie zdominował społeczeństwa, bo wtedy ono upadnie

Margines sam sie utrzymuje na marginesie, tak dziala natura, nawet jesli ten
"margines" sie pcha na afisz lub ma parcie na szklo, zawsze pozostanie
marginesem. No moze nie zawsze -ludzka natura milosiernie wlasnie wymyslila
jak przywrocic go normie: "tabletką". ;P

kie...@gazeta.skasuj-to.pl

Aicha <blueberry3...@to.ja> napisaďż˝(a):

> To teraz rzu� sobie to zestawienie na o� czasu i zastan�w si�, czemu

> samoistnie i _naturalnie_ homo nie wymarli wieki temu.

Bo kosciolek wstrzymywal rozwoj nauki wiec schorzenia hormonalne zawsze sie w
populacji w malym procencie przydazaly? ;) Nic nie szkodzi.
Wymra dzis- w czasie jednego pokolenia. :)

kiepsk...@gazeta.pl

> [...]

> dwa=3DBFa kole=3D

> ne w
> ie
> iej w
> ieci
> sci
> tateczna.

> ..pl/usenet/
>
> Tak jak kiedy=B6 prze=B6ladowano ludzi, za g=B3oszenie i=BF ziemia jest
> okr=B1g=B3a. Tak teraz post=EApuje kk tak samo, gdy=BF in..vitro podwa=BFa
> kolejny dogmat ko=B6cio=B3a, czyli B=F3g daje =BFycie. Nauka poraz kolejny
> pokaza=B3a, =BFe teraz cz=B3owiek potrafi da=E6 =BFycie.

A cioty twojego pokroju bedzie dzis przesladowac i straszyc stosami oraz
wiecznym potepieniem az nie wezma tabletki przemiany! Jestem za! ;)
Tyle ze wpierw musialoby te tabletki zazyc jakies 30% kleru -tak lekko liczac. :P
In-vitro to przy tym temacie betka. Niech se kosciolek troche pokrzyka zeby
bylo widac go w mediach -a co! Im tez sie nalezy swoboda publicznego wyrazania
swoich opinii... ;)

Nemezis

Re: Obrzydliwe oblicza cioty nemezis
Wiadomość:

heteryk napisał(a):
> [...]

> choroba, kt�r� powinno si� leczy�. Albo zapobiega�. Jak donosi &#8222;Los Angeles
> Times&#8221;, naukowcy s� bliscy stworzenia leku chroni�cego potomstwo przed
> homoseksualizmem.
>
> Prze�omowego odkrycia dokona� zesp� specjalist�w pod kierownictwem dr Marii
> New (endokrynologa i pediatry) z Mount Sinai School of Medicin. Podczas badaďż˝
> nad dzia�aniem deksametazonu - prenatalnych pigu�ek zapobiegaj�cych
> zaburzeniom rozwoju genitali�w u �e�skich p�od�w - okaza�o si�, �e c�rki matek
> leczonych tym preparatem nigdy nie zostanďż˝ lesbijkami."

Większość uczonych uważa homo za normę czyli zdrowych, to spowodowało,
że różnych zaburzeńców teraz się leczy z homofobi. Są odszepieni
naukowcy ,korumpowani przez kk , którzy twierdzą inaczej, ale są
uważani za patologię. Niestety jesteś stadny i przypisujesz sobie
urojoną większość, która potępia homo, a tak naprawdę to znikoma
patologia potępiona przez kręgi naukowe. Obecnie są propozycję aby
homofobię wpisać z zaburzeń psychicznych do chorób psychicznych , bo
tobie podobni stanowią zagrożenia dla normalnego społeczeństwa, więc
jeśli to przejdzie, przez to że stanowisz zagrożenie będziesz zmuszony
do leczenia psychiatrycznego. Zresztą chorobę psychiczną u ciebie
widać, powołujesz się= czego natura chce a czego nie chce. Niestety
natura jakoś produkuje od wieków homo i twoja choroba nic tu nie
zmieni. A kk zwalcza to co go prowokuje, bo jak się wypiera własne
skłonności i ktoś je ujawnia w sobie, to bije po podświadomości osoby
wypierającej. Ale to jest uproszczenie bo homofobia jest fobią
ogólną , która przybiera paranoidalnego zagrożenie ze strony
wszystkiego co odbiega od prymitywnej stadności. Homofobia to też jest
fobia do własnego indywidualizmu, do którego nabiera się wstrętu w
systemach totalitarnych. I ziapiesz tak jak na godzina nienawiści u
Orwella.

Nemezis

napisał(a):
> glob <robert.p...@gmail.com> napisaďż˝(a):
>

> Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

A ja myślę że niedługo wylądujesz na zakładzie psychiatrycznym i przy
twojej nienawiści ostre trzepanko będziesz miał non stop i kaftanik,
piana z pyska od leków, pasy i trzepanie.

kie...@gazeta.skasuj-to.pl

> [...]

> zmieni. A kk zwalcza to co go prowokuje, bo jak si=EA wypiera w=B3asne
> sk=B3onno=B6ci i kto=B6 je ujawnia w sobie, to bije po pod=B6wiadomo=B6ci o=
> soby
> wypieraj=B1cej. Ale to jest uproszczenie bo homofobia jest fobi=B1
> og=F3ln=B1 , kt=F3ra przybiera paranoidalnego zagro=BFenie ze strony
> wszystkiego co odbiega od prymitywnej stadno=B6ci. Homofobia to te=BF jest
> fobia do w=B3asnego indywidualizmu, do kt=F3rego nabiera si=EA wstr=EAtu w
> systemach totalitarnych. I ziapiesz tak jak na godzina nienawi=B6ci u

Krecisz sie cioto w kolko ;)
Z natura nie wygrasz, twoja rowniez. Dlatego nawet brzytwy sie chwycisz ;)
Homofobia jak kazda fobia ma swoj bardzo prosty powod i cel: instynkt
samozachowawczy. Najzdrowsza rzecz pod sloncem. I chocbys stawal na rzesach
nie doprowadzisz populacji do rezygnacji z niej. Milej walki z wiatrakami ;P
Ostatnie pokolenie homikow wokolo nas, medycyna zrobi swoje -uleczy
spoleczenstwo z kolejnej choroby -trzeba traktowac was jak ginacy gatunek.
Do ZOO z ciotami! ;P

Nemezis

napisał(a):
> Nemezis <strukt...@gmail.com> napisaďż˝(a):

> Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Ty z naturą wygrałeś dlatego jesteś chory psychicznie.

zażółcony

> [...]
> obnizenia
> stopnia ryzyka wystapienia takiego schorzenia.

Jak to mówią: coś za coś. Ryzyko przegranej za szansę wygranej.
Można np. pomyśleć o technicznym wycofaniu pomysłu natury, by
noworodkom dawać tak dużą łowę. Po co tak narażać matki na
uszkodzenia w czasie porodu i powikłania w trakcie połogu ?

Można zaryzykowac twierdzenie, że większośc pojedynczych mutacji
znacznie częściej stanowi problem niż zysk (a najcześciej
są względnie neutralne), szczególnie na początku.
Ich potencjał pozytywny wychodzi na wierzch wiele pokoleń
później, kiedy dochodzą kolejne przypadkowe mutacje
i szczęśliwie wszystko razem daje jakąś nową jakość.

zażółcony

> [...]
> lepsze. W tym wypaku wiadomo co sluzy lepiej prze-trwaniu populacji:
> heteroseksualizm. Koniec kropka. Czesc piesni! ;)

To ciekawe, �e to dla Ciebie takie oczywiste ...
Pewnie si� powtarzam, ale spytam: czy wiesz, �e jedne z najbardziej
rozpowszechnionych �ywych istot na ziemi s� 'praktycznie aseksualne' ?
99,?% osobnik�w ani przez moment w ci�gu ca�ego swojego �ycia nie
jest zdolne do uprawiania seksu i p�odzenia potomstwa.

Jednocze�nie istotki te milutkie zar�wno masowo jak i liczbowo
(o ca�e rz�dy wielko�ci) przewy�szaj� populacj� ludzk�.
Je�li ci m�drzy, heteroseksualni, poprawni i moralni katolicy doprowadz�
do wojny atomowej, to jest bardzo du�a szansa, �e z nie prze�yje
�aden z nich, natomiast milutkie 'prawie' aseksualne istotki i kt�rych
mowa b�d� si� mia�y ca�kiem nie�le.

Wiesz o jakich istotkach mowa ?

BTW. Heteroseksualizm to margines.

zażółcony

>W dniu 2010-11-02 21:13, Aicha pisze:
> Pewnie dla tego, ze ewolucja i rozwoj tak jak kazdy inny proces produkuje
> jakies odpady.
> A ze surowiec ciagle ten sam, wiec i odpad niewiele sie zmienia.

A dałbyś do badania swój genotyp, żeby go wypunktować
pod kątem zawartości szkodliwych i niebezpiecznych 'odpadów' ?
Oczywiście ze względów technicznych nie jest możliwe usuniecie
ich wszystkich, ale ... może sterylizacja ?

zażółcony

Użytkownik "zażółcony" <r...@xop.pl> napisał w wiadomości

> noworodkom dawać tak dużą łowę. Po co tak narażać matki na

głowę

Message has been deleted

zażółcony

> Pozdrow kolezanke.
> Albo malzonke.
> A najlepiej obydwie, bo juz sie pogubilem w twojej jakosci ;)

No już dawno się pogubiłeś ...
Być może z powodu braku dopływu świeżych treści ?
Ale w końcu każdy ma prawo do pełnienia funkcji
osobistego historyka Redarta :)
Tylko przydałaby się jakaś, winna temu powołaniu,
rzetelność, wnikliwość, konsekwencja ...

Druch

"vonBraun" <inte...@gazeta.pl> wrote in message

Twoj humor odczytuje w ten sposob:
ze albo stanac po stronie
tej cala socjalistyczna euro machina,
z gejami, swinska grypa itp.
wtedy jestes Postępowy,
albo zostajesz zaklasyfkowany
jestem niewyksztalconym, z malego
miasteczka, z Gienią.

Czyli cos w rodzaju kompleksow.
A wiec dokladnie to o czym ciagle pisze,
czyli manipulacja ludzmi, na zasadzie:
jesli nie podczepisza sie pod
Duzy Statek Postepu, z loveparadami,
gejami, globalnym ociepleniem,
albo jak nie masz kredytu,
albo nowego samochodu,
to znaczy ze jestes ciemnogrodem,
niewyksztalconym, z Gieniom,
i "błendami gramatycznymi".

Motorem takiego motywowania sa niestety
kompleksy, wszczepiane rzez media
- nie jest to dobry
przewidnik dla wlasnego widzenia swiata.
Gdyż zmusza do porzucenia wlasnego zdania,
a w zamian zmusza do nieustannego
czuwania
"co mysla inni, "wyksztalceni z miast i inteligentni".
Na zasadzie: czy ja jestem wystarczajaco postempowy?

Przypomina mi to czasy ZSRR - z ta roznica ze
tam panstwo walczylo siła z "ciemniactwem".
Teraz bazuje sie na kompleksach.

Pozdrawiam,
Druch

Druch

"Chiron" <chi...@onet.eu> wrote in message news:iappb4$d4v$1...@news.onet.pl...

> Jeśli nie potrafisz lub nie chcesz odpowiedzieć- to po co udajesz, że
> jesteś intelektualistą odpowiadającym ciołkowi? Na mnie wywarło to wręcz
> ponure wrażenie.

Ale vB wlasnie odpowiedzial, nie zdajac sobie z tego sprawy.

Odpowiedzial, na zasadzie pierwszego skojarzenia.

Odpowiedzial (nie wprost) mniej wiecej tak:
jesli nie myslisz poprawnie politycznie,
zgodnie z obowiazujacymi
wytycznmi przez "wyksztalconych z miasta"
to jestes zakwalifikowany jako ciemniak.

I tu nie ma miejsce na dyskusje, argument.
Jesli myslisz inaczej - to jestes poza Postępem,
jestem Gienią, kims ciemnym.

Taka odpowiedz dał vB, dał bardzo konkretnie,
nawet nie zdając sobie z tego sprawy!

Pozdrawiam,
Druch

Message has been deleted

zażółcony

> Nie pajacuj to pomyslimy co da sie zrobic.
To Was jest tam więcej ?
Boże, co za masakra ...

Chiron

Użytkownik "Druch" napisał w wiadomości grup

Pozdrawiam,
Druch

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

kie...@gazeta.skasuj-to.pl

zażółcony <r...@xop.pl> napisał(a):

> [...]

> rozpowszechnionych żywych istot na ziemi są 'praktycznie aseksualne' ?
> 99,?% osobników ani przez moment w ciągu całego swojego życia nie
> jest zdolne do uprawiania seksu i płodzenia potomstwa.
>
> Jednocześnie istotki te milutkie zarówno masowo jak i liczbowo
> (o całe rzędy wielkości) przewyższają populację ludzką.
> Jeśli ci mądrzy, heteroseksualni, poprawni i moralni katolicy doprowadzą
> do wojny atomowej, to jest bardzo duża szansa, że z nie przeżyje
> żaden z nich, natomiast milutkie 'prawie' aseksualne istotki i których

Kolejny "demokrata inaczej" ;)
Dla karaluchow takich jak ty liczy sie ilosc bezdusznych bytow zamiast jakosc
bycia (czlowiekiem), a juz jeden (czlowiek) jest wiecej wart niz wszystkie
zwierzeta kiedykolwiek istniejace razem wziete, watpie czy zrozumiesz dlaczego ;P
Mozesz krecic kota ogonem w dowolna strone i tak nie zmienisz faktow :)
Natura wyprodukowala zarowno karakucha jaki i czlowieka ale tylko ten jest
swiadomy siebie i jako taki w zgodzie z wlasna natura bedzie zawsze
heteroseksualny, nawet gdyby cale niebo z jego kosciolkiem chcialo zrobic z
ludzkosci aseksualne aniolki a pieklo ze swoimi stronnikami bi-homo-seksualna
zezwierzecona bezrozumna bestie, karalucha wlasnie. A do zaglady globalnej
predzej bedzie pchac nas ta strona ktora za wszelka cene probuje
redukcjonistycznie traktowac czlowieka wylacznie jak zwierze, gdy mu sie to
nie uda-je woli zniszczyc wszelkie dowody swojej porazki. Karaluszku. :P

kie...@gazeta.skasuj-to.pl

> [...]

> =3DF1stwa, wi=3D
> dziesz zmusz=3D
> ciebie
> ce. Niestety
> sne
> adomo=3DB6ci o=3D
> trony
> BF jest
> tr=3DEAtu w

> )

> ch

> ;P

> ..

> ..pl/usenet/
>

> Ty z natur=B1 wygra=B3e=B6 dlatego jeste=B6 chory psychicznie.

Do chorob psychicznych pcha ludzi cioto natura (mozgu) wlasnie.
Jesli wygralem z natura -jestem zabezpieczony przed zwidami mózgu
podlegajacego lekowi samozachowawczemu (uciekanie w uludy), ktorym ty
-jak widac- dalej podlegasz, dopatrujac sie swojej wlasnej choroby w tych
ktorzy ci ja pokazuja -cioto! ;P Ale nie boj nic -da sie cie wyleczyc,
tabletkami. Tylko czy ty chcesz byc naprawde zdrowy?! Oto jest pytanie! ;)

zażółcony

Użytkownik <kie...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
Czyli co, dochodzimy powoli do konkluzji, że:
- homoseksualista to nie (człowiek) - nie bo nie.
- ja też nie (człowiek), bo nie rozumiem, co mnie różni od karalucha
Czy jest tu w ogóle jakiś (człowiek) w okolicy ?

> nie uda-je woli zniszczyc wszelkie dowody swojej porazki. Karaluszku. :P

... a tak w ogóle to mowa była o mrówkach. Ale też przy okazji o pokrewnych
termitach, pszczołach, osach, szerszeniach, trzmielach ...
Ale może karaluchy też aseksualne, ty się znasz lepiej, prawda profesorku
wybitny ewolucjonisto ? ;)

glob

napisał(a):
> [...]

> ktorzy ci ja pokazuja -cioto! ;P Ale nie boj nic -da sie cie wyleczyc,
> tabletkami. Tylko czy ty chcesz byc naprawde zdrowy?! Oto jest pytanie! ;)

Natura nie jest twoimi fobiami, oderwaŁeś się od rzeczywistości i ci
odbiło.
1. Już pisałem , homofobia jest przeskakująca, jest fobią do samego
siebie gdy jakiś determinizm domaga się wyrzeczenia w człowieku jego
konkretnej , indywidualnej rzeczywistości , wtenczas powstaje fobia do
samego siebie, następnie wszystko co jest w jakiś sposób rzeczywiste
zaczyna oblewać obrzydzenie. Tak samo działa choroba psychiczna,
odrywa od rzeczywistości i przez to rządzi człowiekiem, cokolwiek chce
przywrócić człowieka do rzeczywistości jest wrogie i należy go
zniszczyć. No homo projektuesz to co się w tobie siebie brzydzi, bo
masz lęk przed życiem jesteś niedorozwinięty, potrzebujesz stada,
stada skrajnie złapanego za pyska, ktoś na wzór stalina w twoich
oczach urasta do opiekuna i wszelka statystyka ma być żelaźnie
utrzymana nawet jak jest absurdalna. Mnie to bawi w pewnych momentach
jak w obecnym świecie przez skomplikowanie tego świata buractwo
wariuje.

kie...@gazeta.skasuj-to.pl

zażółcony <r...@xop.pl> napisał(a):

> [...]
> noworodkom dawać tak dużą łowę. Po co tak narażać matki na
> uszkodzenia w czasie porodu i powikłania w trakcie połogu ?

Glowy noworodkow wcale nie sa za duze, to kobietom wmowiono ze porod to cos
strasznego tak, ze cierpia juz z samego leku przed porodem i bolem, wiec
zaklucaja swoje naturalne reakcje i chca wszystkie "rodzic po cesarsku" byle
nie cierpiec. Poczytaj o porodach orgazmicznych, to jest naturalne odczuwanie
porodu, tak rodza inne ssaki, dlaczego nie ludzkie kobiety? Bo sie boja
wmowionego im bolu zamiast przezywac ekstaze podczas porodu? Bol jest w ich
glowach. Wprogramowany kulturowo. Odprogramuj kobiete a bedzie znow samica z
orgazmem rodzaca swoje mlode i chcaca wiecej. ;)

> [...]
> później, kiedy dochodzą kolejne przypadkowe mutacje
> i szczęśliwie wszystko razem daje jakąś nową jakość.

Nie myl homoseksualizmu z taka mutacja. Z powodow oczywistych ta sytuacja
akurat nie nadaje czlowiekowi nowej jakosci, bo nie prowadzi do przekazywania
"normalna metoda" genow nastepnemu pokoleniu, o ile homoseksualizm danej
jednostki jest na tyle silny by zapobiec stosunkom "tradycyjnym". Moze dlatego
homoseksualizm wciaz utrzymuje sie w populacji w stosunkowo "lagodnej" formie
wyrazu ;) To slepa uliczka ewolucji gatunkowej, byc moze czesta -o ile to w
ogole mutacja genomu a nie jak mowia ostatnio - choroba hormonalna, skoro tak
stosunkowo latwa do wystapienia w kazdym pokoleniu.
Ot, mamy medycyne, ktora juz mowi ze sobie z tym "problemem" (po)radzi, jak z
innymi schorzeniami endokrynologicznymi. ;)

kie...@gazeta.skasuj-to.pl

za��cony <r...@xop.pl> napisa�(a):

> U�ytkownik <kie...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa� w wiadomo�ci

> Czyli co, dochodzimy powoli do konkluzji, �e:
> - homoseksualista to nie (cz�owiek) - nie bo nie.

Jacy "my"? To ty dochodzisz do takiej konkluzji jaka ci wygodna, a wygodna ci
ta sugerujaca ze odmawia sie homoseksualistom czlowieczenstwa.
Chory na raka jest czlowiekiem, ale nikt nie twierdzi ze rak to cos
"normalnego". Skoro medycyna juz znow twierdzi z TO (homoseksualizm) sie da
leczyc, w koncu sie rozwija i po okresie twierdzenia ze nie da sie homo leczyc
wiec musi sa "normalni" bo przeciez ona !Medycyna! potrafilaby ich wyleczyc
gdyby to byla choroba, a medycyna sie nie myli, wiec to nie moze byc choroba,
skoro sie nie da tego wyleczyc, no wiec juz znow twierdzi ze sie da wyleczyc
homoseksualizm endokrynologicznie, to jednak musi byc choroba... ;) Jaka kurna
ta medycyna swoja droga jest pokrecona...uznaje naprawde za choroby tylko to
co umie leczyc, a wlasciwie niektorzy lekarze tak maja, ale mniejsza o to. Ot:
politcorrect rzadzi i w mdycynie. ;)

> - ja te� nie (cz�owiek), bo nie rozumiem, co mnie r�ni od karalucha
> Czy jest tu w og�le jaki� (cz�owiek) w okolicy ?

Skoro nie rozumiesz co cie rozni od karalucha, widzi mi sie ze podstawowej
ludzkiej wladzy (rozumu=samoswiadomosci) nie posiadasz, wiec czy naprawde
jestes pewien ze jestes czlowiekiem a nie tylko wmawiasz to sobie, bo tak cie
zaprogramowano siebie samego okreslac? Jesli nauczysz papuge powtarzac "jestem
czlowiekiem" znaczy ze uczyniles z niej czlowieka? He he. ;)
Czlowieku!?! A moze jednak bezrozumny bycie karaluchopodobny o ciele pewnego
gatunku ssakow nazywanym przez istoty myslace tegoz gatunku: "homo sapiens
sapiens"? ;)

> .... a tak w og�le to mowa by�a o mr�wkach. Ale te� przy okazji o pokrewnych
> termitach, pszczo�ach, osach, szerszeniach, trzmielach ...
> Ale mo�e karaluchy te� aseksualne, ty si� znasz lepiej, prawda profesorku
> wybitny ewolucjonisto ? ;)

Zdaje mi sie ze trutnie tez pszczoly a jakby jednak samce, u mr�wek podobnie,
inne wymienione gatunki razem z karaluchami sam lepiej sprawdďż˝ pod katem
monoplciowosci -o ty co czynisz sobie ze mnie
profesorsko-wybitnie-ewolucjonistyczny garnek samemu bedac kotlem, bowiem mowi
sie: "przyganial kociol garnkowi"... ;P

--
Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

kie...@gazeta.skasuj-to.pl

> [...]

> odrywa od rzeczywisto=B6ci i przez to rz=B1dzi cz=B3owiekiem, cokolwiek chc=
> przywr=F3ci=E6 cz=B3owieka do rzeczywisto=B6ci jest wrogie i nale=BFy go
> zniszczy=E6. No homo projektuesz to co si=EA w tobie siebie brzydzi, bo
> masz l=EAk przed =BFyciem jeste=B6 niedorozwini=EAty, potrzebujesz stada,
> stada skrajnie z=B3apanego za pyska, kto=B6 na wz=F3r stalina w twoich
> oczach urasta do opiekuna i wszelka statystyka ma by=E6 =BFela=BCnie

> utrzymana nawet jak jest absurdalna. Mnie to bawi w pewnych momentach

> jak w obecnym =B6wiecie przez skomplikowanie tego =B6wiata buractwo

Idz lepiej cioto spac wraz ze swa realna fobia na temat mojej rzekomej
homofobii, przespij sie z tym przemysl (jesli potrafisz) a potem napisz cos
sensownego, masz bowiem ze mna jeden powazny problem: znam osobiscie blisko
(ale bron boze za blisko ;P) kilku zdeklarowanych oficjalnie homoseksów (cioty
by rzec pieszczotliwie), ktorzy bynajmniej nie maja przyczyn twierdzic ze
jestem homofobem :) Ja po prostu toleruje ich chorobe wspolczujac im
serdecznie, tak jak sie wspolczuje choremu na raka. I jak sie ciesze gdy
chemoterapia u rakowca dziala tak samo sie raduje do glebi ze medycyna robi
postepy i mi kolegow wyleczy wkrotce na normalnych heterykow, z ktorymi se
pogadam o babskich zamiast meskich tylkach, bo to przeciez nic ciekawego takie
meskie dupy pod prysznicem, za to cycuszki, udka i posladeczki "slabej plci"
to dopiero rarytasiki! warte przedyskutowania przed meczem (golfa np) ;P

glob

napisał(a):
> [...]

medycyna robi
postepy i mi kolegow wyleczy wkrotce na normalnych heterykow, z

On nie jest chomofobem, a homoseksualiści to rak........ręce opadają,
buractwo co raz bardziej debilnieje i piedolca dostaje.

Aicha

W dniu 2010-11-04 02:12, kie...@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

> [...]

> monoplciowosci -o ty co czynisz sobie ze mnie
> profesorsko-wybitnie-ewolucjonistyczny garnek samemu bedac kotlem, bowiem mowi

Umiej�tno�� czytania ze zrozumieniem staje si�, jak wida� na za��czonym
obrazku, coraz rzadszďż˝ :>

--
Pozdrawiam - Aicha

Aicha

W dniu 2010-11-03 12:48, zażółcony pisze:

> To Was jest tam więcej ?
> Boże, co za masakra ...

No tak z dziesięciu co najmniej :)
BTW, Pimpek piszący z ulubionego serwera Bluzgacza i gównojadów... coraz
ciekawiej się robi.

--
Pozdrawiam - Aicha

kiepsk...@gazeta.pl

> [...]

> e os=3D

> www.gazeta=3D

> mia jest
> o podwa=3DBFa
> raz kolejny

> czac. :P
> by
> zania

> ..pl/usenet/
>

> A ja my=B6l=EA =BFe nied=B3ugo wyl=B1dujesz na zak=B3adzie psychiatrycznym =
> i przy
> twojej nienawi=B6ci ostre trzepanko b=EAdziesz mia=B3 non stop i kaftanik,
> piana z pyska od lek=F3w, pasy i trzepanie.

A ja mysle cioto ze za duzo myslisz i juz ci sie od tego widzenia u innych
chorob psychicznych samemu rzuca na mozg -uwazaj, bo to czego zyczysz innym
moze rychlo przydazyc sie wlasnie tobie! Nastepny dzwonek do twoich drzwi to
moga byc po ciebie panowie w bialych kitlach z bialym onensize kaftanem! ;)
Uwazaj wiec czego zyczysz -z nienawisci za prawde mowiona ci w oczy- innym! ;P
Zdrowka zycze! Cioto! ;)))

glob

Aicha napisał(a):

50% polaków to wtórni analfabeci, też zauważyłem że coś czyta i już mu
miałem napisać, że niżle mu się we łbie pierdoli.

kie...@gazeta.skasuj-to.pl

Aicha <blueberry3...@to.ja> napisaďż˝(a):

Nastepny kociol (kociolkowa) co garnkowi przygania ;))

kie...@gazeta.skasuj-to.pl

Aicha <blueberry3...@to.ja> napisał(a):

Nie wiedzialem Aicha ze jestes les... ;P
Zebys chociaz byla bi... ;)

kie...@gazeta.skasuj-to.pl

glob <robert.p...@gmail.com> napisaďż˝(a):

> Aicha napisa=B3(a):

> e z najbardziej
> znie aseksualne' ?
> ego swojego =EF=BF=BDycia nie

> =BDwek podobnie,

> pod katem

> em mowi

> =BF=BD, jak wida=EF=BF=BD na za=EF=BF=BD=EF=BF=BDczonym

> 50% polak=F3w to wt=F3rni analfabeci, te=BF zauwa=BFy=B3em =BFe co=B6 czyta=
> i ju=BF mu
> mia=B3em napisa=E6, =BFe ni=BFle mu si=EA we =B3bie pierdoli.

Ty ciota! Ty nie jestes nawet wtorny, ty jestes multi... ;)

glob

napisał(a):

Ja ci niczego nie życzę ty już masz pierdolca, a buractwo przy tak
dynamicznym świecie coraz bardziej się gubi i wszystkiego boi i tworzy
urojenia na temat wszystkiego , paranoje na paranoi paranojami
poganiają i pieniaczy bo za słabo skopane. Bo w wielu przypadkach to
się już jedynie izoluje, bo już nie da się leczyć, gdyż naprzód trzeba
by było uczyć, a nauczyć się nie da bo stadne, czyli nic nie przyjmuje
na wŁasność.

Aicha

W dniu 2010-11-04 02:50, kie...@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

> Nie wiedzialem Aicha ze jestes les... ;P
> Zebys chociaz byla bi... ;)

Nie wiedziałam, że jesteś hipokrytą. Ale teraz już wiem.

--
Pozdrawiam - Aicha

kiepsk...@gazeta.pl

> [...]

> On nie jest chomofobem, a homoseksuali=B6ci to rak........r=EAce opadaj=B1,

> buractwo co raz bardziej debilnieje i piedolca dostaje.

Spadaj cioto do zoo, przyjde z dzieciskami powytykac cie palcem i kultuLarnie
po buraczemu rzucic ci do klatki cukiereczka, a co mi tam, na milosierdzie
jeszcze mnie buraka wobec hiperburaczyska chorego z nienawisci do nieciot
stac, co nie? ;P Heterofobie jeden nierozrozniajacy pomiedzy choroba a chorym!
To nie homoseksualista jest rakiem ale homoseksualizm toczacy jego mozg jako
wynik zaburzen takichiowakich. I kto tu jest tepakiem... ;D

kie...@gazeta.skasuj-to.pl

Aicha <blueberry3...@to.ja> napisał(a):

> Nie wiedziałam, że jesteś hipokrytą. Ale teraz już wiem.

Cos ci nie w smak? Mnie tam z nia dobrze. Jak w raju! ;)
Przy twojej zreszta moja jest jak garnek przy kotle ;P

glob

napisał(a):

Wtórny analfaetyzm to; brak zrozumienia tekstu czytanego--idioto , nie
ma multii. Co za kretyn.

glob

napisał(a):

Mózg to ci się ztoczył lub wpierdala ci go robactwo....a raczej
niepofałdowany...no dobra dwie fałdeczki i przeskok energii trwa kilka
lat.

Aicha

W dniu 2010-11-04 03:02, kie...@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:

> Cos ci nie w smak? Mnie tam z nia dobrze. Jak w raju! ;)
> Przy twojej zreszta moja jest jak garnek przy kotle ;P

Powalasz merytoryką :) Na łopatki.

--
Pozdrawiam - Aicha

kiepsk...@gazeta.pl

glob <robert.p...@gmail.com> napisaďż˝(a):

> ym
> ;)

> m! ;P

> ..pl/usenet/
>

> Ja ci niczego nie =BFycz=EA

Bos sam burak i tyle by bylo prawdy cioto! Nic innego poza odplacaniem pieknym
za nadobne nie potrafisz z siebie wykrzesac! ;P

> ty ju=BF masz pierdolca, a buractwo przy tak
> dynamicznym =B6wiecie coraz bardziej si=EA gubi i wszystkiego boi i tworzy

> urojenia na temat wszystkiego , paranoje na paranoi paranojami

> poganiaj=B1 i pieniaczy bo za s=B3abo skopane. Bo w wielu przypadkach to
> si=EA ju=BF jedynie izoluje, bo ju=BF nie da si=EA leczy=E6, gdy=BF naprz=
> =F3d trzeba
> by by=B3o uczy=E6, a nauczy=E6 si=EA nie da bo stadne, czyli nic nie przyjm=
> uje
> na w=A3asno=B6=E6.

Jak trafnie cioto buraczana siebie opisujesz! Moje gratulacje! ;)
Od teraz sie umowmy -co napiszesz na moj temat to juz ty dobrze wiesz ze
piszesz na swoj. OK? Bedzie ci latwiej i szybciej. Im gorzej napiszesz -tym
gorzej o sobie myslisz cioto. ;)
Im lepiej o mnie pomyslisz -znaczy ze tym lepiej widzisz siebie.
Terapia w toku. czas start. Musisz sie w koncu wziasc za bary ze swoimi
fobiami ktore widzisz w innych. Ze swoja heterofobia, burakofobia, autofobia ;)
Zakrecony czleku, jakzesz ty biedny i godny litosciwego pochylenia sie nad
toba jestes! No dosc glaskania.
Kopa ci cioto na droge leczenia i krzyzyk na czolko. :P

glob

Aicha napisał(a):

> Powalasz merytoryk� :) Na �opatki.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Mnie już dawno ten jego chory bełkot nie wzbudza ciekawości, ale
pomyśl czasem o mojej metodzie stosowania przemocy, bo są tacy dla
których ten język jest jedynym zrozumiałym.

kie...@gazeta.skasuj-to.pl

Aicha <blueberry3...@to.ja> napisał(a):

Skutecznosc zwalenia z nog najwazniejsza. Moja autorska metoda ;)
Po dwakroc ma sie bowiem wiekszy problem samemu z tym,
co cie kluje niemile u innych, panno hipokrytyczko ;P

It is loading more messages.