Kula ziemska

colouru...@poczta.onet.pl

Kula, okr?g magiczne symbole wszech?wiata. Nie maj? poczatku nie maj? ko?ca. No bo
gdzie jest pocz?tek czy koniec Kuli Ziemskiej? Gdzie poczatek czy koniec równika?
Jak sie jedzie po idealnej kuli ziemskiej to czy mozna w ogóle okre?li? ?e jedzie
si? w góre lub w dó?? No nie! Paranoja. Ludzie jak ma?e mrówki wi?zniami ma?ej kuli
ziemskiej.

astro

Użytkownik "colo...@poczta.onet.pl" <colouru...@poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości
> Kula, okr?g magiczne symbole wszech?wiata.[...]

Ustaw kodowanie znakow albo pisz bez polskich liter...
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Andrzej M

astro napisał(a):

> Użytkownik "colo...@poczta.onet.pl" <colouru...@poczta.onet.pl>
> napisał w wiadomości

> Ustaw kodowanie znakow albo pisz bez polskich liter...

Moze lepiej jakby wogole nie pisal ?

Pozdrawiam

Andrzej M

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.kosmos

ankan

nie pal tyle tego świnstwa !

--
ankan

fredcassidy

Hy.. Zapomnialem. Wszak zyjemy na wewnetrznej powierzchni kuli... Slonce
to zapewne rozpalone jadro Ziemi.. A reszta hm...

KFC

Drake

colo...@poczta.onet.pl wrote:

> si? w góre lub w dó?? No nie! Paranoja. Ludzie jak ma?e mrówki wi?zniami ma?ej kuli
> ziemskiej.

Ziemia jest płaska jak naleśnik ;PPPP

--
MAQ

KazzaM

On Sun, 17 Jul 2005 13:28:42 +0000, colo...@poczta.onet.pl wrote:

> Ludzie jak ma?e mrówki wi?zniami ma?ej kuli
> ziemskiej.

My, ludzie jesteśmy mikro-odpryskami wszechświata. A co mają do
powiedzenia w tej sprawie owady żyjące razem z nami na Ziemi???
To się w głowie nie mieści. Ale to dobrze bo życie bez takich tajemnic
byłoby nudne. Co ludzie by robili jakby wiedzieli jak jest na Plutonie?
Siedzieliby przed telewizorem z piwem w ręku i oglądali głupie
telenowele, a teraz chociaż niektórzy są ciekawi wszechświata...

Adam Przybyla

... generalnie w porowananiu do wszechswiata, roznica miedzy nami
a owadami jest zaniedbywalna;-))) "Brakujace ogniwo ewolucji" konsumujace
TV najlepiej o tym swiadczy;-))) Z powazaniem
Adam Przybyla

Aga Bej

> a owadami jest zaniedbywalna;-))) "Brakujace ogniwo ewolucji" konsumujace
> TV najlepiej o tym swiadczy;-))) Z powazaniem

Przepraszam ale porównywanie owadów z przeciętnym konsumentem takiego np
Polsatu* to wielka obraza dla owadów :)

* Jak dla mnie to to jest poziom miedzy planktonem a tosterem....

--
Książę Stepów, Słońce Mongolii, Największy Chan na Zachód od Koluszek
Aga Bej

Bartłomiej 'Booge' Powiedziuk

astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> w pocie czoła naskrobał:

> Ustaw kodowanie znakow albo pisz bez polskich liter...

...bo idzie się pochlastać czytając to...

--
_________ ______________________________
|=_ _=| e-mail:pow...@toya.net.pl
|_________|______________________________

Tomasz Pyra

colo...@poczta.onet.pl napisał(a):

> Gdzie poczatek czy koniec równika?

Jak to gdzie? W Greenwich ;)

Rafał Zieliński

Tomasz Pyra wrote:
> Jak to gdzie? W Greenwich ;)

dobrze kombinujesz, ale równik nie przechodzi przez Greenwich :))

Biorelaxator

Użytkownik "Rafał Zieliński" <zielak@wytnij_if.pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:dbh5dh$o1f$1...@inews.gazeta.pl...

> dobrze kombinujesz, ale równik nie przechodzi przez Greenwich :))

Ale poludnik "Zero" przechodzi przez Greenwich i przez rownik i tam sie on
wlasnie zaczyna i konczy :)))

Janusz

Tomasz Pyra

Rafał Zieliński napisał(a):

> dobrze kombinujesz, ale równik nie przechodzi przez Greenwich :))

Oj tam czepiasz sie szczegolow.
Co to za odleglosc te marne kilka tysiecy kilometrow w obliczu calego
kosmosu?