immobilizer i kluczyk ... pomocy!

Ali

Mam problem z odpaleniem auta. Renault Kangoo 1999r diesel. Nie działa
immobilizer na kluczyk oraz zamek centralny :( Kluczyk się popsuł? Jak
naprawić i gdzie? Rozkodował się? Jak zakodować? W hali targowej nic z
kluczyka nie odczytali, niestety... :(

Wojtek

Ali napisał(a):
A to ciekawe. Kluczyki Renault maja 2 niezależne rzeczy: Nadajnik RF
(kiedyś IR) do centralnego zamka i układ zbliżeniowy do immobilizera.
Układ zbliżeniowy jest całkowicie niezależny od reszty. Nie jest nawet
podłączony do baterii. Szansa że oba poszły jest bliska zeru.

pozdrawiam
w.

Klara Bemol

Ali pisze:
> Mam problem z odpaleniem auta. Renault Kangoo 1999r diesel. Nie dzia^(3)a
> immobilizer na kluczyk oraz zamek centralny :( Kluczyk sie^ popsu^(3)? Jak
> naprawi? i gdzie? Rozkodowa^(3) sie^? Jak zakodowa?? W hali targowej nic z
> kluczyka nie odczytali, niestety... :(

przyjaciółka przerabiała tyle co ale w lanosie

droga - autoryzowany punkt naprawy, dorobienie dwóch nowych i wymiana
czegoś tam - łączny koszt około 270 zł

Rafał Zawierta

Ali pisze:
ASO raczej zostaje. Nie wiem jak w '99 ale w Lagunie '96 (kluczyk IR)
wołali 600 zł za dorobienie drugiego klucza przy pierwszym sprawnym.

R.

Rafal K

Użytkownik "Ali" <alink...@wp.pl> napisał w wiadomości

Jeśli wymiana baterii nie pomogła to tylko ASO.

Rak
www.amara.com.pl

rad...@konto.pl

Wed, 12 Mar 2008 20:22:26 +0100, w <fr9ahi$12$1...@news.wp.pl>, Klara Bemol
<hadr...@wp.pl> napisał(-a):

> przyjaciółka przerabiała tyle co ale w lanosie
>
> droga - autoryzowany punkt naprawy, dorobienie dwóch nowych i wymiana
> czegoś tam - łączny koszt około 270 zł

Dorobienie kluczyka (z immobiliserem) w Lanosie to koszt: ok. 40zł surowy klucz
z ASO, ok. 50zł wyrzeźbienie kluczyka w punkcie rzeźbienia kluczy ;), ok. 30zł
zaprogramowanie kluczyka w centralce w ASO. Razem ok. 120zł.

Jacek Ostaszewski

Ali pisze:
Obym się mylił, ale mi za kluczyk do Thalii - a tylko ASO się tego
podejmuje - chcieli chyba ponad 8 setek. Na szczęście, moje klucze się
znalazły w domowej szczelinie...

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

Klara Bemol

rad...@konto.pl pisze:

tylko kluczy było 2, a zatem ogólny koszt się mniej więcej zgadza

"Rafał \"SP\" Gil"

Jacek Ostaszewski pisze:

> ... do Thalii ...

A fujjjjj ... odbiło mi się sevendejsami i kiełbasą.

EMEL

Witam
Masz pecha bo piloty ,,renowek" sa piorunsko drogie a ASO-i sporo
zachodu z dorobieniem nowego (ustalenie kodu na podstawie nr nadwozia
i takie tam).Ale pociesze Cie ze troche tych pilotow
ponaprawialem.Moze i z twoim sie uda.Zapraszam do zakladu.
www.emel-alarmy.pl
Pzdr.
Mariusz

rad...@konto.pl

Wed, 12 Mar 2008 21:30:10 +0100, w <fr9egi$27h$1...@news.wp.pl>, Klara Bemol
<hadr...@wp.pl> napisał(-a):

> tylko kluczy było 2, a zatem ogólny koszt się mniej więcej zgadza

To zależy czy dostała oryginalne klucze Daewoo (wygląd + logo). :)