wszyscy mamy konto na forum paralotniowym

tomasz....@gmail.com

Hej.

Jakiez bylo moje zdziwienie kiedy dostalem wiadomosc na maila o takiej tresci:

"Witaj exi,

Tę wiadomość wysłał(a) do Ciebie xxxxx przez Twoje konto na "paraglidingforum.pl". Jeśli jest to spam lub zawiera obraźliwe treści, to wyślij informację o tym na ten adres e-mail:

ad...@paraglidingforum.pl"

Nigdy nie rejestrowalem sie na zadnym forum paralotniowym! Wyslalem dwukrotnie zapytanie w tej sprawie do tegoz admina ale nie raczyl odpowiedziec. Z tego miejsca, po raz trzeci prosze o usuniecie mojego profilu z forum paralotniowego i nie wprowadzanie ludzi w blad. Adminie, tworz i administruj sobie swoje forum ale nie wciagaj mnie do tego bez mojej wiedzy i zgody!

Tomek.

Lecch(u)

to ad...@paraglidingforum.pl
Nieprawdopodobne! Ja też mam na paraglidingforum.pl konto - się okazuje!
Panie Admin, Pan chyba nie wiesz, co żeś Pan popełnił!

Mam jedną koleżeńską sugestię i jedno konsumenckie żądanie.

Żądanie - żądam zlikwidowania/zablokownia konta związanego z nickiem
'lecchu' na portalu paraglidingforum.pl, ponieważ konto to zostało
powiązane z moim emailem le...@ecru.pl, a na stworzenie w Pana portalu
konta związanego z moim emailem NIGDY NIE WYRAŻAŁEM zgody!

Sugestia - sugeruję zlikwidować konta, dla których założenia nie masz
Pan wyraźnej zgody.

Pozdrawiam
T. Lech (często występujący w internecie pod nickiem 'lecchu')

paraptaszek

Ja też znalazłem się na liście "wcielonych an siłę" i sobie tego ani nie życzyłem ani nawet nie zdawałem sprawy, że ktoś się moimi danymi posługuje.

Przyłączam się do powyższych pretensji i zwracam się o natychmiastowe usunięcie konta.

MiG

Teraz przynajmniej już wiemy dlaczego admin tego forum nie podpisuje się imieniem i nazwiskiem...

MiG

Krzycha

Również życzę sobie by zlikwidowano moje konto. Zwłaszcza, że jest wpisane z
błędem w nazwisku.
Konto do zlikwidowania: grzegorzkrzyka

marci...@gmail.com

Z tego co pamietam to posty z grupy sa tam w jakis sposob przetransportowywane i chyba tylko tyle.
Nie jestem tam adminem czy cos ale tak gdzies kiedys czytalem
pzdr

_JoJo_

O ja też mam ;(

Michał & JoJo

jojo41 (człekokształtna) poczta kropeczka fm

Lecch(u)

Wejdź sobie tutaj:
http://www.paraglidingforum.pl/memberlist.php?sid=010a7049504374ee311d7e49b25f181d

to list użytkowników zarejestrowanych paraglidingforum.pl.

Znajdź swojego nicka używanego na pl.rec.paralotnie.

Spróbuj się zalogować na tego nicka, na pytanie o hasło każ sobie
przysłać przypomnienie hasła na emaila.

Hasło przyjdzie na emaila, którego używasz na pl.rec.paralotnie.

A to oznacza, że (o ile to nie ty sam) ktoś założył na
paraglidingforum.pl konto na twojego nicka i twojego emaila. Zgodziłeś
się na to? Ja nie.

Jednocześnie życzę miłego dnia i nie mniej miłej nocy....
Lecch(u)

marci...@gmail.com

No ja akurat zakladalem tam po przez jakis czas czytam z tel i nie pomyslalem o googlu a na androjda mi bylo latwiej czytac tam ale to forum to istnieje juz min ze cztery lata a teraz dopiero sie jorgneliscie? Mi tam jest obojetne ale dla mnie bylo wygodne czytanie tam. Ja cztam grupe malo pisze bo malo wiem jeszcze z praktyki i tyle.

Rownie milego dnia i nocki pzdr

paraptaszek

A oto dane dysponenta domeny paragliding forum: "paraglidingforum.pl".

---
NAZWA DOMENY: paraglidingforum.pl
typ abonenta: organizacja
serwery nazw: dns3.home.pl. [95.211.105.225]
dns.home.pl. [62.129.252.30]
dns2.home.pl. [62.129.252.40]
utworzona: 2012.11.05 09:51:52
ostatnia modyfikacja: 2013.10.28 12:13:01
koniec okresu rozliczeniowego: 2014.11.05 09:51:52

ABONENT:
firma: ZOZA.PL Benedykt Kroplewski
ulica: ul. Piwnika Ponurego 50/4
miasto: 51-321 Wrocław
lokalizacja: PL
ostatnia modyfikacja: 2013.01.16
---

Może się pan Benedykt Kroplewski z Wrocławia zainteresuje?

paraptaszek

Oto aą też dane firmy informatycznej "ZOZA.PL Benedykt Kroplewski", która tę domenę posiada. Prosze bardzo:

--
"ZOZA.PL Benedykt Kroplewski"
ul. Piwnika Ponurego 50/4

3apik

Oj tam oj tam :-)
Pan Benedykt występuje tu również jako Benedykt a nie tylko jako admin.

Ciekawe czy wszyscy którym ta bramka załozyła automatycznie konto maja to samo automatyczne hasło? ;-)

tomasz....@gmail.com

W dniu czwartek, 20 marca 2014 14:13:04 UTC+1 użytkownik marci...@gmail.com napisał:
> No ja akurat zakladalem tam po przez jakis czas czytam z tel i nie pomyslalem o googlu a na androjda mi bylo latwiej czytac tam ale to forum to istnieje juz min ze cztery lata a teraz dopiero sie jorgneliscie? Mi tam jest obojetne ale dla mnie bylo wygodne czytanie tam. Ja cztam grupe malo pisze bo malo wiem jeszcze z praktyki i tyle.

> [...]

Przestanie Ci byc takie obojetne jak ktoregos dnia zorientujesz sie ze masz konto ktorego nie zakladales na przyklad na jakims portalu erotycznym lub cos w tym stylu...
Tomek

kjo...@gmail.com

Kto wie,moze juz ma ;) Konta email i nicki sa publicznie dostepne, wiele firm marketingowych tworzy takie profile. Niemniej profile nie sa publicznie dostepne.
Przydalo by sie ukrywac mail uzytkownika bo obecny sposob w stylu mojaksywagmailcom jest latwy do wyluskania. A spamu nie lubie.

3apik

> [...]
> Przydalo by sie ukrywac mail uzytkownika bo obecny sposob w stylu mojaksywagmailcom jest latwy do wyluskania. A spamu nie lubie.

Ja też nie lubię i dlatego nie uzywam maila googlowego do zadnych grup ani forów. Do tego celu mam inne konta, które z kolei mam podpięte do gmaila, a ten znakomitą większość spamowego ścierwa ładnie unieszkodliwia.
Co prawda przez to w miejscach takich jak to jestem "mniej wiarygodny" ale mam to tam gdzie ostatnimi czasy Mali znalazł GPSa i radio ;-)

tomasz....@gmail.com

Widze ze prosby o usuniecie konta nic nie dają... szkoda.
Tomek.

przemobooshgmailcom

Przepraszam bo nie kumam... Na czym polega Wasz problem?
Korzystam z forum i moim zdaniem jest to o wiele wygodniejsze niz dotychczasowy archaiczny czytnik.
Proszę mnie oświecić bo może nie wiedząc co czynię wyrządzam sobie jakąś szkodę...
Pozdrówka
Przemo

tomasz....@gmail.com

Mozesz spac spokojnie, nie wyrzadzasz sobie zadnej szkody. Chcesz kozystac i korzystasz. Ja nie korzystam i nie chce korzystac. A najbardziej nie chce zeby ktokolwiek, gdziekolwiek, zakladal mi konta wbrew mojej woli.
Tomek.

der

Forum, to nic innego, jak kolejna wersja archiwizacji postów z grupy.
Nic bez twojej woli w twoim imieniu nie jest tam pisane. A to, że php by móc kogoś na nim czytać potrzebuje tego kogoś jako "osoby" to tylko taka cecha, a nie sposób na operowanie cudzymi danymi.
Swego czasu było mnóstwo różnych źródeł czytania i pisania na grupę, źródeł, u których można było tak samo jak na forum obejrzeć cudze konta e-mail, z z jakich było pisane i jakoś nikomu to nie przeszkadzało.
Ich też prosiłeś o usunięcie swoich danych :)?
http://tech.money.pl/hi-tech/grupy/pl-rec-paralotnie/wszyscy-mamy-konto-na-forum-paralotniowym-1532965.html
https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.rec.paralotnie/kmRnzBi0lQM/exn8glRM3OIJ
http://pl.rec.paralotnie.narkive.com/
http://www.newswebreader.com/pl.rec.paralotnie/Re-wszyscy-mamy-konto-na-forum-paralotniowym/90464
http://news.kubera.org/article.php?id=258727&group=pl.rec.paralotnie

I wiele innych...

tomasz....@gmail.com

Czytales ten watek czy tylko tak sie przysiadles i postanowiles sie odezwac? Wiesz w ogole o czym mowa? :-)

Wszedlem na pierwszy link z tych ktore podales. Nie widze aby byla tam lista uzytkownikow. Admina tez tam nie widze. Nigdy z podobnej strony, w przeciwienstwie do forum paralotniowego nie otrzymalem informacji jakobym mial tam swoje konto na ktore ktos przeslal mi jakas wiadomosc.
Nie prosilem o usuniecie moich danych tylko o usuniecie konta ktorego nie zakladalem.
Tomek.

Czapkers

Co innego przeglądać archiwalne mejle a co innego zostać wbrew swojej woli "zarejestrowanym" uzytkownikiem, ze swoim unikalnym nickiem, mejlem i hasłem. To jakieś kuriozum.

Admina paraglidingforum.pl proszę o wyjaśnienie. Widzę, że mój nick "Czapkers" został tam zarejestrowany 6 listopada 2012r. To jakieś jaja bo wtedy lecialem samolotem do Brazylii.

Jacek Profus

der

> [...]
> Nie prosilem o usuniecie moich danych tylko o usuniecie konta ktorego nie zakladalem.

Wiem o czym mowa.
Sęk w tym, że w odróżnieniu od źródeł jakie podałem, na wspomnianym forum nie ma publicznie podanego twojego maila, którego można wyciągnąć i do woli bombardować spamem. Owa skrzynka stanowi dobry izolator przed niechcianymi wiadomościami.
Mi to pasuje, a tobie nie ?
Z tego co widzę, to cała lista piszących jest zaimportowana prawdopodobnie z google groups. Tam się określiłeś jako exi i tak figurujesz.
Z tą różnicą, że nie ma trzech kropek, po kliknięciu których mam twojego maila.
Ciągle nie wiem, w czym widzicie problem ?
Popatrz, ile spamu przychodzi do ciebie codziennie. Każdy z nich to potwierdzenie istnienia jakiejś listy, na której się tam znalazłeś bez twojej wiedzy i którą ktoś administruje. Większość daje "teoretyczną możliwość" wypisania się, jednak w rzeczywistości wybierając taką opcję dajesz znać o tym, że istniejesz, co sprawia, że z tego źródła już spamu nie otrzymasz, ale otrzymasz z 5 innych.
Jeśli tak ci to przeszkadza (paraglidingforum), to olej to, zapomnij że coś takiego istnieje i już.

Grzegorz Czaplik

W dniu 2014-03-23 17:44, der pisze:
> Z tego co widzę, to cała lista piszących jest zaimportowana prawdopodobnie z google groups.

Niestety tak nie jest. W moim przypadku na tamtym forum figuruję jako
grzegorzczaplik. Pewnego dnia przyszedł do mnie email z hasłem. I
wyobraź sobie że za pomocą tego loginu i hasła mogę się tam zalogować.
Jakim cudem?

--
pozdr* faflik
http://www.ppsg.com.pl

Zdjęcia: http://picasaweb.google.pl/faflik1
Filmy: http://www.youtube.com/user/parafaflik

Grzegorz Czaplik

W dniu 2014-03-23 17:11, Czapkers pisze:
> mój nick "Czapkers" został tam zarejestrowany 6 listopada 2012r.

To musiał być jakiś szczególny dzień :)
http://6g6.eu/sih0-przechwytywanie92.jpg

Kenia

W dniu niedziela, 23 marca 2014 18:22:57 UTC+1 użytkownik Grzegorz Czaplik napisał:

> To musiał być jakiś szczególny dzień :)
>
> http://6g6.eu/sih0-przechwytywanie92.jpg

wtedy wystartowało forum?

marci...@gmail.com

Z 90% przekonaniem forum bylo wczesniej duzo wczesniej. Moze hosting zmienili abo co?

marci...@gmail.com

tomasz....@gmail.com

> [...]
>
> Jeśli tak ci to przeszkadza (paraglidingforum), to olej to, zapomnij że coś takiego istnieje i już.

Jednak nie wiesz o czym mowa. Gdybys wiedzial, nie pisalbys o spamie.
Tomek.

Kenia

W dniu niedziela, 23 marca 2014 18:44:29 UTC+1 użytkownik marci...@gmail.com napisał:
> Z 90% przekonaniem forum bylo wczesniej duzo wczesniej. Moze hosting zmienili abo co?

100% procent wystartowało forum i było testowane przez admina, dla użytkowników z rejestracją dopiero kilka dni później.
Niektórzy mają posty z dużo wcześniejszego okresu, nawet 1970 roku ;)

der

mar...@gmail.com

Zwracam się z prośbą do administratora strony paraglidingforum.pl o usunięcie nielegalnie założonego mi konta na wyżej wymienionym serwisie lub włączenie opcji usuwania konta z poziomu edycji swojego profilu.
Przykro mi ale strawy nie odpuszczę.

hak...@interia.pl

W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 08:26:52 UTC+1 użytkownik mar...@gmail.com napisał:
> Zwracam się z prośbą do administratora strony paraglidingforum.pl o usunięcie nielegalnie założonego mi konta na wyżej wymienionym serwisie lub włączenie opcji usuwania konta z poziomu edycji swojego profilu.

> [...]

misiu admin wzywają cię ! a ty srać poszedłeś ?

Locos

A jeśli ja też mam tam konto (nie chce mi się sprawdzać) to proszę mi założyć jeszcze jedno! Skoro i tak z forum nie korzystam zupełnie mi to nie przeszkadza!

Grzegorz Czaplik

W dniu 2014-03-24 08:07, der pisze:
> NA google groups figurujesz tak samo.

No właśnie nie bardzo.
Na grupie (usenet) podpisuję się z Imienia i Nazwiska oddzielonego
spacją i zaczynających się z dużych liter. Na google groups tak właśnie
też pokazuje.
Na forum jest imię i nazwisko bez spacji i z małych liter. Czyli każdy
mój post jest automatycznie modyfikowany.
I skąd się wzięło hasło do logowania?

czwo...@interia.pl

W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 09:02:24 UTC+1 użytkownik Locos napisał:
> A jeśli ja też mam tam konto (nie chce mi się sprawdzać) to proszę mi założyć jeszcze jedno! Skoro i tak z forum nie korzystam zupełnie mi to nie przeszkadza!

To zapodaj jeszcze fotkę to założymy Ci jeszcze kilka na portalu randkowym dla "ciepłych chłopców", może jeszcze jakiś sekty ? :) Nie będzie Ci to przeszkadzać bo i tak nie korzystasz przecież.
A jak byś nie brał udziału w wyborach to napisz upoważnienie in blanco to se zagłosujemy za Ciebie, przecież nie korzystasz ;)

cygan

cienias

> A jak byś nie brał udziału w wyborach to napisz upoważnienie in blanco to se zagłosujemy za Ciebie, przecież nie korzystasz ;)

Ale o co chodzi?
Czy przez to forum udostępniacie coś więcej niż to co już udostępniliście pisząc posty na grupie? Sami udostępniliście dane, które automat zebrał, żeby założyć forum z nickami jak na pl.rec.paralotnie. Jeśli dbałbym o swoją prywatność, tak jak sugerujecie że dbacie, to nie udostępniałbym swoich danych w sieci.
Pewnie jedne teraz rozwiązanie to skasować forum. Czy do tego chcecie doprowadzić? Jeśli tak to szkoda mi Was, bo choć z niego nie korzystam, to wiele osób straci możliwość łatwego dostępu, a grupa w przyszłości wymrze jak inne podobne.

cienias

Grzegorz Czaplik

W dniu 2014-03-24 11:08, cienias pisze:
> Jeśli dbałbym o swoją prywatność, tak jak sugerujecie że dbacie, to nie udostępniałbym swoich danych w sieci.

Niech sobie wyświetla moje posty, ale niech nie edytuje moich treści.

MiG

Chyba podobna akcja miała kiedyś miejsce na pl.rec.motocykle. Tam czarnym bohaterem był niejaki Lovtza, a portalem, który przytulił cały content listy był scigacz.pl. No ale do masowej autogeneracji loginów z adresami email się on jednak nie posunął o ile wiem.

Tak czy siak nieładnie się o nim wypowiadają do dziś grupowicze na tamtej liście, oj nieładnie.

MiG

Grzegorz Czaplik

W dniu 2014-03-24 11:08, cienias pisze:
> Ale o co chodzi?

A i jeszcze jedna sprawa: wiadomości prywatne.
Dostaje informacje, że ktoś wysłał mi wiadomość za pomocą paraforum.
Zgadnij co muszę zrobić, żeby ją odczytać. Zalogować się. Nie zakładałem
na tym forum konta, nie podawałem tam swojego emaila, więc jakim prawem
mam się tam logować żeby odczytać wiadomość.
Oczywiście mogę sobie zmienić email na tym fake-forum na jakiś lipny.
Ale co będzie jak ktoś naprawdę będzie chciał się ze mną skontaktować, a
zna tylko to fake-forum?
System pobrał sobie mojego emaila z nagłówków, to niech wysyła wiadomość
wprost na email, a nie zapisuje sobie je (treść wiadomości) w swojej
bazie danych.

Za miesiąc kolejny Admin założy sobie kolejne forum, pozakłada wszystkim
konta i sytuacja się powtórzy.

Grupa jest tylko jedna, sposób z niej korzystania jest określony przez
standardy USENET. Jeżeli ktoś chce z niej korzystać powinien się
przystosować. Jeżeli nie potrafi, nie chce mu się, chce być mobilny -
jest google groups.

tomasz....@gmail.com

Gdzie ten pseudo admin?? Nie odzywa sie bo sie wstydzi czy jak?
Tomek.
PS Tez nie zamierzam zostawic tej sprawy. Wciaz prosze o usuniecie badz mozliwosc usuniecia mojego profilu na forum paralotniowym.

cienias

> System pobrał sobie mojego emaila z nagłówków,

Masz rację. Powinien prywatne wiadomości wysyłać w całości a nie tylko tytuł.

> [...]
>
> standardy USENET. Jeżeli ktoś chce z niej korzystać powinien się
>
> przystosować. Jeżeli nie potrafi, nie chce mu się, chce być mobilny -

Google jak dojdzie do wniosku że zamyka projekt, to za rok nie będzie nic.

cienias

Grzegorz Czaplik

W dniu 2014-03-24 12:04, cienias pisze:
> Google jak dojdzie do wniosku że zamyka projekt, to za rok nie będzie nic.

Będzie :) Będzie tak jak od 20 albo i więcej lat.

Rafal 'RAV' Miszczak

> [...]
> System pobrał sobie mojego emaila z nagłówków, to niech wysyła wiadomość
> wprost na email, a nie zapisuje sobie je (treść wiadomości) w swojej

Słuszna uwaga. Admin, zakładając "nam" lipne konta, tak naprawdę się pod
nas podszywa. Użytkownik myśląc, że pisze wiadomość prywatną do Ciebie
czy do mnie, nie wie o tym, że faktycznie pisze do Admina i Admin jako
pierwszy i być może jedyny może tę wiadomość przeczytać, skasować, a
nawet odpisać w imieniu odbiorcy, a my o niczym nie będziemy wiedzieli.

Rafal "RAV" Miszczak

cienias

> Będzie :) Będzie tak jak od 20 albo i więcej lat.

Czyli 20 postów na miesiąc.

cienias

bocianxc

ale jest podane wyżej - na stronie www.zoza.pl email i kontakt telefoniczny do Pana B. czy admin bo tak sie umie tu podpisywać, jak poczuje problem odbierania telefonow i emaili to ruszy dupe i zrobi to czego brać oczekuje.

ten admin tamtego forum kiedyś tu na grupie bardzo prosil aby przeniesc sie na jego forum, że nas uchroni przed zlem jakim jest ta grupa dyskusyjna, przy okazji chcac zagarnac ladny kawalek internetu, ale zabraklo mu jaj by sie przedstawic bardziej po ludzku niz systemowo.

Pozdrawiam,Slawek

p.s.
a tak w ogole to jest tu ktos kto widzial zeby on byl paralotniarzem ?

Grzegorz Czaplik

W dniu 2014-03-24 12:15, cienias pisze:

> Czyli 20 postów na miesiąc.

będzie nic.

A jak na następny okres rozliczeniowy z home.pl Benek powie - pierdole
nie płace?

der

Automat (co by potwierdzało, że właśnie on, a nie jakiś człowiek jeden po drugim założył wasze konta) obcinał wszystkie nieliterowe standaryzowane znaki w nazewnictwie typu @, spacja_ą,ę itd. Stąd rożnica.

To, że akurat ktoś skorzystał z tego niechcianego forum i napisał do ciebie ową wiadomość , a nie skorzystał z innej formy, oznacza tylko tyle, że z niej skorzystał i chce się z tobą skontaktować.
Innej formy albo nie zna albo nie chce użyć.
To, że Ty nie chcesz tam wejść i z tej formy skorzystać, oznacza wyłącznie tyle, że nie chcesz z tym człowiekiem rozmawiać, bo on do ciebie wysłał "list polecony" a tobie na pocztę nie chce się łazić.
Nie obarczaj winą poczty, za to, że zna twój adres i nie win człowieka za to, że nie napisał do ciebie polecony a nie zwykły.

Spójrzcie proszę na to z innej strony.
Ktoś, kto miał dość walki z kodowaniami znaków, znikającymi i nieaktualizowanymi niegdyś popularnymi przeglądarkami useneta, własnym nakładem pracy i środków stworzył jakąś alternatywę.
Oczywiście, równorzędnie mogło powstać typowe forum. Sek w tym, że skoro istnieje sposób na dublowane treści kierowanych na wypracowaną grupę to dlaczego jej nie wykorzystać ?
To i tak poszło w "eter". Nikt tego za nas nie napisał.I też nie mamy po napisaniu tego nad tym żadnej kontroli.
To złowrogie forum w mojej ocenie to poza brakiem możliwości przeglądania "drzewek", daje doskonałą formę przeglądania pisanych wiadomości. Podstawową kategoryzację (dzięki czemu, jeśli chcę przejrzeć info o organizowanych wyjazdach, czy obejrzeć filmy zaglądam do stosownego działu), a filmy otwieram bezpośrednio w oknie forum, bez linkowania do youtubowych dodatkowych śmieci.
Wreszcie zniknął problem czytania szlaczków zamiast cudzych tekstów, a posty pisane przez forum są automatycznie wrzucane na useneta.
Nic mnie to nie kosztuje, a kiedy będę usilnie chciał o tym zapomnieć, po prostu tam nie wejdę.
Kolejna różnica jaką dostrzegam, to taka, że wszystkie przeglądarki useneta kopiują moje treści bez mojej wiedzy i wpływu na to, a na treść zamieszczaną na paraglidingforum mam wpływ i zawsze mogę ją wyedytować lub usunąć.

A jak pierdoli i nie zapłaci ?
A co mnie to ?
Przecież nie ja mu płacę i nie ja karzę mu płacić. Do popularnej niegdyś Augustyny admin wszedł ze 2-3 lata temu i wyjść nie chce do dziś... i co my na to możemy :)
A czy lata ?
No chyba lata :) http://xcportal.pl/node/65933
ale jakie to ma znaczenie ?

Łukasz Serafin "QbaEPP11"

> p.s.
>
> a tak w ogole to jest tu ktos kto widzial zeby on byl paralotniarzem ?

Tak.

Jak będę chciał założyć forum truskawki.pl to muszę być ogrodnikiem?
Nie widzę związku.

Grzegorz Czaplik

W dniu 2014-03-24 12:34, der pisze:
> To, że Ty nie chcesz tam wejść i z tej formy skorzystać, oznacza wyłącznie tyle, że nie chcesz z tym człowiekiem rozmawiać, bo on do ciebie wysłał "list polecony" a tobie na pocztę nie chce się łazić.

Co Ty bredzisz?
Jak to się ma do akceptacji regulaminu jego forum:
Rejestrując się na „paraglidingforum.pl” zgadzasz się na poniższe
warunki. Jeśli się na nie nie zgadzasz, opuść i nie korzystaj z
paraglidingforum.pl”. „paraglidingforum.pl” ma prawo zmienić te
warunki, ale musi Cię o tym poinformować.

Nie rejestrowałem się, nie zgadzam się i opuszczam forum. Nie chcę z
niego korzystać.
Dlaczego ktoś ma możliwość wysłania do mnie prywatnej wiadomości na
forum na którym nie chcę istnieć. Dlaczego jestem zmuszony do
korzystania z forum w celu przeczytania prywatnej wiadomości?

cienias

Ponoć w przyszłym tygodniu wiadomości prywatne mają przychodzić na maila z pełną treścią. Jak dla mnie to zamyka temat.

cienias

AndrzejZywiczynski

> [...]
> „paraglidingforum.pl”. „paraglidingforum.pl” ma prawo zmienić te
> warunki, ale musi Cię o tym poinformować.

Faflik coś Ci się pomyliło :)

paragliding.pl to forum czy domena ? to po pierwsze...
ja zawsze myślałem, że forum jest na pl.rec.paralotnie :)

Gość zrobił/zainstalował (bo to gotowiec) "engine" do "wygodnego" używania grupy pl.rec.paralotnie w Usenecie.
"Nicki" i emaile do nich przywiązane są jawne w Usenecie.

Gość, byście nie musieli się pałować z rejestracją, "pogrepował" Usenet "wyjął" nicki i emaile i założył w "enginie"
konta - powtarzam, byście nie musieli się pałować!!!
Ponieważ hasła nie są publiczne, rozesłał emaile do wszystkich (pamiętacie jakie były problemy z ogonkami)
zwłaszcza JJR :) (Jędrzej, to nic osobistego :) )

A teraz protestujecie, że koleś bez Waszej wiedzy Was "wpisał".
A co Wam się wydaje, że kupił sobie lamborghini za to, że za darmochę odwalił kupę roboty ?

Opamiętajcie się !!!

pzdr
AZ

Grzegorz Czaplik

W dniu 2014-03-24 13:04, AndrzejZywiczynski pisze:

> Faflik coś Ci się pomyliło :)
>
> paragliding.pl to forum czy domena ? to po pierwsze...
Przeczytaj to co napisałeś to będziesz wiedział komu się co pomyliło.

> Gość, byście nie musieli się pałować z rejestracją, "pogrepował" Usenet "wyjął" nicki i emaile i założył w "enginie"
> konta - powtarzam, byście nie musieli się pałować!!!
Żebyś się nie musiał pałować, założę Ci konto na portalu dla gejów -
powtarza, żebyś nie musiał się pałować.

> A teraz protestujecie, że koleś bez Waszej wiedzy Was "wpisał".
Za założenie w/w konta podziękujesz mi na lataniu :)

cienias

ZUS tez założył ci konto. Napisz jak się wypiszesz.

cienias

AndrzejZywiczynski

> W dniu 2014-03-24 13:04, AndrzejZywiczynski pisze:
> Przeczytaj to co napisałeś to będziesz wiedział komu się co pomyliło.

DOMAIN NAME: paragliding.pl
registrant type: organization
nameservers: ns11.az.pl. [85.232.252.194]
ns10.az.pl. [109.234.110.100]
ns12.az.pl. [89.171.29.77]
created: 2001.11.28 12:00:00
last modified: 2013.11.28 04:45:17
renewal date: 2014.11.27 13:00:00

no option

dnssec: Unsigned

Tylko przeczytaj uważnie, bo w tym jesteś dobry az.pl - to nie ja :)

> Żebyś się nie musiał pałować, założę Ci konto na portalu dla gejów -
> powtarza, żebyś nie musiał się pałować.

Ok, rozumiem, że dla Ciebie paragliding.pl to forum gejów - no ciekawe co powiedzą na to Twoi koledzy :)

Za założenie w/w konta podziękujesz mi na lataniu :)

Podziękuję, jak założysz - może Ci się uda :)

pzdr
AZ

MiG

W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 13:04:30 UTC+1 użytkownik Andrzej Live napisał:

> ja zawsze myślałem, że forum jest na pl.rec.paralotnie :)

No to masz pecha, bo na pl.rec.paralotnie nie ma żadnego forum.

> konta - powtarzam, byście nie musieli się pałować!!!

A nie po to, żeby więcej kasy na reklamach zarabiać, bo ma XXX unikalnych userów?

> zwłaszcza JJR :) (Jędrzej, to nic osobistego :) )

Ech. Jędrzej jako jeden z niewielu ma ustawione poprawne kodowanie.

> A co Wam się wydaje, że kupił sobie lamborghini za to, że za darmochę odwalił
> kupę roboty ?

Nic sobie jeszcze nie kupił, ale teraz ma forum z XXX użytkowników wygenerowanych automatycznie z całej historii pl.rec.paralotnie. Za jakiś czas zacznie na tym kapitale zarabiać.

MiG

Grzegorz Czaplik

W dniu 2014-03-24 13:29, AndrzejZywiczynski pisze:
> DOMAIN NAME: paragliding.pl

paraglidingforum.pl

> Ok, rozumiem, że dla Ciebie paragliding.pl to forum gejów - no ciekawe co powiedzą na to Twoi koledzy :)

paragliding.pl to nie paraglidingforum.pl nie motaj ludziom w głowach
Sprawdź sobie w nask-u

AndrzejZywiczynski

> paragliding.pl to nie paraglidingforum.pl nie motaj ludziom w głowach
> Sprawdź sobie w nask-u

Sorki chodziło oczywiście o

DOMAIN NAME: paraglidingforum.pl
registrant type: organization
nameservers: dns3.home.pl. [95.211.105.225]
dns.home.pl. [62.129.252.30]
dns2.home.pl. [62.129.252.40]
created: 2012.11.05 09:51:52
last modified: 2013.10.28 12:13:01
renewal date: 2014.11.05 09:51:52

no option

dnssec: Unsigned

tomasz....@gmail.com

> [...]
>
> A co Wam się wydaje, że kupił sobie lamborghini za to, że za darmochę odwalił kupę roboty ?

Sam sie opamietaj. Gdybys dal mi na przyklad w ryj to tez powinienem Ci podziekowac ze nic za to nie chciales a ja nie musialem sie palowac i sam szukac zaczepki?
Tomek.

ArturW

Ale ludziska marudzicie.
Jedni wolą grupę inni forum - idea jest jedna chęć pogadania etc. jak komuś nie pasuje to tel. do admina i po sprawie

Grzegorz Czaplik

W dniu 2014-03-24 13:50, AndrzejZywiczynski pisze:
> Sorki chodziło oczywiście o
>
> DOMAIN NAME: paraglidingforum.pl

Dalej nie wiem po co to wklejasz.
Ja Benka znam od dawna, osobiście nic do niego nie mam.
Nie podoba mi się tylko to co zrobił i daję temu wyraz.

AndrzejZywiczynski

> W dniu 2014-03-24 13:50,
> Dalej nie wiem po co to wklejasz.
> Ja Benka znam od dawna, osobiście nic do niego nie mam.

Ano właśnie po to, byś dał temu wyraz, że znasz kolegę i nic do niego nie masz...
Bo tego nie wiedziałem :)

> Nie podoba mi się tylko to co zrobił i daję temu wyraz.

ok, rozumiem...
Jedyne do czego ja mógłbym się przyczepić, to sytuacja w której na email z paraglidingforum.pl
z informacją o koncie, nie było autoryzacji (aktywowania) tego konta przez posiadacza owego email...

Ale szczerze mówiąc nie pamiętam jak to było :(

Btw "biznes" z "setek" kont można "uwalić" nie używając tych kont.
Bo rating, kasa w necie jest z klikania, reklam i/lub ilości przepływających danych
nie z ilości nieaktywnych kont...

pzdr
AZ

Darek Magusiak

On Monday, March 24, 2014 9:52:33 AM UTC-4, Andrzej Live wrote:

> nie z ilości nieaktywnych kont...

A w jaki sposob kolega wszedl w posiadanie informacji o naszych kontach? Jakie informacje o nas jeszcze posiada oprocz adresow mailowych?

Co innego to postawic publiczna bramke newsnetu (tak jak np. zrobil Jaro z paralotniowy.pl) a co innego podpiac sie pod bramke i twierdzic ze sie stworzylo paraglidingform.pl.

Roznica jest zasadnicza - pierwsze nie przechowuje zadnych informacji o uzyszkodnikach, drugie zbiera i zapisuje w swoich bazach dane o uzyszkodnikach.
newsnet nie wymaga logowania ani posiadania hasla - oparty jest na innym protokole/usludze ktore tego wymagaja. PF.pl jak najbardziej wymaga loginu i hasla by uzyskac dostep.

Teraz prosze o odpowiedz na 2 pytania:

1) Jako ze nie przypominam sobie abym wyrazal zgode na przetwazanie moich danych osobowych przez w/w firme.... prosze o informacje w ktorym miejscu udzielilem PF.pl autoryzacji by utworzyc mi konto w ich serwisie?
2) jaka jest nazwa oraz siedziba podmiotu ktory administruje naszymi danymi osobowymi?

pzdr
Darek

MiG

W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 16:17:31 UTC+1 użytkownik Darek Magusiak napisał:

> [...]
> udzielilem PF.pl autoryzacji by utworzyc mi konto w ich serwisie?
>
> 2) jaka jest nazwa oraz siedziba podmiotu ktory administruje naszymi danymi

Dokładnie. Nie ma co dyskutować, tylko zadziałać przez GIODO.

MiG

cienias

Mam nadzieje ze do googla też wystąpisz o usuniecie danych osobowych.
cienias

bocianxc

Cześć,
jesli zastosujesz podobna forme zakladania swojej piaskownicy jak Pan admin B. to w tym wypadku lepiej by było aby dane srodowisko choc troche cie znalo.

jesli nadal nie lapiesz tego problemu to poswiece swoj czas na rozjasnienie.

xiveros

> Mam nadzieje ze do googla też wystąpisz o usuniecie danych osobowych.
> cienias

cały ten wątek to zwykłe bicie piany.
i jeszcze poproście obame żeby ze swojego laptopa skasował waszą prywatną korespondencję z kochanką...
nie zamierzacie? poza waszym zasięgiem?
dajcie już spokój... w sobotę warun :D
rd

mecik

W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 13:21:15 UTC+1 użytkownik cienias napisał:
> ZUS tez założył ci konto. Napisz jak się wypiszesz.
>

> cienias

Cienias nie pitol, niepotrzebnie bronisz dupka, nie wiem jakie miał intencje robiąc to co zrobił ale widać, że nie trafił wszystkim w gusta. Jeśli chcesz to pisz na forum admina, ja nie chcę i chciałbym, żeby nie posługiwał się moim nazwiskiem ani żeby nie przysyłał mi wiadomości - prosiłem go o to dwa razy (jak na moje standardy to wykazałem ogromną cierpliwość) bez skutku, może teraz gdy większa ilość osób zgłosi sprzeciw to zatrybi, ze coś jest nie tak.

pozdrowienie mecik

mecik

W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 14:14:00 UTC+1 użytkownik ArturW napisał:

> Jedni wolą grupę inni forum - idea jest jedna chęć pogadania etc. jak komuś nie pasuje to tel. do admina i po sprawie

gdy dostałem pierwsze niechciane powiadomienia o prywatnych wiadomościach bylem z lekka zdziwiony bo nie zakładałem konta, poprosiłem admina by przestał wykorzystywać moje dane i usunął konto, którego nie założyłem. Myślałem, że to załatwi sprawę ale niestety admin mojego maila miał tam gdzie mali radio i kolejne wiadomości się pojawiły na mojej poczcie. Jak widzisz kontakt z adminem nie załatwia sprawy. Chciał gość błysnąć w tłumie i błysnął - złotym zębem

mecik

lucjanstg

> [...]
> A co Wam się wydaje, że kupił sobie lamborghini za to, że za darmochę odwalił kupę roboty ?

Nie wiem jaka była geneza Forum, może ktoś jest zorientowany jak się ten pomysł narodził i kto to zrealizował, bo jakoś nie wierzę, żeby forum powstało tak zupełnie po cichu i bez wiedzy takiej dużej grupy jaką jest pl.rec.paralotnie. Niektórzy piszą jakby istniała teoria spisku na pozyskanie(kradzież, sprzedaż) danych użytkowników grupy. Ja rozumiem, że nie każdy chce być podpięty pod forum bo woli grupę ok, jego wybór. Jest jednak jeszcze jedna sprawa, większość grup zainteresowań ma swoje fora, tak jest po prostu wygodniej, dostępniej dla czytającego. Może jestem za młody, ale wydaje mi się że to taki znak czasu, że korzysta się z for. Jeśli chodzi o temat paralotni to kopalnią wiedzy zawsze była grupa, i nie dziwi mnie że ktoś postanowił ją zrobić w formie forum, jest to jakiś sposób na przybliżenie paralotniarstwa, tym którzy własnie takie pisanie preferują. Inne ogólnopolskie fora paralotniarskie są praktycznie martwe, dlatego myślę, że padło na grupę i połączenie jej z forum. Dla mnie to ułatwienie. (może jestem za mało konserwatywny i tradycyjny?). Pozdrawiam.

TS

W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 21:27:25 UTC+1 użytkownik lucjanstg napisał:
Pozdrawiam.

____________

Admin popełnił na starcie błędy:
- nie uprzedził co zamierza,
- zadecydował za userów nie dając im wyboru a tego jak i uszczęśliwiania na siłę nikt nie lubi,
- nie przedstawił siebie ani celu (nawet jeśli to zrobił dla idei),

Sam pytałem kto za tym stoi dawno temu i nie dostałem odpowiedzi, ale dopóki krzywdy mi nie robi, to moje konto wisi tam odłogiem i nie mam mu za złe że coś przydatnego dla niektórych zrobil.

Ja nadal nie korzystam z jego forum, ale mam świadomość, że mój mail to nie dane osobowe, ani dobro podlegające szczególnej ochronie.. Gdyby tak było sam bym go "chował" i spamował z gkg...@hghjg.com.

Więcej luzu panowie - no chyba, że komuś się stała jakaś krzywda przez konto na tym forum, której nie doznałby przez usnet czy bramkę googla - miejcie świadomość, że wasz mail jest znany niezliczonym maszynom na tym padole i fochy tego nie zmienią..

p.s.
Szkoda że nasz ADMIN na starcie się bardziej nie postarał bo miałby więcej fanów..

pozdr,
ts

voice

W dniu 24.03.2014 12:04, cienias pisze:

> Google jak dojdzie do wniosku że zamyka projekt, to za rok nie będzie nic.

Gugluw nie było a usenet był, dasz wiarę ?
Gugluw nie było a gopher był, dasz wiarę ?
Od 10 lat przepowiadają upadek tej grupy, dasz wiarę ?

v.
ps. Cytat z twojej wypowiedzi sugeruje jednoznacznie że (wybacz) nie
masz zielonego pojęcia o czym piszesz. Bo gdybyś wiedział czym jest
pl.rec.paralotnie takiego bzdetu o "zamykaniu projektu" byś nie napisał....

voice

W dniu 24.03.2014 13:04, AndrzejZywiczynski pisze:

> Opamiętajcie się !!!

Do mnie nic nie napisał. Nie dostałem żadnego maila z informacja o
założonym koncie.
Andrzeju, opamiętaj się :-)))

Wysyłając posta na pl.rec.paralotnie domyślnie zgadzałem się na jego
(posta) publikacje na serwerach "news" zgodnie z zasadami newsgrup's i
stosowana w tym wypadku technologią.

Nic mi natomiast nie wiadomo abym zakładał sobie konto lub publikował
maila na jakimś systemie BBS

v.
ps. I do dzisiaj żadnego maila nie dostałem.

gaw...@onet.pl

Najprosciej byłoby gdyby Admin dal możliwość usuniecia konta, byłoby po problemie. Osobiscie nie mam nic przeciwko PF

czwo...@interia.pl

W dniu wtorek, 25 marca 2014 06:31:18 UTC+1 użytkownik gaw...@onet.pl napisał:
> Najprosciej byłoby gdyby Admin dal możliwość usuniecia konta, byłoby po problemie. Osobiscie nie mam nic przeciwko PF

Prawdopodobnie do tej pory nikt nie miał nic do PF, jedni korzystali a dla innych było obojętne. Teraz sytuacja diametralnie się zmieniła. Są ci którzy korzystają, ci co nie wiedzą o co chodzi i ci co coś mają do PF :)
No i jeszcze ja, ale siebie tam nie znalazłem więc się chyba obrażę za dyskryminację ;)

cygan

cienias

> [...]
>
> masz zielonego pojęcia o czym piszesz. Bo gdybyś wiedział czym jest
>
> pl.rec.paralotnie takiego bzdetu o "zamykaniu projektu" byś nie napisał....

W 2000 roku napisałem pierwszego posta na grupę. Wiem czym jest pl.rec.paralotnie. Nie zrozumiałeś mojej przenośni to dla Ciebie specjalnie opisze szerzej.

Jeśli google i forum zniknie, to zostanie dostęp tylko przez serwery news, a to spowoduje że nikt nowy tu nie dołączy. Zostaną tylko dinozaury które powoli będą wymierały. Jeśli potrzebujesz jeszcze jaśniej to napisz.

cienias

voice

W dniu 25.03.2014 08:02, cienias pisze:

> W 2000 roku napisałem pierwszego posta na grupę. Wiem czym jest pl.rec.paralotnie. Nie zrozumiałeś mojej przenośni to dla Ciebie specjalnie opisze szerzej.

Dziękuję, niezmiernie cieszy mnie fakt że się dla mnie angażujesz
opisując swoje przenośnie, jestem wzruszony....

> Jeśli google i forum zniknie, to zostanie dostęp tylko przez serwery news, a to spowoduje że nikt nowy tu nie dołączy. Zostaną tylko dinozaury które powoli będą wymierały. Jeśli potrzebujesz jeszcze jaśniej to napisz.

Może będziesz zaskoczony ale w czasach jak nie było gugli ludzie tez się
z sobą komunikowali, dasz wiarę ?

Może będziesz zaskoczony ale w czasach jak nie było gugli nowi ludzie
cały czas dołączali do grupy news, dasz wiarę ?

Co do wymierania to zapewniam Cię (pewnie się zdziwisz) że codziennie
rodzą się ludzie których inteligencja jest wystarczająca do opanowania
tych kilku elementów (
http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows-vista/subscribe-to-a-newsgroup ).

pozdrawiam serdecznie
v.

Lecch(u)

Dostałem przed chwilą takie coś (cytuje cały email):

[cytat_start]

Witaj lecchu,

max wysłał(a) Ci wiadomość pt. "Re: wszyscy mamy konto na forum
paralotniowym".

Możesz ją zobaczyć klikając na ten link:
http://www.paraglidingforum.pl/ucp.php?i=pm&mode=view&p=266

Prosiłeś/aś, żeby powiadamiać Cię, gdy przychodzą nowe wiadomości. Jeśli
zmieniłeś/aś zdanie, możesz zrezygnować z powiadomień, zmieniając
odpowiednie ustawienia w Twoim panelu użytkownika.

-- Thanks, The Management

[cytat_stop]

Nadawcą tego emaila jest 'ad...@paraglidingforum.pl'

Cóż z tego emaila się dowiedziałem? Że rzekomo 'Prosiłeś/aś, żeby
powiadamiać Cię, gdy przychodzą nowe wiadomości' !!!!. I że mam kliknąć
na jakiś link!

A przecież się nie zgadzałem anie nie prosiłem! I nie bedę klikał w
żadne linki w postach, które nie zamawiałem, bo śmierdzi mi to próbą
socjotechnicznego nakłonienia użytkownika do przejścia na jakąś
podejrzaną, nie znaną mi stronę (na której ktoś - o zgrozo - w celu
chyba uwiarygodnienia wyglądu założył konto o identycznym do mojego - a
więc budującym fałszywe poczucie bezpieczeństwa - loginie!)

Mam nadzieję, że ten email wyczerpał znamiona spamu (nie zamówionej
wiadomości przesyłanej na mój email bez mojej zgody). Brakowało tego
mojemu prawnikowi, coby sensowne podbudować zawiadomienie.

Jednocześnie życzę miłego dnia i nie mniej miłej nocy...
Lecchu

PS Choć mnie to w sumie wali (admin ma wycofać powiązanie między moim
emailem a użytkownikiem lecchu na paraglidingforum.pl i kropka!), to
będzie ciekawostką obserwować, jak z tego wybrnie. Przecież żeby zasysać
emaile z pl.rec.paralotnie musi je w swoim forum podpinać pod jakiś
użytkowników. Obecnie stworzył ich z automatu (chyba) na podstawie grupy
usnetowej, ale jak ich braknie (wymuszona likwidacia powiązania pomiędzy
nickiem/kontem forum a emailem z grupy usnetowej), to co biedaczek
zrobi? Może to jest główny powód, że admin paraglidingforum.pl tak jakoś
przycichł i się nie wypowiada - że w zasadzie konieczność usunięcia
użytkowników spowoduje, ze mu się to całe forum rozsypie?

PS2 Ciekawostka numer dwa - czy każdemu nowopiszącemu (nowy unikalny
adres email) na pl.rec.paralotnie admin paraglidingforum.pl zakłada z
automatu nowego użytkownika forum, do którego są przypisywane posty
pisane z tego nowego emaila?

ArturW

> [...]
> przycichł i się nie wypowiada - że w zasadzie konieczność usunięcia
> użytkowników spowoduje, ze mu się to całe forum rozsypie?

I to dowodzi niezbicie poprawności tezy iż poziom żółci i złośliwości u dowolnego latającego osobnika jest wprost proporcjonalny do dobowego poziomu opadu deszczu oraz odwrotnie proporcjonalny do kwadratu prędkości noszenia w kominie.
Oczywiście przy założeniu że osobnik ten jest z gatunku marudus pierdołus fruwajus

P.S. Zarejestrowałem się przez forum i z forum korzystam - bo tak wygodniej

cienias

> Może będziesz zaskoczony ale w czasach jak nie było gugli ludzie tez się
>
> z sobą komunikowali, dasz wiarę ?

Ja wierzę, że ludzie komunikowali się jak nie było internetu.
Pewnie dość spora grupa ludzi znała i używała znaków dymnych czy świetlnych i potrafiła je odczytywać. Nawet wierzę, że ta grupa rosła na początku.

cienias

tomasz....@gmail.com

Nie. To dowodzi ze ma inne zdanie w temacie niz Ty. Nam (a przynajmniej mi) nie podoba sie kiedy traktuje sie mnie jak bydlo ktoremu nawet nie warto odpowiedziec.
Tomek.

voice

W dniu 25.03.2014 16:05, Lecch(u) pisze:

> Mam nadzieję, że ten email wyczerpał znamiona spamu (nie zamówionej
> wiadomości przesyłanej na mój email bez mojej zgody). Brakowało tego
> mojemu prawnikowi, coby sensowne podbudować zawiadomienie.

Tak nie do końca Lecchu.
Gdyby w tym mail admin zachwalał Ci uroki oferowanych przez siebie
produktów to może tak.

Ale skoro admin sugeruje abyś klikną jakiś link to namawia Cie do
bezpośredniej interakcji która może na przykład spowodować (po
kliknięciu) uruchomienie przeglądarki internetowej z na przykład apletem
java który wyśle zawartość twojej bazy adresowej z e-mail lub zakładek
internetowych gdzieś tam.

Nic też nie stoi na przeszkodzie abyś po kliknięciu w ten link połączył
się ze strona na której wykona się (upraszczając) skrypt który
"zorganizuje' połączenie pomiędzy buforem twojej klawiatury a jakimś
zdalnym komputerem.... :-))))))

pozdrawiam
v.

voice

W dniu 25.03.2014 20:02, ArturW pisze:

> P.S. Zarejestrowałem się przez forum i z forum korzystam - bo tak wygodniej

A wiesz że chcąc korzystać nie musiałeś się nigdzie rejestrować ?

pozdrawiam
v.
ps. Tak tylko pytam, rozumiem (chyba) pokolenie FB

shbash

No prosze, kiedys byly dzieci neostrady teraz mamy pokolenie FB.. A nie przyszlo wam do glowy, ze korzystanie z forma forum jest po prostu wygodniejsza?

Ze tak zapytam, masz telefon komorkowy? czy nadal korzystasz z tego na kablu pod oknem?

Pozdrawiam,
Pawel

ArturW

By korzystać z grupy nie musiałem
by korzystać z forum musiałem i chciałem bo forum bardziej mi odpowiada.
i nie wrzucaj wszystkich do jednego worka
jak dla mnie EOT

voice

W dniu 26.03.2014 08:27, ArturW pisze:

> by korzystać z forum musiałem i chciałem bo forum bardziej mi odpowiada.

No widzisz. A ja nie chciałem, nie musiałem a konto mam :-)
Czaisz bluesa ?

pozdrawiam
v.
ps. Liczę ze szanowny admin usunie moje konto i wszystkie moje
znajdujące się na tym forum posty