Wiosenna promocja Polini [spam]

emgepa...@gmail.com

Witam,
Jeśli ktoś planuje zakup silnika Polini Thor lub kompletnego napędu to do 8-9 maja mogę zaproponować około 100euro dodatkowego rabatu ;)

Dodatkowo kurs euro nie był tak niski od co najmniej pół roku, co też wpływa korzystnie na cenę.

Oczywiście rabat dotyczy też wszelkich części i akcesoriów.

Pozdrawiam
Mariusz Grzywa
+48 791 452 606
emgepa...@gmail.com

ppgs...@gmail.com

Rozumiem, ze jak zamowie czesc za sto ojro to po rabacie dostane ja za darmo?

Oli

czytaj ze zrozumieniem, silnik lub kompletny napęd

Romek

W dniu piątek, 5 maja 2017 22:06:33 UTC+2 użytkownik Oli napisał:
> czytaj ze zrozumieniem, silnik lub kompletny napęd

Ja kupuję wiele rzeczy u Mariusz jak również montowaliśmy rozrusznik w T250
Chłopak poważnie podchodzi do zagadnienia a ceny za części wystarczy porównać z innymi to widać że są bardzo konkurencyjne i kontakt bezbłędny.
Romek

ppgs...@gmail.com

To jak to przeczytac aby zrozumiec?

,, Oczywiście rabat dotyczy też wszelkich części i akcesoriów "

Marcin Wowry

To jak to przeczytac aby zrozumiec?

,, Oczywiście rabat dotyczy też wszelkich części i akcesoriów "

Ja tam myśle ze kto trochę inteligentniejszy
od przydrożnego kamienia nie będzie miał problemu ze zrozumieniem tego wpisu 😊

emgepa...@gmail.com

W dniu piątek, 5 maja 2017 21:08:29 UTC+2 użytkownik ppgs...@gmail.com napisał:
> Rozumiem, ze jak zamowie czesc za sto ojro to po rabacie dostane ja za darmo?

Fakt może nie zbyt jasno dla niektórych napisane.

Mimo i tak najniższych cen na rynku, na części itd. 10% rabatu.
Przykładowe ceny zestawów naprawczych (cylinder + tłok)

Cylinder + tłok D.64 THOR 190/200 1350zł
Cylinder + tłok D.54 THOR 130 1340zł
Cylinder + tłok D.72 THOR 250 LC 1450zł

Ceny brutto.

Myślę że dla niektórych nawet jakby było za darmo to też było by źle ;)

bartoszs...@gmail.com

Ceny są dobre w porównaniu z konkurencją ale patrząc na kwotę do wydania to ceny części do ppg są absolutnie z dupy wzięte.

Romek

W dniu sobota, 6 maja 2017 09:42:31 UTC+2 użytkownik bartoszs...@gmail.com napisał:
> Ceny są dobre w porównaniu z konkurencją ale patrząc na kwotę do wydania to ceny części do ppg są absolutnie z dupy wzięte.

Mariusz są inni sprzedawcy na allegro tych części więc nie przejmuj się szybko zadzwonią jak coś się zepsuje do Ciebie.

Mateusz M

O kurde - w konkurencyjnym napedzie, zestaw naprawczy 50% taniej.