jebane kurwy zielone!

Hikikomori San

jebane co?

ZAKAZ HANDLU!

bo znow kurwa jakies zielone swiatki psia mac.
w pizdu tych swiat

mysle se, sklep zamkniety, ale przeca boze cialo i pozniej i nie kurwa w
niedziele

no i chuj, zamaskowali pierdolone kolejne swieto

niech sie wszyscy ci kosciolofile moze wezma wyprowadza na madagaskar i
zrobia sobie 365 dni w roku swieto z pozamykanymi sklepami

ja pierdole, ilez mozna?!?!?!

jakby katole po kosciele chmara nie walili do hipermarketow to
sprzedawcy sami by zamykali sklepy w swieta! a jak nie zamykali znaczy
katole tak chca!

nie mozna miec ciastka i zjesc ciastka!

Swierszcz

W dniu 2011-06-12 10:05, Hikikomori San pisze:
> jebane co?
>
> ZAKAZ HANDLU!

jeden dzien bez sklepu nie wytrzymasz?
a moze na spacer rodzinny chciales pojechac do supermarketu? Teraz taka
moda wsrod ludzi ze wsi.

ahimsa

W dniu 2011-06-12 10:05, Hikikomori San pisze:

Hiki, nie denerwuj się tak. niewątpliwie masz rację w tym, co piszesz,
ale naprawdę nie masz żadnych zapasów w szafie? :)

--
pzdr
ahimsa

spp

W dniu 2011-06-12 10:22, ahimsa pisze:

> Hiki, nie denerwuj się tak. niewątpliwie masz rację w tym, co piszesz,
> ale naprawdę nie masz żadnych zapasów w szafie? :)

Wątpię czy ma rację.

--
spp

Hikikomori San

Użytkownik ahimsa napisał:

> Hiki, nie denerwuj się tak. niewątpliwie masz rację w tym, co piszesz,
> ale naprawdę nie masz żadnych zapasów w szafie? :)

mam, ale rano zachcialo mi sie jednej rzeczy co nie mam i nie byla to
wóda, piwo ani fajki czy chipsy - bo to od reki mozna kupic po odstaniu
w monopolu, gdzie wszystkie zule sprzed sklepu pobiegli...

Hikikomori San

Użytkownik spp napisał:
spp wątpiący?

spp

W dniu 2011-06-12 10:37, Hikikomori San pisze:

> spp wątpiący?

Jak zawsze. :)
--
spp

DP

to jeszcze nic

jak mi 3 Kroli wypadlo w czwartek to podwykonawcy se dlugi weekend zrobili o
razu

a ja klientowi powiedzialem ze mu zrobie [to co mialem mu zrobic] na
poniedzialek bo w ogole nie pamietalem, ze se katole nowe bardzo kurwa
potrzebne swieto przywrocily do kalendarza

czyli ze taki ateusz i antyklerykal jak ja musi sie kurwa na pamiec swiat
uczyc katolickich zeby potem nie miec reki w nocniku?!

Użytkownik "Swierszcz"

> jeden dzien bez sklepu nie wytrzymasz?

wez sobie prad wylacz i biezacej wody nie uzywaj- co, nie wytrzymasz jednego
dnia bez takich zdobyczy cywilizacyjnych?

poza tym mozesz jeszcze caly dzien poscic i z koscola nie wychodzic [chyba
ze na kleczkach, co by kregi wokol BMW ksiedza dobrodzieja pozataczac, w
intencji nie zatrzymywania go przez drogowke gdy pijany od kochanki bedzie
wracal]

> a moze na spacer rodzinny chciales pojechac do supermarketu? Teraz taka
> moda wsrod ludzi ze wsi.

obraziles polska wies

Bog wybacza- Lepper nigdy

DP

Smok Eustachy

Dnia Sun, 12 Jun 2011 10:50:57 +0200, DP napisał(a):
/.../

> czyli ze taki ateusz i antyklerykal jak ja musi sie kurwa na pamiec
> swiat uczyc katolickich zeby potem nie miec reki w nocniku?!

Ucz się dziecko demokracji.

ahimsa

W dniu 2011-06-12 10:36, Hikikomori San pisze:

nie wiem, jak Ci to... no, dobra, napiszę wprost: Hiki, ale w zwykłym
sklepie i tak panienki nie kupisz :-P

--
pzdr
ahimsa

ahimsa

W dniu 2011-06-12 10:29, spp pisze:
wolno Ci :)

--
pzdr
ahimsa

Hikikomori San

Użytkownik ahimsa napisał:
Eee to sie zamawia jak pizze, chyba, ze tez maja zielone swiatki :/

Przemek

ahimsa nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:

> Hiki, nie denerwuj się tak. niewątpliwie masz rację w tym, co piszesz, ale
> naprawdę nie masz żadnych zapasów w szafie? :)

A czy to ma znaczenie? Nagle jakieś święto okazuje się być na równi z BN czy
Wielkanocą.
Czy ktoś w ogóle wie co to są te zielone świątki?
Przem

spp

W dniu 2011-06-12 11:23, Przemek pisze:

> A czy to ma znaczenie? Nagle jakieś święto okazuje się być na równi z BN
> czy Wielkanocą.
> Czy ktoś w ogóle wie co to są te zielone świątki?

Więcej osób niż chciałbyś.
I dlaczego 'nagle'?

--
spp

ahimsa

W dniu 2011-06-12 11:15, Hikikomori San pisze:

> Eee to sie zamawia jak pizze, chyba, ze tez maja zielone swiatki :/

a to przepraszam, nie sądziłam, że kolega taki obeznany :-)

i co Ty biedaku zrobisz, jeśli się okaże, że też świętują? :-P

--
pzdr
ahimsa

Bydlę

On 2011-06-12 11:23:22 +0200, "Przemek" <r...@onet.pl> said:

> Czy ktoś w ogóle wie co to są te zielone świątki?

Ja wiem.
W PRLu to jakieś msze były, zabawy były, stragany czy kiermasze...
W RP jest zakaz robienia byznesu, bo to wkurwia księży katolickch i zakazali.
(a debile uchwalili prawo, w którym sklepu(*) w święto otworzyć nie
możesz, bo GRZECHŻEJAPIERDOLĘ!, ale stację bezynową możesz, choć niczym
od sklepu się nie różni)

(*-tak, sklepu, w którym pracowaliby stali etatowi pracownicy)
--
Bydlę

ahimsa

W dniu 2011-06-12 11:23, Przemek pisze:
mnie nie pytaj ze znajomości świąt :)

a zapasy w szafie mają znaczenie dla Hiki :-D

Ty też nie zrobiłeś zakupów? ;-)

--
pzdr
ahimsa

Przemek

spp nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:

> Więcej osób niż chciałbyś.
> I dlaczego 'nagle'?

Bo jakoś nie pamiętam specjalnych obchodów tego święta w przeciągu ostatnich
co najmniej 20 lat.
Przem

Przemek

Bydlę nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:

> W RP jest zakaz robienia byznesu, bo to wkurwia księży katolickch i
> zakazali. (a debile uchwalili prawo, w którym sklepu(*) w święto

Chyba robienie im konkurencji ich wkurwia.
Przem

Przemek

ahimsa nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
> Ty też nie zrobiłeś zakupów? ;-)

Kochana, ja jutro spadam stąd, więc zakupy mi potrzebne jak woda święcona
autostradzie.
Przem

Marek Dyjor

jeśli idzie o wieś to te wszytskei popierdoilone święta to chyba tylko na
wsi znają.

podejrzewam ze z 80-90% obywateli tego kraju z prasy i radia sie dowiaduje
że mamy kolejne Ważne C. Wie Jakie Święto w które trzeba zamknąć cały
handel.

Marek Dyjor

spp wrote:

> Więcej osób niż chciałbyś.

a ja śmiem sądzić, że jeśli juz to głownie emeryci i ludzie ze WSI.

ahimsa

W dniu 2011-06-12 11:42, Przemek pisze:

widzisz? to po co się denerwujesz niemożnością zrobienia zakupów? :-P

wychodzi na to, że tylko Hiki będzie dzisiaj głodował w swej szafie ;-)

--
pzdr
ahimsa

Gkhar

W dniu 2011-06-12 11:46, Marek Dyjor pisze:

Mam 4 otwarte sklepy w zasięgu 400 metrów i podejrzewam, że w każdym
większym mieście jest podobnie, więc nie cały :)

Smok Eustachy

Dnia Sun, 12 Jun 2011 11:23:22 +0200, Przemek napisał(a):
/.../

> A czy to ma znaczenie? Nagle jakieś święto okazuje się być na równi z BN
> czy Wielkanocą.
> Czy ktoś w ogóle wie co to są te zielone świątki? Przem

Nie nagle tylko tradycyjnie.

DP

Użytkownik "Gkhar"

> Mam 4 otwarte sklepy w zasięgu 400 metrów i podejrzewam, że w każdym
> większym mie¶cie jest podobnie, więc nie cały :)

zapewne tzw. osiedlowe

wła¶ciciel moze przeciez stać 24 goziny na dobe za lada i mu inspekcja pracy
/ handlowa naskoczyc moze

DP

spp

W dniu 2011-06-12 11:47, Marek Dyjor pisze:

> a ja śmiem sądzić, że jeśli juz to głownie emeryci i ludzie ze WSI.

A ja śmiem twierdzić, że się mylisz.

--
spp

złoty

W dniu 2011-06-12 11:46, Marek Dyjor pisze:

...widocznie sa tak samo tepi jak ty i za cholere w swoich ciasnych
glowkach nie sa w stanie sprawdzic wczesniej na pierwszej lepszej
stronce www jakie sa w PL dni ustawowo wolne od pracy.
Ale z okazji swieta okaze ci laske ;P Masz sieroto:
http://www.pit.pl/dni_ustawowo_wolne_od_pracy_287.php

"Swiatowcom" z bozej laski tobie podobnym podpowiem jeszcze, ze w PL
"przesunieto" to swieto na niedziele. Przykladowo w takich Niemczech czy
Francji wszystko pozamykane bedzie w PONIEDZIALEK. Tak - tam tez
obchodzone jest to swieto. I to nie wiem nawet czy nie bardziej niz w
PL. Choc wiekszosc tam to niewierzacy.

A.

--
Tusk nie drzemie, Tusk sie regeneruje. Nie klamie - jest dyplomata. Pan
premier nie gledzi - on dzieli sie swoimi refleksjami...Tusk nie

ahimsa

W dniu 2011-06-12 12:00, Smok Eustachy pisze:

zielone świątki tradycyjnie zawsze były dniem wolnym od pracy/handlu?

--
pzdr
ahimsa

spp

> Nie nagle tylko tradycyjnie.

Nie jeden Przemek czuje się nagle zaskoczony tradycją; :)

--
spp

ahimsa

W dniu 2011-06-12 12:08, spp pisze:
taka widać tradycja :)

--
pzdr
ahimsa

spp

W dniu 2011-06-12 12:07, ahimsa pisze:

Tak. Zawsze wypadały w niedzielę (i poniedziałek). ;)

--
spp

ahimsa

W dniu 2011-06-12 12:00, Smok Eustachy pisze:

ok, odnośnie dni wolnych już widzę. ale żeby zaraz były na równi z BN i
Wielkanocą to jakoś nie wydaje mi się.

--
pzdr
ahimsa

ahimsa

W dniu 2011-06-12 12:10, spp pisze:
i wszystko jasne :)

--
pzdr
ahimsa

Marek Dyjor

złoty wrote:

> [...]
> czy Francji wszystko pozamykane bedzie w PONIEDZIALEK. Tak - tam tez
> obchodzone jest to swieto. I to nie wiem nawet czy nie bardziej niz w

Wiesz co złoty...

to ze Niemieccy i Francuscy politycy są jeszcze głupsi od polskich to
wiadomo od dawna.

A zmuszanie obywateli do szukania czy przypadkiem nie ma w najbliższym
czasie jakiegoś święta o którym mało kto wie jest dość głupie.

spp

W dniu 2011-06-12 12:11, ahimsa pisze:

> ok, odnośnie dni wolnych już widzę. ale żeby zaraz były na równi z BN i
> Wielkanocą to jakoś nie wydaje mi się.

Nie znasz Tradycji ... ;)

--
spp

spp

W dniu 2011-06-12 12:13, Marek Dyjor pisze:

> A zmuszanie obywateli do szukania czy przypadkiem nie ma w najbliższym
> czasie jakiegoś święta o którym mało kto wie jest dość głupie.

Nie 'mało kto' a 'zdecydowana większość'.

--
spp

ahimsa

W dniu 2011-06-12 12:14, spp pisze:
ona mnie też nie zna, więc jesteśmy kwita ;-)

--
pzdr
ahimsa

ahimsa

W dniu 2011-06-12 12:15, spp pisze:

po czym wnosisz?

--
pzdr
ahimsa

Przemek

ahimsa nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
> taka widać tradycja :)

Tradycyjna :)
Przem

Przemek

ahimsa nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
> widzisz? to po co się denerwujesz niemożnością zrobienia zakupów? :-P
> wychodzi na to, że tylko Hiki będzie dzisiaj głodował w swej szafie ;-)

1. denerwujesz?
2. skomentowałem tylko kolejne święto.
BTW pamiętam jak katole (odróżnić od Katolików) protestowali przez koncertem
Madonny czy którąś Paradą Równości, bo w święta kościelne przypadały. Ktoś
wtedy policzył, że tak naprawdę codziennie jest jakieś święto kościelne i za
cholerę nie da się wcisnąć koncertu czy parady aby nie wejść w paradę :P
kościołowi.
Przem

spp

W dniu 2011-06-12 12:18, ahimsa pisze:

> po czym wnosisz?

Po tym samym co mój przedpiśća. :)
Biorę to z niczego (czyli głowy). ;)

A poważniej - lata komunizmu nie pozwoliły młodszym zaszczepić ważności
takich świąt jak Zielone Świątki czy Trzech Króli, nie oznacza to jednak
że stały się one mniej ważne.

--
spp

Mario

W dniu 2011-06-12 11:32, Bydlę pisze:

> [...]

> (a debile uchwalili prawo, w którym sklepu(*) w święto otworzyć nie
> możesz, bo GRZECHŻEJAPIERDOLĘ!, ale stację bezynową możesz, choć niczym

Już niedługo. Były projekty żeby zakaz rozciągnąć na stacje i pozbawić
ich możliwości handlu wódą.

MD

Maurice de Poszepszynski

Użytkownik - Hikikomori San napisał:
> [...]
>
> jakby katole po kosciele chmara nie walili do hipermarketow to
> sprzedawcy sami by zamykali sklepy w swieta! a jak nie zamykali znaczy

Łuuu-u-u - ale żeś pocisnął.
Ja tam nie narzekam, mam niedaleko sklepik (travaj priwe)- jeszcze go te
chłamy dla pełoskiej biedoty nie zdeptały i nie zniszczyły - w ktorym
pyzaty właściciel na dwudziestu metrach kw. sprzedaje młodą kapustę -
ładnie zawiązaną w wielkie głąby, bez robali i mszyc jak na tych
rozcapierzonych wiechciach z Biedrony, pomidory z pofałdowanymi dupkami,
czerwonym, aromatycznym miąższem (coś w rodzaju malinówek, albo
krakowskiego), a nie jak te skorupiaste taniochy z zielonym styropianem
w srodku z Biedrony, arbuzy - czerwone, słodkie i soczyste, fakt -
droższe niż u żydka-Portugalca, ale tak jak pomidory pozbawione
biało-zielonej tektury w środku, lody "Symfonia cóś tam" - czekoladowo
waniliowe z sosem czekoladowym - konkretne, kremowe, a nie to zmrożone
pół na pół mleko w proszku i woda badziajstwo z dyskontu. I jeszcze cos,
czego kuźwa nie znajdziecie w żadnym hipku - *normalny* chleb (nie wata,
która szybko pleśnieje, a sypie się następnego dnia na sam widok noża) -
prosto z piekarni. Świeżyzna! Mięciutki z chrupiącą złotą skórką, i
"zaraz będzie następny rzut, ale jeszcze ciepły i piekarnia nie można go
pokroić i zapakowac w folię, ale za godzinę powinien już być"
Rusz dupsko i se poszukaj - na pewno w okolicy taki sklep jeszcze gdzieś
tam zipie.
--
Wendy! I'm home.

spp

W dniu 2011-06-12 12:21, Mario pisze:

> Już niedługo. Były projekty żeby zakaz rozciągnąć na stacje i pozbawić
> ich możliwości handlu wódą.

Możesz się podeprzeć jeżeli chodzi o pierwszą część twierdzenia?

--
spp

ahimsa

W dniu 2011-06-12 12:19, Przemek pisze:

> ahimsa nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
>
> 1. denerwujesz?

odpowiadając pytaniem na pytanie tylko to potwierdzasz :-P

> 2. skomentowałem tylko kolejne święto.

dobrze, dobrze ;-)

> [...]
> przypadały. Ktoś wtedy policzył, że tak naprawdę codziennie jest jakieś
> święto kościelne i za cholerę nie da się wcisnąć koncertu czy parady aby

a, widzisz, jak się ustawili. ale to wymaga setek lat organizacji - po
cichutku, za plecami, od kuchni ;-)

--
pzdr
ahimsa

złoty

W dniu 2011-06-12 12:13, Marek Dyjor pisze:

> to ze Niemieccy i Francuscy politycy są jeszcze głupsi od polskich to
> wiadomo od dawna.

...glupi to sa ludzie, ktorzy bedac doroslymi nadal nie wiedza, iz kazde
panstwo do czegos zmusza swoich obywateli. I ci, ktorzy nie sa w stanie
posprawdzac wczesniej pewnych rzeczy/dat, by zadbac o swoje interesy.

Najdziwniejsze jest to, ze przecietny Niemiec czy Francuz (trzymajac sie
wspomnianego przykladu, bo tych nacji jest wiecej)... cieszy sie, ze
jest jakies swieto i maja wolne. I uznaje za normalne, ze "wszystko"
jest pozamykane. To tylko w PL niektorym sie w dupach poprzewracalo i
jak zamkna im na jeden dzien hipermarket, traktuja to prawie jak zamach
na swoje zycie.
Dzizes! A co by bylo, gdyby wprowadzono - jak w czesci krajow
cywilizowanych - zakaz handlu w niedziele?! Umarli by z glodu?! Albo...
z braku skarpetek! Hanba! Hanba! Ja-ro-slaw! ...tfu! Nie ta opcja.
Zatem: Gdzie-jest-Tusk!..heh

Bydlę

Najczęściej z totalnego zdumienia ludzi chcących coś kupić.

"- A dlaczego zamknięte?
- Bo święto jest.
- Jakie święto? W czerwcu?!
- Zielone świątki.
- To to jest święto? O ku..."

--
Bydlę

ahimsa

W dniu 2011-06-12 12:40, Bydlę pisze:

> Najczęściej z totalnego zdumienia ludzi chcących coś kupić.
>
> "- A dlaczego zamknięte?
> - Bo święto jest.
> - Jakie święto? W czerwcu?!
> - Zielone świątki.
> - To to jest święto? O ku..."

10/10
:-D

znam takiego, co to zdziwił się, że nie może oddać książek do biblioteki
ze względu na przerwę świąteczną. dialog z portierką wyglądał mniej
więcej tak samo, z tym, że o Wielkanoc chodziło :-D
--
pzdr
ahimsa

spp

> Najczęściej z totalnego zdumienia ludzi chcących coś kupić.
>
> "- A dlaczego zamknięte?
> - Bo święto jest.
> - Jakie święto? W czerwcu?!
> - Zielone świątki.
> - To to jest święto? O ku..."

No właśnie - kto wie jakie dzisiaj święto nie idzie do sklepu. :):)
Masz niereprezentatywną próbkę społeczeństwa do badań.

--
spp

kapsi

On Sun, 12 Jun 2011 11:56:27 +0200, DP <dopodc...@gazeta.pl> wrote:

> U¿ytkownik "Gkhar"
>
> zapewne tzw. osiedlowe
>
> w³a¶ciciel moze przeciez staæ 24 goziny na dobe za lada i mu inspekcja

> pracy
> / handlowa naskoczyc moze

I co z tym robi rząd? Taki właściciel też przecież chce odpocząć, a tu
musi stać. Żądam zakazu!

Mario

W dniu 2011-06-12 12:24, spp pisze:

Nie twierdzę, że taki projekt jest teraz przygotowywany. Tak jakoś w
ostatnim roku często słyszałem/czytałem, że stacje sieciowe też powinny
być być traktowane jak sklepy sieciowe. No i oczywiście nie powinny
sprzedawać alkoholi. Ostatni taki pomył (w kwestii alkoholu) upadł w
kwietniu
http://nafta.wnp.pl/nie-bedzie-zakazu-handlu-alkoholem-na-stacjach-paliw,138181_1_0_0.html
A co do handlu w święta, to stacje benzynowe stały się dla marketów
sposobem na ominięcie zakazu. Można się spodziewać, że będą chcieli
domknąć lukę prawną. Wystarczy, że ktoś wpadnie na pomysł, że to
mogłoby zyskać aprobatę części wyborców.

MD

spp

W dniu 2011-06-12 12:48, Mario pisze:

> Nie twierdzę, że taki projekt jest teraz przygotowywany. Tak jakoś w
> ostatnim roku często słyszałem/czytałem, że stacje sieciowe też powinny
> być być traktowane jak sklepy sieciowe.

No właśnie o to 'słyszałem' najbardziej chodzi. :(

> No i oczywiście nie powinny
> sprzedawać alkoholi. Ostatni taki pomył (w kwestii alkoholu) upadł w
> [...]

Czyli można z tego wnioskować, że tak naprawdę jedynym co uzyska
aprobatę obywateli jest zapewnienie dostępności wódki przez 24 h/dobę. :(

> [...]
> sposobem na ominięcie zakazu. Można się spodziewać, że będą chcieli
> domknąć lukę prawną. Wystarczy, że ktoś wpadnie na pomysł, że to mogłoby

Czyli dokładnie tak jak w pozostałych bliskich nam krajach - tam też się
kombinuje jak połączyć takiego Auchana czy innego Macro ze stacją
benzynową (z nieograniczonym prawem do handlu przez cały rok). :)

--
spp

Jumal

Z tradycji (a zwłaszcza jak jest ona ekstra ;) ) to wynika że Zielone
Świątki, zwane też sobótkami, zostały ustanowione aby zagospodarować
święto Kupały z tradycji pogańskiej (nota bene z tym ustanawianiem świąt
chrześcijańskich w miejsce pogańskich, a nie obok, z zachowywaniem
obyczajów, to genialny pomysł był) a poza tym dużo większego znaczenia w
religii nie ma. A już na pewno nie takie aby porównywać to z BN czy
Wielkanocą, które stanowią tejże podstawy i robić dzień wolny od handlu.
Zgadza się, święto z dłuuuuuuugą tradycją, przede wszystkim ludową, ale
nie takie znów istotne.

Jumal

spp

W dniu 2011-06-12 13:02, Jumal pisze:

> [...]
> chrześcijańskich w miejsce pogańskich, a nie obok, z zachowywaniem
> obyczajów, to genialny pomysł był) a poza tym dużo większego znaczenia w

A znasz jakieś inne święta (nawet w innych religiach) nie odwołujących
się do tego co 'pogańskie'?

> [...]
> Wielkanocą, które stanowią tejże podstawy i robić dzień wolny od handlu.
> Zgadza się, święto z dłuuuuuuugą tradycją, przede wszystkim ludową, ale

Dyskusja o wyższości jednych świąt nad drugimi ma tradycję długą jak
istnieje religia.
Dla osób luźno związanych z Kościołem najważniejsze i tako pozostaną te
dwa (bo przecież to _zawsze_ [nawet za komuny]) były święta, o innych i
ich znaczeniu potrafi powiedzieć tyle ile Wikipedia do wierzenia podaje. :(*

--
spp
* - to akurat nie jest prztyk pod Twoim adresem.

Bydlę

On 2011-06-12 12:45:30 +0200, ahimsa <ah_...@o2.pl> said:

> znam takiego, co to zdziwił się, że nie może oddać książek do
> biblioteki ze względu na przerwę świąteczną. dialog z portierką
> wyglądał mniej więcej tak samo, z tym, że o Wielkanoc chodziło :-D

:-)))))))))))))))

--
Bydlę

Smok Eustachy

Dnia Sun, 12 Jun 2011 12:07:45 +0200, ahimsa napisał(a):
/../

> zielone świątki tradycyjnie zawsze były dniem wolnym od pracy/handlu?
No.

Smok Eustachy

Dnia Sun, 12 Jun 2011 12:13:41 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
/../

> A zmuszanie obywateli do szukania czy przypadkiem nie ma w najbliższym
> czasie jakiegoś święta o którym mało kto wie jest dość głupie.

NIe mało kto tylko TY i paru znajomych Twoich.

ahimsa

W dniu 2011-06-12 13:31, Smok Eustachy pisze:

nie wiem, jak inni z tego wątku, ale ja nie jestem znajomą Marka, zatem
nieprawdą jest, co piszesz.

--
pzdr
ahimsa

Smok Eustachy

Dnia Sun, 12 Jun 2011 12:46:53 +0200, kapsi napisał(a):

> I co z tym robi rząd? Taki właściciel też przecież chce odpocząć, a tu
> musi stać. Żądam zakazu!

Jeśli prezes by stanął za ladą w jakimś shopie to tez jestem za otwarciem.

Marek Dyjor

a czym one są takie ważne... dla kogoś normalnego dodajmy.

Marek Dyjor

złoty wrote:

> [...]
> cywilizowanych - zakaz handlu w niedziele?! Umarli by z glodu?!
> Albo... z braku skarpetek! Hanba! Hanba! Ja-ro-slaw! ...tfu! Nie ta

Jesteś głupolu PISowski pewien ze Niemcy i Francuzi skaczą na uszach że w
jakieś posrane święta nie mogą normalnie funkcjonować tylko muszą wcześniej
sie zaopatrywać na wszelki przypadek? Wiem skądinąd że tam obywatele też to
uważają za głupotę.

złoty

W dniu 2011-06-12 14:27, Marek Dyjor pisze:

> [...]
> w jakieś posrane święta nie mogą normalnie funkcjonować tylko muszą
> wcześniej sie zaopatrywać na wszelki przypadek? Wiem skądinąd że tam

...to zle wiesz. Choc z pewnoscia znajda sie i tam tobie podobne
cymbaly, ktore beda narzekac na wszystko. To niestety nieuniknione ;P

spp

W dniu 2011-06-12 14:24, Marek Dyjor pisze:

> a czym one są takie ważne... dla kogoś normalnego dodajmy.

Dla wierzących - oni sami wiedzą dlaczego ważne, dla normalnych - w
niczym nie przeszkadzają - potrafią sobie zorganizować życie.

--
spp

KRZYZAK

Dnia Sun, 12 Jun 2011 14:27:13 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> Jesteś głupolu PISowski pewien ze Niemcy i Francuzi skaczą na uszach że w
> jakieś posrane święta nie mogą normalnie funkcjonować tylko muszą wcześniej
> sie zaopatrywać na wszelki przypadek?

Podejrzewam, ze jest im to raczej obojetne, tak jak wiekszosci normalnych
ludzi. Naprawde sklepy czynne 24h na dobe nie sa niezbedne do zycia.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

ahimsa

W dniu 2011-06-12 15:56, KRZYZAK pisze:

> Naprawde sklepy czynne 24h na dobe nie sa niezbedne do zycia.

mów za siebie. Hiki zaszył się gdzieś głęboko w swojej szafie i kto wie,
co się z nim teraz dzieje ;-)

--
pzdr
ahimsa

DP

Użytkownik "spp"

> A poważniej - lata komunizmu nie pozwoliły młodszym zaszczepić ważności
> takich świąt jak Zielone Świątki czy Trzech Króli, nie oznacza to jednak
> że stały się one mniej ważne.

Swieto 3 Kroli

wlasciwie nie kroli tylko "medrcow"

i nie 3 tylko ilus tam

wlasciwie to nie mam pojecia co tam jest do swietowania- poczatek
agro-turystyki?

DP

DP

kapsi napisał(a):

> [...]

Użytkownik "Smok Eustachy"

> Jeśli prezes by stanął za ladą w jakimś shopie to tez jestem za otwarciem.

najlepiej w sex shopie z dmuchanymi owcami

DP

DP

Użytkownik "złoty"
Przykladowo w takich Niemczech czy
> Francji wszystko pozamykane bedzie w PONIEDZIALEK

polska wikipedia podaje, ze swietuja 3 landy niemieckie [z 16 - czyli
18.75%]

DP

DP

Marek Dyjor

Użytkownik "KRZYZAK"

> Podejrzewam, ze jest im to raczej obojetne, tak jak wiekszosci normalnych
> ludzi. Naprawde sklepy czynne 24h na dobe nie sa niezbedne do zycia.

fakt

przeciez moglyby byc otwarte 1 dzien w tygodniu

a reszte dni ludzie mogliby spedzac na kolanach przed jakimis figurami czy
innymi obrazami

[no chyba ze by akurat wypadlo jakies Bardzo Wazne Swieto w ten jeden dzien-
wtedy sklepy musialyby byc zamkniete, najlepiej pod grozba kary smierci
kupujacych]

DP

DP

Użytkownik "spp"

> Dla wierzących - oni sami wiedzą dlaczego ważne,

stan pod kosciolem i zadawaj pytanie:
- dlaczego alternatywny tytul tej imprezy to "Objawienie Panskie"?
- a co to jest mirra? [pytanie latwiejsze bo nie-teologiczne]
- gdzie krolowali ci 3 krolowie? [pytanie podchwytliwe]

kto bedzie znal odpowiedz ten wygrywa Odznake Nie-Bezmyslnego Uczestnika
Swieta [nie przejmj sie, nie musisz miec tych odznak przygotowanych- i tak
nikt nie bedzie znal odpowiedzi]

DP

spp

W dniu 2011-06-12 16:49, DP pisze:

> Swieto 3 Kroli
>
> wlasciwie nie kroli tylko "medrcow"

Nie, jego nazwa to właśnie tak jak napisałem
(czasami też określana jako Objawienie Pańskie).

--
spp

spp

W dniu 2011-06-12 16:59, DP pisze:

> [...]
> Swieta [nie przejmj sie, nie musisz miec tych odznak przygotowanych- i tak

Polecę klasykiem (niestety) grupy: nie porównuj innych do siebie, nie
każdy jest tobie podobny.

--
spp

Anna Izabela

Użytkownik "spp" <s...@op.pl> napisał w wiadomości

Zielone świątki to święto poganskie...
;P)

AI

kapsi

On Sun, 12 Jun 2011 18:31:44 +0200, Anna Izabela <annaiz...@gazeta.pl>
wrote:

To święto zielone.

spp

W dniu 2011-06-12 18:31, Anna Izabela pisze:

> Zielone świątki to święto poganskie...

Dla pogan pewnie tak ... :)

--
spp

DP

DP pisze:

> [...]

Użytkownik "spp" <

> Nie, jego nazwa to właśnie tak jak napisałem
> (czasami też określana jako Objawienie Pańskie).

pialem do tego, ze cale to swieto to jedna wielka bujda na resorach; tak jak
kazda religia i tradycje z nimi zwiazane

DP

WhiteD

Użytkownik "kapsi" <ka...@onet.pl> napisał w wiadomości

> To święto zielone.

Zresztą AI - ta która wie o Żydach więcej niż oni sami o sobie wiedzą - powinna
wiedzieć że tak naprawde to święto to Szawuot, a wszystkie inne to podróbki. A
więc - zamknięty sklep to problem, bo gdzie ja kupie sobie dobry ser, mleko...

WhiteD

spp

W dniu 2011-06-12 19:16, DP pisze:

> pialem do tego, ze cale to swieto to jedna wielka bujda na resorach; tak jak
> kazda religia i tradycje z nimi zwiazane

Dla niewierzącego zapewne. :)

--
spp

Marek Dyjor

wszystkie święta katolickie mają pochodzenie pogańskie :)

spp

W dniu 2011-06-12 19:56, Marek Dyjor pisze:

> wszystkie święta katolickie mają pochodzenie pogańskie :)

Tak jak np. Święto Ofiarowania Pańskiego?

--
spp

Wiktor S.

> Jesteś głupolu PISowski pewien ze Niemcy i Francuzi skaczą na uszach
> że w jakieś posrane święta nie mogą normalnie funkcjonować

przeciętny człowiek woli mieć jak najwięcej wolnego, a nie "normalnie
funkcjonować"

--
Azarien

złoty

W dniu 2011-06-12 16:53, DP pisze:
> U¿ytkownik "z³oty"

...zamiast pisac pierdoly, sprawdz to najpierw.

Piotr Woszczynski

Dnia Sun, 12 Jun 2011 11:46:12 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

> [...]
>
> podejrzewam ze z 80-90% obywateli tego kraju z prasy i radia sie dowiaduje
> że mamy kolejne Ważne C. Wie Jakie Święto w które trzeba zamknąć cały
no kurde le mol.. w NIEDZIELE.. Jak sama nazwa wskazuje że .. się DZIAŁA..
Poza tym jak człowiek KULTURALNY nie może wiedzieć czego dotyczą Zielone
Świątki, a dotyczące początków KULTURY w której żyje?

Anna Izabela

Użytkownik "WhiteD" <w...@w.pl> napisał w wiadomości

Dobrze znam żydowskie święta, Żydów też kilku znam, o co chodzi, źle Ci z
tym?
No to Twoj problem, lalka! :-D

AI

Anna Izabela

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

wiele, nie wszystkie ;-P

AI

Bydlę

On 2011-06-12 20:48:25 +0200, Piotr Woszczynski <pwoszcz_...@op.pl> said:

> no kurde le mol.. w NIEDZIELE.. Jak sama nazwa wskazuje że .. się DZIAŁA..

Słoneczny dzień jest zakazany?

> Poza tym jak człowiek KULTURALNY nie może wiedzieć

Nie może?
Czy może nie?

> czego dotyczą Zielone
> Świątki,

Ma prawo.
Nie wszyscy wierzą w duchy, nie wszyscy muszą znać historię wierzących
w duchy, wierzący w duchy głoszą, że oni w zasadzie innym życzą jak
najlepiej, ale... "niechjakśkurwasklepotworzytogokurwazatłuczemy".

> a dotyczące początków KULTURY w której żyje?

Czyli starożytni tak się cieszyli z nadchodzącej obfitości pokarmu, że
zakazywali zdobywania jedzenia?

Ty tak na trzeźwo?

--
Bydlę

Hikikomori San

Użytkownik ahimsa napisał:
Ej no, 24 godzinne dzialja bez przeszkod, ale pisalem - nie
potrzebowalem rano wody, fajek, piwa, ani chipsow.

;)

Hikikomori San

Użytkownik Piotr Woszczynski napisał:

To ja chce, zeby w kazda niedziele bylo pozamykane. Czlowiek a) sie
przyzwyczai b) bedzie wiedzial kiedy nieczynne. A nie kurwa wtem w pizdu
jakies swieto. Nortmalnie czynne, ale swieto to nieczynne.

Hikikomori San

Użytkownik ahimsa napisał:

> a to przepraszam, nie sądziłam, że kolega taki obeznany :-)
>
> i co Ty biedaku zrobisz, jeśli się okaże, że też świętują? :-P

Z glodu nie umre ;)

kapsi

On Sun, 12 Jun 2011 21:09:16 +0200, Bydlę <pan....@gmail.com> wrote:

> Czyli starożytni tak się cieszyli z nadchodzącej obfitości pokarmu, że
> zakazywali zdobywania jedzenia?

Starożytni to nie wiem, ale na wsi się w niedzielę nie pracuje,
przynajmniej w mojej.

Skrypëk

spp <s...@op.pl> wrote:

> A znasz jakieś inne święta (nawet w innych religiach) nie odwołujących
> się do tego co 'pogańskie'?

A zostały jeszcze jakieś niezawłaszczone przez Watykan i inne mafie?

Skrypëk

A ty co świętujesz w przefarbowane święto Kupały?

Skrypëk

Dla każdego dorosłego człowieka który wyrósł z bajek.

Skrypëk

spp <s...@op.pl> wrote:

> A ja śmiem twierdzić, że się mylisz.

do dolicz sobie jeszcze kilku oazowców jak ty. I co?

Piotr Woszczynski

Dnia Sun, 12 Jun 2011 21:09:16 +0200, Bydlę napisał(a):

> Słoneczny dzień jest zakazany?

> Nie może?
> Czy może nie?

> Ma prawo.
> Nie wszyscy wierzą w duchy, nie wszyscy muszą znać historię wierzących

ważne że jest co żreć i pić..

> w duchy, wierzący w duchy głoszą, że oni w zasadzie innym życzą jak
> najlepiej, ale... "niechjakśkurwasklepotworzytogokurwazatłuczemy".

jak tak bardzo lubisz to zapier..laj jak młody osiołek aż padniesz, ale
pozwól żyć normalnie ludziom których zatrudniasz

> Czyli starożytni tak się cieszyli z nadchodzącej obfitości pokarmu, że

Że sobie świętowali.. Nawet pozwalali niewolnikom poświętować..
Ale my ludzie nowocześni, to ino ap..lać, żeby zwiększać sprzedaż, by
sprzedawać jeszcze więcej i jeszcze więcej i jeszcze więcej..

Hikikomori San

> [...]

> Ale my ludzie nowocześni, to ino ap..lać, żeby zwiększać sprzedaż, by
> sprzedawać jeszcze więcej i jeszcze więcej i jeszcze więcej..

Alez ja jestem za swietowaniem, ale kurna zorganizowanym - zakaz handlu
we wszystkie niedziele mnie nie rusza. Bo wtedy wiem, kazda niedzila -
zamkniete. A nie kurwa te swieta raz w czwartek, raz w niedziele. Jedna
niedziela swietsza od innej. Jeden wtorek swietszy od innego.

Piotr Woszczynski

Aaa.. tu to masz rację

Hikikomori San

Użytkownik Skrypëk napisał:
Przesmiewcze jest to, ze ci oazowcy beda w zielone swiatki mogli kupic
wode i piwo i sie najebac, a taki hiki nie mogl kupic serka - bostalby
sie grzech.

Hikikomori San

Dlatego mnie wkurwiaja jakies swieta ni w pizde ni w oko.

It is loading more messages.