Nieumiejętność wysyłania e-maili.

Michał Stoma

Oczywiście piętnuję.
Przez pół dnia prowadzę konwersację e-mailową z pewną panią z pewnego urzędu
pracy. Owa pani usiłuje wysłać mi dokument, ale uparcie wysyła mi skrót do
niego. Pominę już kwestię formatu .doc tegoż dokumentu.
Przed chwilą dostałem list z pytaniem czy otworzyłem już dokument. Jak go
mam otworzyć, jak go nie mam? Dla pewności pani dodała, że dokument był
pisany w Wordzie, żebym przypadkiem go nie próbował otworzyć czym innym.

Piętnuję nieumiejętność posługiwania się e-mailem przez pracowników
administracji publicznej. Za co ja im swoimi podatkami płacę? I jeszcze
muszę ich teraz uczyć jak to poprawnie zrobić.

Michał Stoma
m.s...@idea.net.pl Registered Linux User #223200
~~~~~~..:: This message is covered by Paranoid Posting License ::..~~~~~~~~
http://ppl.7thguard.net

Grzegorz Biernacki

On Wed, 19 Jun 2002 11:00:00 +0000 (UTC), Michał Stoma
<m.s...@idea.net.pl> wrote:

>Piętnuję nieumiejętność posługiwania się e-mailem przez pracowników
>administracji publicznej. Za co ja im swoimi podatkami płacę? I jeszcze
>muszę ich teraz uczyć jak to poprawnie zrobić.

Nie spiesz się z tym piętnem. W tej chwili _muszą_ korzystać z maila,
więc (nie)korzystają służbowo. Jak odkryją, że można wysłać maila do
znajomej/córki/zięcia/whatever prywatnie ew. odkryją "czaty" to
oprócz pensji będziesz musiał finansować szybkie łącza i dostęp do
Internetu.

Grzesiek

Ewa

Użytkownik "Michał Stoma" <m.s...@idea.net.pl> napisał w wiadomości
[...]>

> Piętnuję nieumiejętność posługiwania się e-mailem przez pracowników
> administracji publicznej. Za co ja im swoimi podatkami płacę? I jeszcze
> muszę ich teraz uczyć jak to poprawnie zrobić.

Heh.. przypomniało mi się, jak kiedyś rozmawiałam z jedną panią z Urzędu
Miasta, która to pani przysyłała mi teksty ustaw do gazety. Pisała je, rzecz
jasna, w (tfu) Wordzie. W tekstach było sporo tabelek, które pani wykonywała
posługując się, żecz jasna, tabulatorami. Problem polegał na tym, że czasami
do następnej kolumny wiódł jeden tabulator, czasami trzy - wszystko po to,
aby dobrze wyglądało na ekranie.. Na nic były moje prośby, by wstawiała po
prostu jeden.. Tabulator pojawiał się też w miejsce akapitu i paru innych
zastosowaniach. Kiedyś mnie poniosło i spytałam kobietę, czy wie, do czego
właściwie służy tabulator. Pani na to, spokojnym tonem i z niezachwianą
pewnością w głosie:
"Wiem. Tabulator to taka duża spacja."

--
Ewa