Kiedy: Nowe taryfy biznesowe w PLUS

Artur Dworakowski

Witam!

Nie wiecie, czy w związku z nowymi promo/taryfami Syberyjskimi, Plus nie
planuje zmian w taryfach biznesowych? W sumie Elastyczna już funkcjonuje
około 1 roku na rynku.

Pozdrawiam,
Artur

Łukasz 'c00lfon' K.

Użytkownik Artur Dworakowski popełnił:
> Witam!
Hej.

> Nie wiecie, czy w związku z nowymi promo/taryfami Syberyjskimi, Plus nie
> planuje zmian w taryfach biznesowych? W sumie Elastyczna już funkcjonuje
> około 1 roku na rynku.

To zależy o jakim biznesie mówimy. U mnie opiekun
przerobił starą Lider Plus pod nasze potrzeby i nazwał
ją "Lider Plus BIS".

> Pozdrawiam,
> Artur
Pozdrawiam,
ŁK

--
c00lfon (Łukasz K.), CZĘSTOCHOWA, Poland
IRC: c00lfon, GG: 8161603, Mail: c00lfon%irc.pl

Gilbert III