Jak znaleźć numer produktu Windows XP SP3?

wd40

Mam legalną Windę XP Pro SP3. Niestety muszę ją odtworzyć z obrazu przed
aktywacją.
Jak znaleźć numer produktu podawany przez MS podczas aktywacji telefonicznej
(8x5 cyferek)

Piotr Palusiński

In news:g9638f$han$1...@inews.gazeta.pl,
* wd40* <wd40....@gazeta.pl> typed:

> Mam legalną Windę XP Pro SP3. Niestety muszę ją odtworzyć z obrazu przed
> aktywacją.
> Jak znaleźć numer produktu podawany przez MS podczas aktywacji
> telefonicznej (8x5 cyferek)

Uruchom jeden z nich i odczytaj:
SIW (System Information for Windows)
http://www3.sympatico.ca/gtopala/about_siw.html
za darmo do użytku osobistego.
Everest http://www.lavalys.com/

RG

> In news:g9638f$han$1...@inews.gazeta.pl,
> [...]

a mozna wiedziec dokladnie w ktorej pozycji jest ten numer?
bo ja nigdzie w SIW nie moge sie doszukac (8x5 cyferek)
RG

RG

> [...]
> http://www3.sympatico.ca/gtopala/about_siw.html
> za darmo do użytku osobistego.

a mozna wiedziec dokladnie w ktorej pozycji jest ten numer?

Piotr Palusiński

In news:3804.000007...@newsgate.onet.pl,
*RG* <rafal999...@poczta.onet.pl> typed:

Oprogramowanie/ Licencje

RG

> In news:3804.000007...@newsgate.onet.pl,
> *RG* <rafal999...@poczta.onet.pl> typed:

> Oprogramowanie/ Licencje

dziekuje za szybka odpowiedz, ale to jest windows key, a nie ten

numer produktu podawany przez MS podczas aktywacji telefonicznej (8x5 cyferek)

czyli jakis identyfikator naszego sprzetu - to co MS karze nam w klikac w pola
przy aktywacji.

Piotr Palusiński

> [...]
> numer produktu podawany przez MS podczas aktywacji telefonicznej (8x5
> cyferek) czyli jakis identyfikator naszego sprzetu - to co MS karze nam w

Edytor Rejestru:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion
"ProductId" = xxxxxxxxxx (numer wygenerowany)

Piotr Palusiński

In news:g9ju52$mjg$1...@inews.gazeta.pl,
*Piotr Palusiński* <perfe...@invalid.wp.pl> typed:

> [...]
>

> Edytor Rejestru:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion
> "ProductId" = xxxxxxxxxx (numer wygenerowany)

Oj, to nie ten.
1. Menu Start -> Uruchom ->RegEdit.exe
2. HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\WindowsNT\Current
Version\WPAEvents
3. *Wykonaj kopie tego klucza*
4. Zmieniasz Którykolwiek znak w ODBETimer na inny - możesz np. pierwszy
5. Zamykasz Rejestr
6. Menu Start -> Uruchom ->
C:\windows\system32\oobe\msoobe.exe /a
7. Wybierasz Zarejestruj przez telefon -> Dalej
8. Odczytujesz klucz
9. Zamykasz wszystko i przywracasz kopie klucza z pkt.3

RG

> [...]
>

> Edytor Rejestru:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion
> "ProductId" =  xxxxxxxxxx (numer wygenerowany)

nie, to jest id produktu, mi chodzi o to:
http://www.centrumxp.pl/WindowsXP/399,1,Proces_aktywacji_produktu_Windows.aspx
4. Odebranie identyfikatora potwierdzenia
czyli, przy aktywacji wpisalem ten identyfikator i czy teraz da sie go odczytac?

RG

> [...]
> 7. Wybierasz Zarejestruj przez telefon -> Dalej
> 8. Odczytujesz klucz
> 9. Zamykasz wszystko i przywracasz kopie klucza z pkt.3

przy wykonaniu:

6. Menu Start -> Uruchom ->
C:\windows\system32\oobe\msoobe.exe /a

pokazuje mi caly czas, ze system zostal juz aktywowany - nie mam okna wyboru -
to co piszesz w punkcie 7.
Nawet jak wylacze sieciowke to tez jest to samo.

Piotr Palusiński

W pkt.4 - Skasuj pierwsze dane np. "CA" klikaj OK

RG

> In news:3804.000007...@newsgate.onet.pl,
> *RG* <rafal999...@poczta.onet.pl> typed:

> W pkt.4 - Skasuj pierwsze dane np. "CA" klikaj OK

tak jak wczesniej pisales zmienilem ff na aa w wartosci ODBETimer
ale komunikat byl jak pisalem.

Piotr Palusiński

Skauj te wartości, a nie zmieniaj.

Piotr Palusiński

In news:g9k67v$71t$1...@inews.gazeta.pl,
*Piotr Palusiński* <perfe...@invalid.wp.pl> typed:

oraz dokonaj restartu i wtedy wpisz C:\windows\system32\oobe\msoobe.exe /a

RG

> oraz dokonaj restartu i wtedy wpisz C:\windows\system32\oobe\msoobe.exe /a

ok, dziekuje, jutro to sprawdze

Skrypëk

RG nabazgrał:

Ale po co?