Problemy z pendrivami.

DziKi

Witam.

Wiem, że to nie ta grupa, ale niewiem gdzie to pisać.
Mam problem.. mam klawiaturę i myszkę bezprzewodową, łączą się te sprzęty za
pomocą odbiornika na USB. Wszystko działą fajnie i pięknie, ale kiedy
podepne pendriva lub mp3 to mi system (XP SP3) ładnie wykrywa urządzenie,
ale blokuje klawiaturę i myszkę :/. Spotkał się ktoś może z takim problemem
jak ja?
Może zna ktoś rozwiązanie? Dodam że czasami nie blokuje myszki i klaw. ale w
większości wypadków tak się dzieje nie wiem dlaczego. Pendrivy różnych firm
były próbowane, także to chyba nie wina sprzętu typu 'no name'.

JMM

Dnia Fri, 20 Aug 2010 11:34:16 +0200, "DziKi" <emper...@wp.pl> w
wiadomości <4c6e4b8c$0$27042$6578...@news.neostrada.pl> napisał(a):

>Wiem, że to nie ta grupa, ale niewiem gdzie to pisać.

Zapytaj na pl.comp.os.ms-windows.xp i/lub pl.com.pecet.

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>

Piotr Palusiński

In news:4c6e4b8c$0$27042$6578...@news.neostrada.pl,
*DziKi* <emper...@wp.pl> typed:

Pewnie instalowałeś soft/stery pod myszke i klawiature - odinstaluj lub
wyrzuć z autostartu/msconfig

DziKi

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfe...@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:4c6ea38e$0$27030$6578...@news.neostrada.pl...

Helleluja!
Sterowników co prawda nie instalowałem do tego sprzętu, gdyz system sam je
wprowadził i w tym chyba był problem. Wpisałem msconfig i wyłączyłem
'urządzenia HID'. Po tym zabiegu wszystko działa jak należy, choć w
menedżerze urządzeń nadal niby są.. grunt że jest ok i nie blokuje klaw. i
myszy po wciśnięciu mp3/pen :).

Wielkie Dzięki, pozdrawiam!

Piotr Palusiński

In news:4c6faeb2$0$22806$6578...@news.neostrada.pl,
*DziKi* <emper...@wp.pl> typed:

> [...]
> 'urządzenia HID'. Po tym zabiegu wszystko działa jak należy, choć w
> menedżerze urządzeń nadal niby są.. grunt że jest ok i nie blokuje klaw. i

Najważniejsze, że działa.
Miłego dnia ;-)